Komunikace s ČT
Manek - 25.02.2001 v 11:04

Tak jsem se díval na výsledky ankety kterou má na svých stránkách Valeris a rád bych se vás tady zeptal, s ohledem na 472 přispěvatelů kteří odpověděli že jsou ochotni podpořit toto schéma vysílání STAR TREKu jestli tak učinili a s jakým výsledkem,to znamená : jaká je vaše zkušenost s komunikací s ČT.

Anonym: Machalík - 14.04.2001 v 19:58
Už je to tu mrtvýýýýýý!
Anonym: R. Astro - 14.04.2001 v 15:24
Jak tóóóóóóóóóóó?
Anonym: Machalík - 13.04.2001 v 21:44
To asi nepudéééé!!!
Anonym: R. Astro - 12.04.2001 v 20:23
Pojďte sem někdóóóóóóó!!!!!!
Anonym: Machalík - 11.04.2001 v 01:35
Buď to nikdo neví nabo už sem nikdo nechodí.
Robin Astro - 10.04.2001 v 21:41
Nebojte, já vás možná nechám žít:)))) Ale fakt, proč mi to nechce nikdo říct? :))))
Machalík - 08.04.2001 v 21:00
Teďs na to kápla!
Robin Astro - 08.04.2001 v 17:53
Je to možný? Vy se mě snad bojíte:)))
Machalík - 03.04.2001 v 23:39
Tak čekej.
Robin Astro - 03.04.2001 v 21:04
Já čekám:)))
Robin Astro - 30.03.2001 v 21:22
To ujde. Napište mi někdo číslovkou, kolik toho bylo za scénář. Nejsem schopná to z toho poznat:) Díky!
Anry - 27.03.2001 v 00:38
A zafloodujem si.
Emmys for DS9:
  • Nominated 1993 Ú Outstanding individual achievement in art direction for a series: "Emissary (Pilot)" * Herman Zimmerman (Production Designer), Randall McIlvain (Art Director), Mickey S. Michaels (Set Decorator)
  • Nominated 1993 Ú Outstanding individual achievement in hairstyling for a series: "Move Along Home" * Candace Neal (Hair Designer), Ron Smith, Gerald J. Solomon, Susan Maust (Hairstylists)
  • Nominated 1993 Ú Outstanding individual achievement in sound editing for a series: "Emissary, Part 2" * James Wolvington, William Wistrom (Supervising Sound Editors), Ashley Harvey, Miguel Rivera, Jeff Gersh, Sean Callery, Steffan Falesitch (Sound Editors), Stephen M. Rowe (Music Editor)
  • Nominated 1993 Ú Outstanding individual achievement in sound mixing for a drama series: "Emissary, Part 2" * Bill Gocke (production mixer), Christopher Haire, Richard Morrison, Douglas W. Davey (re-recording mixers)
  • Winner 1993 Ú Outstanding individual achievement in main title theme music: Dennis McCarthy, Composer
  • Winner 1993 Ú Outstanding individual achievement in makeup for a series: "Captive Pursuit" * Michael G. Westmore (Makeup Designer & Supervisor), Jill Rockow, Karen J. Westerfield, Gil Mosko, Dean Jones, Michael Key, Craig Reardon, Vincent Niebla (Makeup Artists)
  • Winner 1993 Ú Outstanding individual achievement in special visual effects: "Emissary (Pilot)" * Robert Legato (visual effects producer/supervisor), Gary Hutzel (additional supervision), Michael Dallas Gibson (wormhole designer), Dennis Blakey (morphing designer)
  • Nominated 1994 Ú Outstanding individual achievement in hairstyling for a series: "Armageddon Game" * Josee Normand (hair designer), Ron Smith, Norma Lee, Gerald Solomon (key hairstylists)
  • Winner 1994 Ú Outstanding Individual Achievement in Makeup for a Series: "Rules of Acquisition" * Michael G. Westmore (makeup supervisor & designer), Camille Calvet-Sutfin, Karen J. Westerfield, Dean Gates, Dean Jones, Tina Kalliongis, Dave Quaschnick, Michael Smithson, Hank Edds, Michael Key, Gil Mosko (key makeup artists)
  • Nominated 1995 Ú Outstanding Individual Achievement - Special Visual Effects: "The Jem"Hadar" * Les Bernstein, Joshua Cushner, Erik Nash (motion control programmers), Adam Howard (harry paintbox animation artist), Don Lee (bluescreen compositor), Glenn Neufeld (visual effects supervisor), David Takemura (visual effects coordinator), Pat Clancey (compositing editor)
  • Nominated 1995 Ú Outstanding Individual Achievement in Hairstyling for a Series: "Improbable Cause" * Caryl Codon-Tharp, Rebecca De Morrio, Norma Lee (II), Chris McBee, Michael Moore (XII), Josée Normand, Joan Phillips, Ronald W. Smith, Gerald Solomon, Faith Vecchio (hairstylists)
  • Winner 1995 Ú Outstanding Individual Achievement in Makeup for a Series: "Distant Voices" * Michael Westmore (makeup supervisor), Camille Calvet-Suftin, Dean Gates, Karen Iverson, Dean Jones III, Michael Key, Gilbert A. Mosko, David Quashnick, Thomas E. Surprenant, Karen Westerfield, Scott Wheeler (makeup artists)
  • Nominated 1996 Ú Outstanding individual achievement in costume design for a series: "The Muse" * Robert Blackman, Costume Designer
  • Nominated 1996 Ú Outstanding individual achievement in hairstyling for a series: "Our Man Bashir" * Shirley Dolle (Hair Designer), Cherie Huffman, Lee Crawford, Brian Andrew-Tunstall, Ellen Powell, Sue Maust, Barbara Ronci (Hairstylists)
  • Nominated 1996 Ú Outstanding individual achievement in makeup for a series: "The Visitor" * Camille Calvet, Michael Westmore, Dean Jones, Karen Iverson, Mark Bussan, Scott Wheeler, Gil Mosko, Ellis Burman, Dave Quaschnick, Thom Surprenant, Steve Weber, Brad Look, Kevin Haney (Makeup Artists)
  • Nominated 1996 Ú Outstanding individual achievement in music composition for a series: "Our Man Bashir" * Jay Chattaway, Composer
  • Nominated 1996 Ú Outstanding Individual Achievement in Special Visual Effects: "The Way Of The Warrior" * Joshua Cushner (visual effects cameraman), Judy Elkins (I) (special visual effects coordinator), Steve Fong (visual effects compositor), Dennis Hoerter (prop maker), Adam Howard (visual effects artist), Gary Hutzel (special visual effects supervisor), Don Lee (II) (visual effects compositor), Fredric Meininger (model maker), Glenn Neufeld (special visual effects supervisor), Scott Rader (visual effects compositor), Jim Rider (visual effects cameraman), Joshua D. Rose (model maker)
  • Nominated 1997 Ú outstanding art direction for a series: "Trials And Tribble-ations" * Herman Zimmerman, Production Designer; Randall McIlvain, Art Director; Laura Richarz, Set Decorator
  • Nominated 1997 Ú outstanding cinematography for a series: "Apocalypse Rising" * Jonathan West, Director of Photography
  • Nominated 1997 Ú Outstanding hairstyling for a series: "Trials And Tribble-ations" * Norma Lee, Key Hairstylist; Brian Andrew-Tunstall, Jacklin Masteran, Linle White, Francine Shermaine, Caryl Codon, Susan Zettlow Maust, Charlotte Harvey, Hairstylists
  • Nominated 1997 Ú Outstanding makeup for a series: "Apocalypse Rising" * Camille Calvet, Michael Westmore, Karen Iverson, Ellis Burman, Steve Weber, David Quaschnick, Dean Jones, Mark Bussan, Brad Look, Belinda Bryant, James Mackinnon, Alan Apone, Perri Sorel, Mary Kay Morse, John Maldonado, Lisa Collins, Karen J. Westerfield, Makeup Artists
  • Nominated 1997 Ú Outstanding Special Visual Effects: ôTrials And Tribble-ationsö * Kevin P. Bouchez (visual effects artist), Judy Elkins (I) (special visual effects co-supervisor), Steve Fong (visual effects compositor), Adam Howard (visual effects artist), Adrian Hurley (visual effects cameraman), Gary Hutzel (special visual effects supervisor), Gregory Jein (model maker), Don Lee (II) (visual effects compositor), Paul Maples (visual effects cameraman), Davy T. Nethercutt (visual effects compositor), Laurie Resnick (visual effects artist)
  • Nominated 1998 Ú Outstanding art direction for a series: "Far Beyond The Stars" * Herman Zimmerman (Production Designer), Randy McIlvain (Art Director), Laura Richarz (Set Decorator)
  • Nominated 1998 Ú Outstanding costume design: "Far Beyond The Stars" * Robert Blackman
  • Nominated 1998 Ú Outstanding hairstyling for a series: "Far Beyond The Stars" * Norma Lee (Hair Designer); Brian A. Tunstall, Rebecca DeMorrio, Darlis Chefalo, Gloria Pasqua Casny, Kathrine Gordon, Hazel Catmull, Ruby Ford, Louisa Anthony, Barbara Ronci, Suzan Bagdadi, Jo Anne Chaney (Hairstylists)
  • Nominated 1998 Ú Outstanding makeup for a series: "Who Mourns For Morn" * Camille Calvet, Michael Westmore, Dean Jones, Karen Iverson, Mark Bussan, Ellis Burman, Karen J. Westerfield, Mary Kay Morse, Belinda Bryant, Joe Podnar, Suzanne Diaz, Jill Rockow, David Quaschnick, Bernd Rantscheff
  • Nominated 1998 Ú Outstanding music direction: "His Way" * Jay Chattaway
  • Nominated 1998 Ú Outstanding special visual effects for a series: "One Little Ship" * Gary Hutzel, Judy Elkins (Special Visual Effects Supervisors); Gary Monak (Pyrotechnics Supervisor); Paul Maples, Adrian Hurley (Visual Effects Cameramen); Steve Bowen, Steve Fong, Davy T. Nethercutt (Visual Effects Compositors); Kevin P. Bouchez, Laurie Resnick (Visual Effects Artists); Fredric Meininger (Model Makers)
  • Nominated 1999 Ú Outstanding Art Direction for a Series: ôProdigal Daughterö * Herman Zimmerman (Production Designer); Randy McIlvain (Art Director); Laura Richarz (Set Decorator)
  • Nominated 1999 Ú Outstanding Hairstyling for a Series: ôBadda-Bing Badda-Bangö * Norma Lee (Head Hairstylist); Brian Andrew Tunstall, Gloria Pasqua Casny, Rebecca DeMorrio, Laura Connolly, Lauren Upshaw, Frank Fontaine, Timothy Jones, Susan Maust, Angela Gurule, Gloria Ponce, Virginia Grobeson, Linda Sharp (Hairstylists)
  • Nominated 1999 Ú Outstanding Makeup for a Series: ôDogs Of Warö * Camille Calvet, Michael Westmore, Dean Jones, Mark Bussan, Mary Kay Morse, Ellis Burman, Belinda Bryant, Karen Iverson, Karen Westerfield, Bradley M. Look, David Quaschnick, Earl Ellis, Joe Podnar, Stephen R. Weber, Jeffrey Lewis, Sandra Rowden, Toby Lamm, Michael Blake, June Westmore, Judith Silverman-Orr, Craig Smith, Kevin Haney, Suzanne Diaz, Scott Wheeler, James Rohland, Tina Kalliongis-Hoffman, Natalie Wood
  • Nominated 1999 Ú Outstanding Special Visual Effects for a Series: ôWhat You Leave Behindö * Dan Curry (Visual Effects Producer/Supervisor); Gary Hutzel, David Stipes (Visual Effects Supervisors); Adam Buckner, Arthur J. Codron, Judy Elkins (Visual Effects Coordinators); Gary Monak (Special Effects Supervisor); Paul Maples (Visual Effects Cameraman); Steve Fong, Don Greenberg, Paul Hill, Davy T. Nethercutt (Visual Effects Compositors); Kevin P. Bouchez, Greg Rainoff (Visual Effects Animators); Rob Bonchune, David Lombardi (CGI Supervisors)

Tohle a ostatni ceny sou treba tady ourworld.compuserve.com/homepages/fdeblauwe/DS9.html.

Robin Astro - 26.03.2001 v 20:30
Mám na vás jednu otázku (Co chcete vidět už smazali, tak se musím zeptat tady). Když tak poslouchám ty chvalozpěvy na DS-kolik jeho epizod už získalo nějaký to ocenění nebo aspoň nominaci?
Leian - 24.03.2001 v 10:49
No, klidně bych se ráda ujala přepsání Voyageru. Ale museli byste se smířit s tím, že by to skončilo už po prvním díle, kdy by se dostali domů. :-)
Erell - 22.03.2001 v 09:44
Robin Astro: no jestli budeš mít cestu do Prahy, tak se klidně ozvi a já ti pustím pár dílů z DVD. :-)
Winner - 21.03.2001 v 21:20
Robin Astro: Ber to prosím jako fakt, nesnažíme se tě zblbnout...
Robin Astro - 21.03.2001 v 20:49
Voyager bohužel nemá na to, ab ho někdo přepsal. Leda tak k té slavné popularizaci. Erell-a přesto nám tu odepíráš abychom poznali krutou pravdu? Protože dokud to neuvidím, já neuvěřím...:)
Jarod - 18.03.2001 v 20:15
Zato psaný Voyager musí být něco.
Erell - 18.03.2001 v 20:12
Trekkie: no však psaná TOSka je podstatně lepší než ta natáčená.
Trekkie - 18.03.2001 v 17:23
Bendi: Jo, přečíst. A kdo tady neustále prohlašuje, jaká je přepis scénářů blnost. P.S.Spocka v akci nenahradí ani sebelepší Blish :o)))
Bendi - 18.03.2001 v 16:39
Správně. Kdo chce TOS, ať si jí přečte nebo sežene na videu.
Robin Astro - 15.03.2001 v 19:46
Pardon, Říkáte :-)
Robin Astro - 13.03.2001 v 21:00
To všechno co tu žíkáte, je pravda? Já budu brečet...
Robin Astro - 13.03.2001 v 20:53
Winner- Jo? A kdepak jsi to slyšel?
Lord_Sillogism - 13.03.2001 v 01:04
Jo, už dlouho není co v tomhle ohledu řešit.
SEMTEX - 12.03.2001 v 20:48
Winner přesně tak.
Winner - 12.03.2001 v 20:35
Dámy a pánové - promiňte mi neomalenost, ale omíláte tady pořád to samé: po VOY bude TOS. Klesne sledovanost a ST skončí úplně. NEbo: DS9 -sledovanost se zvýší a ST bude pokračovat. A pak zase - TOS, ST skonmčí, nééé. Co kdybyste toho radši nechali, všichni ví, že DS9 buďto vyhraje, nebo je po ST. Tak to neříkejte pořád dokola.
Anonym: Radek - 12.03.2001 v 17:19
Díky
Erell - 12.03.2001 v 02:19
AA: jo, naprosto přesně. Takové pořad bývají buď večer na ČT2 nebo o víkendu odpoledne tamtéž.

_Radek: zatím o zrušení ST neuvažují, ale taky zatím neuvažují o tom, co bude po Voyageru. ST podle mě po Voyageru neskončí, ale je otázka, co bude pak. Pokud nástupce Voyageru propadne, tak je se ST amen. A jak všude vidno, nikdo zatím netvrdí a tvrdit nedokáže, že DS9 by měl malou sledovanost a propadl by...
Anonym: ¨Radek - 11.03.2001 v 22:24
Erell: A nevíą co se v ČT připravuje? Tím myslím, jestli po Voyageru bude vysílat DS9, TOS, nebo ST skončí?
Anonym: AA - 11.03.2001 v 21:44
Trekkie: No nedávat jí jako ST, ale například v rámci nějakých těch dějin kinematografie nebo jak se to jmenovalo (už se to tu párkrát zmiňovalo) a "jako StarTrek" dávat DS9. Tedy nenavazovat na vysílání ST (Voy) právě TOSkou-jakoby nebyla ST, ale prostě "historické sci-fi".

Erell: Chápu to dobře?
Trekkie - 11.03.2001 v 21:22
Erell: Tak to mi asi budeš muset nějak vysvětlit. Tvůj poslední příspěvek naprosto nechápu.
Jarod - 11.03.2001 v 18:45
Erell: Já jsem také říkal, že si nemyslím, že byuvedení TOS jako jediného ST seriálu bylo tím nejlepším řešením (to se skoro cituji). Souhlasím s tvými argumenty ohledně poklesu sledovanosti, a proto je mi jasné, že se TOS, jako ST v pátek, nemá cenu dělat. Jenom mi je to líto, protože se obávám, že uvedení jindy se bude těžko prosazovat.
Erell - 11.03.2001 v 18:22
Jistě, distancovat se od ní jako od Star Treku.
Anonym: trekkie - 11.03.2001 v 18:16
Erell: A co máme my, kdož chtějí TOSku dělat? Stavění se na uši asi nepomůže :o)…tak bys mohl navrhnout něco jiného. Jinak řečeno, existuje vůbec nějaký způsob jak TOSku do televize dostat??????
Erell - 11.03.2001 v 18:05
Jen pro informaci - já detailní programové schéma ČT viděl...
Erell - 11.03.2001 v 18:03
Jarod: Když "uznáváš, že TOS není zrovna vizuální "trhák" pro dnešní mladší diváky", tak nechápeš, že v 16:15 se na něj nebude kromě odhadem 15-30 tisíc lidí nikdo koukat? A pro tvou informaci, aby mohl být seriál v tomto čase, musí mít sledovanost úplně jinou. A jak sledovanost spadne, stane se co? Totiž blok ST v programovém schématu je značen jako blok pro mladé. Pokud ti se na ten seriál dívat nebudou, tak to znamená, že pro ně určen není a proto automaticky končí. Veřejnoprávní televize má uspokojovat menšiny, ale ne takhle malé menšiny - to přijdou na úkor menšiny podstatně větší.

Už dávno jsem řekl a znova to zopakuju, že jestli teď půjde TOS a stane se přesně to, co já ale i lidé v ČT znající TOS předpokládají, tak já budu první fanoušek Star Treku, kro řekne ať Star Trek zruší. Protože taková mikrosledovanost není vůči dalším skupinám fér. Místo Star Treku pak poběží jiný seriál pro děti a mládež, možná to bude nějaký sci-fi, tím to končí. Pokud někdo něveří těmto faktům, můžu ho ubezpečit, že této oblasti poměrně DOST rozumím.
Jarod - 11.03.2001 v 15:04
Anry: Dobrá napsal si, že půlka dílů je podprůměrná, ale předtím si napsal (uznávám, že jsi odpovídal "mojí" větou), že jde z tvého pohledu o koninu na kterou se nedá koukat. Dejme tomu, že si jedno z toho myslel jako nadzázku, ale jak to mám poznat? Takže teď už vím, že to byla ta první část. No srovnávat kdo je víc Trekkie, jestli fanoušek TOS, nebo Voyageru, je asi dost na nic, ale přesto si myslím, že TOS je takový myšlenkový základ, na kterém by měly ostatní ST seriály stavět, a to, že to tak tvůrci posledního seriálu moc nečiní, nepokládám za příliš velký klad. No ještě s tím pojmem Trekkie, ten vznikl zrovna v souvislosti s fanoušky TOS, kteří mu dali encyklopedický význam. Navíc si myslím, že míra toho, jak je někdo fanoušek ST, se neposuzuje podle počtu shlédnutých epizod, ale podle celkového vztahu k objektu obdivu.
Trekkie - 11.03.2001 v 15:01
MOHLI BYSTE SE PŘESTAT HÁDAT??? To, že se někomu nelíbí určitá sérii je jenom a jenom jeho věc. Já taky nejsem zrovna odvázaná z VOY, ale nechávám si to pro sebe. Ale jelikož jsme trekkies, musíme brát StarTrek takovej, jakej je, tedy i s jeho chybama. Já osobně jsem fanda TOSky a mám jí ráda i když vím, že je v ní spooooooousta blbostí. Jestli se tady chceme bavit alespoň trochu na úrovni, musíme brát ST z té lepší stránky. Teď mluvím o Anrym. Říkáš, že TOSka je z poloviny kravina. Já říkám o TOSce, že je to z poloviny bomba série. Význam to má dost podobný, ale uznej sám, kterej z těchhle dvou výrazů má v sobě víc smířlivosti????
Anry - 11.03.2001 v 13:21
Jarod: prosimte co to tu povidas za nesmysle. Jisteze je v TOSu vic nez je videt na prvni pohled, ale to sem prave rikal. Ty vubec nectes co jsem psal. Jenze clovek, aby to_vic nasel, tomu musi rozumet. Pokud nerozumi ani slovu, nemuze rozumet TOSce. A to ze ja TOS nepokladam za prikladny ST jeste neznamena, ze nejsem Trekkie ... si nejak ulit ne? Poznam kravinu a TOS z poloviny kravina je. A vsimni si, ze jsem nic nerikal o druhy polovine... Je to muj nazor. To uz bych pak klidne nemusel pokladat za trekkies ty, kterym se nelibi Voyager. Presne podle tveho navodu. Takze kterej serial se ti nelibi, abych mohl i ja rict, ze nejsi trekkie?
Jarod - 11.03.2001 v 13:06
Anry: O.K. tak jo. Já uznávám, že TOS není zrovna vizuální "trhák" pro dnešní mladší diváky, ale přesto jsem měl vždycky pocit, že je v ní právě něco víc než skvělé efekty a akce. Musím říct, že si mne zklamal ještě víc než jsem čekal, je mi jasné, že ti to je naprosto jedno. Copak si ještě někdo takový může říkat fanoušek Star Treku?
Jarod - 11.03.2001 v 12:58
Skullman: No já jsem to myslel tak, že i kdybych nechtěl a neuměl německy, tak jsem tomu rozuměl. Uznávám, že některé scény vypadají více než amatérsky. A ve třetí sérii, která na SAT1 zrovna běží, je to ještě více znát.
Skullman - 11.03.2001 v 10:36
Radeji sem netahejte knizni podobu, ta je o necem uplne jinym -- je nejmene o rad kvalitnejsi. Nemusite sledovat jak v nekterych scenach herci prehravaji jako v amaterskem divadle...
Anry - 11.03.2001 v 00:05
Jarod: jo presne, miliony lidi na celem svete miluji, z_meho_pohledu, desnou koninu na kterou se skoro neda koukat. Genu Rodenberrymu jsem vdecny maximalne za to, ze to vymyslel a ze po zacatku TNG odesel. Za to jsem mu vdecny asi nejvic :))) Mimochodem "geniálnímu" Bragovi vdecime IMHO za ty nejlepsi dily z konce TNG.:) Staci se podivat, ktere psal on.

Takze tohle byl muj nazor, ale ja psal v podstate uplne o necem jinem. Rikal jsem ze clovek, ktery prave nerozumi dialogum, nedokaze pochopit o cem ta TOSka je. Nerikal jsem, ze to je cely konina. Rikal jsem, ze tak skoro polovina dilu je podprumerna. Nemluvil jsem vubec o celem serialu. Na ty ostatni se da koukat. Ja videl vsechny dily a celkem dost z nich nekolikrat, takze vim o cem z meho pohledu mluvim:) Kdyby se to davalo trikrat tydne, tak by se ty spatny dily schovaly a nikdo by si je moc nepamatoval. Ale takhle, kdyz je jen jeden dil tydne, to vyzni jako ze to je naprosto desny. Bude to desna nuda, teda pokud to pude, a proto to nechci.:) Maximalne az nebude co vysilat:)

Jarod - 10.03.2001 v 23:02
Anry: Takže milióny lidí na celém světě milují vlastně koninu, na kterou se vůbec nedá koukat? Gene Roddenbery vlatně vymyslel ubohý námět a díky bohu, že dnes máme geniální tvůrce typu Brannona Bragy? No z toho co říkáš by si tomu nerozuměl ani česky, protože na porozuměním určitým věcem není někdy pouhá znalost jazyka dostačující.Já jsem viděl docela dost dílů TOS na SAT1, navíc jsem také mnoho z nich četl v knižní podobě. Musím samozřejmě objektivně prohlásit, že ani TOS nemá patent na bezchybnost. Já si myslím, že právě spoléhání TOS na dialogy a děj, dělá z TOS nadčasový seriál, kterému zastaralost efektů až tolik nevadí. Přesto si nejsem jistý,zda by uvedení TOS, jako jediného ST seriálu, bylo tím nejlepším řešením. Je to přecijen už skoro klubová záležitost.
Winner - 10.03.2001 v 19:15
Říkal jsem KOMERČNÍ tah, ostatně, já to už viděl a člověka docela štve se těšit na něco, co už viděl. Ach jo... NECHCI TOS !!!
Anry - 10.03.2001 v 12:37
Trekkie:
Ano, TOSkovej seriál jsem viděla. Bylo to sice jenom sedm dílů a byly ... v pro mě nepřeložitelné angličtině

Co tohle to jako ma byt? TOS je_postavenej_na_kecech, pokud nerozumis co rikaji, nemuzes v zadnem pripade pochopit o cem to bylo. Ja se taky kdysi dival na TOS, aniz bych tomu rozumnel, to bylo v nemcine. Bylo to takovy pekny, kresleny, litalo se tam v lodi, porad se tam mastili. Idealni zabava pro deti. Kdyz jsem to pak videl pozdeji, a uz rozumnel vsemu co rikaji, zjistil jsem ze kecaj desny kraviny, ze polovina dialogu je zbytecna a ze nektere dily by slo odehrat za deset minut. ... Takze vubec nechapu jak muzes posuzovat co je lepsi, kdyz jsi TOS v podstate nikdy nevidela.

Ben Sisko - 09.03.2001 v 13:58
Manek: Nebyla by k pousmání, kdyby jsme se snažili. Nevím přesně kolik, ale vím, že DS9 je levnější než TOSka. Winner: Jenže těch co to viděli je asi 10. Dobrý komerční tah, ale jinak je to naprosto nemyslitelné. Nechceš doufám aby ČT udělala stejnou chybu ja N@va nbo Prima, že ne ?
Manek - 09.03.2001 v 10:21
Trekkie:Tak to mne původně ani nenapadlo,chtěl jsem jen znát na kolik to célé asi ČT příjde.Ale vzpomínám si na sbírku trekkies v USA na Williama Shattnera/Kirk/,který chtěl při natáčení ST VI./myslím/ o 1.000.000 dolarů víc a studio mu je nechtělo dát.Jinak myslím že by nás muselo být asi o něco více a hlavně být více organizovanější/něco jako oficiální Star Trek Klub/.Takže za situace jáká je zatím u nás je tato úvaha spíše k pousmání.
Winner - 09.03.2001 v 00:11
Já jsem první 3 série viděl, tzn. jsem jednoznačně pro to, aby se vysílal od 4.série. Byl by to dobrý tah i z komerčního hlediska...
Trekkie - 08.03.2001 v 19:49
Manek:Že bysme se složili???????? :o))))
Manek - 08.03.2001 v 10:59
Erell:Rád bych se zeptal,tedy pokud na to dokážeš odpovědět,jestli padne rozhodnutí vysílat DS9 bude od první serie nebo až od čtvrté? A druhá otázka se týká ceny vysílacích práv,na kolik přibližně příjde ČT případný nákup TOSky,a na kolik DS9?
Trekkie - 08.03.2001 v 10:57
B.S.DS9 jsem moc neviděla. To je pravda. Ale viděa jsem jich dost na to, abych věděla, co je to zač. Abych pravdu řekla, DS9 je můj druhý nejoblíběnější trek - tedy, chci vudět i jeho, ale TOSka má prostě přednost. Navíc, o tvrzení, že Erell je poslední z trekkies, kteří si zachovali zdravej rozum se dá dost značně pochybovat. :o) Každopádně, mi něco udělat musíme!!!
Lord_Sillogism - 08.03.2001 v 00:49
Myslím, že už vám tu dost naznačil. Já se divím, že ho ještě baví na takový (nemyslím yrovna Machalíka) příspěvky reagovat (spíš myslím, že ho to nebaví). Někteří lidé, co sem píšou by se nad svým stylem existence měli asi zamyslet, jestli to ještě umí.
Machalík - 08.03.2001 v 00:35
Takže co navrhujete, hlavně ty, Erelle, abychom udělali?
Ben Sisko - 07.03.2001 v 23:54
Trekkie: Erell ( David Bursa ), pracuje pro ČT jako odborný poradce, takže se v tom vyzná jako málo kdo a připadá mi to, že to je jeden z posledních Trekkies, kteří si zachovali zdravej rozum. Zajímalo by mě kolik jsi viděl DS9ů ? 7, nebo dokonce 8 ? Abys ho pochopil musíš ho vidět celej.
Winner - 07.03.2001 v 20:42
Lidi, já jsem blízko absolutní kapitulace - na ČT ani na jakoukoliv televizi prostě NEMÁME. Můžeme posílat milióny, ne miliardy dopiců, a k čemu nám to bude ? Na nic. Ale, počkat ! Ono nám to ještě uškodí ! Ó, a co tedy máme K...RUCI dělat ????!!!! NIKDO Z ČT S NÁMI MLUVIT NEBUDE, ostatně, i Erell má v sobě jistou dávku arogance :-))) Správná odpověď za jeden a pů milionu je za D) Nemůžeme dělat nic, leda se modlit k nějakýmu neexistujícímu božstvu a doufat v zázrak, který se nestane. Do pr...kýnka...
Trekkie - 07.03.2001 v 19:06
Ano, TOSkovej seriál jsem viděla. Bylo to sice jenom sedm dílů a byly v angličtině (která není zrovna mou nejsilnější stránkou) ale byly úplně skvělí. Mohly by klidně strčit do kapsy všechny ostatní série a ještě by tam zbylo dost místa :o). Navíc, Blishův přepis scénářů jsem ani nečetla. TOSku chci vidět proto, že je úžasná, a to mi nikdo nevymluví. To, že tady prohlašujete, že přepis scénářů slouží pouze k zpopularizování TOSky je blbost!!!!!!!!!!!!!!!!!! Erell: Mám k tobě takovej malej dotaz. O StarTreku v ČT mluvíš tak, jako bys s tím měl něco společného. Je to tak, nebo se mi to jenom zdá?? A ještě jedna věc. Ty mi říkáš, že další dopisová kampaň je blbost. Co mi teda navrhuješ? Sedět doma, sledovat DS9 a zuřit, jakej je to hroznej Trek (Tohle bych asi měla dát do uvozovek. DS9 mám celkem ráda, ale TOSku bych viděla triliónkrát radši)? Já nevím, ale jelikož chci TOSku vidět celou a také v jiném jazyku než v pro mě nepřeložitelné angličtině, musím také něco udělat. Jsem totiž hrozně akční člověk a sezení na zadku zrovna moc akčností nezavání, navíc to je hrozná nuda. Jestli máš nějakej jinej návrh, jak vysílání TOSky prosadit, sem s ním. Udělám cokoliv (téměř :o) pro to, abych jí na obrazovku dostala.
Erell - 07.03.2001 v 15:15
Trekkie: až na pár detailů

  • TOS je zastaralá už dávno

  • Touto dobou se o ničem nerozohoduje :-)

  • V 16:15 TOS nenajde diváky, sledovanost bude minimální a pravděpodobně to povede k definitivnímu zrušení Star Treku

  • TOS seriálová je úplně něco jiného než knižní verze nebo filmy s TOS posádkou a kdo seriál neviděl, bude hodně překvapen...

  • Náchapu myšlenkový pochod, že po případném DS9 by šel nový seriál. Toho bude pár sezón a ČT by ho musela záhy přerušit a odvysílat TOS, takže stejně TOS záhy odvysílá :-)

  • Základ pro úspěch TOS je vysílací čas, až bude jiný (a nebude jiný bez většího počtu diváků), má TOS naději, že nebude hřebíkem do rakve

  • Hmusný v podstatě spamy linkovaný podle nějakýho článku mě iritujou, ať si píše každý co má on na srdci, ne co měl před rokem nebo dvěma (a možná pořád má) na srdci Valeris


  • Tohle přesně je důvod, proč už poměrně často s trekistama nechci vůbec nic mít. :-( Nechápeě, že to napáchá víc škody než užitku? Věř mi, že já to moc dobře vím...
    Trekkie - 07.03.2001 v 14:12
    Lidi, Prosím, pomozte. Touto dobou ČT rozhoduje o tom, jaká série pude po VOY. Rozhoduje se mezi DS9 a TOS. Zatím je to nerozhodně. Ale brzy se rozhodne. A proto, lidi, pomozte, podpořte vysílání TOS. Máme totiž poslední šanci. Kdyby vyhrál DS9, běžel bydalších x let. Po jeho konci by ČT buď zakoupila novou sérii, nebo by s trekem skončila. O TOSce by totiž potom ČT mohla opravdu mluvit jako o zastaralé a mi bychom ji už nikdy neviděli. MáME POSLEDNí šANCI. Tímto vás vyzívám k účasti na třetí dopisové kampani Jejím cílen je TOS po VOY aneb Když ne teď, tak už nikdy. P.S.Pro příznivce DS9: Ty tři TOSkový sezóny nějak přežijete. Až skončí, může běžet DS9.Slibuji vám, že jeho vysílání podpořím stejně jako TOS. Teď vás ale prosím, podpořte TOSku. Jsme přeci trekkies, a ti drží při sobě. Díky trekkie..................P.P.S.Bližší informace o tom jak a kam psát najdete na puvodni.startrek.cz/televize.phtml
    Erell - 07.03.2001 v 10:05
    A pod jakým mailem? :-)
    Trekkie - 07.03.2001 v 09:53
    Erell:často, hodně často
    Lord_Sillogism - 07.03.2001 v 00:45
    Nedávno jeden kritik psal, že telenovely jsou něco jako středověké romány, které často vycházely jako seriál v novinách. Přirovnával tam různé stylistické detaily Esmeraldy a Babičky od B.N. Jeho závěrem bylo, že umění je i donutit lidi relaxovat, např. i koukáním na Esme. Bylo to velice zajímavé.
    Machalík - 07.03.2001 v 00:28
    Winner: Vidíš, nepochopil jsi mě. Ty tady pliveš na telenovely, že je dávají místo třeba Star Treku. Jsou hrozný, souhlasím. Na tento případ máš měřítko číslo 1. Já nadávám na Voyager, že ho dávají místo třeba DS9. Tady už nesouhlasíš, čili měřítko číslo 2! Jakákoli stará babka ti řekne: „Vždyť ta Hesmeralda není vůbec tak hrozná! Já neříkám, že by z hlediska filmových kritiků byla oskarovým dílem, ale dívat na ni se dá! Buďme rádi, že ji vůbec vysílají!“ Už rozumíš? Měl jsem na mysli to, že každý si hájí svůj píseček a každý by měl být ochoten akceptovat názor někoho jiného. Takže buď kritizuj telenovely a přijmi kritiku na Voyager, nebo nekritizuj nic a pak si sem můžeš psát, že to není zas až tak zlý. Je. Tohle platí i pro P.B.-ho.
    Lord_Sillogism - 07.03.2001 v 00:02
    Anonym: trekkie - 06.03.2001 v 19:39 : dopis v tomto duchu bych si dovolil poslat leda svojí babičce. A navíc, nejde jenom o slušnost, ale i o množství, o míru, o rozumný úsudek.
    Erell - 06.03.2001 v 23:37
    Winner: Ne, nemáš, ale já už to jinak nedokážu vysvětlit.
    Trekkie: jak často píšeš do ČT?
    Winner - 06.03.2001 v 20:30
    Myslím že pokud do ČT nepošlete kolkovanou žádost na hlavičkovém papíře prezidenta republiky (TO JE NÁPAD !!!, nedělá někde na Hradě ???), tak se na vás vybodne. Oni šŤastní nebudou !!! Nevysvětlíte jim, že by to mohli klidně odvysílat v noci po druhé hodině raní, my bychom si to nahráli a měli by nás z krku. To prostě NEJDE, podle nich. Erelle, mám pravdu ?
    Anonym: trekkie - 06.03.2001 v 19:39
    Ale já nikdy neřekla, že by ty dopisy neměly bejt uctivý. Já osobně, když píšu do ČT píšu velmi slušně a uctivě. Např. takhle(to je jeden z úryvků z mých mnoha dopisů do televize – jenom abyste měli představu): A tak mi nezbývá nic jiného než vám navrhnout : „Odvysílejte už konečně tu TOSku ať má dušička pokoj, a ať máte všechny trekkies (včetně mě) z krku. My si jí nahrajeme a v dlouhých zimních večerech si jí budem pouštět. Výsledek: My budem šťastný, vy budete šťastný – a budete si moct vysílat co budete chtít a žádný trekkies vám do toho nebudou kecat“ To jenom zhruba. Celý dopis byl laděný v tomto duchu. A tak jsou na tom i ostatní. Podle mě je jediný možný způsob, jak TOSku prosadit v dopisech.
    Lord_Sillogism - 05.03.2001 v 23:33
    Erell má pravdu. Měli byste si lidi uvědomit, když s někym jednáte (píšete do ČT), že to, co vám možná přijde jako životně důležitá věc, může být pro jiného pakárna a tudíž pruda, a čím víc se do ČT prudí, tím jasnější je, jak se asi takovejch trekkiovskejch vopruzů zbavit pěkně najednou. Jak praví staré dobré moudro: Přelitá kytka stejně chcípne a navíc jak se z lesa...nebo do lesa - ale snad to chápete, ne? A komu neni slušnosti a rozvahy, tomu neni Star Trek.
    Winner - 05.03.2001 v 22:28
    Machalík: Neříkej, že je to tak hrozný. Netvrdím, že z hlediska filmového kritika, není VOY horší než TNG nebo třeba TOS, ale tvrdím, že se na VOY dá dívat. Vlastně bychom měli být rádi, že nějakej VOY vůbec vysílají...
    Winner - 05.03.2001 v 22:26
    Ano, ale musí to být pozitivně laděný dopisy, jinak si spíš uškodíme. Musí být spisovné, slušné a podepsané skutečným jménem. Ach jo.
    Trekkie - 05.03.2001 v 19:13
    ALE ONO SE NĚCO MUSÍ UDĚLAT protože, kdybychom na to kašlali, do ČT nepsali, nevolali, seděli a čekali, až se někdo uráčí odvysílat TOSku, tak bysme shnili a stejně by se nic nestalo. Navíc, kdyby lidi z televize viděli, že se o Trek nezajímáme, tak by ho nakonec zrušili úplně. A tedy, myslím si, že psaní a telefonování je to jediné, co pro StarTrek můžeme udělat. Televize si tak snad uvědomí, že nás, trekkies je víc, než se na první pohled může zdát. Myslím si, že touhle dobou je asi nejlepší čas pro vyhlášení třetí dopisové nadílky pro ČT :o) Bude to ale muset zorganizovat někdo jiný, protože tohle já celkem nezvládám.
    Anonym: P.B. - 05.03.2001 v 12:48
    Machalik : Pokud ti jde JENOM o tohle, tak nerozumel. Myslel jsem, ze se chces bavit o myslenkach ve ST, a ty zatim takhle a na foru proti VOY jeste hur. Jestli te opravdu zajima jen Warp 10 slimaci, jestli se ti chce brecet z toho, ze borgska kralovna ma sado/maso oblecek a z toho, ze Janeway transportovala torpedo na borgskou lod i pres stity, jestli neumis videt krasne, poucne myslenky a idealy Star Treku, jestli se neumis zasmat Doctorove improvizovane arii a milostnym pokusum Seven, tak si prosim te brec sam a tahej si svou lod na provazku taky sam, protoze my ostatni se na Star Trek divame pro radost a pro intelektualni prinos, NEEEEEEEEEE !!! pro hledani chyb a kazu.
    Machalík - 05.03.2001 v 01:30
    Winner: 2. 3., 21:59: V tomhle ti rozumím. A pochopíš mě, když ti napíšu to samé, jen místo telenovel dosadím Voyager a místo ST třeba DS9 nebo TOS? Já to totiž cítím takhle. A taky se mi z toho chce brečet, protože lidi se budou radši dívat na parádní efekty a Sedmé na prsa, než na seriál ze sedmdesátých let, kde kosmická loď byla ještě tahaná na provázcích. Rozuměls mi? Rozuměl mi vůbec někdo?
    Winner - 04.03.2001 v 13:28
    Erell: tak tak. Já si myslím, že to můžeme rovnou zabalit, ST vyhrát nemůže, to je jako se snažit prostrčit slona okem jehly (té, s kterou se šije, ne té, která má průměr 5 km, pro chytráky, co nemají nic napráci, než bourat srovnání :-)))). Musíme si asi počkat, než vznikne nějaká SCI-FI TV stanice, do té doby... nedaji se stáhnout všechny díly všech st někde na netu ????
    Erell - 03.03.2001 v 19:22
    Robin Astro: přesně naopak. Naserete posledního člověka, který má chuť se Trekem zabývat. Ale kdo chce kam...
    Robin Astro - 03.03.2001 v 15:58
    Jedna otázka - jaké je tel. číslo na ČT? V poslední době mě svrbí ruce :) Když budeme HODNĚ chtít a naléhat tak má ST určitě nějakou šanci!
    Jarod - 03.03.2001 v 13:25
    ST opravdu nemůže vyhrát boj o IQ diváka. Některé "IQ150" zde asi překvapí, že právě lidé s IQ 84-116 (tedy kategorie pro IQ 95) tvoří asi 70% naší společnosti, je tedy jasné, že TV které se orientují na výdělek, a tedy na nejširší okruh diváků, jen těžko budou dávat "menšinový" seriál. Něco jiného je případ ČT, která má, jako veřejnoprávní TV, naopak menšinám vyhovovat. Program TV samozřejmě není nafukovací, ale myslím si, že pro příznivce ST a Sci-Fi vůbec, by se místo najít mělo.
    janos - 03.03.2001 v 10:38
    IQ 95 - ty ich nejako prehodnocujes, uber jeste desitku :))
    Winner - 02.03.2001 v 21:59
    Já mám z toho všeho dojem, že ST prostě nemůže vyhrát. Nikde, na žádné domácí stanici. Lidi jsou prostě hloupí a jakmile uslyší něco jako SCI-FI, nedej bože vesmírné lodě a mimozemšťani, tak jsou od toho. A komerční televize ho pak... bum, ani to nestihl doříct. Místo našeho milovaného star treku tam šoupnou nějakou telenovelu, která PROSTĚ OSLOVÍ VÍC LIDÍ. CO NA TOM, ŽE TO JSOU DŮCHODCI NEBO IDIOTI. CO NA TOM, ŽE PRŮMĚRNÉ IQ LIDÍ, KTEŘÍ NĚCO TAKOVÉHO SLEDUJÍ, JE ASI 95 ??? Jde o prachy a to nikdo nezná slitování. Mě se z toho chce brečet...
    Manek - 02.03.2001 v 14:12
    Já osobně jsem co se týče výběru herců pro dabing vcelku spokojen,jak Nové generace tak Voyageru.Myslím že obsazení dabingu v ČT vysílaných seriích bylo a je vybíráno poměrně citlivě.Problém vidím spíše u celovečerních filmů,vzláště ST VII byl dost děsivý,ale to není věc ČT.Dále si myslím,pokud u ČT zůstane zachována funkce odborného poradce,nějaké vyložené průšvihy nehrozí.Naopak,vyjadřovat se nějakým internetovým referendem ke každému herci mi příjde že by STAR TREKu mohlo spíše ublížit,ale to je pouze můj názor.
    TAZ - 02.03.2001 v 10:33
    S DABERAMA PLNE SOUHLASIM.
    JayFinch - 01.03.2001 v 23:36
    Tohle se taky trochu tyka komunikace s CT: Bude mozne, aby fandove ST videli dopredu a pripadne upravili seznam daberu serii, ktere se budou vysilat (DS9 a TOS)?
    Vlada - 01.03.2001 v 22:03
    No já tam dopisy pro jistotu radši nepsal, takže mě ani nemrzelo že mi nepřišla odpověď :)))
    Erell - 01.03.2001 v 16:00
    Manek: Ne, rozhodně jsem nemyslel tvoje příspěvky, chtěl jsem plošně zklidnit militantnějsí povahy :-), nechtěl jsem se nikoho dotknout. Já poměrně dobře chápu, že máte dojem vlastní zbytečnosti, když píšete dopisy a nikdo neodpoví, to je celkem logická reakce, cítil bych se úplně stejně. Naštěstí u toho Star Treku v ČT se s těmi dopisy něco děje, i když na ně odpověď přijde třeba po čtvrt roce nebo i vůbec. Pokud jde o rozhodování následovníka VOY, vidím to přibližně na léto, tedy podobně jako loni. K tomu vysílání dvou ST seriálu simultáně můžu říct jen to, že to je super nápad, který se mi moc líbí a přál bych si jeho realizaci, jenže takovýto "nadstandard" je při současné až šílené ceně a minimální sledovanosti neúnosný a žádný z šéfů ho neschválí. Mně osobně je strašně líto, že na ST kouká tak málo lidí, samozřemě mi je jasné, že to je do určité míry způsobeno současným vysílacím časem, jenže to je začarovaný kruh. Na druhou stranu jsem rád, že ČT vůbec ST dělá, protože teď bylo vidět, co komerční stanice udělá se seriálem, který nesplnil očekávání - nakompromisně ho zruší (viz B5 na TV3 a různé (non-SF) seriály na TV NOVA). Jinak velmi děkuji za milou poklonu, vždycky mě hrozně štvalo, když bylo co chvíli něco nějak špatně a nešlo proti tomu nic dělat...

    Maverick: vysílací chéma se bude moct měnit na podzim, takže do té doby můžeme všichni spekulovat, co programové oddělení zase "vygeneruje". :-)
    Manek - 01.03.2001 v 15:10
    Erell:Předně touto cestou zasílám velké díky za to co pro STAR TREK v ČT děláš.Pokud něco z toho co jsem napsal působí jako vzteklé dupání nožičkou,pak se omlouvám,tomu jsem se chtěl vyhnout.Jak jsem již napsal,jde mi o TOS a rád bych poznal stanovisko někoho odpovědného z ČT a je li to tak jak píšeš ,rád si na odpověď počkám.Možná bych se tě ještě zeptal jestli máš představu kdy se asi bude rozhodovat o tom co bude následovat po Voyageru a zároveň jak ty sám vidíš možnost vysílání dvou STAR TREKů zároveň(viz Valeris).
    Maverick - 01.03.2001 v 14:02
    Erell Howg !
    ... a kdyz mas takove konexe, nevis nahodou neco o osudu TOS na CT2 ?
    Erell - 01.03.2001 v 13:07
    Asi takto přátelé:

    Česká televize vaše dopisy dostává a ty dopisy jsou pro ní skutečně určující. Problém je někde jinde - na všechny dopisy týkající se Star Treku musí odpovídat jeden člověk. Ten ale nemá na starosti jen Star Trek, upřímě je Star Trek to poslední, co by všichni dělali, ale on se mu líbí a tak se o něj stará. On ale není v takové pozici, aby mohl měnit programové schéma (musel by být v programovém oddělení) nebo aby přímo rozhodoval o to, jaký Star Trek se bude vysílat, to je jurisdikce jeho nadřízených. On se stará o to, aby když už je Star Trek koupený, měl pokud možno nejlepší překlady, píše pro novináře do časopisů obsahy epizod (které však žurnalisti při zkracování často těžce zprzní) a tak dále.

    Nemá na starosti jen Star Trek, dělá mnoho a mnoho různých filmů, musí také jezdit na filmové veletrhy, takže se nezdržuje neusále v kanceláři aby vám mohl odpovídat. Protože nezodpovídá ani za zařazení do programu ani za nákup Star Treku, zodpovídá jen za ten Star Trek, tak vám neřekne že se koupí to a to (ST), protože on to taky neví a nerozhoduje o tom. Totéž třeba s vysílacím časem.

    Proč to píšu? Protože když se někdy stavím, vidím na jeho stole haldy práce, která se musí udělat. Já osobně taky na maily odpovídám se zpožděním. Nechci mu dělat advokáta, už mě z toho mnohokrát někdo nařkl, ale já chápu proč nedostáváte na své dopisy odpovědi. Také ale vím, co se s těmi dopisy děje. Ty dopisy jsou předávány právě těm povolaným lidem (programové oddělení, self promotion,...) a oni pak na základě nich něco dělají. Je to ale věc dlouhodobá, nelze v televizi s hrubým schématem na půl roku dopředu a detailním na dva měsíce provádět okamžité změny ve vysílání. Stejně tak pořady jsou předkupovány na určitou dobu dopředu. Od pana Málka dostanete nejpíše po nějaké době vcelku neutrální odpověď že vysílací čas je adekvátní sledovanosti a divácké skupině a že se rok bude vysílat Voyager a dál zatím plány nejsou. On totiž přesně tohle slýchá od ostatních.

    Tady je to samá horká hlava a proříznutá pusa provolávající laxnost a ignoranci České televize. Po tomhle článku mě zas nebude mít hodně lidí rádo, ale to už je osud. Zamyslete se nad přísupem vzteklého dupání nožičkou...
    Manek - 01.03.2001 v 11:38
    Proč vlastně do ČT píšu?.Jde mi v prvé řadě o TOS.Jsem schopen pochopit důvody proč TOS ne na ČT 1 v pátek odpoledne. Tam by asi za současné situace opravdu patřil,až skončí Voyager,Deep Space Nine. Ale chci aby v ČT pocopili že TOS, tím co znamená pro vývoj televizní tvorby,na obrazovky patří,a to na ČT2.
    Trekkie - 28.02.2001 v 22:20
    Tak jsem dneska volala do ČT. Zeptala jsem na TOSku a bylo mi řečeno, že ta paní o tom nic neví, ale dala mi telefon na Málka. Pak mi ještě navíc řekla, že by bylo nejlepší psát normální dopisy. Na to jsem odpověděla, že jsem napsala už čtyři ale že mi ještě neráčili odpovědět. Když jsem jí to řekla, vypadala – věřte tomu nebo ne – velmi překvapeně. Pak se mě ptala, jestli to byli maily nebo normální dopisy. Když jsem řekla že normální, vypadala ještě překvapenějc. Z toho můžeme vyrozumět, že ČT asi na maily opravdu moc nedá. Každopádně, Málkovi budu volat – dle kekího návodu – příští týden a o ten rozhovor se s vámi ráda podělím
    Robin Astro - 28.02.2001 v 21:05
    Napsala jsem, ještě neodpověděli.
    Manek - 28.02.2001 v 12:15
    Stannik:své dopisy jsem adresoval tvůrčí skupině Poledňáková a Tišnovský a jmenovitě M.Málkovi.Myslím že jejich stůl je tím správným stolem.Ale zároveň uznávám že díky nedávným událostem v ČT se odpovědi na dotazy mohli zpozdit.
    Stannik - 27.02.2001 v 19:31
    ... To však neznamená, že nás zahrne samými pozitivními zprávami!!! :-)))
    Vlada - 27.02.2001 v 19:30
    Hlavně jim neposílejte mail, to je prý naopak naštve, obzvlášť když je o ST, že se jako musí s tím vůbec obtěžovat.
    Stannik - 27.02.2001 v 19:30
    Pozn.: Ujišťuji, že ČT na maily i dopisy dává, ale záleží komu se to dostane na stůl.
    Manek - 27.02.2001 v 12:26
    Je zde vůbec někdo komu z ČT odpověděli? Jinak já hodlám do ČT psát dál,je to to jediné co pro STAR TREK mohu udělat a zárověň si myslím že šance že by se po skončení Voyageru mohli vysílat dva seriály(DS9 na ČT1 a TOS na ČT2)každopádně stojí za tu trochu času s posláním dopisu.
    Anonym: trekkie - 26.02.2001 v 20:24
    Ja tam píšu furt. Ale ještě mi neodepsali ani jednou. Mám v plánu jim brzy zavolat...
    Anonym: Manek - 26.02.2001 v 11:29
    Já posílal dva dopisy,první asi v listopadu,ten druhý teď v únoru.Zatím nic.Jinak co jsem slyšel,tak ČT na mail moc nedá.
    Winner - 25.02.2001 v 21:13
    Souhlas. Poslal jsem jim tam už asi 10 mailů, a ani na jeden se mi neráčili odpovědět...
    Ben Sisko - 25.02.2001 v 15:15
    Kromě Erella nulová. Jednou jsem tam volal a ptal se na ST ( asi 3 roky zpátky ) a ta bába se mě zeptala co to je a že nic takovýho nevysílaj. Takže si asi dokážeš představit co si o ST ČT myslí.

    (C) 2000 SPT - StarNet Project Team
    www.startrek.cz
    Administrator: Skullman
    Datum poslední úpravy: 19. 9. 2000