|
Spravuje: janeway
Počet příspěvků: 937
|
Ankety a různá témata
pro v?echny lidičky.
|
|
|
| TelemachusRhade: ono, proč by jim to nemělo být jedno... oni snad tu slu?bu garantují nebo za ni dokonce dostávají zaplaceno? :-) |
|
|
|
| TelemachusRhade: Jasně, to je to "legální" otravování:-). Proto?e v licenci se určitě od odpovědnosti distancuje.
Ale výrobce defektního notebooku se jí nemů?e zříct v době záruční lhůty.
I kdy? mám pocit, ?e v USA bývají na některé výrobky krat?í záruky ne? u nás. |
|
|
|
| Dík za info, aspoň vím, čím ty výpadky byly... |
|
|
|
| Mvek: Tak třeba přílad z praxe - AOL je provozovatel a vlastník licence na ICQ. Nedávno procházelo technické zázemí ICQ modernizací a AOL bylo naprosto putna, ?e ty servery od poledne do čtyřech US času vypínal a ?e ICQ ne?lo víceméně nikde na světě. |
|
|
|
| TelemachusRhade: No, v jakém směru? Jestli jsou prostě drazí, nutí tě pou?ívat výhradně to či ono apod. tak to sice není slu?né chování, ale je to něco jiného, ne? kdy? ti slu?ba/výrobek vysloveně nefunguje, atd. Já neříkám ?e bych si myslel, ?e v USA je souzení se s někým stejně jednoduché jako si koupit lístek na tramvaj, ale přeci jen bude ten výsledek bude vět?inou mnohem lep?í. Jak jinak bychom neustále mohli sly?et o různých kauzách, kde kroutíme jen hlavou, co se komu nepodařilo vyhrát a vysoudit za to od?kodnení. |
|
|
|
| Mvek: Tak třeba AOL nebo AT&T jsou pomalu hor?í monopoly jak Kyslíci nebo UPC. |
|
|
|
| Jakub: Ono já bych řekl, ?e u vás je lecjaká firma v pohodě. Proto?e pokud nejde o opravdu velké zákulisní dohody, úplatky apod. tak přeci jen se u vás dá soudit... ?e bych se tady soudil třeba kvůli problémům s notebookem ASUS, nebo PDA od PalmOne, to by byla asi zajímavá kratochvíle, ale nikoliv nástroj pro bě?ného člověka. Člověk i kdyby vyhrál, tak by skoro o víc při?el. Ale nechci tu dále rozvíjet svůj médii a známými zkreslený pohled na české soudnictví, to by měli spí?e jiní tady.
Ale vzhledem k tomu, ?e některé soudy by se táhly i pěkných pár let, nebo by vůbec trvalo, ne? by začaly, tak minimálně v tom by člověk prodělal... |
|
|
|
| janeway: T Mobile je i u nas a je v pohode... |
|
|
|
| Budu ráda, kdy? zde na ankety bude chodit více lidí.
Potě?ilo by mne to. |
|
|
|
| Pokud máte někdo je?tě nějaké otázky, ráda je zotpovím, bude mi ctí. |
|
|
|
| lagga: Je to přez organizaci TC- TyfloCentrum ale teď ji? na vlatní pěst. Ji? to nejde přez tuto organizaci.
www.tyflocentrum.cz
www.praha.tyflocentrum.cz
www.sons.cz
Jsem pasivní operátor, zo? znamená, ?e čekám na hovor klienta či klientky. |
|
|
|
| janeway:operátor na svém místě byl, ale nebyl s to mi odpovědět, jako třeba kam utekl kredit, o který jsem prosila přes terminál Sazky a podobně
to má? ale cestování, čím to ?e jsi u? vystřídala tolik operátorů a peně?ních ústavů ? to jen tak přes brigádu ? a na jakém postu vět?inou sedí? ? |
|
|
|
| lagga: I takové věci se dějí ale nemělo by tomu tak být. Operátor má být na scém místě a ne, ?e neotpový klientovi na otázky.
Nyní jsem ztá?istka v síti T-MOBILE a ji? i já vyřizuji hovory a sna?ím se klientovi co nejlépe vyhovět. Jinak jsem byla i v O2, VODAFONE, ČSOB, KB a musím říci, ?e mne to baví, ale bohu?el v srpnu jsem tam ji? na posledy a pak se uvidí co a jak dál. |
|
|
|
| A nebo klient, co se zeptá a dostane prd za odpověď |
|
|
|
| Yakuzza: Ano, pravda, ka?dý kliend je jiný:
V?evědoucí klient
Tichý
A jiné. |
|
|
|
| Jsou to nadnárodní firmy, které berou v?echno globálně, komerčně apod., tak?e se dá tě?ko očekávat nějaký vstřícný přístup k lidem, ze kterého by nic neměly... |
|
|
|
| AVip: Myslela jsem si to, a děkuji za názor. |
|
|
|
| Spí? by se tam hodila varianta "v?ichni stojí za -píííp-" ... |
|
|
|
| Mvek: Ano rozumím, jen jsem tím měla namysli, ?e návrhy neodmítám. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|