|
Spravuje: janeway
Počet příspěvků: 937
|
Ankety a různá témata
pro v?echny lidičky.
|
|
|
| Mvek: Tak třeba AOL nebo AT&T jsou pomalu hor?í monopoly jak Kyslíci nebo UPC. |
|
|
|
| Jakub: Ono já bych řekl, ?e u vás je lecjaká firma v pohodě. Proto?e pokud nejde o opravdu velké zákulisní dohody, úplatky apod. tak přeci jen se u vás dá soudit... ?e bych se tady soudil třeba kvůli problémům s notebookem ASUS, nebo PDA od PalmOne, to by byla asi zajímavá kratochvíle, ale nikoliv nástroj pro bě?ného člověka. Člověk i kdyby vyhrál, tak by skoro o víc při?el. Ale nechci tu dále rozvíjet svůj médii a známými zkreslený pohled na české soudnictví, to by měli spí?e jiní tady.
Ale vzhledem k tomu, ?e některé soudy by se táhly i pěkných pár let, nebo by vůbec trvalo, ne? by začaly, tak minimálně v tom by člověk prodělal... |
|
|
|
| janeway: T Mobile je i u nas a je v pohode... |
|
|
|
| Budu ráda, kdy? zde na ankety bude chodit více lidí.
Potě?ilo by mne to. |
|
|
|
| Pokud máte někdo je?tě nějaké otázky, ráda je zotpovím, bude mi ctí. |
|
|
|
| lagga: Je to přez organizaci TC- TyfloCentrum ale teď ji? na vlatní pěst. Ji? to nejde přez tuto organizaci.
www.tyflocentrum.cz
www.praha.tyflocentrum.cz
www.sons.cz
Jsem pasivní operátor, zo? znamená, ?e čekám na hovor klienta či klientky. |
|
|
|
| janeway:operátor na svém místě byl, ale nebyl s to mi odpovědět, jako třeba kam utekl kredit, o který jsem prosila přes terminál Sazky a podobně
to má? ale cestování, čím to ?e jsi u? vystřídala tolik operátorů a peně?ních ústavů ? to jen tak přes brigádu ? a na jakém postu vět?inou sedí? ? |
|
|
|
| lagga: I takové věci se dějí ale nemělo by tomu tak být. Operátor má být na scém místě a ne, ?e neotpový klientovi na otázky.
Nyní jsem ztá?istka v síti T-MOBILE a ji? i já vyřizuji hovory a sna?ím se klientovi co nejlépe vyhovět. Jinak jsem byla i v O2, VODAFONE, ČSOB, KB a musím říci, ?e mne to baví, ale bohu?el v srpnu jsem tam ji? na posledy a pak se uvidí co a jak dál. |
|
|
|
| A nebo klient, co se zeptá a dostane prd za odpověď |
|
|
|
| Yakuzza: Ano, pravda, ka?dý kliend je jiný:
V?evědoucí klient
Tichý
A jiné. |
|
|
|
| Jsou to nadnárodní firmy, které berou v?echno globálně, komerčně apod., tak?e se dá tě?ko očekávat nějaký vstřícný přístup k lidem, ze kterého by nic neměly... |
|
|
|
| AVip: Myslela jsem si to, a děkuji za názor. |
|
|
|
| Spí? by se tam hodila varianta "v?ichni stojí za -píííp-" ... |
|
|
|
| Mvek: Ano rozumím, jen jsem tím měla namysli, ?e návrhy neodmítám. |
|
|
|
| janeway: Přečti si prosím ten příspěvek znovu. Já ji tam napsal v uvozovkách, ta mo?nost je: "Nemohu posoudit"
A to myslím právě třeba pro případ, kdy dotyčný nemá informace, aby mohl porovnat různé operátory. |
|
|
|
| Mvek: Ale i tak budu ráda, kdy? se ankety zučastní?. |
|
|
|
| Mvek: Mohl by jsi mi tedy prosím napovědět jakou čtvrtou mo?nost má? namysli prosím? Pokud to nechte? zveřejňovat, za?li mi to prosím na mail zde nebo li na seznam cz.
|
|
|
|
| janeway: Nová anketa by mo?ná potřebovala je?tě jednu mo?nost, a to "Nemohu posoudit" nebo něco podobného. Proto?e já třeba mám zku?enosti pouze s O2, ale kvůli tomu pro něj nechci hlasovat.
Kdy? tam čtvrtou mo?nost nedá?, nebude? mít přehled, kolik lidí vůbec bylo ochotno hlasovat, nebo to právě neudělalo proto?e nemohou posoudit, případně nějakého operátora jen tak zvolilo. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|