ARCHÍV=> Heroes of Might and Magic |
Spravuje: Maquis II
Počet příspěvků: 152
|
Heroes of Might and Magic III, která vy?la v Březnu roku 2001 v časopise Game4u, byla moje nejoblíbeněj?í hra. Nyní jsem se k ní vrátil a uchvátila mě znovu. Co si o ní myslíte vy ? Jak očekáváte dal?í díly ? Jak se vám hrálo při HOMAM III ? Jaká je va?e oblíbená jednotka ? Prostě cokoli v souvislosti se světem Might and Magic.
|
|
|
| Maquis: Dread Knight je moje druhá nejoblíbeněj?í jednotka. :)))
Machalík 23:45: Cos tím chtěl jako říct, v rámci kategorií? Jaké kategorie??? Vyjadřuj se pří?tě přesněji.
Před pár dny jsem objevil jednu dost dobrou chybku (ArmBl): Hrál jsem za Tower a dal jsem si hrdinu Dracona, tak?e jsem měl Enchantery. V průběhu hry jsem dobýval hrad, Enchanteři zakouzlili hned v prvním kole expert Air Shield (na obranu před vě?emi), ale ouha! Vě?e místo toho, aby dávali jednotkám pouze poloviční damage, tak dávali dvojnásobnou! Tak?e mě těch Gremlinů zemřelo ne 150, ale 300. Hrůza... :(( |
|
|
|
| Nevím, ale asi by bylo lep?í, kdybychom hodnotili jednotky v rámci kategoríí, nikoli obecně. |
|
|
|
| Maquis: i HOMAM 3 vypada treba takovy Lich dost hloupe (kdo znate skutecny might and magic, tak mi date za pravdu)... |
|
|
|
| Observer: Moje nejoblíbeněj?í postava je Dreadknight. Já jsem hral jednou HOMAM 2, pohyby nemrtvích vypadaly dost komicky. S pohybem po boji?ti je to doopravdy bídné. Kdyby ?lo jednotku něják schovat před útoky střílecích jednotek. |
|
|
|
| Machalik: jo, uz jsem byl pretazeny, tak jsem to spatne pochopil;-) Mne se to lepsi nezda - je to velke takticke omezeni postavit jednotky proti sobe a nechat je bojovat, to je k nicemu... Na velkem bojisti se aspon da nejaka taktika provadet, ale takhle... |
|
|
|
| Observer: No v?dyť jsem říkal, ?e je to ?mrksa.
Harry: No a ono se snad bojuje jinde ne? na boji?ti? Ty zná? nějaké boji?tě na mapě? Já ne. Mně tahle velikost docela vyhovuje; je to lep?í, ne? kdy? by člověk musel scrollovat kdovíkam za obraz. |
|
|
|
| Observer: nepochopil jsi me, ja myslel rozmer bojiste v souboji (ne na mape), to dost podstatne omezuje takticke moznosti...btw, ja hral homam ii i iii(s obema datadisky...) |
|
|
|
| harry_x: No, to bojové pole se o hodně zvět?ilo - kdy? vzpomenu na Heroes 1, je to hodně velký rozdíl. Tam se toti? bojovalo na plo?e zhruba 10x5 políček - to byla hrůza.
Maquis: Já jsem před nedávnem dohrál v?echny originální kampaně z Restorationu... :-)
Machalík: Zemress? Ty naivko :-)
ad Nejoblíbeněj?í jednotka: Jednoznačně Mighty Gorgon! Je úplně bo?í! |
|
|
|
| Hmm, homam je dobra tahova stradegie, ale naprosto ji chybi atmosfera... Nebyt toho, asi bych si tu hru oblibil, protoze jinak ji neni mozno moc veci vytknout (ale vadi mi napr. omezenost manevrovani v boji - uz i v starem dobrem UFU clovek bojoval na mnohem vetsim prostranstvi - to je imho nejvetsi chyba homam). |
|
|
|
| Machalík: Díík !
Já u? dohrávám Armagedon´s Blade a dofám ?e u? je to poslední mise datadisku. Jinak se sna?ím udělat svoje kampaně. Zatím pí?u scénář, sna?im se vymyslet něco originálního, tak aby se atmosféra příběhu dobře promítla do hry. |
|
|
Anonym: Trekkie - 27. prosinec 2001 20:00 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Co říct...Heroese sem čirou náhodou dostala k vánocům a je to dokonalý...naprosto super!!!ted dohávám orvní kampan a musim rict, ze je to fakt neco skvelyho... |
|
|
|
| Maquis: Ani neví?, jak příhodnej klub jsi zalo?il. Dostaň sem je?tě Observera a Vopruze a Zemresse (ale to je ?mrksa) a má? tu slu?nou herouskářskou komunitu. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|