Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> Ankety

Spravuje: janeway
Počet příspěvků: 937
Ankety a různá témata pro v?echny lidičky.


Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 799 - 818 / 937Starší   Nejstarší

AVip - 09. červen 2007 12:20sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Vtip je v tom, ?e my si tu prodlou?enou záruku krvavě platíme, proto?e jen máloco má u nás adekvátní cenu vůči ceně v US (to nemluvím o tom, ?e pro vět?inu amerických firem dodnes platí, ?e jakmile je USD pod úrovní EUR, tak počítají cenu v USD jako cenu v EUR).

Ale budi?, s tím jsem schopen ?ít - málokdo u nás dává men?í záruku ne? 1 rok, default v US je, pokud jsou mé informace správné, 3 měsíce (90 dní). A řada výrobců dává rovnou dva roky. To, ?e potom jejich servis stojí za starou bačkoru, je u? jiná story...

Velmi komické je to ov?em v případě software, kde jsou evropské ceny prostě přemr?těné podle jakéhokoliv měřítka (ani? by se ov?em producenti nějak obtě?ovali s garancí funkčnosti).
janeway - 09. červen 2007 10:10sipka
ZAMĚŘIT
janeway
Ka?dá sí? je svým způsobem dobrá. Nevím co je na tom pravdy ale prý O2 je podle statistiky nejhor?í operátorská sí?.
No uvidíme, ka?dopádně budu u nich na stá?i a pak Vám dám vědět.

Včera jsem dostala propustku a dnes odpoledne se vracím zpět do Prah na neurologii, ale zítra večer bych mohla být zpět.
Valeris - 09. červen 2007 08:25sipka
ZAMĚŘIT
Valeris
Mvek: co se mi doneslo, tak v USA prý dostane? takovou záruku, za jakou si připlatí?. :-) Nevím nakolik je to roz?ířené, ale myslím ?e i u nás je známý ten případ člověka, co si odmítl připlatit za záruku a pak se o ni chtěl soudit...
Valeris - 09. červen 2007 08:23sipka
ZAMĚŘIT
Valeris
TelemachusRhade: ono, proč by jim to nemělo být jedno... oni snad tu slu?bu garantují nebo za ni dokonce dostávají zaplaceno? :-)
Mvek - 09. červen 2007 08:16sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
TelemachusRhade: Jasně, to je to "legální" otravování:-). Proto?e v licenci se určitě od odpovědnosti distancuje.

Ale výrobce defektního notebooku se jí nemů?e zříct v době záruční lhůty.

I kdy? mám pocit, ?e v USA bývají na některé výrobky krat?í záruky ne? u nás.
Vyslanec - 09. červen 2007 08:14sipka
ZAMĚŘIT
Vyslanec
Dík za info, aspoň vím, čím ty výpadky byly...
Telemachus Rhade - 09. červen 2007 08:00sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Mvek: Tak třeba přílad z praxe - AOL je provozovatel a vlastník licence na ICQ. Nedávno procházelo technické zázemí ICQ modernizací a AOL bylo naprosto putna, ?e ty servery od poledne do čtyřech US času vypínal a ?e ICQ ne?lo víceméně nikde na světě.
Mvek - 09. červen 2007 07:28sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
TelemachusRhade: No, v jakém směru? Jestli jsou prostě drazí, nutí tě pou?ívat výhradně to či ono apod. tak to sice není slu?né chování, ale je to něco jiného, ne? kdy? ti slu?ba/výrobek vysloveně nefunguje, atd. Já neříkám ?e bych si myslel, ?e v USA je souzení se s někým stejně jednoduché jako si koupit lístek na tramvaj, ale přeci jen bude ten výsledek bude vět?inou mnohem lep?í. Jak jinak bychom neustále mohli sly?et o různých kauzách, kde kroutíme jen hlavou, co se komu nepodařilo vyhrát a vysoudit za to od?kodnení.
Telemachus Rhade - 09. červen 2007 07:14sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Mvek: Tak třeba AOL nebo AT&T jsou pomalu hor?í monopoly jak Kyslíci nebo UPC.
Mvek - 09. červen 2007 06:55sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Jakub: Ono já bych řekl, ?e u vás je lecjaká firma v pohodě. Proto?e pokud nejde o opravdu velké zákulisní dohody, úplatky apod. tak přeci jen se u vás dá soudit... ?e bych se tady soudil třeba kvůli problémům s notebookem ASUS, nebo PDA od PalmOne, to by byla asi zajímavá kratochvíle, ale nikoliv nástroj pro bě?ného člověka. Člověk i kdyby vyhrál, tak by skoro o víc při?el. Ale nechci tu dále rozvíjet svůj médii a známými zkreslený pohled na české soudnictví, to by měli spí?e jiní tady.
Ale vzhledem k tomu, ?e některé soudy by se táhly i pěkných pár let, nebo by vůbec trvalo, ne? by začaly, tak minimálně v tom by člověk prodělal...
Jakub - 09. červen 2007 04:06sipka
ZAMĚŘIT
Jakub
janeway: T Mobile je i u nas a je v pohode...
janeway - 08. červen 2007 19:32sipka
ZAMĚŘIT
janeway
Budu ráda, kdy? zde na ankety bude chodit více lidí.
Potě?ilo by mne to.
janeway - 07. červen 2007 13:46sipka
ZAMĚŘIT
janeway
Pokud máte někdo je?tě nějaké otázky, ráda je zotpovím, bude mi ctí.
lagga - 07. červen 2007 09:38sipka
ZAMĚŘIT
lagga
janeway:ááha
janeway - 07. červen 2007 09:02sipka
ZAMĚŘIT
janeway
lagga: Je to přez organizaci TC- TyfloCentrum ale teď ji? na vlatní pěst. Ji? to nejde přez tuto organizaci.

www.tyflocentrum.cz
www.praha.tyflocentrum.cz
www.sons.cz

Jsem pasivní operátor, zo? znamená, ?e čekám na hovor klienta či klientky.
lagga - 07. červen 2007 08:52sipka
ZAMĚŘIT
lagga
janeway:operátor na svém místě byl, ale nebyl s to mi odpovědět, jako třeba kam utekl kredit, o který jsem prosila přes terminál Sazky a podobně

to má? ale cestování, čím to ?e jsi u? vystřídala tolik operátorů a peně?ních ústavů ? to jen tak přes brigádu ? a na jakém postu vět?inou sedí? ?
janeway - 07. červen 2007 08:17sipka
ZAMĚŘIT
janeway
lagga: I takové věci se dějí ale nemělo by tomu tak být. Operátor má být na scém místě a ne, ?e neotpový klientovi na otázky.

Nyní jsem ztá?istka v síti T-MOBILE a ji? i já vyřizuji hovory a sna?ím se klientovi co nejlépe vyhovět. Jinak jsem byla i v O2, VODAFONE, ČSOB, KB a musím říci, ?e mne to baví, ale bohu?el v srpnu jsem tam ji? na posledy a pak se uvidí co a jak dál.
lagga - 06. červen 2007 16:02sipka
ZAMĚŘIT
lagga
A nebo klient, co se zeptá a dostane prd za odpověď
janeway - 03. červen 2007 18:34sipka
ZAMĚŘIT
janeway
Yakuzza: Ano, pravda, ka?dý kliend je jiný:

V?evědoucí klient
Tichý
A jiné.
Yakuzza - 03. červen 2007 17:36sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Jsou to nadnárodní firmy, které berou v?echno globálně, komerčně apod., tak?e se dá tě?ko očekávat nějaký vstřícný přístup k lidem, ze kterého by nic neměly...

Nejnovější   Novější 799 - 818 / 937Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o