Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> Star Trek - Stanice, základny, Fleet Yards a drydocky

Spravuje: stvspm
Počet příspěvků: 93
V?e o Stanicích,Základnách,Fleet Yards a Drydock. jak o technologii,vhledu tak i o lodích v nich stavěných a jejich lokacích. :STANICE,ZÁKLADNY, FLEET YARDS


Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 54 - 73 / 93Starší   Nejstarší

stvspm - 03. únor 2007 10:32sipka
ZAMĚŘIT
stvspm
Vita:
no to je relativní, proto?e okud by se neudalo měřítko tak byjednotlivé části a lodě atd. ne?li kombinovat a dávat do sebe..
Mvek - 03. únor 2007 10:30sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
stvspm: Jestli nezná?, zkus http://www.cygnus-x1.net/links/lcars/blueprints-main2.php
stvspm - 03. únor 2007 10:27sipka
ZAMĚŘIT
stvspm
omi:
no bude to udáváno v mm a no mu?e? se také zapojit .. sekci jsem u? přidal nyní prcuji na php této sekce abybylo mo?no začít pracovat... na jednotlyvých částech.. Pro začátek by jsem zkusit vytvořit dokonalou warp gondolu, nemá někdo plánky s rozměry atd. i cívek atd.. jakýkoliv typ gondoly! zatím
Vita - 03. únor 2007 01:22sipka
ZAMĚŘIT
Vita
Tohle fórum je je?tě zajímavěj?í, hlavně jsem zvědavý na ty modely 1:1, to jako bude? vytvářet model stanice v reálných rozměrech? :) U? vidím, jak se mi ten obrázek mající kilometry na délku načítá :D


stvspm je podle stylu psaní velmi zajímavá osobnost. Hlavně ten důraz na kladení vykřičníků za ka?dým druhým slovem(to je asi interpretace výrazu - "Ha, já to vím a vy jste úplně tupý!")

omi - 01. únor 2007 19:09sipka
ZAMĚŘIT
omi
ja sem proste asi dneska trochu pesimista (i kdyz osobne bych to nazval pragmatismem :) ) takze tohle kdyztak nectete :D

mam doma mody do EF, kde se da projit cela sekundarni sekce 1701 a pak obrovskou mapu Stanice 11, ktera ma momoentalne 9 budov vcetne orbitalniho doku a dvou pruchozich lodi (jen asi 3 patra kazda). osobne si myslim, ze herni enginy jsou pro tenhle projekt daleko vhodnejsi

jinak prevoditelnost 3d formatu je v soucasnosti drobnym problemem, zvlast pokud jde o textury, svetla..., to k tomu konecnemu modelu v nekolika formatech. no a meritko 1:1 to je v modelovani naprosto relativni. (kolik pixelu ma metr?)
Razer - 01. únor 2007 17:35sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Mvek:jj nech jim ten "zbytek" ,)
Mvek - 01. únor 2007 13:03sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
omi: Díky, ?e ses ozval, to jsem nevěděl. Tak nějak jsem si řekl "vektorové? tak to musí umět prostor", měli by ho k tomu přidělat:-)

Co se týče existence plánů a modelů, no nevím, zná? nějakou stránku, kde je mo?né se podívat dovnitř lodě?

Ano, mo?ná to splní Star Trek Online, to je otázka...


stvspm: omi u? řekl, proč by to asi ne?lo, jinak na SVG existují editory, není třeba to dělat ručně:-).

Ale ok, zbytek nechávám na jiných, kteří o grafice něco vědí.
stvspm - 31. leden 2007 21:31sipka
ZAMĚŘIT
stvspm
Mvek:
tak tohle absolutně nejde pou?ít.. ví? co by t bylo no v konečné fázi bude k dispozici konečný model v několika formátech.. a potom galerie..
omi - 31. leden 2007 21:20sipka
ZAMĚŘIT
omi
SVG je podle me plosny format, ale treba z toho dokazete vykresat dalsi rozmer. jak vidim i zazraky se deji.

jinak modely i plany lodi se samozrejme v hojnem mnozstvi vyskytuji nejen na netu, taky volne ke stazeni, neni treba vytvaret neco znova a jinak, i kdyz...

osobne teda neznam moc trekkie modelaru (co se teda cechu tyce), navic s takovym mnozstvim volneho nanaplneneho casu, takze sem jen zvedav, co z tohohle vzejde
Mvek - 31. leden 2007 21:07sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
stvspm: SVG je XML formát, dá se teda psát i ručně, by? něco slo?itěj?ího bych si nedovedl představit.

http://en.wikipedia.org/wiki/SVG
stvspm - 31. leden 2007 21:05sipka
ZAMĚŘIT
stvspm
Mvek:
SVG.. tento formátneznám tedy je?tě jsem se nekoukal do mých modelářských programu Autocad 14, 3DSmax, LightWave 3D 9;Rhino .. :) tak ?e uvidíme, ale u návrhu nezustane. je?tě dnes přidám samostatnou sekci .. hormí menu!
Mvek - 31. leden 2007 20:51sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
stvspm: Pochopil, nepochopil, to co jsem psal jsem myslel obecně, a? u? to bude dělat kdokoliv.

Jo, práce to dá dost. Nejsem tak zběhlý jako jiní tady, ale řekl bych, ?e jde docela o ojedinělý projekt. Tak?e doufejme, ?e nezůstane jen ve fázi úvah a plánování...

Co se týče formátu (přípony), to bude problém. Mnoho formátů není navzájem moc převoditelných, bohu?el, ale na grafiku taky nejsem ani trochu odborník, na to tu jsou zase jiní.




Jen mě tak napadá, co takové SVG? To je otevřený formát, do budoucna plánovaný přímo do webu atd. Co na to osoby znalej?í?
(z mé strany je to jen výkřik, resp. jen prvotní my?lenka, tip)
stvspm - 31. leden 2007 20:47sipka
ZAMĚŘIT
stvspm
Mvek:
jj tak to plánuji,ale mo?ná jsi to ?patně pochopil chtěl byj sem potupně vytvořit tým pomocí jeho? by se vatvářeli modely adt.. mozřejmě na tom budu dělat sám,ale třeba se někdo přidá..
2) no tak to plánuji ale je problém v tom ?e nejdříve musíme udělat nějaký univerzální souborovou přípomu , potom vebový prostor.. domluvit pravidla systém a postupy.. a přesně jak to nab¨vrhuje? tak by jsem to udělla i já..
3) jj tak to bude, ale no plánuji toi tam ?e třeba někdo vytvoří jakutu pro posádku a někdo třba plán paluby do které se to potom u? jenom v kopiruje podle daného plánu..
zatím je to ve stádiu uváh a plánování.. stejně jako to ?e budem muset nejdříve vytvořit podlaky .. třeba rozměry konzol neno i ?idlí koridorů atd.. nejde to ?e odkydnout..
stvspm - 31. leden 2007 20:38sipka
ZAMĚŘIT
stvspm
Damar:
myslím si ?e pro to dělám co se dá , sjednocuji do uceleněj?ích celků jednotlivé sekce. Třeba třídy a třídy druhů jsem dal jedne odkaz a samostatné menu kde má? mo?nosti stejně tomu je u knih(tam jsem vám zviditelnil seriály, aby jste knihy v těchto seriích nehledaly) a seriálů nebo i tyto se vám zdají nepřehledné a matoucí?
stvspm - 31. leden 2007 20:33sipka
ZAMĚŘIT
stvspm
omi:
reálné měřítko je ?e to bude v měřítku 1:1 tak aby se mohli potom jednotlivé modely kombinovat a skládat do scén! Třeba dát do stanice lod.. atd..
Mvek - 31. leden 2007 19:55sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
stvspm: Na jednu stranu musím souhlasit s Damarem.

Na druhou stranu by to bylo opravdu zajímavé, to věřím, ?e by lidi přilákalo:-).

A ač to není bě?né, tady ti řeknu, tak dvě věci, které si myslím, ?e bys měl udělat/dodr?et, ?e by to obecně náv?těvníci chtěli...


1) Začněte s něčím známým, ale na druhou stranu i men?ím. Tak?e nejdříve třeba Runabout, případně nějaký raketoplán, pak Constitution... atd.
Ne se hned vrhnout na Galaxy nebo kdovíjakou základnu, kde si nejsem jist, jestli existují oficiální nákresy, tak?e ani není jisté rozlo?ení místností, nato? vzhled uvnitř, třeba textury stěn atd.

2) Dělejte to tak, aby se to dalo postupně vylep?ovat, časem třeba dát lep?í textury, přidat nějaké interiéry (počítače apod) atd.

3) Ideálně ka?dé místnosti někde dejte nějaké kódové označení, i kdyby ho na dveřích normálně neměla mít. Myslím to z toho důvodu, aby případní náv?těvníci do fóra mohli jasně psát připomínky ke konkrétním místnostem.
omi - 31. leden 2007 19:37sipka
ZAMĚŘIT
omi
stvspm: modely trid a zakladen v realnem meritku v realnem provedeni, palubu po palube... uz se moc tesim na spacedock :D (co je realne meritko?) jinak modeler se cesky rekne modelar
Damar - 31. leden 2007 19:21sipka
ZAMĚŘIT
Damar
stvspm: Hm, stále niečo pridáva?, ale mo?no by bolo lep?ie skvalitni? prístup k informáciám, ktoré tam u? má?. Jednoducho uprednostni kvalitu pred kvantitou.
stvspm - 31. leden 2007 19:18sipka
ZAMĚŘIT
stvspm
Během února by jsem chtěl zprovoznit sekci ve které se budeme věnovat modelingu. Proto u? nyní se hledá Texturař a modeler.. mám v plánu postupně vytvořit 3D modely tříd a základen v reálném měřítku a to v reálném provedení. tudí? palubu po palubě se v?ím v?udy.. a to i základen.. nyní připravuji první potřebné kroky.. viz budoucí sekce Modelers...
stvspm - 20. leden 2007 17:14sipka
ZAMĚŘIT
stvspm
Mvek:
tak je přímo vidět jak se usazují gondoly na lod tak ?e jsem zase o něco chytřej?í..

Nejnovější   Novější 54 - 73 / 93Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o