|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Btw. LOCKCROSS mi pripomina spis LAKROS nez "zamerovaci kriz" :) |
|
|
|
| happz
Strasne me to mrzi, ale nemam... NEMAM sanci to stihnout. Ve 12.30 mam bejt u doktorky, ta mi injektuje do zily nejakej sajrajt a 13.00 je.... asi moc brzo. Zavisi na tom, kolik tam bude lidi... V kazdym pripade 13.00 tam bejt muzu, ale stejne tak muzu dorazit az treba v 13.30....:) Pokud budes ochoten tam chvilku pockat tak OK. Jinak......? |
|
|
|
| happz:a co kdyz budu chtit letet do sektoru ktery neni zrovna zobrazeny... myslel jsem, ze stejne jako v BOTF v okamziku nastavovani cesty bude mapa skrolovat podle mysi...
a s tim mym navrhem... : proste vyberes sektor zobrazeny na kraji a mapa se naskroluje o policko dal...aby se tam vesel zamerovaci kriz (LOCKCROSS). |
|
|
|
| tak ja bych tam prisel taky - na to xko |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červen 2002 13:26 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Happz : co třeba na Xku v hvězdné flotile ? |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červen 2002 13:25 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Mr.Spock : trailer stahuju...
kravina...dobrý..ale co třeba nějákej komentář ? |
|
|
|
| uni: nebo muzes prijit za mnou na telneti talker, ale to xce troxu si zazit :) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červen 2002 13:21 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Happz : OK.... btw kdy? jsme tu teď oba on-line nepotřebuje? třeba něco probrat? |
|
|
|
| tak jsem konečně zkompletoval ten slibovaný trailer a po koviho odkyvani jej nyni predkladam i vam.
kdy bude ta homepage? uz jsem pro ni vyhradil na gameplanetu misto.
kdo se nudi, at zkusi jednu malou kravinu zde.
jo, malem bych zapomnel, ten trailer vyuziva kodek indeo 5.03, vsichni byste ho meli mit nainstalovany v kompu i bez vaseho vedomi, ale kdyby ne, tak media player i quicktime ho v pohode stahuji automaticky. |
|
|
|
| uni: vis co, stredeni tam muzeme dat, nebylo by to celkem potiz, (jednoducha funkce :))) ale zatim jsem nenasel dobre vyuziti. Pokud nekoho neco napadne, treba se nejakou kombinaci ovladani nebo prikazu nebo tak neco, tak klidne muzeme. |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červen 2002 13:17 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Happz : aha....
hmmm... jasně... tak?e normálka, ?ádný vystředování nebude :-) |
|
|
|
| Uni: ja sem asi vazne blbej - slovni popisy mi nic nevysvetli (proto asi nechodim na prednasky :) a moje zase asi nechapou ostatni.
Ukazatel sektoru se na obrazovku vejde. Ale: kolem map area je ramecek, map area obsahuje cely pocet sektoru, usporadany do ctverce ci obdelnika (taky moznost, zobrazovaci casti je to suma fuk - udrzuje x a y rozmery sektoru, ne jen jeden :). No a kdyz ja si kliknu na krajni sektor, tak mi zvyraznovac zasahne to ramecku kolem obrazovky. Proto jsem navrhoval PVH, aby map area nezacinala tesne u ramecku, ale bylo mezi ni a rameckem misto na tu cast zvyraznovace, ktera psesahuje vybrany system. To by bohate melo stacit a bylo by to nejjednodussi.
Zvoleny sektor bych neumistoval do stredu obrazovky, ze dvou duvodu:
1. Musel bych hodne kontrolovat, kdy a ktere meze jsem presahl zobrazenim mapy a pridavat rucne NOP sektory - zbytecna a nevyuzita pamet.
2. Situace: chci poslat lod ze sektoru A do sektoru B. Pekne si nasteluju map area tak, ze A mam vlevo nahore, a B vpravo dole. Jop, vyberu sektor A - a ta mrcha klient mi prehodi A do stredu obrazovky a B je zase v tahu. A tak opet klikam na posuvniky... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červen 2002 12:58 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| BTW mů?u dodat docela hezkou paletu několika desítek hvězd a planet o průměru cca 15 pix. Vyňatou z SpaceEmpires ... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červen 2002 12:55 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Happz : v prvním případě by mohlo stačit třeba 30x30 ale mů?e to být i pohyblivé číslo od 10 do 100, které by se určovalo podle velikosti soustavy... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červen 2002 12:54 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Ad mapa : btw ty posuvníky nahoru a dolu bych také nějak zvýraznil... laik neznalý LCARSU by je nemusel najít...
No a problém s ukazatelem sektoru, který se nevejde na obrazovku jde ře?it tak, ?e aktuální sektor bude v?dy uprostřed obrazovky, nebo ?e ukazatel nebude moci vyjet a? ke kraji ale bude se muset pohnout mapa (Tj. na předposledním místě u? se neposune ukazatel ale mapa.... |
|
|
|
| Me se stejne zdaji ty velikosti podivne... Jak vubec bude SECMAP velky, kolik na kolik? |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červen 2002 12:50 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| BTW taky je důle?ité rozhodnout jestli na SECMAP budeme zachovávat Velikosti nebo Vzdálenosti. Obojí nelze. Buď budou planety, hvězdy atd. stejně velké tj. jednbo pole a vzdálenosti budou reálné nebo aspoň přijatelné a nebo budou planety zabírat 4 pole, hvězdy 9 polí , ale vzdálenosti budou konstantní a zkreslené...... jsem pro první variantu... |
|
|
|
| Nechapu... Je mi to lito, ale nechapu... Pokud udelam okraj CELE mapy, tak stejne - pokud nebude zobrazena cela najednou - a to nebude - tak mam zase stejnej problem. Chtelo by to tuzticku a papir a kreslit si.
Naku: muzes zitra opdpoledne? Zase u nas, zase v 1300, uz bych tou dobou mel vypadnout z matiky. |
|
|
|
| nee... jen okraj cele mapy. tj. kdyz dojedes na kraj galaxie, tak se ti zobrazi...kdyz na kraj obrazovky...tak se posune o jeden ctverec, ne? |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|