|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| pvh: ale jde....! musis pristat na starbase:-) |
|
|
|
| ta hra je krutá, ale nejde vyhrát...:-( |
|
|
|
| s tim zaměřovánim. beru my?lenku jirky 006. kdy? někdo vybere sektor zobrazený jen napůl, posune se mapa tak aby čouhal i kus dal?ího sektoru, a bylo místo na přesah toho va?eho LAKROSU :-) A pak je tu problém, kdy? se člověk dostane ke kraji galaxie, tak?e u? nebude mít sektor kam by se moh posunout, aby se moh zobrazit celej "LAKROS". Tak?e my na kraje galaxie přidáme jeden sektor, kterej nebude aktivní, ale bude součástí mapy, tudí? půjde posunout do obrazu aby byl vidět celej. A jeliko? nebude mo?ný ho vybrat (nebude mít ani kraj a nic) tak nebudeme muset ře?it, kam se posunem, abysme mohli zobrazit "LAKROS", proto?e ten bude mo?ný dát jen na jeden "sektor" (resp. jeho vzdálenost) od kraje (zobrazení). A problém je vyře?en. Kdy? to shrnu, galaxie bude mít jednosektorovej neaktivní rámeček... |
|
|
|
| PVH: Smekam! Logo je paradni! Co se pujceni her tyce, tak i kdyz jste to vyresili, tak bych ti byl stejne houby platnej, protoze nejsem a dlouho nebudu v Praze.
A jeste info: 3D vesmirna akcni strilecka Star Trek: Shattered Universe pro PS2 byla zrusena. Jak poznamenal Mr. Spock: Aspon bude mit Evolution znacne zjednodusenou pozici na trhu:-)) |
|
|
|
| :-) a co SECLOCK? nebo jenom LOCK? ;-)) |
|
|
|
| Btw. LOCKCROSS mi pripomina spis LAKROS nez "zamerovaci kriz" :) |
|
|
|
| happz
Strasne me to mrzi, ale nemam... NEMAM sanci to stihnout. Ve 12.30 mam bejt u doktorky, ta mi injektuje do zily nejakej sajrajt a 13.00 je.... asi moc brzo. Zavisi na tom, kolik tam bude lidi... V kazdym pripade 13.00 tam bejt muzu, ale stejne tak muzu dorazit az treba v 13.30....:) Pokud budes ochoten tam chvilku pockat tak OK. Jinak......? |
|
|
|
| happz:a co kdyz budu chtit letet do sektoru ktery neni zrovna zobrazeny... myslel jsem, ze stejne jako v BOTF v okamziku nastavovani cesty bude mapa skrolovat podle mysi...
a s tim mym navrhem... : proste vyberes sektor zobrazeny na kraji a mapa se naskroluje o policko dal...aby se tam vesel zamerovaci kriz (LOCKCROSS). |
|
|
|
| tak ja bych tam prisel taky - na to xko |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červen 2002 13:26 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Happz : co třeba na Xku v hvězdné flotile ? |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červen 2002 13:25 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Mr.Spock : trailer stahuju...
kravina...dobrý..ale co třeba nějákej komentář ? |
|
|
|
| uni: nebo muzes prijit za mnou na telneti talker, ale to xce troxu si zazit :) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červen 2002 13:21 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Happz : OK.... btw kdy? jsme tu teď oba on-line nepotřebuje? třeba něco probrat? |
|
|
|
| tak jsem konečně zkompletoval ten slibovaný trailer a po koviho odkyvani jej nyni predkladam i vam.
kdy bude ta homepage? uz jsem pro ni vyhradil na gameplanetu misto.
kdo se nudi, at zkusi jednu malou kravinu zde.
jo, malem bych zapomnel, ten trailer vyuziva kodek indeo 5.03, vsichni byste ho meli mit nainstalovany v kompu i bez vaseho vedomi, ale kdyby ne, tak media player i quicktime ho v pohode stahuji automaticky. |
|
|
|
| uni: vis co, stredeni tam muzeme dat, nebylo by to celkem potiz, (jednoducha funkce :))) ale zatim jsem nenasel dobre vyuziti. Pokud nekoho neco napadne, treba se nejakou kombinaci ovladani nebo prikazu nebo tak neco, tak klidne muzeme. |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červen 2002 13:17 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Happz : aha....
hmmm... jasně... tak?e normálka, ?ádný vystředování nebude :-) |
|
|
|
| Uni: ja sem asi vazne blbej - slovni popisy mi nic nevysvetli (proto asi nechodim na prednasky :) a moje zase asi nechapou ostatni.
Ukazatel sektoru se na obrazovku vejde. Ale: kolem map area je ramecek, map area obsahuje cely pocet sektoru, usporadany do ctverce ci obdelnika (taky moznost, zobrazovaci casti je to suma fuk - udrzuje x a y rozmery sektoru, ne jen jeden :). No a kdyz ja si kliknu na krajni sektor, tak mi zvyraznovac zasahne to ramecku kolem obrazovky. Proto jsem navrhoval PVH, aby map area nezacinala tesne u ramecku, ale bylo mezi ni a rameckem misto na tu cast zvyraznovace, ktera psesahuje vybrany system. To by bohate melo stacit a bylo by to nejjednodussi.
Zvoleny sektor bych neumistoval do stredu obrazovky, ze dvou duvodu:
1. Musel bych hodne kontrolovat, kdy a ktere meze jsem presahl zobrazenim mapy a pridavat rucne NOP sektory - zbytecna a nevyuzita pamet.
2. Situace: chci poslat lod ze sektoru A do sektoru B. Pekne si nasteluju map area tak, ze A mam vlevo nahore, a B vpravo dole. Jop, vyberu sektor A - a ta mrcha klient mi prehodi A do stredu obrazovky a B je zase v tahu. A tak opet klikam na posuvniky... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červen 2002 12:58 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| BTW mů?u dodat docela hezkou paletu několika desítek hvězd a planet o průměru cca 15 pix. Vyňatou z SpaceEmpires ... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červen 2002 12:55 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Happz : v prvním případě by mohlo stačit třeba 30x30 ale mů?e to být i pohyblivé číslo od 10 do 100, které by se určovalo podle velikosti soustavy... |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|