Pátý seriál je realitou? ...
Hypospray - 04.03.2001 v 22:13O novém seriálu Star Trek se toho již dosti namluvilo, kolovaly různé spekulace, co bude jeho námětem, kam bude do historie Federace vůbec situovám apod.
Nyní je to ale poprvé, co se dostaly na veřejnost informace mající formu už téměř vážného námětu na nový Star Trek.
Zdroj: www.trektoday.com a www.trekdnes.cz.
Název: "Enterprise"
Doba: Před-TOS seriál (tedy před-Kirkovská doba) s lodí Enterprise pod velením kapitána Jacksona Archera. Vše se bude odehrávat koncem 22. století v době, kdy hvězdné lodě byly skutečnou novinkou, lidé a Vulkanci se stále poznávali a vesmír byl plný cizích nových světů, nových životních forem a nových civilizací.
Postavy:
Kapitán Jackson Archer: Urostlý čtyřicátník. Velmi zvídavý. Vychován jako průzkumník. Narozdíl od kapitánů v následujících stoletích projevuje smysl pro údiv a vzrušení, stejně jako trochu nepokoje ohledně nových věcí, se kterými se střetne. Nemá zrovna rád Vulkance, protože je viní z omezování pokroku lidstva. Jeho vědecký důstojník je ale Vulkanec a tak bude muset své předsudky překonat. Ačkoliv má silný smysl pro poslušnost, je také trochu renegád - nebojí se pochybovat o rozkazech nebo je dokonce nesplnit, pokud se mu zdá, že je to tak správné...
Sub-komandér TPau: Asi třicátnice. Vulkanka. Strohá, ale přesto smyslná. Je vědeckým důstojníkem přidělená na Enterprise, aby dávala pozor na vývoj lidstva. Ačkoliv je opatrná a obezřetná, co se týče lidí, které považuje za primitivní a iracionální, vyvinula si vůči kapitánu Archerovi respekt. Stane se jeho nejloajálnějším a nejdůvěryhodnějším členem posádky...
Komandér Charlie "Spike" Tucker: Šéfinženýr. Třicátník. Jižan, který pro získání lidí na svou stranu používá svou "venkovskou" osobnost. Spika si osobně vybral kapitán Archer, který je pro něj něco jako mentor. Má často sarkastický smysl pro humor. Ačkoliv je Spike briliantní inženýr a vynikající důstojník, nemá moc zkušeností s jinými civilizacemi. Často se při tom cítí jako ryba na suchu.
Doktor Phlox: Exotický alien. Lékařský důstojník. Měl by snad mít kolem 40 let. Phlox mluví se slabým cizím přízvukem a má excentrický smysl pro humor, kterému málokdo rozumí. Myslí si, že lidstvo je fasinující. Doktor zaplnil ošetřovnu bizarními lékařskými nástroji, cizími rostlinami a spórami, stázovými komorami s malými živoucími tvory. Praktikuje "intergalaktickou medicínu", zálibu, kterou jsme dosud neviděli. To dělá z rutinní návštěvy ošetřovny neočekávané dobrodružství...
Poručík Joe Mayweather: Kormidelník. Afro-američan. Kolem 25 let. Je jedinečným produktem života 22. století a byl vychován na nákladních lodích. Díky tomu nalétal mezi hvězdami více než sám kapitán Archer. Cestoval na tucet různých planet a setkal se s mnoha cizími druhy. Má orientační smysl pro cestování vesmírem, což má jen velmi málo lidí. Joeovým nejbližším přítelem je Spike. Oba dva spolu tráví svůj volný čas.
Nadporučík Malcolm Reed: Zbraňový důstojník. Třicátník. V době nového pokroku lidstva je trochu zpátečnický. Je to typický voják 22. století, uhlazený a přesně podle "příručky". Reed je plný protikladů. Ačkoliv je velmi posedlý zbraněmi, mluví velmi měkce, je stydlivý a nemotorný v chování k ženám. Když testuje novou zbraň, musí nosit ušní ucpávky kvůli nadměrnému hluku.
Praporčík Hoshi Sato: Komunikační důstojník. Kolem 25 let. Hoshi je půvabná, inteligentní a má bojovného ducha, který často testuje trpělivost posádky. Má na starost komunikaci, ale funguje také jako lodní translátor. Je expertem na exo-lingvistiku, naučila se svým hlasem vyluzovat cizí zvuky jako nikdo jiný. Má přirozené nadání na jazyky. Hoshi se nelíbí, že je uvězněna v malé "plechovce", která se řítí prostorem neuvěřitelnou rychlostí. Po každé, když loď skočí do warpu, křečovitě se chytí své konzoly a zavře oči.
Záměr tohoto fóra je zřejmý: Jaký dojem to na Vás činí? Splnilo to vaše očekávání či zcela naopak?....
Je jasné, že si vše mohl vymyslet nějaký fanoušek, nebo to může být záměrné mlžení :), protože nic Paramount ještě nepotvrdil.
Ptaak - 07.04.2001 v 12:05
|
Ale stejně si myslím, že Schneider by byl lepší než Bakula. Ten tak maximálně na místo bezpečnostního důstojníka.
|
T'Bone - 06.04.2001 v 23:29
|
Ptaak: No prave ze to je jeste pred Kirkem! Takovy kapitan musel byt dobrodruh, zadny urednik!
|
Ptaak - 05.04.2001 v 14:55
|
T´Bone: ale to byla úplně jiná doba, i když je pravda, že tohle je ještě před Kirkem. No, uvidíme...
|
T'Bone - 04.04.2001 v 22:32
|
Ale ma jednu nevyhodu: je to proste Bridger, kapitan Seaquestu. Ve vesmiru by byl nestastny. :) A mene seriozni kapitan? Uz aby byl tady. Kirk byl vsechno jen ne seriozni - a jakej to byl kapitan!
|
Ptaak - 04.04.2001 v 16:29
|
Vlada: ano, s tím souhlasím. Kromě toho vypadá Schneider podstatně seriózněji.
|
Anonym: Vlada - 03.04.2001 v 23:22
|
Sakra vypadlo mi slovíčko kapitán, chtěl jsem napsat že to byl typicky StarTrekovský kapitán.
|
Anonym: Vlada - 03.04.2001 v 23:20
|
Ptaak: Jo Roy to byl, nebyl jsem si tím jistej tak jsem napsal radši jen Schneider. No já bych ho bral víc než Bakulu, koneckonců své kapitánské schopnosti už dokázal na Seaquestu :)) Ač jsem na Seaquest pravidelně nekoukal (kdo by kvuli tomu vstával tak brzo :)), řekl bych že to byl celkem typicky "StarTrekovský" takže přesedlání z vody na vakuum by Schneiderovi nemělo dělat problémy :))
|
Ptaak - 28.03.2001 v 16:15
|
Vlada: už vím: Roy Schneider.
|
Surokh - 28.03.2001 v 14:07
|
Je to TA TPau?
Jinak, vzdy me zajimala prave tato era takze nebyt Vulkanec rekl bych Jsem nadsen - nebyt Vulkanec.
|
Ptaak - 27.03.2001 v 10:53
|
Vlada: to je přesně von. Co bys říkal na něj?
|
Anonym: Vlada - 26.03.2001 v 19:55
|
Ptaak: Jo jo, vím o koho jde, myslím že se jmenuje Schneider nebo tak nějak.
|
Sovok - 26.03.2001 v 16:41
|
To by byl konstruktivní seriál. Konečně se také někde objeví, jak spolu začali Vulkanci a Lidé pracovat. Domnívám se, že to bylo pro obě rasy dost těžké. Nikde se nenajde ani zmínka o tom, jak se spolupráce, partnerství mezi Vulkány a Lidmi vyvíjelo. Jen občas se v knihách s tématikou TOS objeví určité náznaky nebo narážky s trochou xenofobie na obou stranách. Bylo by fascinující zobrazit trochu historie ranné Federace.
|
Ptaak - 26.03.2001 v 11:08
|
Vlada: to byl výraz neskutečného překvapení, nikdy bych neřekl, že by tenhle člověk mohl hrát ve ST. nechám si to ještě projít hlavou, než se definitivně rozhodnu, ale zatím si ho jako kapitána nedokážu představit. Pro mě je perfektní kapitán hvězdné lodi Stewart, nebo třeba T.L.Jones (snad) by nebyl k zahození, nebo ten, co hrál kapitána Strážce moře v seriálu Sea Quest (teď si nevzpomenu, jak se jmenuje, ale je taky dost známej).
|
Anonym: Vlada - 23.03.2001 v 22:11
|
Jeden herec, teď si vzpomenu z jeho počinů jen na seriál pán a paní Smithovi a film nezničitelný muž, pak hrál ještě v jednom seriálu o cestách časem (na tom si udělal jméno), ale nevzpomenu si na název.
Ptaak: To byla negativní, nebo pozitivní reakce? :))
|
Anonym: Machalík - 22.03.2001 v 21:42
|
Kdo je to, proboha, Bakula?
|
Ptaak - 22.03.2001 v 10:25
|
Cože???????????????????????????? To myslíte vážně???????
|
Anonym: Vlada - 21.03.2001 v 21:42
|
Ptaak: Že Bakula by mohl hrát kapitána v novém ST.
|
Ptaak - 21.03.2001 v 09:45
|
T´Bone: ne, jaké spekulace?
|
T'Bone - 20.03.2001 v 23:18
|
Zaregistrovali jste spekulace kolem St. Bakuly? To by bylo velmi dobre!
|
Vedek Bereil - 20.03.2001 v 13:57
|
Mnohem radši bych se díval na ST-pokračování někdy okolo roku 2390 než na 29. století nebo dokonce na ty kocábky z pre-TOS.
|
JBr - 17.03.2001 v 16:24
|
Takze tu mame prvni oficialni info Series V...
For the first time ever, Star Trek executive producer Rick Berman has talked about the premise of the upcoming Star Trek series, confirming it will be set in a different time period than any of the other series.
"It's closer in tone to 'TNG' or the original series than either 'DS9' or 'Voyager'," Berman described Series V to syndicated columnist Ian Spelling. "It takes place in a different time than any other 'Star Trek' series to date. We'll have seven regular characters, five of them human, two of them not. [...] We'll also have a kick-ass spaceship. I wish I could tell you more, but I can't."
Cely rozhovor, ze ktereho je citovano, najdete tady. Takze co to pro nas asi znamena? Bud preTOS nebo 29. stoleti... Sbohem myslenko na navazani tam kde jsme skoncili...
|
Ptaak - 17.03.2001 v 13:20
|
Chewie: jestli tomu bude šéfovat producent VOY (nemůžu mu přijít na jméno), tak to tak nejspíš dopadne.
|
Chewie - 13.03.2001 v 14:07
|
Jenom aby z toho nakonec nebylo neco jako Hvezdna pechota - Beverly hills Sci-fi edition
|
Ptaak - 13.03.2001 v 13:16
|
Jasně, až na tu Časovou směrnici. "Zatýkám vás pro zločiny, které teprve spácháte..." BRRRRR!
|
Hypospray - 13.03.2001 v 13:09
|
Uz zadna Zakladni smernice, ale Casova smernice... Uz ruzne typy pohonu, nejen warp, ale i transwarp a slipstream... Uz nejen v alfa a beta kvadrantu, ale i bezne gama a delta kvadrant - nekde spojenci, nekde spory, nekde valka... Nove uniformy, nove lode, nove zbrane, nove rasy, nove technologie... Pribehy (mozna konflikty) s tvory z jinych dimenzi... Uplne jine usporadani Federace...
Nechala bych si to libit :)
|
Ptaak - 13.03.2001 v 10:28
|
Winner: když už z budoucnosti, tak Ent-F, a když už Dominion, tak ST: Rekonquista o znovudobývání území ztraceného během nové invaze Dominionu. Nebo o době těsně po uzavření nové mírové smlouvy po takové válce, kdy Dominionu patří všechno v okolí červí díry s výjimkou neutrálního Bajoru, hranice je značně nejistá a i vědecké lodi musí být připraveny nejdřív nasadit "standardní pozrav" ("36 torpéd genesis odpáleno..."), a pak se teprv ptát, co se děje.
|
Winner - 12.03.2001 v 20:43
|
Ptaak: Dominion=úspěch seriálu. A mohli by s ním udělat nějaký film, klidně proti němu poslat Ent-E. Točilo by se to kolem plánované invaze DOMinionu do Alphy. MŇam...
|
Ben Sisko - 10.03.2001 v 22:35
|
Já bych nejradši seriál, který navazuje na VGR a DS9, ale kdyby měl být z budoucnosti, chtěl bych asi tak 25. nebo 26. století s podmínkou, že by mapoval vývoj Alfa Kvadrantu ( Klingonů, Romulanů, Cardassianů, ale i Ferengů, atd ... ), protože toho jsme si ve Voyageru moc neužili.
|
Hypospray - 10.03.2001 v 12:47
|
Jen spekulujte :) Mozna to vsechno bude z 29. stol. :)
|
Leian - 09.03.2001 v 19:43
|
Manek: Ano, to je velmi zajímavá dedukce. No ale počkejme si, až to bude oficiálně potvrzené. Tyhle spekulace, zdá se mi, nikam nevedou.
|
Ptaak - 09.03.2001 v 09:29
|
Já bych řekl, že předTOS může být ohromné plus, ale pochybuji, že se podaří dát dohromady dostatek seriózních námětů na celých 7 sezón - aby to pak nedopadlo jako s potenciálně skvělým námětem VOY (nechci nikoho urazit, poslední dobou jde VOY pořádně nahoru). Tak 3 sezóny, jako měl TOS, by podle mě mohly být tak akorát, a pak hurá na seriál 6, třeba ST: Reconqista o dalším boji proti Dominionu, rozlezlém po půlce alfaquadrantu (jen pro ty militantněji založené, ale to, co jsem četl na synopsích o posledních sezónách DS9, mě nadchlo).
|
T'Bone - 09.03.2001 v 02:24
|
Bendi, Spider_X: Neodsuzovala bych to predem, zda se mi, ze to obdobi ma velky potencial. Presto by me mrzelo, kdyby se vyvoj ST Universa na radu let zastavil. Mapovani "bilych mist historie" je sice fajn pro serial, ale celkove to je stagnace, pokud neni v planu navazani na stav z konce DS9 a pripadne VOY.
|
Bendi - 08.03.2001 v 21:50
|
Dokud jsme to neviděli, tak to nemůžeme soudit. Osobně ale souhlasím se Spider_X.
|
Spider_X - 08.03.2001 v 19:50
|
Podle mě je cokoliv z minulosti mírně řečeno na prd - žádný pořádný technologie, borgové zalezlý v delta kvadrantě... no hrůza
|
Manek - 08.03.2001 v 11:24
|
omlouvám se za oběvil,samozřejmě že objevil.
|
Manek - 08.03.2001 v 11:19
|
Leian:Také jsem nad tím přemýšlel a co se týká filmů,opravdu to vypadá že STX bude poslední s Picardem a spol.Proto by nový seriál asi měl představit novou posádku Enterprise.Velmi pochybuji že by filmy byli bez Enterprise.Proto si myslím že informace že nový ST bude o Enterprise sedí,ale nebude to z předTOS období,nýbrž bude navazovat tam,kde poslední serie a filmy končí.Kdysi se na TREKDNES oběvil rozhovor s producentem STX,který tam říkal že Romulané projdou podobnou změnou jako kdysi Klingoni.Tenkrát mne to velmi nemile překvapilo,jelikož jsem si myslel že hodlají něco provádět z vizuální podobou Romulanů,ale když si k tomuto prohlášení přidáte všechny informace o novém seriálu,tak to vypadá že STX a nový seriál budou o konci nepřátelství Romulanů a Federace a že členkou posádky Enterprise nebude Vulkanka ale Romulanka.Tedy úplně stejně jako Klingoni versus Federace a ST:TNG a STVI.
|
Leian - 08.03.2001 v 08:54
|
No, nevím, o čem se tu teď bavíte, ale napadla mne taková věc, když jsem psala příspěvek do fóra Dostane se Voyager domů? Jde o filmy. Je jasné, že filmy s posádkou DS9 nebo Voyageru točit nebudou, to odmítli už dávno. Také se zdá, že STX, který bude s posádkou TNG, možná už bude poslední, ve kterém uvidíme Picarda a spol. Jestliže tedy nový seriál bude z doby před TOS a bude nová posádka, budou točit filmy s touto posádkou? Vím, že dobrý příběh se dá vymyslet na každé období, také triky se dají v dnešní době udělat dobré na cokoliv, ale jak by asi celkově vypadal takový film, kde by na sobě měli pyžama a lodě vypadaly jako krabice? (Tohle berte trochu s nadsázkou, samozřejmě nevíme, co nás čeká, ale pokud je chystaný seriál z doby před TOS, tak není samozřejmě nezbytně nutné, aby nosili napodobeninu uniforem z TOS a lodě byly poskládané jen ze základních geom. tvarů. Dnešní doba je jiná, tak jako byla v 60. letech, a tak je pravděpodobné, že celkový design takovéhoto seriálu by jí byl ovlivněn.)
|
Ben Sisko - 08.03.2001 v 08:39
|
Machalík: Já nejsem proti TOSce, ale proti uvedení TOSky v pátek v 16:15. Když se tomu tak stane, tak DS9 nikdy neuvidíme. Já bych bral TOSku ve filmovym klubu, nebo po DS9.
|
Machalík - 08.03.2001 v 00:37
|
Bene, a ty jsi úplně striktně proti TOS?
|
Masakr 8472 - 08.03.2001 v 00:22
|
Ha kayda doba ma sve stejne zapletky ....
|
Ben Sisko - 07.03.2001 v 23:43
|
one.man: Tak seš asi jedinej. Já bych se spokojil tak z 25. nebo 26. stoletím, což byly počátky časoprostorové flotily, i když vím, že tak úžasnou trilogii, jako byla TNG, DS9 a VGR už nikdy neudělaj. ( škoda )
|
one.man - 07.03.2001 v 18:39
|
Ja chci Sulua a Excelsior!!!!!!!!!!!!!
|
Hypospray - 07.03.2001 v 13:01
|
I kdyz je nova fama o 29. stol. taky nepotvrzena, nevadilo by mi to, i kdyz je to skok celkem veliky :) Ale casove smernice a cesty casem beznou zalezitosti nejsou k zahozeni :)
|
Masakr 8472 - 07.03.2001 v 12:17
|
Neni nas vic nez v Americe ci v jiný zemi. Ja bych to nechal, nebo by z toho mohl vzniknout meznarodni skandal.
|
Geor-T - 07.03.2001 v 11:14
|
A proč ne Čecha? Je nás fandů taky dost, tak by nás mohli potěšit, ne?
|
Chewie - 07.03.2001 v 09:49
|
Mimochodem, proc v ty posadce opet neni zadnej evropan ale samej americkej buran? Co treba nakyho rusaka a nemce ?
|
Machalík - 07.03.2001 v 00:29
|
JBr: 5. 3., 00:11: A jak taky ten dotočený díl Star Wars vypadá?! Nebo tobě se snad líbí??? Viděls původní trilogii? A přesně takhle by dopadl nový ST. Jako Episode 1. Barevnej, efektovanej, strašnej. Já, fanoušek SW, pláču nad novým dílem.
|
Lord_Sillogism - 07.03.2001 v 00:26
|
Naomi Wildmanová - 06.03.2001 v 08:51 : Kapitán Jaynwayová byla největším omylem Hvězdné Flotily. Doufám, že v tom deltaquadrantu odejde do nebíčka a nikdy se nevrátí, aby nemohla hrát v žádném dalším ST. :-)))
|
Noonian - 06.03.2001 v 23:43
|
Jestli udelaji skok az do 29 stoleti tak to je velka chyba. Kdyz skok do predu tak max o 50 let. Vic tam vznikne velka mezera a ta se bude v budoucnosti spatne zaplnovat - stejne jako vznik federace v dnesni dobe. Vsichni vi jak to bylo a jak to skonci.
|
Masakr 8472 - 06.03.2001 v 22:51
|
Winner: Máš peravdu. Svůj názor už jsem řekl
|
Winner - 06.03.2001 v 20:02
|
XXYY: Na tohle odmítám reagovat.
Lord Něco (sorry): Kdes to napsal a cos tam napsal ?
Všichni ostatní: tady nemluvíme o Voygeru, ale o "novém" Star Trek Seriálu.
|
Anonym: XXYY - 06.03.2001 v 19:30
|
Kazdy chce superzbrane, superstity, superpocitace, celej svet je posranej, co vam vadi na predtosovskem obdobi? Vsichni jsou hotovi z toho, ze jim skonci Voy, no a co budou delat kdyz nebudou mit Kacenku, prsatku aj.
|
Hypospray - 06.03.2001 v 18:48
|
Ono by to mozna zas nebylo tak spatny, strasne by zalezelo, jak by se to cele pojalo. Ale Trekkistum se to po celem svete moc nelibi!.:)
|
TZen - 06.03.2001 v 16:49
|
Podle me (jestli to teda neni kechna) je to fajn napad... nechci urazit zadnyho voyageristu, ale spis nez budoucnost a novy lodi a technologie me zajima, jak to bylo kdyz TPau byla mlada... zvlast, kdyz se te doby mozna doziju:-)) Minula budoucnost:-)
|
Masakr 8472 - 06.03.2001 v 15:38
|
Nahadej te se, a nechte se prekvapit, snad to byl od Paramount dobrý tah zacit se hrabat v historii federace.
Pro me by bylo lepsi pozorovat odsudz VOY po navratu domu.
Rikam nechte se prevkvapit.
|
Ptaak - 06.03.2001 v 09:38
|
Jinak, fakt je to kachna? Skoro doufám, že jo...
|
Ptaak - 06.03.2001 v 09:38
|
N.W.: ještě to by tak chybělo, to by byl poslední hřebíček do rakve (promiňte, VOYageristi, můj subjektivní názor) ST.
Jinak, co pořád máte proti tomu pravěku? Tak tam mají lasery a rakety, no bóže, ty mi nevadí. Ale posádka, ta je děsná, to už jsem tu psal. Trošku přitvrdit, hrome, vždyť UE (United Earth) právě prodělala válku, tak na jejích křižnících - předpokládám celkem logicky, že by ta loď měla být třídy Daedalos - musí sloužit především váleční veteráni, ne?
|
Geor-T - 06.03.2001 v 08:53
|
To by teda nemohla.
|
Anonym: Naomi Wildmanová - 06.03.2001 v 08:51
|
Tak tuhle pohádku bych nezbaštila ani Stromisovi s Vodoušem. Návrat zpět=naprostá hloupost, takže doufám, že si tyhle výmysli nenecháme natlouct do hlav.To by mohli za chvíli začít točit akční seriál z 22.století, které taky patří do historie Star Treku. Já se(doufám)vrátím s Voy na Zem, a chci vidět, co bude dál. Nemohla by být další série o mně, jak velím chlapům na lodi?Kapitán Janeway je totiž můj vzor.
|
Anonym: ZDSEAL - 06.03.2001 v 08:44
|
Vypada to, ze trend nastoleny Voyagerem pokracuje. Tzn. parta buzerantu a lod plna zenskejch... jeste ze mame emancipaci, ale kdo se na to pak ma divat??
|
Lord_Sillogism - 06.03.2001 v 00:22
|
Winner : tys napsal nademnou to co ja nad tebou v docela jinem foru zcela nezavisle... :-)))
|
Winner - 05.03.2001 v 23:25
|
Právě jsem si přečetl článk na trek dnes, kde je celá ta informace o "nocé," star treku dementována. Pokud to není další mlžení. Něvěřte nikomu, pravda je tam někde venku...
|
Lord_Sillogism - 05.03.2001 v 23:21
|
Renegád? Nehraje ho ňákej "Reno Rejns" nebo podobně? To jsou totiž hrozný nihilisti a já je nemám rád. Nevíte to někdo? A ta poslední poznámka zní pravděpodobně.
|
Ben Sisko - 05.03.2001 v 22:55
|
Lidi, mohli byste počítat se mnou. 1. Trekem byl TOS, pak TAS, TNG, DS9 a Voyager. Ať počítám, jak počítám, tak to je 5 sérií a kdyby se k tomu přičetla skoro realizovaná II. fáze, tak je to 6 sérií. A jestli někdo nepovažuje TAS za ST, pak není Trekkie, protože ho dělali lidi co pracovali na TOS a mimochodem, vy si myslíte, že TOSku dělal Paramount, vždyť ji dělalo NBC !!!
|
Winner - 05.03.2001 v 22:35
|
No, popravdě mě trochu zklamalo umístění nového seriálů do "pravěku" (sorry, za dvě sta let mě kopněte) Federace. Asi mě bude dělat problémy se smířit s tím, že tady prostě nebudou věcičky jako transwarp, fázové maskování, phasery typu XII a kvantová torpéda. Na druhou stranu gratuluji autorům, protože tady se budou moci vyřádit. Předkirkovské období není zrovna dobře "zmapované". Uvidíme (tak za 15 let, nejdřív, FUCK OFF ČT, Nova, Prima, TV3 and others - promiňte mi ten výraz)...
|
Vlada - 05.03.2001 v 20:36
|
XXYY: No nic, to byla jen poznámka k tomu že je opravdu pátý a ne šestý, co jiného jsi v tom hledal?
|
Anonym: XXYY - 05.03.2001 v 20:12
|
Vlada: no dobře a co jsi Tím chtěl říct....
|
Vlada - 05.03.2001 v 20:10
|
XXYY: Ano dočteš se tam o něm, dokonce i tady při registraci můžeš dát jako svůj oblíbený ST právě TAS, ale NENÍ to oficiální Star Trek. Někteří lidé ho dokonce považují za "víc ST" než třeba Voy...
|
Anonym: XXYY - 05.03.2001 v 20:07
|
Vlada: Podívej se třeba na Startrek.cz, a dočtěš se tam o TAS. TAS Patří mezi STARTREK, i kdyř ho nevyráběl Paramount.
|
Vlada - 05.03.2001 v 20:00
|
XXYY: TAS opravdu NENÍ oficiální součást ST, myslím že v tom měli prsty osobní ochrané štíty a ještě něco (teda myslím, já to někde četl před dlouhou dobou).
|
Anonym: XXYY - 05.03.2001 v 19:58
|
Vlada: Jakto, že není oficiální, kde jsi to slyšel, má název STAR TREK, tak je to STAR TREK. A nevim proč se na něj zapomíná nebo se zavrhuje. Patří do Star Treku tak jako TNG nebo VOY.
|
Vlada - 05.03.2001 v 19:54
|
XXYY: TAS není oficiální, takže pátý je správně.
|
Anonym: XXYY - 05.03.2001 v 19:51
|
Tenhle seriál by nebyl pátý, ale šestý (asi jste nepočítali TAS) :o)
|
Trekkie - 05.03.2001 v 19:45
|
Lidi, to snad ani není možný. Já to tady dočetla a mám slzy na krajíčku. Něco takovýho nám snad ani nemůžou udělat. Souhlasím s tím, že pokud by byl příběh předTOSkovej, tak by to muselo být hlavně o dobrých příbězích a při dnešní, velmi komerční vizi treku…nevim nevim. Fakt jsem z toho špatná. Doufám, že to je kachna, jinak bych se snad zbláznila.
|
janos - 05.03.2001 v 19:36
|
Dikybohu, je to kachna :)
|
Hypospray - 05.03.2001 v 18:58
|
Mozna je to cele kachna, ale kdo vi :) Jsem zvedava, co se vynori priste :)
|
Odborg - 05.03.2001 v 15:06
|
Masakr : presne tak :o)
|
Masakr 8472 - 05.03.2001 v 13:31
|
Odborg: ikdyz ty konzoly jsou stare mohou byt nove
|
Odborg - 05.03.2001 v 12:48
|
Ja bych se nebal toho ze tenhle serial by mel byt "predTOSovsky" - technologie triku nam znacne pokrocila a tak i "stara" konzola bude vypadat urcite lip nez ta z TOS - v zajmu sledovanosti je "spravny" producent prece schopnej cehokoliv ...
Jinak souhlasim s Ptaak - kdyz novej serial tak s drsnym kapitanem a drsnou posadkou "pozemskych zelenych mozku", ktery musi krotit /chladit jim hlavy/ vyspelej emzak.
No a kdyz drson, tak to asi ztezi bude zenska, to by zrejme neproslo (ikdyz by to bylo urcite zajimavy - p.s. Kacka Sejdremova neni drsna, jenom nekdy ponekud zkratkovita).
|
Masakr 8472 - 05.03.2001 v 12:38
|
Ptaak: Mas pravdu, kapitani ST jsou moc drzenlivy a jsou uz dlouho v podruci smernic, chovaji se moc jako vulkani ( diplomati a premysleji dopredu). Fakt se tesim na ten nový serial.
|
Ptaak - 05.03.2001 v 11:53
|
Zirland: není, no, mě to taky štve.
|
Ptaak - 05.03.2001 v 11:52
|
Seven: chceš další Janewayovou? Já v žádném případě, ale drsnější kapitán by mi nevadil - všichni dosavadní kapitáni Federace jsou v první řadě výzkumníci nebo přímo vědci a diplomati. Není to na škodu, ale fakt by mohlo být zajímavé mít posádku, která má po válce s Romulany nutkání nejdřív střílet a pak provést rozbor trosek. Z toho by mohlo být několik pěkných (tedy pro posádku ošklivých, pěkných pro diváky) námětů. No a samozřejmě by ty barbary musel držet na uzdě nějaký pacifista (vulkánec), kterého by zase museli oni neustále vyvádět z jeho naivity.
|
Zirland - 05.03.2001 v 11:04
|
Vidim spatne a nebo tam neni zadny Andorian? Ti by tam uz meli byt :o/
|
Seven - 05.03.2001 v 10:47
|
Proč je kapitán chlap? Kde je ta emancipace?
|
Hypospray - 05.03.2001 v 10:26
|
Ptaak: ale oni to uz tvurci Voyageru dostali, pry :)) Ja si taky myslela, ze historie Enterprise je zmapovana od jejiho uplneho zacatku :) tj. nic a nikdo pred Kirkem neni, ale mozna se dost drsne mylim :)
|
Ptaak - 05.03.2001 v 09:35
|
Jo, ještě k tomu válečnému veteránovi, bylo by zajímavé, kdyby se taková posádka chtěla pouštět z čisté vody do vědeckých výzkumů. Válečníci, kteří si hrají na vědce, a snaží se potlačovat své instinkty...
|
Ptaak - 05.03.2001 v 09:33
|
Ano, patrně nejdůležitější na takovémto novém seriálu budou příběhy, a už nyní vidím, že to s nima bude HODNĚ špatné! Vždyť U.S.S. Enterprise NCC 1701 kapitána Kirka byla první lodí Federace toho jména! Jestli autor té statě (nemyslím tebe, Hypo, ale tvého zdroje) neví ani tohle, pak je to nejspíš jen špatný vtip, protože tahle loď (bezpochyby by mělo jít o Daedalos class - 22. století, zapomeňte na subprostorové spojení, transportéry, phasery a fotonová torpéda, milánkové! Jenom rádio, shuttly, lasery a řízené střely...) má posádku sestavenou tak, že už v tom vidím špatně udělanou parodii na TOS a tenisák. Pochopil bych, kdyby šlo o jakýsi experimentální projekt těsně po vzniku Federace, tedy po válce s romulany, kdy je na loď zkušeného pozemského kapitána, válečného veterána, přiděleno na zkoušku několik alienských důstojníků, vulkánců, andoriánů, tellaritů a dalších zakládajících ras Federace. Ale takováhle posádka, no brr... Teda ne že bych jí úplně opovrhl, jinak je sestavená zajímavě a já občas "smyslnou vulkánkou" ve své povídce také nepohrdnu. Ale děsí mě, že by to dostali do rukou stejní lidé jako Voyager, to by byla katastrofa (nic ve zlym, jeff).
|
jeff@pc - 05.03.2001 v 02:59
|
Souhlasim, budoucnost je zajimavejsi nez minulost. Kdyz se dneska podivam na TOS (tak a ted tu NECHCI URAZIT NIKOHO) tak me prijde zastarala, napr. zarovicky, podsviceny tlacitka 20. stoleti, atd. a to se ma odehravat ve 23. stoleti, a co bylo min. 60 pred USS ENTERPRISE? Radsi si to nechci predstavit... Ja osobne jsem Voyagerista, a konzoly me prijdou zajimavjejsi nez zarovicka...
Omlouvam se vsem koho jsem neumyslne urazil. :-(
|
Machalík - 05.03.2001 v 01:30
|
No, já teda zírám. A ne moc šťastně. Tak na tohle se teda netěším. Vsadím se, že ta Vulkánka bude ještě „smyslnější“, než Sedmá. Bože.
|
JBr - 05.03.2001 v 00:22
|
Hypospray: No, podcenovat rozhodne ne... Ale ST byl ve vetsine pripadu synonymem pro idealni spolecnost a dobry konec. V okamziku, kdy bys ukazala, ze Federace dostala na pr... zadek, tak by ST ztratil to svoje puvodni kouzlo. Ale je fakt, ze by tenhle namet byl skutecne novy a zajimavy... Ale lidi by ho asi neprekousli :)
|
Hypospray - 05.03.2001 v 00:18
|
JBr: ale jo, ja se rada kouknu na Star Trek z minulosti, jen mi asi budou vadit urcite aspekty vznikle sledovanim "novych modernich" Star Treku (zkratka vseho krome TOSKy :) Jsem rada, ze se ti namet padu Federace libi. Ja bych autory nepodcenovala. I kdyz se nekomu muze zdat, ze navrat do minulosti je nynejsi jedinou eventualitou, nemusi mit zas tak uplnou pravdu. Predstavivost a fantasie je nekonecna a "Enterprise" preci nebude posledni ST serie, nemam pravdu?..:)))
|
JBr - 05.03.2001 v 00:11
|
Hypospray: Ale jen at si autori daji praci s pribehy, to bude jen dobre. A rozhodne si nemyslim, ze pribehy by byly to jedine, co by cinilo ten serial zajimavym. Uz jen samotna myslenka je dost zajimava a rozhodne boura stereotyp, ktery dodaly posledni tri serialy. Proc nezmenit trosku prostredi a nevratit se v case zpet? Lucas treba taky nejdriv natocil prostredek sagy Star Wars a ted k ni dotaci zacatek :)
Co se tyce "padu Federace"... Nebyl by lepsi serial s tematem trosku postkatastrofictejsim (fuj to je slovo :)? Federace je po valce v troskach, Zeme znicena, v celem prostoru byvale Federace, ktery je pod castecnou nadvladou cizi mocnosti zivori nekolik kolonii, ktere se snazi znovu Federaci vybudovat a vratit ji zaslou slavu... Nestalo by za uvahu tohle?
|
Hypospray - 04.03.2001 v 23:54
|
JBr: to nic nemeni na tom, ze to bude ve starem duchu. Nevim jak ty, ale me nezajima minulost, me zajima budoucnost. To si budou muset autori dat hodne zalezet na pribezich, protoze to bude to jedine, v cem by mohl byt novy ST zajimavy. Napada te neco, cim by byly jednotlive episody vlastne provazany do jednoho velkeho serialu? Jo, ja vim, treba objevovat nove svety, ale to je jako pocitac vymenit za pazourek. Ja ti nevim, jakym objevem nas napr. mohou prekvapit? Vzdyt vime, co se vynalezne a jak bude nakonec fungovat... Na druhou stranu nemuzu rici, ze me to tema aspon na moment nezaujalo. Jak se lidstvo teprve stavalo nejlepsi rasou v galaxii je zajimave tema :) a na TOS v modernich efektech se rada kouknu :) Nicmene, radeji bych zustala u otazky, jak to bude s Federaci po Dominionu a jak to nakonec skonci s Borgy. Osobne bych navrhovala za novy serial "Pad Federace", aneb proc mame byt porad na spici a stale byt na strane vitezu ze? :) Ale domnivam se, ze jsme si prilis zvykli na happyendy :) a takova ponurost by asi neprosla :)
|
JBr - 04.03.2001 v 23:36
|
Hypospray: Par technickych poznamek...
1) The backdrop of the series will be the 22nd Century... Nikde v te vete neni receno KONEC 22. stoleti. Serial by mel mit dostatek prostoru na mnoho novych pribehu, protoze z te doby toho moc stanoveno neni. Autori rozhodne nejsou tak blbi, aby si vybrali presne nalinkovanou dobu. Novych pribehu v tom smyslu, ze ve 22. stoleti lide jeste prakticky nic z vesmiru neznali, vsechno bylo pro ne nezname a nove a prave na tom se da docilit mnoha zapletek, kterych v seriich ze "soucasnosti" uz proste nedosahnes.
2) Prvni kontakt s Klingony byl az v roce 2218, tudiz v 23. stoleti. Takze ten serial by rozhodne nebyl o "cele valce s Klingony, o ktere se vi, jak se skonci..." Maximalne tak o valce s Romulany.
Tot asi vse...
|
Hypospray - 04.03.2001 v 23:01
|
Ja doufam, ze si z nas vsech nekdo poradne vystrelil. Je pravda, ze si dal dotycny dost zalezet :)
Jde o to, ze si lide moc zadaji Enterprise, nechteji stanice ani mene vyznamne lode, a tak se autori zarytym "narocnym" fanouskum stare skoly boji nevyhovet. Kdyz Enterprise, tak z minulosti, protoze budoucnost blokuje na filmovem poli Picard a jeho druhove :)
A co se tyce nametu: doufam, ze to nebude porad a jenom o Vulkancich (nic proti nim nemam, ale ceho je moc, toho je prilis), nebo o nenamaskovanych Klingonech a cele valce s Klingony, o ktere se vi, jak se skonci...
... a predstava starych uniforem a stare technologie bez simulatoru a komunikatoru a podobnych zabehanych vymozenosti, jako jsou poradne konzoly a ne jen blikajici zarovicky... me taky prilis nelaka...
|
Anonym: Sao - 04.03.2001 v 22:52
|
Aha tak si to opísal. Tak nic.
|
Anonym: Sao - 04.03.2001 v 22:50
|
A mohol by tam niekto fukat do mikrofonu ako v TOSe.
|
MAE2000 - 04.03.2001 v 22:47
|
Ja myslim,že to bude sranda:-)) (Mohli by k tomu ještě dát stare efekty:-))) !
|
Anonym: Sao - 04.03.2001 v 22:44
|
Bold personality je skor odvazny ako zvedavy.
|
Anonym: Sao - 04.03.2001 v 22:41
|
Teda podla mna nic moc uz TOS sa mi zda dost stari, ale nemam nic proti tomu. Ale preco musia byt vsade cinania?
|
Hypospray - 04.03.2001 v 22:15
|
Tak co Vy na to, libi se Vam navrat do minulosti Star Treku?...
|