|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červen 2002 12:58 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| BTW mů?u dodat docela hezkou paletu několika desítek hvězd a planet o průměru cca 15 pix. Vyňatou z SpaceEmpires ... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červen 2002 12:55 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Happz : v prvním případě by mohlo stačit třeba 30x30 ale mů?e to být i pohyblivé číslo od 10 do 100, které by se určovalo podle velikosti soustavy... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červen 2002 12:54 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Ad mapa : btw ty posuvníky nahoru a dolu bych také nějak zvýraznil... laik neznalý LCARSU by je nemusel najít...
No a problém s ukazatelem sektoru, který se nevejde na obrazovku jde ře?it tak, ?e aktuální sektor bude v?dy uprostřed obrazovky, nebo ?e ukazatel nebude moci vyjet a? ke kraji ale bude se muset pohnout mapa (Tj. na předposledním místě u? se neposune ukazatel ale mapa.... |
|
|
|
| Me se stejne zdaji ty velikosti podivne... Jak vubec bude SECMAP velky, kolik na kolik? |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červen 2002 12:50 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| BTW taky je důle?ité rozhodnout jestli na SECMAP budeme zachovávat Velikosti nebo Vzdálenosti. Obojí nelze. Buď budou planety, hvězdy atd. stejně velké tj. jednbo pole a vzdálenosti budou reálné nebo aspoň přijatelné a nebo budou planety zabírat 4 pole, hvězdy 9 polí , ale vzdálenosti budou konstantní a zkreslené...... jsem pro první variantu... |
|
|
|
| Nechapu... Je mi to lito, ale nechapu... Pokud udelam okraj CELE mapy, tak stejne - pokud nebude zobrazena cela najednou - a to nebude - tak mam zase stejnej problem. Chtelo by to tuzticku a papir a kreslit si.
Naku: muzes zitra opdpoledne? Zase u nas, zase v 1300, uz bych tou dobou mel vypadnout z matiky. |
|
|
|
| nee... jen okraj cele mapy. tj. kdyz dojedes na kraj galaxie, tak se ti zobrazi...kdyz na kraj obrazovky...tak se posune o jeden ctverec, ne? |
|
|
|
| jirka: Myslis jako zobrazovat cast mapy mensi o prislusne okraje o velikosti 1 ctvrecre? tedy, napr. misto pro mapu by obsahlo 10 x 10 sektoru mapy, ale ja jich zobrazim jenom 8 x 8 (na kazde strane uberu okraj)? No, to je vlastne stejne reseni jako to posledni, co jsem navrhoval. Zalezi na velikosti ctverce sektoru, a to bych rad nechal na graficich, jak si poradi - podminka je jejich cely pocet na obrazovce, prostor pro zvyraznovac u okraju mapy a vic uz po nich nepozaduju. Klidne si to muzou rozkreslit tak, ze na obrazovku se jim vejdou 4 sektory, klientovi je to obecne jedno :) |
|
|
|
| PVH: Logo je super! Mohl bys mi ty filmy vratit ve stredu vecer? Mas uz mobil?
happz: ad krajni ctverce... a co udelat "okraj" mapy o velikosti jednoho ctverce...? a mas po problemu, ne? |
|
|
|
| naku: taky jsem je malem nenasel, ale budou se menit jejich bitmapy na svetlejsi pri prejezdu mysidlem :)
pvh: dlasi problemek: hraju si s mapou (uz ji muzu posouvat a zobrazovat a podobny kraviny :) a dospel jsem k zaveru, ze bud bude muset byt mensi - nebo tahle varianta - poku bude pocet zobrazenych sektoru cely cislo, pak zakonite posledni sektory u okraju zobrazene casti nebudou moct byt zvyrazneny - ten zvyraznovaci bazmek kolem sektoru se tam proste nevejde a kdyz jo, tak to vypada jak pest na voko, kdyz leze do ramesku lcarsu :) Co byste rekli tomuhle: jak vybere system u okraje, tak mapa poskoci s tim vybranym sektorem o jednu pozici blize stredu. Ale trapi me u tohohle reseni fak, ze kdyz bude ten sektor posledni nejen ve viditelne casti mapy (map area :) ale dokonce i na okraji mapy, tak uz se proste nema kam posunout - to je fakt, kterej sem uz zavedlo do kodu, aby nejak sikula nesiboval mapou nekam az do Pandzabu.
Takze jako jediny slusny reseni mi z toho vseho vychazi asi tohle: zvetsit prostor mezi rameckem mapy a jejim obsahem tak, aby se do te mezery vesla prislusna cast zvyraznovace sektoru. Vysvetlim na prikladu - vybiram si sektor, ktery je uplne vlevo, takze vlevo od jeho hranice se mezi ramecek mapy musi vejit jeste cela ta zluta cast zvyraznovace. No, a na zaver fakt - nemusi se tim menit vybec predkresnene GUI, melo by stacit jenom popsat map area jako krapet mensi na vsech stranach - o sirku jednoho kridelka zvyraznovace.
Takze co vy na tohle reseni? |
|
|
|
| PVH
To GUI je fakt vyborny, a dokonce (!) pou?itelný (bude to chtít asi anti-aliasing, ale...).
Jen mozna (droooobnustka, je to fakt sqely !) by to chtelo vyraznejsi posuvniky. Reknu ti, ze bych je bez helpu nenasel....(na druhou stranu, je to mozna jen a jen moje chyba :) |
|
|
|
| WoW!
Logo - super!
Navrh GUI - doookonalej ! |
|
|
|
| Jak jsem řekl, jako scotty.... logo je na internetu (viz odkaz nahoře - 2)
předesílám, ?e si myslim, ?e je pou?itelný i v černobílý verzi, na černej i bílej podklad, i barevný na bílej podklad. Je jednoduchý a z toho plyne, ?e i vysoce zmen?itelný. Nevim jestli to neni subjektivní dojem, ale řekl bych, ?e zaslou?im pochvalu :-)... |
|
|
|
| tak jo....mimochodem se ohlásim jako Viktor, jen abys věděl kdo volá...
|
|
|
|
| tak treba zitra. musim koncit, takze mi zavolej (0777/938393) nekdy dopoledne a sejdeme se v centru |
|
|
|
| tak ve středu nebo zítra, ale musel bys omluvit del?í dobu na kterou bych to měla půjčený...btw: Jirka006 kdy chce? vráti ty filmy?... |
|
|
|
| ...jako ve vsedni den jsem tim myslel |
|
|
|
| tak to bohuzel nemam, ja mam volnicko vzdy pouze v tydnu:-( |
|
|
|
| ne jenom na přepálení...má? čas někdy koncem tejdne, třeba v sobotu (čtvrtek a pátek mám u? plnej) a přepalovat budu moct a? někdy v pří?tim tejdnu... |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|