Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2819 - 2838 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: Unimatrix325 - 25. červen 2002 13:26sipka
ZAMĚŘIT
0
Happz : co třeba na Xku v hvězdné flotile ?
Anonym: Unimatrix325 - 25. červen 2002 13:25sipka
ZAMĚŘIT
0
Mr.Spock : trailer stahuju...
kravina...dobrý..ale co třeba nějákej komentář ?
happz - 25. červen 2002 13:24sipka
ZAMĚŘIT
happz
uni: nebo muzes prijit za mnou na telneti talker, ale to xce troxu si zazit :)
happz - 25. červen 2002 13:23sipka
ZAMĚŘIT
happz
uni: jo, kde te najdu?
Anonym: Unimatrix325 - 25. červen 2002 13:21sipka
ZAMĚŘIT
0
Happz : OK.... btw kdy? jsme tu teď oba on-line nepotřebuje? třeba něco probrat?
Mr.Spock - 25. červen 2002 13:21sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
tak jsem konečně zkompletoval ten slibovaný trailer a po koviho odkyvani jej nyni predkladam i vam.

kdy bude ta homepage? uz jsem pro ni vyhradil na gameplanetu misto.

kdo se nudi, at zkusi jednu malou kravinu zde.

jo, malem bych zapomnel, ten trailer vyuziva kodek indeo 5.03, vsichni byste ho meli mit nainstalovany v kompu i bez vaseho vedomi, ale kdyby ne, tak media player i quicktime ho v pohode stahuji automaticky.
happz - 25. červen 2002 13:19sipka
ZAMĚŘIT
happz
uni: vis co, stredeni tam muzeme dat, nebylo by to celkem potiz, (jednoducha funkce :))) ale zatim jsem nenasel dobre vyuziti. Pokud nekoho neco napadne, treba se nejakou kombinaci ovladani nebo prikazu nebo tak neco, tak klidne muzeme.
Anonym: Unimatrix325 - 25. červen 2002 13:17sipka
ZAMĚŘIT
0
Happz : aha....
hmmm... jasně... tak?e normálka, ?ádný vystředování nebude :-)
happz - 25. červen 2002 13:11sipka
ZAMĚŘIT
happz
Uni: ja sem asi vazne blbej - slovni popisy mi nic nevysvetli (proto asi nechodim na prednasky :) a moje zase asi nechapou ostatni.

Ukazatel sektoru se na obrazovku vejde. Ale: kolem map area je ramecek, map area obsahuje cely pocet sektoru, usporadany do ctverce ci obdelnika (taky moznost, zobrazovaci casti je to suma fuk - udrzuje x a y rozmery sektoru, ne jen jeden :). No a kdyz ja si kliknu na krajni sektor, tak mi zvyraznovac zasahne to ramecku kolem obrazovky. Proto jsem navrhoval PVH, aby map area nezacinala tesne u ramecku, ale bylo mezi ni a rameckem misto na tu cast zvyraznovace, ktera psesahuje vybrany system. To by bohate melo stacit a bylo by to nejjednodussi.

Zvoleny sektor bych neumistoval do stredu obrazovky, ze dvou duvodu:
1. Musel bych hodne kontrolovat, kdy a ktere meze jsem presahl zobrazenim mapy a pridavat rucne NOP sektory - zbytecna a nevyuzita pamet.
2. Situace: chci poslat lod ze sektoru A do sektoru B. Pekne si nasteluju map area tak, ze A mam vlevo nahore, a B vpravo dole. Jop, vyberu sektor A - a ta mrcha klient mi prehodi A do stredu obrazovky a B je zase v tahu. A tak opet klikam na posuvniky...
Anonym: Unimatrix325 - 25. červen 2002 12:58sipka
ZAMĚŘIT
0
BTW mů?u dodat docela hezkou paletu několika desítek hvězd a planet o průměru cca 15 pix. Vyňatou z SpaceEmpires ...
Anonym: Unimatrix325 - 25. červen 2002 12:55sipka
ZAMĚŘIT
0
Happz : v prvním případě by mohlo stačit třeba 30x30 ale mů?e to být i pohyblivé číslo od 10 do 100, které by se určovalo podle velikosti soustavy...
Anonym: Unimatrix325 - 25. červen 2002 12:54sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad mapa : btw ty posuvníky nahoru a dolu bych také nějak zvýraznil... laik neznalý LCARSU by je nemusel najít...
No a problém s ukazatelem sektoru, který se nevejde na obrazovku jde ře?it tak, ?e aktuální sektor bude v?dy uprostřed obrazovky, nebo ?e ukazatel nebude moci vyjet a? ke kraji ale bude se muset pohnout mapa (Tj. na předposledním místě u? se neposune ukazatel ale mapa....
happz - 25. červen 2002 12:53sipka
ZAMĚŘIT
happz
Me se stejne zdaji ty velikosti podivne... Jak vubec bude SECMAP velky, kolik na kolik?
Anonym: Unimatrix325 - 25. červen 2002 12:50sipka
ZAMĚŘIT
0
BTW taky je důle?ité rozhodnout jestli na SECMAP budeme zachovávat Velikosti nebo Vzdálenosti. Obojí nelze. Buď budou planety, hvězdy atd. stejně velké tj. jednbo pole a vzdálenosti budou reálné nebo aspoň přijatelné a nebo budou planety zabírat 4 pole, hvězdy 9 polí , ale vzdálenosti budou konstantní a zkreslené...... jsem pro první variantu...
happz - 25. červen 2002 12:44sipka
ZAMĚŘIT
happz
Nechapu... Je mi to lito, ale nechapu... Pokud udelam okraj CELE mapy, tak stejne - pokud nebude zobrazena cela najednou - a to nebude - tak mam zase stejnej problem. Chtelo by to tuzticku a papir a kreslit si.

Naku: muzes zitra opdpoledne? Zase u nas, zase v 1300, uz bych tou dobou mel vypadnout z matiky.
Jirka006 - 25. červen 2002 12:38sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
nee... jen okraj cele mapy. tj. kdyz dojedes na kraj galaxie, tak se ti zobrazi...kdyz na kraj obrazovky...tak se posune o jeden ctverec, ne?
happz - 25. červen 2002 12:28sipka
ZAMĚŘIT
happz
jirka: Myslis jako zobrazovat cast mapy mensi o prislusne okraje o velikosti 1 ctvrecre? tedy, napr. misto pro mapu by obsahlo 10 x 10 sektoru mapy, ale ja jich zobrazim jenom 8 x 8 (na kazde strane uberu okraj)? No, to je vlastne stejne reseni jako to posledni, co jsem navrhoval. Zalezi na velikosti ctverce sektoru, a to bych rad nechal na graficich, jak si poradi - podminka je jejich cely pocet na obrazovce, prostor pro zvyraznovac u okraju mapy a vic uz po nich nepozaduju. Klidne si to muzou rozkreslit tak, ze na obrazovku se jim vejdou 4 sektory, klientovi je to obecne jedno :)
Jirka006 - 25. červen 2002 09:33sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
PVH: Logo je super! Mohl bys mi ty filmy vratit ve stredu vecer? Mas uz mobil?

happz: ad krajni ctverce... a co udelat "okraj" mapy o velikosti jednoho ctverce...? a mas po problemu, ne?
happz - 25. červen 2002 09:18sipka
ZAMĚŘIT
happz
naku: taky jsem je malem nenasel, ale budou se menit jejich bitmapy na svetlejsi pri prejezdu mysidlem :)

pvh: dlasi problemek: hraju si s mapou (uz ji muzu posouvat a zobrazovat a podobny kraviny :) a dospel jsem k zaveru, ze bud bude muset byt mensi - nebo tahle varianta - poku bude pocet zobrazenych sektoru cely cislo, pak zakonite posledni sektory u okraju zobrazene casti nebudou moct byt zvyrazneny - ten zvyraznovaci bazmek kolem sektoru se tam proste nevejde a kdyz jo, tak to vypada jak pest na voko, kdyz leze do ramesku lcarsu :) Co byste rekli tomuhle: jak vybere system u okraje, tak mapa poskoci s tim vybranym sektorem o jednu pozici blize stredu. Ale trapi me u tohohle reseni fak, ze kdyz bude ten sektor posledni nejen ve viditelne casti mapy (map area :) ale dokonce i na okraji mapy, tak uz se proste nema kam posunout - to je fakt, kterej sem uz zavedlo do kodu, aby nejak sikula nesiboval mapou nekam az do Pandzabu.

Takze jako jediny slusny reseni mi z toho vseho vychazi asi tohle: zvetsit prostor mezi rameckem mapy a jejim obsahem tak, aby se do te mezery vesla prislusna cast zvyraznovace sektoru. Vysvetlim na prikladu - vybiram si sektor, ktery je uplne vlevo, takze vlevo od jeho hranice se mezi ramecek mapy musi vejit jeste cela ta zluta cast zvyraznovace. No, a na zaver fakt - nemusi se tim menit vybec predkresnene GUI, melo by stacit jenom popsat map area jako krapet mensi na vsech stranach - o sirku jednoho kridelka zvyraznovace.

Takze co vy na tohle reseni?
Naku - 25. červen 2002 07:53sipka
ZAMĚŘIT
Naku
PVH
To GUI je fakt vyborny, a dokonce (!) pou?itelný (bude to chtít asi anti-aliasing, ale...).
Jen mozna (droooobnustka, je to fakt sqely !) by to chtelo vyraznejsi posuvniky. Reknu ti, ze bych je bez helpu nenasel....(na druhou stranu, je to mozna jen a jen moje chyba :)

Nejnovější   Novější 2819 - 2838 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o