Jste POUZE Trekkie?
Gror - 12.10.2000 v 18:08

Vec se ma tak: Vetsina Trekkies, ktere znam, znaji pouze ST a sleduji pouze ST a nic jineho je v podstate nezajima. Ti se ochuzuji o spoustu veci, protoze i kdyz je ST velice rozsahly a zajimavy a ja ho pocitam za meznik ve scifi, presto to neni jediny zajimavy fenomen, jsou tu spousty dalsich.

Ja osobne pocitam ST proste k SF a hodnotim ho jako dalsi scifi, nic vic, nic min. Navic mam rad i fantasy, mytologii a historii, tedy v podstate temer cely zaber fantasticke literatury. Myslim, ze ti, kteri znaji POUZE a jedine ST a dokonce i jen nekterou serii, se o spoustu veci ochuzuji.

Tedy by me zajimalo, jestli jste cistokrevni Trekkies a nebo jestli jde u vas o stejnou manii k SF jako u me.

Dan.Chakotay - 27.11.2000 v 14:41
Ze nejsem jen Trekkie potvrzuje moje knihovnicka (ale nesmite koukat do skrine, ta je plna videokazet ST). Star Trek je sice nejlepsi, ale i ostatni sci-fi a dokonce i fantasy ma v sobe neco ... neco co mi nedovoli odlozit knizku nebo vypnout televizi. (Je to jako droga :-))
Anonym: Vlada - 14.11.2000 v 23:04
dedik: Já jich právě proto ani moc neviděl, přítom podle toho prvního dílu(ten s těmi chytrými brouky z Marsu-no možná to Mars nebyl) to vypadalo fakt dobře. Jenže potom jsem viděl další a většinou to bylo imho fakt o ničem...
taipan - 13.11.2000 v 21:34
Hmm, to je vaše škoda.
Anonym: Dedik Larzon - 13.11.2000 v 17:58
Jak ktery dil, nektere-bohuzel jich neni moc stoji fakt za to, ale jine rovnou radsi vypnout.
Anonym: Vlada - 12.11.2000 v 00:05
No jak pro koho...
taipan - 11.11.2000 v 22:58
Krajni meze jsou sqely...
Anonym: Vlada - 11.11.2000 v 20:15
Hmm, tak zrovna ty mít nemusim...
Amokk - 11.11.2000 v 18:33
Na Nově by měli začít opakovat Krajní Meze. Doufám, že hodně brzy
Vlada - 07.11.2000 v 01:45
Taky nejsem jen Trekkie, miluju taky Star Wars a vubec vselijaky SF&F (vcetne StarGate). Knihy, filmy, hry to je jedno. Btw nevim jestli si na to spravne vzpominam, ale myslim ze horizont udalosti cerne diry je misto, kde je gravitace cerne diry takova ze z ni uz neunikne ani svetlo - odtud nazev cerna dira. Vzhledem k tomu ze stejnojmena lod ve stejnojmenem filmu pouzivala jako zdroj energie (a tusim ze to byl i zpusob prepravy na dlouhe vzdalenosti) prave umelou cernou diru, je celkem jasne proc se tak lod i film jmenovali.
Yenkie - 31.10.2000 v 16:03
Ne jenom Trekkies nejsem , já se dokonce jako Trekkies necítím . Přiznávám že na St koukám rád , rád ho čtu , ale neberu ho nitrožilně , nevim na který palubě jsou toalety a nevim kdy byl přijat Worf do akademie .
Deanna - 26.10.2000 v 18:21
Ja mam rada sci-fi vseobecne. Zboznuju Vetrelce (Alien) se S. Weaver, Star Wars, X- Files, Stargate. Star trek je ale u me cislo jedna a podle me nejlepsi sci-fi co kdy svet mel. Star trek je No.1! (aspon pro me)
Trofozoit - 26.10.2000 v 15:08
Mě baví cokoli co nabízí nové možnosti, tudíž většina dílů ST, tzv. "hard" SF (ale neodsuzuju ten zbytek, záleží kus od kusu), molekulární biologie atd. Napadlo mě, znáte PC hru Albion?
Amalthea - 26.10.2000 v 02:29
ST je skvělej je to perfektně propracovaný svět,Taky jsou skvělý knihy od A.C.Clarka,Asimova...SUPER FILM:Total recal
taipan - 25.10.2000 v 21:13
Saavik: Horizont udalosti se jmenovala ta kosmicka lod a podle ni i celej ten film.
Anonym: Saavik - 25.10.2000 v 17:21
Odpovídala-li bych na autorův úvod, pak nejspíš ano. Ze SF seriálů v českých televizích považuji za SF snad jen ST a SG. SG se mi vůbec nezdá jako SF hodné sledování. Viděla jsem v kině Horizont události. Skvělý to film, až na to, že jsem tak zcela nepochopila proč se jmenuje, tak jak se jmenuje, ale to by zase až tak nevadilo. Mám pocit, že jsou ale tak trochu opomínány SF v knižní podobě a v tomto ohledu skutečně nejsem pouze Trekkie.
P.B. - 24.10.2000 v 15:50
Koukam se i na ledacos jineho (sci-fi a akcni filmy, valecna dramata, psychologicke thrillery...), avsak serial sleduji pouze jediny. Zadny TV serial se totiz nevyrovna Star Treku.
Anonym: Orm - 24.10.2000 v 00:03
T Bone: Ja znam Vec i Vetrelce, oboji ma dost silnou atmosferu, ale z meho pohledu jsou tu dva vyrazne prvky ve prospech Veci - a) nejednoznacny a ne prilis optimisticky konec, b) psychicky napjatejsi atmosfera - neni to cela posadka proti jednomu nepriteli, ale v podstate vsichni proti vsem. BTW, scena s hlavou-pavoukem je proste dokonala...
Anonym: Orm - 24.10.2000 v 00:00
Gror: Ja jsem predevsim zatim tak polotrekkie... :-) zato SF&F uz ctu a sleduju tak... 20 let? (nemam ted po ruce prvni ceske vydani Ja, robot)
BorgAI - 19.10.2000 v 23:12
No ty taky pijes , abys prezil , a jis abys prezil a mel pozitek . Trocha modifikace (upgrade) a je tu TREKKIE !!!
taipan - 19.10.2000 v 14:29
Oki. V pripade zajmu muzes psat na muj mail z databaze. Ten stahuju prubezne celej den.
X-Men jsou pekny a ta koza me to nemohla znechutit :) Akorat byli moc kratky, mohli mit klidne 2 hodiny, strihac to ponekud prehnal :)
T'Bone - 19.10.2000 v 14:08
taipan: Na ICQ nejsem, ale zapremyslim o tom - dej mi na to par dni, dam vedet - pokecam si rada o vsem moznem (Spacilove jsme venovali uz vic casu, nez si zaslouzi). Jinak navrhuju obycejne maily, abychom nezahltili StarNet:o)) A abych se vratila k vychozimu bodu. Chystala jsem se na X-meny, zrovna kdyz je Spacilova strhala po premiere v MF - a ackoliv ji znam, sla jsem tam vylozene s obavami, abych to vubec vydrzela. Pvzbuzovala jsem se 80% v Cineme. A musim rict, ze jsem pak byla vlastne prijemne prekvapena, ze se mi to fakt libilo.
taipan - 19.10.2000 v 13:55
Jestli je to pravda s tema kritikama a klesajici navstevnosti (a muze bejt, protoze kdyz ta koza v MF odradi svejma kecama statisice lidi od navstevy kina, tak ty lidi potom chybí), tak si vsichni negativni kritici zaslouzi zatratit do nejhlubsiho pekla. Protoze kdyz lidi nepridou do kina, tak kino pak nema penize na modernizaci zarizeni a je to zacarovanej kruh. A nejhorsi je, ze takovejch kritiku je vetsina a to i Cineme. Kdybych nemel svoje znalosti a vlastni usudek, taky by me ty kecy kritiku asi odradily.

Nejsi na ICQ, ze by sme mohli kecat i mimo tyhle mantinely ?

T'Bone - 19.10.2000 v 12:28
taipan: (taky jsem na kabelu:)) Tak jsme se dobrali souhlasu, jak se dalo ocekavat. Jisteze jsem nikdy nechtela tvrdit, ze co je divacky uspesne, je spatne. Ty filmy jsou divacky uspesne z nejakeho duvodu. Furt si myslim, ze to je hlavne proto, ze se trefily do vetsinoveho vkusu (ten nechci ani vyzdvihovat ani zatracovat, je to proste jen soucet jednotlivych vkusu, nic vic a nic min), ne proto, ze by byly objektivne dobre. Na objektivni meritka v umeni v podstate neverim(samozrejme jsou spatne veci, at vezmes jakekoliv meritko). A jestli neco ze zasady nemam rada, tak tomu ani nebudu rozumet a o to obtiznejsi je to hodnotit. Proto bych se do toho ani necpala. Z toho muzes usoudit, ze na Spacilovou a jeji "praci" mam presne stejny nazor jako ty. Ale neni sama. Vsiml sis loni, ze klesajici navstevnost kin davali za vinu kritikum, kteri na vetšine filmu nenajdou nic hezkeho a jen je "strhaj"?
taipan - 19.10.2000 v 10:38
T Bone: ja sem on-line skoro furt, doma i v praci, mam Internet pres nasi kabelovku a ta je on-line proste nonstop :)

Mas samozrejme pravdu s tou "kvalitou", co se tyka nejakych telenovel, stupidnich serialu ala Beverly Hills, debilnich Tv soutezi atd., to je shit. Ja sem mel na mysli opravdu filmy v kine a tady si za svym nazorem stojim. Muze me cert vzit, kdyz nejaka Spacilova v celostatnim deniku pomlouva uspesny filmy jenom proto, ze v nich hraje treba Arnold nebo Stallone nebo Willis aj. a proto, ze ta koza nema rada akcni filmy, sci-fi, horrory aj. Samozrejme, ze je i spousta beckovejch blbin, to je jasny, ale da se docela dobre poznat, co bude dobry a co ne. Ja chodim do kina tak 5-6x do mesice a myslim, ze za ty roky uz dobre poznam , co je dobry a pri cem bude kino prazdny. Pochopitelne kazdej ma jinej vkus, ja treba nechodim na cesky filmy, protoze mi proste nesedi, ale obecne to myslim plati tak, jak sem rek na zacatku. Tim vic si cenim kritiku, ktery dokazou bejt objektivni a pochvali i film z jinyho zanru nez co maji sami radi.

T'Bone - 19.10.2000 v 08:59
taipan: Koukam, ze jsme on-line temer v realnem case. Na kvalitu filmu se divas mnohem objektivneji a absolutneji nez ja. Divat se na ne jako na zbozi, ktere musi vydelat - no dobre. To je ale problem vyrobce. Ja ho muzu ale taky nemusim koupit, bez ohledu na to, jestli ho kupuji vsichni ostatni. Podle tve logiky by v soucasnosti nejkvalitnejsim zbozim v celosvetove TV byla debilni soutez o 10 mil. (ze zvedavosti jsem protrpela prvni dil - vypadnout na McCartneyho - ubohost!) Myslim, ze se pod takovou logiku nepodepises. Mozna jsem ovlivnena tim, ze v podstate vubec nemam kritiky (lidi ani jejich vytvory) rada, nesnasim, kdyz mi nekdo vnucuje svoje nazory a predpoklada, ze on je ten jediny pravy, kdo rozpozna kvalitu umeleckeho dila. Jakym pravem? Vzdycky jsem si rikala, ze kdyby byl tak dobry v muzice nebo malovani, tak by to delal a nekritizoval. Shrnu: prave umeni je velmi subjektivni a jeho "kvalita" se odviji od jeho divaka ci posluchace nebo ctenare. (Jiste by se dalo diskutovat o vyjimkach.) Co se tyce inteligence fandu a nefandu scifi - zase je to podle mne vic vec vkusu nez inteligence. Proste lidi jsou ruzne (povetsine blbe, jak dodava jeden kamos).
taipan - 19.10.2000 v 08:42
T Bone: ne ne, film je zbozi jako cokoliv jinyho a kazdy zbozi se musi prodat a neco vydelat vyrobci. Z toho plyne, ze dobrej je pouze ten film, na kterej do kina prijdou lidi, zaplati se a jeste producentovi vydela nejakej zisk. Film, kterej tohle nesplnuje, neplni svuj zakladni ucel a proto je spatnej, at je podle "kritiku" jakej chce. Titanic tohle splnuje a navic este dostal Oscary, coz je skutecne uspech. No a myslim, ze sci-fi je v zasade jenom pro inteligentni lidi, blbec ho nepochopi. Jestli se sci-fi nekdo posmiva, tak naopak bych pochyboval o jeho inteligenci. Fukovi se da verit, i kdyz hodnoti i jiny zanry nez sci-fi a toho si prave na nem cenim.
T'Bone - 18.10.2000 v 23:59
taipan: Nechci ji branit, ale dobry a divacky uspesny fakt neni totez. Navic to co je dobre pro jednoho muze byt nestravitelne pro druheho (pro mne treba Titanic). Jeho stado Oskaru je pro mne zahada stoleti! Jinak se z tehle oblasti shodneme na Fukovi. Jeho recenzim verim. Myslim si ale, ze to je proto, ze ma rad tenhle zanr a proto dokaze rozlisit, co je dobre a spaten, ne proto, ze by byl tak dobry kritik. Znam spoustu inteligentnich lidi, kteri se na mne koukaj s tezko skryvanym pobavenim, kdyz prozradim, ze mam rada scifi.
taipan - 18.10.2000 v 08:58
T Bone: Spacilova nekritizuje jenom sci-fi, ta pomlouva proste vsechno co je dobry a divacky uspesny a naopak vychvaluje samy kraviny. Je uplne blba, takovy kritiky aby pohledal. Jedinej, komu ja muzu verit, je Fuka v Cineme. Sedm dni sleduju, je to takovej prumer, ale pobavi me to, treba ted ten dil s tou casovou smyckou :)
T'Bone - 18.10.2000 v 01:37
Zacal jste nekdo sledovat Sedm dni? Nazory? Pro mne teda zatim nic moc.
T'Bone - 18.10.2000 v 01:35
taipan: Zrejme narazis na X-Meny? Obcas - jen obcas! - se ale najde kritik, ktery ma stejnou krevni skupinu. Spacilova kritizuje vsechno a tenhle zanr ji evidentne odpuzuje. Fakt ale je, ze kdyz ma nekdo stejny vkus, je super, kdyz se na to clovek muze spolehnout - u filmů, recenzi nebo treba muziky. Znam asi tak dve nebo tri jmena, kterym docela verim (nic neni 100%).
T'Bone - 18.10.2000 v 01:25
T_99: Twilight Zone uvadeli tusim jako Stinova zona. Byly to takove kratke pribehy, minena bylo zona mezi realitou a snovym nebo jakym svetem. Moc me to nestrhlo.
taipan - 17.10.2000 v 22:47
T_99: teda ty si se rozkecal. Nuda je leccos, obcas i Star Trek, ale urcite ne Horizont Udalosti. S Vetrelcem je rozhodne dobre srovnatelnej.
taipan - 17.10.2000 v 22:42
Amokk: kritici sou idioti. Nesmysly, na kery nikdo do kina nepride, vynaseji do nebe a vopravdu pekny filmy nepochopi a pomlouvaji. Typicky Spacilova v MF. To je krava na kvadrat.
Amokk - 17.10.2000 v 21:30
Taipan: Jsem rád, že máš na Horizont Události stejný názor. Když jsem na tenhle film šel do kina, šel jsem tam spíše z nudy a jediné co jsem o tomto filmu věděl, bylo, že je to sci-fi horror. Teď je to jeden z mých nejoblíbenějších filmů. Jednoznačně souhlasím, že jde o nejstrašidlenější horror, co jsem viděl. Je to nejlepší skloubení sci-fi a horroru. Sice asi není nejoriginálnější a kritika si na něm dost připomínek našla, ale je to super film se skvělou atmosférou.
T_99 - 17.10.2000 v 21:10
Horizont Udalosti byl nuda ikdyž trochu strašidelná a s překvapivym koncem..

Věc nic moc

Sérii Vetřelců MILUJU a čuměl sem na ni i ted na Nově jak byla do půl třetí v noci!!
T_99 - 17.10.2000 v 21:07
Padly tady další názvy seriálů, takže je trochu okomentuju:

Lexx patri mezi slabotu sci-fi. Vlastne to neni ani moc sci-fi az na to, ze litaji v obri mouse a pristavaji na planetach atd.. Zapletky jednotlivych episod jsou katastrofalne nesmyslne ("Mam hlad - Letime na planetu" nebo "Jsem otrokyni lasky - Musim si najit chlapa - Letime na planetu"). Obcas je nejakej lepsi dil a ne jen s temadle dech beroucimi zapletkami :o). Stejne je to ale podradnej serial - planety jsou tam vyobrazeny jako ze na nich zije posledni rodina atd.. Pusobi to, rekl bych az hororove.. Ale koukam na to i pres nespornou nekvalitu..
* Jo, nevite nekdo, co za mrchy tam na samotnem konci nekterych dilu lita?

Millennium je docela dobrej serial, ale cim dal vic pripomina X-Files, coz me na jednu stranu vyhovuje, ale na druhou vadi - dily obou serialu maj nekdy podobny namety..(Chris Carter, no..) Ale Lance Henricksen alias Frank Black je dost dobrej a je fakt pohodak. Ja sem to zacal sledovat od konce prvni sezony a proto nekterym vecem porad nechapu, ale tech uz je minimum. Je to stejne jako v Aktech X propletenec, akoratze misto konspirace se SmokeManem v X, tady je tajemna skupina Millennium s Peterem..
* Ale jsou nejaky problemy v nataceni dalsich dilu, ne? Konci to 3.sezonou a jeste nejak divne..

Sliders byl muj oblibeny serial, skoda jen, ze CT1 odvysilala jen dve a jeste kratke sezony - nastvali me! Byl to dost dobry serial podobny Krajnim Mezim, jen s tim rozdilem, ze tam vystupuji porad stejne postavy (jak to tady kdosi propagoval) a dej se odehrava vzdy na Zemi, porad na stejnym miste, jen v jine realite.. Je to taky takova moznost, jak by to tady vypadalo, nebyt toho a toho cinu. Takovahle problematika me zajim nejvic - Coby, kdyby..?

Jeste ke Krajnim Mezim.. Kazdej dil je o necem jinym a s jinejma postavama, coz je dobre, protoze pak uz to neni obycejny radovy serial, ale Great One, jestli Vam to neco rika.. Nad kazdym dilem jsem vzdy dlouho premyslel a zamyslel se, co bych treba udelal ja a jak by to pak dopadlo :o)). ST ani jinej serial me k tomu nikdy nedonutil.. Protoze jak jsem rekl, v KM vystupuji naprosto normalni lide, zato ve ST (i ve vetsine ostatnich serialu) jsou samí super lidi, kteri na akademiich byvaly nejlepsi studenti s excelentnimi vysledky a ktery vzdycky vsechno nakonec vyresej a neni nic, co by je zlomilo - to je spatny.. trapny.. A na děsně realnej Star Trek trochu NEREALNY!

T´Bone: Co je to Twillight Zone? (neco me to ale rika..)

T'Bone - 17.10.2000 v 17:25
taipan: Shodou okolnosti to budou nekdy pristi tyden davat Nemci, uz se bojim, jak se budu bat! A dik za tip, vubec jsem o tom nikdy neslysela a nechala bych si to ujit.
taipan - 17.10.2000 v 10:53
T Bone: Thing jsem samo videl taky, ale Event Horizon je mnohem strasidelnejsi, ma to cely takovou desivou atmosferu na ty kosmicky lodi, ktera se vynorila bez posadky z mimoprostoru. Urcite ho maji v pujcovne, tak se na nej podivej (treba se ti pak o tom bude v noci zdat :))
T'Bone - 17.10.2000 v 08:39
Horizont udalosti jsem nevidela a jak vas tak ctu, asi bych ani nechtela.:)) Pro mne byla nestrasnejsi vec co jsem kdy videla "Vec" s Russelem (Vetrelec hadr). Videl nekdo oboji (kvuli porovnani)?
taipan - 17.10.2000 v 00:09
Amokk: Event Horizon je skvelej sci-fi horror a kdyz o tom tak premesjlim, je to nejstrasidelnejsi film, jakej sem kdy videl (a videl sem toho uz sakra dost). Pri jeho sledovani mi opravdu behal mraz po zadech. Jeho namet je super.
Amokk - 16.10.2000 v 22:31
Je to tak. U Akt X i U Millennia byly v podstatě dobré jen dvě řady. Docela se divím, že porád ještě Akta X natáčejí, kor když v osmé (nebo kolikátá už to bude) řadě nebude hrát Duchovny. Lepší by bylo kdyby s tím už přestali a vrhli se na tvorbu jiného seriálu. Tvůrcům zjevně dochází inspirace a sláva tohoto seriálu už určitě pominula (a to když si člověk vzpomene, jak byla Akta X populární, když se začala vysílat...). Millennium začalo taky velmi nadějně, ale moc brzy se objevili oblíbené intriky (jinak řečeno souhlasím s T`Bone). -- T`Bone: celkem jsi mě odhadla. I když ne že bych neměl rád happyendy, ale když je člověk může čekat u 95% filmů, člověk je vděčnej za nějak ten pořádnej zvrat na konci:). Alespoň když už je nějakej film "kde často chodí zubatá", tak aby nebylo hned na začátku jasné kdo přežije. Třeba Horizont Události (mimochodem jestli jste někdo tenhle sci-fi horror viděl, uvítal bych na něj názor)
taipan - 16.10.2000 v 16:12
T Bone: s tim Millenniem mas naprostou pravdu.
T'Bone - 16.10.2000 v 16:05
Assimilated Kenny: Den pote jsem videla a libilo se mi to, i kdyz to jak spravne tusis neni moje parketa. Postradam v tom vesmir a lode.:)) Co se tyce Millenia, docela se mi libily tak prvni maximalne dve sezony, kdy se to tvarilo jako temna detektivka. Ted do toho opet zamichali nejdriv nabozenstvi pak politiku a dost mi to znechutili, ze pomalu prestavam koukat. Skoda, Henricksena mam rada uz z Vetrelcu. Anry: Jmenujes dva serialy, o kterych vubec nic nevim. Kde to davaj? Mam kabel, ne satelit. A sledoval jsi nekdy Space: ?? (nejake cislo). Pokud ano, jake to je?
Anry - 16.10.2000 v 14:24
Já bych Akta-X mezi scifi vubec nepocital, to je skoro pohadka, naprirozeny jevy, upiri, zeleni muzickove, letajici talire, cekam kdy se tam objevi mluvici zvirata, devitihlave sane:))
Bejbylon 5 by byl dobrej, kdyby to bylo poutaveji zpracovany, je to desna nuda, a polovina nestoji ani za ten cas straveny u televize ... konec s kritikou ... Krajni meze jsou hodne dobry a to taky kvuli tomu, ze kazdej dil je o necem jinym, kdyz se nekomu nelibi jeden namet, neznamena to ze se mu nebude libit dalsi dil:) SG ma zase kontinutitu a jedno silny tema, diky kterymu se slabsi dily daji prezit:) ST je samozrejme nejlepsi a nechapu treba lidi, ktery odlisuji starej ST od novyho, porad je to to samy:) a co tu nikdo nevzpomenul jsou novy serialy jako Farscape nebo Earth: Final Conflict, ktery podle me patri k nejlepsim, snad budou nekdy i u nas
Annika - 16.10.2000 v 14:13
Mám ráda sci-fi celkově, ale můžete třikrát hádat, přes co jsem se k ní dostala. Star Trek je stejně nejlepší. Na SG1 občas koukám, ale ne vždycky to za něco stojí. Jinak sci-fi hlavně čtu a takovej Asimov taky není k zahození.
Assimilated Kenny - 16.10.2000 v 10:35
Blade Runner, byl lepsi v knizni podobe, ve filmu z knizni podoby nebyli urcity veci a ve filmu se mi zdalo ze neco pridelali. Akta X ze zacatku byly dobry, hlavne ty zahadny veci, ale jak do toho zacali motat mimizemstany a korupci, uz to bylo hodne slaby. Jeste vydela jsi "Den pote" to je dost dobra sci-fi mozna se ti nebude libyt, ale je dobra. Den pote neni snad ani sci-fi, ale spekulace, co kdyby? Krajni meze jsou super, uz aby je zacali zase davat. Co takhle Milenium liby se vam? Jinak ke ST jsem se vyjadril nekde na zacatku fora.Je fakt SUPER!!
T'Bone - 15.10.2000 v 23:54
Amokk: Holt jsem romantik a mam rada happyendy. Ale chapu tvoje stanovisko a urcite je "dospelejsi". Asi mas taky rad scifi typu Zeme po atomove valce a tak. To ja tedy nemusim, snad krome Blade Runnera. Ten ma ale tri obrovske vyhody: Forda, Hauera a happyend.:) A Akta X staly za koukani tak maximalne tri sezony. Druha serie, jestli si vzpominam, byla super. Ted se uz moc zamotali do intrik a zda se mi, ze dosly napady. Jo, mas pravdu, divam se porad, protoze jsem vernej divak, ale uz me to nenadchava.
Leopard_Mekkoj - 15.10.2000 v 22:28
Star Trek je prostě the best of, ale pokud je Scifi opravdu dobrá tak se na ní velice rád podívám, jinak řečeno musím vidět skoro všechnu SF abych měl přehled krome Bab 5, u kterého opravdu sedět nevydržím :o)
Amokk - 15.10.2000 v 21:09
T_99:Se serialem Krajni meze s tebou plně souhlasím. Škoda, že je teď neopakují, začal jsem je sledovat až později. T`Bone: to, že v Krajních mezích není postava, která prochází celým seriálem je podle mě právě úplně super. Narozdíl třeba u Akt X. Ať se děje co se děje, tak hlavní postavy Mulder a Scully určitě přežijí. Teda ne že bych měl něco proti Akta X (no možná až na poslední série).
Lina - 15.10.2000 v 18:06
T´Bone: Já tě mlátit nebudu. Já akorát vim, že nějakej Lexx existuje. Nikdy jsem na to nekoukala.Radši si pustím Voy.
T'Bone - 15.10.2000 v 17:00
one.man: tak co tu vlastne delas?:)) Dotaz. Nikdo se jeste nezminil o Lexx. Moc by me zajimaly vase nazory, pokud to nekdo sleduje. Ja se priznavam, ze to na mne bylo moc silny kafe. Ale nekamenujte mne hned!
one.man - 15.10.2000 v 16:18
Ja se divam na B5 kdyz je cas. Jinak mam rad Star wars jako pohadku pred spanim. Muzu i cerveneho trpaslika. Ale Star Trek hlavne ve forme TOS a TNG Voy jen z donuceni
T'Bone - 15.10.2000 v 13:07
T_99: Ke SG. Nekolik prvnich epizod me krute zklamalo, ale uz v prubehu prvni serie se to silne vylepsilo, 2. i 3. sezona byla OK - celkove, vzdycky je neco slabsiho a neco lepsiho. Az to budou opakovat, nenech se odradit slabym zacatkem a schvalne zkus vytrvat. Myslim, ze SG se zaradi ke "spicce" sci-fi jako ST a B5. Krajni meze, Twilight Zone, Akta X ap. jsou asi spis fantasy.
T'Bone - 15.10.2000 v 13:02
Coprfild: V cem podle tebe porusuje TNG a VOY pravidla ST? (DS9 je preci jen trosku jinde, souhlasim.) A vubec: nezda se ti to jako protimluv? Myslim tim: vsechny serialy jsou soucasti ST universa, z cehoz vyplyva, ze dost dobre nemuzou pravidla porusovat, kdyz je vlastne vytvareji. Mam TOS moc rada, ale jedno z kouzel ST je to, ze je porad zivy a vyviji se. Myslim, ze autori dost respektuji puvodni ideu Roddenberryho a v jeho duchu ji dal rozvijeji. Nezda se mi, ze by nekdy sli proti ni.
Coprfild - 15.10.2000 v 09:22
T_99:ST ukazuje věci tak jak by měli být a to je dobře(viz nepochopitelný konec dílu TNG Paegasus pro normálního člověka z konce 20 století).Krajní meze sou dobrý ,ale ukazujou věci jak sou nebo jak mohou být a ST ukazuje jak je řešit a to ne nástroji dnešních seriálů a vůbec dnešního života. Nejlepší na tom je pro mě,že tam neustále probíhá boj mezi tím správným a lidskou povahou a ne vždy to dopadne dobře a to je důkaz,že si to ti lidé v ST přejí,že jim to nikdo nenakazuje.
Coprfild - 15.10.2000 v 09:15
T´Bone:No je vidět ,že už ho nepsal Gene.Věci na sebe někdy nenavazují a i si protiřečí (jen někdy),ale souhlasím že je lepší než DS9.Jeho nový tvůrci se zajímájí hlavně o sledovanost a tak porušují i pravidla ST a to by neměli.Sleduji ho přesto rád,ale nejlepší je TOS.
T'Bone - 15.10.2000 v 08:35
Kazdy jsme holt jiny. Na Krajnich mezich mi vzdycky vadilo, ze tam neni ani jedna postava, ktera jde celym serialem. A celkove mi dost, vadi, kdyz se neco tvari jako skutecnost, mystik teda nejsem.
taipan - 14.10.2000 v 22:59
Krajní meze jsou opravdu vynikající :)
T_99 - 14.10.2000 v 22:10
ST je dobrej, koukam na nej rad, ale kdyz si to tak vezmete, tak jako 99% serialu konci dobre a nic zasadniho se v 99% dilu nestane.

Zato serialy jako Krajni Meze, ktere podle me maji nejvetsi kouzlo v tom, ze nabizeji ohromnou spoustu moznych realit a ukazji svet jaky by mohl byt nebo co by se mohlo stat a jak by to dopadlo a hlavne - v serialu casto vystupuji obycejni lide, kteri jsou stejni jako my, coz me osobne do jednotlivych pribehu vtahne jeste vic.. Je to proste nejlepsi serial, a to i proto, ze az do konce kazdyho dilu nevite, jak skonci, coz proste u tech jiz zminenych 99 procent naprosto odpada.

Sleduju jinak B5, kterej se me zda zatim nic extra, ale je fakt, ze je hodne podobnej ST (nejpodobnejsi z ostatnich serialu..) - podle lidi se to ale jeste rozjede v dalsich sezonach.. Doufam, ze to TV3 odvysila cely!

Akta-X podle me zdechnou, kdyz tam nebude Duchovny. Nevim ted presne, ale asi na konci sedme serie, kterou bude Nova jeste vysilat, Muldera odnesou mimozmstani (nedomluvil se s nima na platu :o))

SG1 nesleduju.. Sice sem na par prvnich dilu koukal, ale moc se me to nelibilo, a ted, kdyz sice kazdej rika jak je to dobry, se me k tomu uz nechce, protoze kdyby se me to nahodou zalibilo, tak bych se busil do hlavy, ze sem na to nekoukal i drive..

To je asi vsechno, co bych rekl - "T_99: KONEC"
T'Bone - 14.10.2000 v 18:23
Akta X uz davno nejsou co bejvavaly, naopak SG se od 2. sezony krasne rozbehl. Pro mne je na 2. miste za ST.
Lina - 14.10.2000 v 18:07
Věc se ma tak. ST je nej. Jsem do něj cvok a rodina už z toho blbne. na B5 koukam abych se zasmála. Akta X jsou nejsou co byla a SG-1 budou zase dávat až po novým roce. Jinak myslim že když zbožňuju ST, onic se neochudim. Když si jen představim co všechno je stár Trek, je mi na omdlení. (A to je dobře)
Anonym: Ben Siskko - 14.10.2000 v 16:10
O nic se neochuzuju když sleduju jenom Star Trek. Pro mě existují 4 SF seriály : TOS, TNG, DS9 a VOY a vůbec mě nezajímají blbosti jako Babylon 5, Andromeda a podobné laciné náhražky Treku
T'Bone - 14.10.2000 v 13:36
Coprfild: Jak to myslis, ze se vytraci myslenka? S tim bych nmohla souhlasi! Jestli se nekde vytratilo to co jsem si predstavovala ze je ST, tak v DS9 (nic proti nemu, ale silne odbocil). Co se ti nezda na VOY?
Anonym: Coprfild - 14.10.2000 v 13:15
Sleduju rád všechny SF a filmy s dobrejma trikama,ale zatím žádný nedosáhl kvalit ST.Který jiný sci-fi má svá pravidla a historii.Filmy navazujou na seriály a opačně.To prostě jinde nenajdete.ST je prostě supr.Hlavně myšlenku ST která se ve VOY bohužel už trochu vytrácí.
jeff@pc - 14.10.2000 v 02:19
to ja jenom VOYAGER & SLIDERS!
wewerka - 13.10.2000 v 22:09
v televizi na nic jineho nez trek nekoukam nicmene SF me jinak vubec nezajima..spis troska fantasy a to taky nejak extra neprehanim
Amokk - 13.10.2000 v 22:04
Určitě taky nejsem čistokrevný Trekkies. V TV sleduji i jiné scifi, Star Trek je prostě jenom nejlepší. A co se týká literatury, tak jedině fantasy.
T'Bone - 13.10.2000 v 18:56
Jasne, Seaquest by skvelej. A jsko obvykle ho nedokoncili:(( Vi nekdo nahodou, jak to slo dal? Pripadne mailuj, abychom tady neotravovali:)) t_bone@centrum.cz Seven: Clark je podle mne cim dal tim horsi - nebo nam driv predkladali jen ty lepsi veci, ale Nadace je proste spickova.
Dragon - 13.10.2000 v 17:46
Ne čistokrevnej Trekkie nejsem, protože mě zajímá i Stargate, Babylon5, Seaquest a další.
Seven - 13.10.2000 v 14:46
Ja bych zemrela jen pro St a AX.Jinak me jeste zajima SG a knihy A.C.Clarka a Asimov taky nepise spatne.
Assimilated Kenny - 13.10.2000 v 14:05
Mas pravdu, na B5 jsem uplne zapomnel. Ted mne asi ukamenujete, ale B5, dalo by se ric ze ST malicko konkuruje. I kdys ....
T'Bone - 13.10.2000 v 13:48
Taky sleduju scifi celkově, ale fantasy ne. ST je tak báječně rozsáhlý a propracovaný, že nemá sobě rovného! Ale SW, B5 nebo SG mají také svoje kouzlo, ne?
Hypospray - 13.10.2000 v 12:50
Ja mam rada spoustu scifek, ale je pravda, ze Star Trek nejvic..:)
Assimilated Kenny - 13.10.2000 v 12:43
MIKMIK ma pravdu, ja se taky zajimam o celou fantastickou tvorbu, ale ST ma kouzlo v tom jak je svet, ve kterem se odehrava, dokonale propracovan do nejmensich detailu.
T'Mir - 13.10.2000 v 12:26
Ja mam rada scifi ako zaner. Predtym ako som vobec zistila, ze nejaky Star Trek existuje som precitala spustu scifi a aj dnes ked sa mozem povazovat za trekkie, citam a pozeram aj ine scifi. Fantasy ma zial nezaujalo.
PM - 13.10.2000 v 10:49
Ja se krome ST divam i na jine veci v TV (vetsinou jak mam cas, ST sleduju posledni dobou docela pravidelne) , ctu hlavne fantasy.
Odborg - 13.10.2000 v 10:48
taipan : presne tak.
taipan - 13.10.2000 v 10:24
Mne se libi ledacos. Fanaticka orientace jen a pouze na ST neni myslim moc rozumna.
MIKMIK - 13.10.2000 v 10:15
Mě se líbí většina sci-fi, steně tak i jiných žánrů. Tím pádem mohu s klidem v duši říci, že nic lepšího než StarTrek neexistuje. Možná to může být výborný seriál, či film (např. Matrix) ovšem v porovnání se StarTrekem je všechno jenom slabota. Na jeho zakladní myšlenku, propracovanost do všech detailů a velikost ST světa zkrátka nic nemá a mít nebude.
Lord_Sillogism - 12.10.2000 v 20:33
Já NE!
Kahless - 12.10.2000 v 18:19
Nejsem cistokrevny trekkie. Zajimam se i jiny druh SF. Stejne jako se zajimam o trek, tak me zajimaji i knihy od R.A. Heinleina nebo Catherine Assaro.

(C) 2000 SPT - StarNet Project Team
www.startrek.cz
Administrator: Skullman
Datum poslední úpravy: 19. 9. 2000