|
Spravuje: janeway
Počet příspěvků: 937
|
Ankety a různá témata
pro v?echny lidičky.
|
|
|
| AVip: Tak ten servis u nás stojí taky za bačkoru... Jediné, co se zlep?ilo co se týče softwaru jsou někteří distributoři a vydavatelé u her. U mnoha her se dá novinka koupit do tisíce, někdy i za půlku. A nemusí to být přímý budget titul.
Ad O2, někdy vám budu vyprávět zprostředkované úryvky zejména od mámy. Nová budova Gamma na Brumlovce, kam se vět?ina O2 z Ol?anské přestěhovala, je "ú?asná"... A organizace a dal?í věci takté?. |
|
|
|
| AVip: Rozumím, ka?dá sí? neni dokonalá. |
|
|
|
| janeway: Pověst O2 je něco, na čem tato firma usilovně pracovala po mnoho leta jak se zdá, nehodlá od své tradice jen tak ustoupit (viz případ "nejlevněj?í ADSL").
Ostatně, ?ádný div, ?e u nás do?lo k takovému boomu GSM technologie. I rozvoj WiFi sítí se dá přičíst na vrub neschopnosti Telecomu (nyní O2).
Naproti tomu T-Mobile, jakkoliv je občas taky na vra?du, se vět?inou alespoň nějak sna?í vyjít vstříc (i kdy? si také velmi dobře osvojil metodu hraničního marketingu, kdy ?ponuje situaci a? do bodu, kdy se zákazníci začnou opravdu nasí*at - ale kdy? u? k tomu dojde, obvykle ustoupí, co? je přesně rozdíl oproti O2, který hraje se zákazníkem poziční válku).
Dtto. pro Vodafone. |
|
|
|
| Vtip je v tom, ?e my si tu prodlou?enou záruku krvavě platíme, proto?e jen máloco má u nás adekvátní cenu vůči ceně v US (to nemluvím o tom, ?e pro vět?inu amerických firem dodnes platí, ?e jakmile je USD pod úrovní EUR, tak počítají cenu v USD jako cenu v EUR).
Ale budi?, s tím jsem schopen ?ít - málokdo u nás dává men?í záruku ne? 1 rok, default v US je, pokud jsou mé informace správné, 3 měsíce (90 dní). A řada výrobců dává rovnou dva roky. To, ?e potom jejich servis stojí za starou bačkoru, je u? jiná story...
Velmi komické je to ov?em v případě software, kde jsou evropské ceny prostě přemr?těné podle jakéhokoliv měřítka (ani? by se ov?em producenti nějak obtě?ovali s garancí funkčnosti). |
|
|
|
| Ka?dá sí? je svým způsobem dobrá. Nevím co je na tom pravdy ale prý O2 je podle statistiky nejhor?í operátorská sí?.
No uvidíme, ka?dopádně budu u nich na stá?i a pak Vám dám vědět.
Včera jsem dostala propustku a dnes odpoledne se vracím zpět do Prah na neurologii, ale zítra večer bych mohla být zpět.
|
|
|
|
| Mvek: co se mi doneslo, tak v USA prý dostane? takovou záruku, za jakou si připlatí?. :-) Nevím nakolik je to roz?ířené, ale myslím ?e i u nás je známý ten případ člověka, co si odmítl připlatit za záruku a pak se o ni chtěl soudit... |
|
|
|
| TelemachusRhade: ono, proč by jim to nemělo být jedno... oni snad tu slu?bu garantují nebo za ni dokonce dostávají zaplaceno? :-) |
|
|
|
| TelemachusRhade: Jasně, to je to "legální" otravování:-). Proto?e v licenci se určitě od odpovědnosti distancuje.
Ale výrobce defektního notebooku se jí nemů?e zříct v době záruční lhůty.
I kdy? mám pocit, ?e v USA bývají na některé výrobky krat?í záruky ne? u nás. |
|
|
|
| Dík za info, aspoň vím, čím ty výpadky byly... |
|
|
|
| Mvek: Tak třeba přílad z praxe - AOL je provozovatel a vlastník licence na ICQ. Nedávno procházelo technické zázemí ICQ modernizací a AOL bylo naprosto putna, ?e ty servery od poledne do čtyřech US času vypínal a ?e ICQ ne?lo víceméně nikde na světě. |
|
|
|
| TelemachusRhade: No, v jakém směru? Jestli jsou prostě drazí, nutí tě pou?ívat výhradně to či ono apod. tak to sice není slu?né chování, ale je to něco jiného, ne? kdy? ti slu?ba/výrobek vysloveně nefunguje, atd. Já neříkám ?e bych si myslel, ?e v USA je souzení se s někým stejně jednoduché jako si koupit lístek na tramvaj, ale přeci jen bude ten výsledek bude vět?inou mnohem lep?í. Jak jinak bychom neustále mohli sly?et o různých kauzách, kde kroutíme jen hlavou, co se komu nepodařilo vyhrát a vysoudit za to od?kodnení. |
|
|
|
| Mvek: Tak třeba AOL nebo AT&T jsou pomalu hor?í monopoly jak Kyslíci nebo UPC. |
|
|
|
| Jakub: Ono já bych řekl, ?e u vás je lecjaká firma v pohodě. Proto?e pokud nejde o opravdu velké zákulisní dohody, úplatky apod. tak přeci jen se u vás dá soudit... ?e bych se tady soudil třeba kvůli problémům s notebookem ASUS, nebo PDA od PalmOne, to by byla asi zajímavá kratochvíle, ale nikoliv nástroj pro bě?ného člověka. Člověk i kdyby vyhrál, tak by skoro o víc při?el. Ale nechci tu dále rozvíjet svůj médii a známými zkreslený pohled na české soudnictví, to by měli spí?e jiní tady.
Ale vzhledem k tomu, ?e některé soudy by se táhly i pěkných pár let, nebo by vůbec trvalo, ne? by začaly, tak minimálně v tom by člověk prodělal... |
|
|
|
| janeway: T Mobile je i u nas a je v pohode... |
|
|
|
| Budu ráda, kdy? zde na ankety bude chodit více lidí.
Potě?ilo by mne to. |
|
|
|
| Pokud máte někdo je?tě nějaké otázky, ráda je zotpovím, bude mi ctí. |
|
|
|
| lagga: Je to přez organizaci TC- TyfloCentrum ale teď ji? na vlatní pěst. Ji? to nejde přez tuto organizaci.
www.tyflocentrum.cz
www.praha.tyflocentrum.cz
www.sons.cz
Jsem pasivní operátor, zo? znamená, ?e čekám na hovor klienta či klientky. |
|
|
|
| janeway:operátor na svém místě byl, ale nebyl s to mi odpovědět, jako třeba kam utekl kredit, o který jsem prosila přes terminál Sazky a podobně
to má? ale cestování, čím to ?e jsi u? vystřídala tolik operátorů a peně?ních ústavů ? to jen tak přes brigádu ? a na jakém postu vět?inou sedí? ? |
|
|
|
| lagga: I takové věci se dějí ale nemělo by tomu tak být. Operátor má být na scém místě a ne, ?e neotpový klientovi na otázky.
Nyní jsem ztá?istka v síti T-MOBILE a ji? i já vyřizuji hovory a sna?ím se klientovi co nejlépe vyhovět. Jinak jsem byla i v O2, VODAFONE, ČSOB, KB a musím říci, ?e mne to baví, ale bohu?el v srpnu jsem tam ji? na posledy a pak se uvidí co a jak dál. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|