|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Jirka
To nebylo mysleny, jako ze byste to nemeli zvladout, mam ve vas plnou duveru :)
Ale kdyz uz to mam, tak proc to susit :] |
|
|
|
| jirka006: jestli to stihne? nějak potvrdit, rád ti ty filmy dneska přinesu, ale nevim jestli to stihne?, mám pocit, ?e večer na net nechodí?... |
|
|
|
| K tomu in-game videu. Je fakt, ze jsme o tom nemluvili
Mr.Spock: dodatek k traileru: ty titulky jsou mnohem lepsi nez u toho traileru predtim... zvlast se mi libilo to heslo: where no gamer has gone before ;-))) ....ktere jsem navrhl :-)))) |
|
|
|
| Naku, to neres, mi to nejak zvladneme ;-) ...i kdyz pro modemare to to mozna bude lepsi. Co takhle vystavit obe verze? |
|
|
|
| Zdar lidi. Co se animaci tyce, dam sem odkaz na intro, co sem pripravoval do ST:MAQUIS ODYSSEY (tzn. me hry, nez zacal tento projekt...)
No... mozna ho spis prepocitam, prece jen 800x600 neni moc inet friendly... :) |
|
|
|
| Mr.SPock: chápu...ale stejne... 1-2 proletavajici screens by tam neskodily :-) |
|
|
|
| Tak mi napada, ze 3D grafici by mohli zacit pracovat na in-game videích, ne?
Témata:
1) Uzavreni miru
2) Ustaveni kolonie
3) Vyhlaseni valky
... no pridejte se panove... ;-)
...tam by se uplatnila ta videa s 3D lodemi :-)) |
|
|
|
| jirka006: to byl muj puvodni zamer, ale pak jsem si rekl, ze by bylo trochu trapne nejprve lidem ukazet tech nekolik malo screenu, ktere zatim mame a hned posleze jim pustit to same v nejake ubohe slideshow podobne animacce, jez by byla jen podbarvena nejakou tou verne znamou hudbickou a doplnena nekolika textiky. ja vim, ze tohle se do hry zarucene nikdy nedostane, ale slo mi jen o to, aby lide mohli videt alespon neco z nasi prace. pokud uvidi, ze uz jsme se alespon nejak hnuli, dostane se nam od nich mnohem vetsi podpory. |
|
|
|
| Aha, tak tuhle ficurku sem u botfu nepozoroval :) Abych pravdu rekl, vubec zadnou pred stavu nemam, jakse bude zadavat cesta pres galmap, zatim mam dost prace s tim, jak zjednodusit a zrychlit jeji jaderko :) |
|
|
|
| happz: Spis mi rekni ty, jak sis predstavoval pohyb...resp. oznaceni cesty.
V BOTF das prikaz pohyb a kam se hnes kurzorem, tam se udela oznacenicko (nejkratsi cestou), kdyz dojedes na kraj, tak se to zacne skrolovat a postupne oznacovat... |
|
|
|
| No, tak jsem rad, ze jste za me vyresili problem toho lakrosu a jemu podobnejch. Sice se mi to moc nelibi, neaktivni ramec ze sektoru kolem mapy prida ctversi o strane A 4A+4 sektoru navic, ale budiz, at je po vasem :) No, a jeste bych prosil vysvetlit, jak si to Jirko predstavujes s tim scrollingem pri vyberu trasy lodi.
PVH: zadny necely sektory, nic takovyho :) Pouze cela cisla tvori delky stran map area :) Nechci se patlat s pulkama sektoru a premyslet, ktery jo, a ktery ne. Uz tak se dost bojim, aby to nebylo moc liny, zvlast s tim hafem bitmapek, ktery se maji zobrazovat a kontrolovat. Pro moji predstavu - kolik asi tak byste chteli videt sektoru na GALSCREENU zaroven? Ja si pak zkusim spoctnout, jak svizny bude to prekreslovani a kontrolovani. |
|
|
|
| PVH: Prinesl bys mi ty CDcka? Dnes vecer? |
|
|
|
| k tomu traileru: Je moc peknej!!! Ale: Copak v STEVOLu bude 3D boj? Moc to nerika o hre samotné... mozna by to chtelo tam udelat nejake prolnuti tech "screenshotu", ktere udelal PVH. |
|
|
|
| hele co ty má? vlastně v?echno z Star trek hry, ne ?e by mi nestačily ty dvě, ale čistě ze zájmu...? |
|
|
|
| trailer je dost dobrej....i kdy? je trochu smě?nej, ale co? ?ádný 3D model neni dokonalý...:-) |
|
|
|
| pvh: ale jde....! musis pristat na starbase:-) |
|
|
|
| ta hra je krutá, ale nejde vyhrát...:-( |
|
|
|
| s tim zaměřovánim. beru my?lenku jirky 006. kdy? někdo vybere sektor zobrazený jen napůl, posune se mapa tak aby čouhal i kus dal?ího sektoru, a bylo místo na přesah toho va?eho LAKROSU :-) A pak je tu problém, kdy? se člověk dostane ke kraji galaxie, tak?e u? nebude mít sektor kam by se moh posunout, aby se moh zobrazit celej "LAKROS". Tak?e my na kraje galaxie přidáme jeden sektor, kterej nebude aktivní, ale bude součástí mapy, tudí? půjde posunout do obrazu aby byl vidět celej. A jeliko? nebude mo?ný ho vybrat (nebude mít ani kraj a nic) tak nebudeme muset ře?it, kam se posunem, abysme mohli zobrazit "LAKROS", proto?e ten bude mo?ný dát jen na jeden "sektor" (resp. jeho vzdálenost) od kraje (zobrazení). A problém je vyře?en. Kdy? to shrnu, galaxie bude mít jednosektorovej neaktivní rámeček... |
|
|
|
| PVH: Smekam! Logo je paradni! Co se pujceni her tyce, tak i kdyz jste to vyresili, tak bych ti byl stejne houby platnej, protoze nejsem a dlouho nebudu v Praze.
A jeste info: 3D vesmirna akcni strilecka Star Trek: Shattered Universe pro PS2 byla zrusena. Jak poznamenal Mr. Spock: Aspon bude mit Evolution znacne zjednodusenou pozici na trhu:-)) |
|
|
|
| :-) a co SECLOCK? nebo jenom LOCK? ;-)) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|