Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2793 - 2812 / 3834Starší   Nejstarší

PVH - 26. červen 2002 20:27sipka
ZAMĚŘIT
PVH
souhlasim...
Kovi - 26. červen 2002 20:25sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jirka006: Co se traileru tyce. Tenhle bych nechal tak, jak je. Jak rika Mr. Spock, jde i o to ukazat lidem, ze jsme se hnuli, ze na tom delame, a ze nejde jen o blby kecy. Spousta prvnich traileru (a nekdy i vsechny trailery) neukazuje z vlastni hry vubec nic a video tak slouzi pouze k informaci: Jsme tu, delame na tom. Az budeme mit neco, co vam budem chtit ukazat, tak vam to ukazeme. Tak nejak.
Naku - 26. červen 2002 20:09sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Jirka
To nebylo mysleny, jako ze byste to nemeli zvladout, mam ve vas plnou duveru :)

Ale kdyz uz to mam, tak proc to susit :]
PVH - 26. červen 2002 19:53sipka
ZAMĚŘIT
PVH
jirka006: jestli to stihne? nějak potvrdit, rád ti ty filmy dneska přinesu, ale nevim jestli to stihne?, mám pocit, ?e večer na net nechodí?...
Jirka006 - 27. červen 2001 13:28sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
K tomu in-game videu. Je fakt, ze jsme o tom nemluvili

Mr.Spock: dodatek k traileru: ty titulky jsou mnohem lepsi nez u toho traileru predtim... zvlast se mi libilo to heslo: where no gamer has gone before ;-))) ....ktere jsem navrhl :-))))
Jirka006 - 27. červen 2001 13:26sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Naku, to neres, mi to nejak zvladneme ;-) ...i kdyz pro modemare to to mozna bude lepsi. Co takhle vystavit obe verze?
Naku - 26. červen 2002 12:04sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Zdar lidi. Co se animaci tyce, dam sem odkaz na intro, co sem pripravoval do ST:MAQUIS ODYSSEY (tzn. me hry, nez zacal tento projekt...)
No... mozna ho spis prepocitam, prece jen 800x600 neni moc inet friendly... :)
Jirka006 - 26. červen 2002 11:36sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Mr.SPock: chápu...ale stejne... 1-2 proletavajici screens by tam neskodily :-)
Jirka006 - 26. červen 2002 11:35sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Tak mi napada, ze 3D grafici by mohli zacit pracovat na in-game videích, ne?
Témata:
1) Uzavreni miru
2) Ustaveni kolonie
3) Vyhlaseni valky
... no pridejte se panove... ;-)

...tam by se uplatnila ta videa s 3D lodemi :-))
Mr.Spock - 26. červen 2002 11:21sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
jirka006: to byl muj puvodni zamer, ale pak jsem si rekl, ze by bylo trochu trapne nejprve lidem ukazet tech nekolik malo screenu, ktere zatim mame a hned posleze jim pustit to same v nejake ubohe slideshow podobne animacce, jez by byla jen podbarvena nejakou tou verne znamou hudbickou a doplnena nekolika textiky. ja vim, ze tohle se do hry zarucene nikdy nedostane, ale slo mi jen o to, aby lide mohli videt alespon neco z nasi prace. pokud uvidi, ze uz jsme se alespon nejak hnuli, dostane se nam od nich mnohem vetsi podpory.
happz - 26. červen 2002 11:11sipka
ZAMĚŘIT
happz
Aha, tak tuhle ficurku sem u botfu nepozoroval :) Abych pravdu rekl, vubec zadnou pred stavu nemam, jakse bude zadavat cesta pres galmap, zatim mam dost prace s tim, jak zjednodusit a zrychlit jeji jaderko :)
Jirka006 - 26. červen 2002 11:00sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz: Spis mi rekni ty, jak sis predstavoval pohyb...resp. oznaceni cesty.
V BOTF das prikaz pohyb a kam se hnes kurzorem, tam se udela oznacenicko (nejkratsi cestou), kdyz dojedes na kraj, tak se to zacne skrolovat a postupne oznacovat...
happz - 26. červen 2002 09:52sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, tak jsem rad, ze jste za me vyresili problem toho lakrosu a jemu podobnejch. Sice se mi to moc nelibi, neaktivni ramec ze sektoru kolem mapy prida ctversi o strane A 4A+4 sektoru navic, ale budiz, at je po vasem :) No, a jeste bych prosil vysvetlit, jak si to Jirko predstavujes s tim scrollingem pri vyberu trasy lodi.
PVH: zadny necely sektory, nic takovyho :) Pouze cela cisla tvori delky stran map area :) Nechci se patlat s pulkama sektoru a premyslet, ktery jo, a ktery ne. Uz tak se dost bojim, aby to nebylo moc liny, zvlast s tim hafem bitmapek, ktery se maji zobrazovat a kontrolovat. Pro moji predstavu - kolik asi tak byste chteli videt sektoru na GALSCREENU zaroven? Ja si pak zkusim spoctnout, jak svizny bude to prekreslovani a kontrolovani.
Jirka006 - 26. červen 2002 08:51sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
PVH: Prinesl bys mi ty CDcka? Dnes vecer?
Jirka006 - 26. červen 2002 08:51sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
k tomu traileru: Je moc peknej!!! Ale: Copak v STEVOLu bude 3D boj? Moc to nerika o hre samotné... mozna by to chtelo tam udelat nejake prolnuti tech "screenshotu", ktere udelal PVH.
PVH - 25. červen 2002 21:31sipka
ZAMĚŘIT
PVH
hele co ty má? vlastně v?echno z Star trek hry, ne ?e by mi nestačily ty dvě, ale čistě ze zájmu...?
PVH - 25. červen 2002 21:30sipka
ZAMĚŘIT
PVH
trailer je dost dobrej....i kdy? je trochu smě?nej, ale co? ?ádný 3D model neni dokonalý...:-)
Mr.Spock - 25. červen 2002 21:15sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
pvh: ale jde....! musis pristat na starbase:-)
PVH - 25. červen 2002 21:06sipka
ZAMĚŘIT
PVH
ta hra je krutá, ale nejde vyhrát...:-(
PVH - 25. červen 2002 21:01sipka
ZAMĚŘIT
PVH
s tim zaměřovánim. beru my?lenku jirky 006. kdy? někdo vybere sektor zobrazený jen napůl, posune se mapa tak aby čouhal i kus dal?ího sektoru, a bylo místo na přesah toho va?eho LAKROSU :-) A pak je tu problém, kdy? se člověk dostane ke kraji galaxie, tak?e u? nebude mít sektor kam by se moh posunout, aby se moh zobrazit celej "LAKROS". Tak?e my na kraje galaxie přidáme jeden sektor, kterej nebude aktivní, ale bude součástí mapy, tudí? půjde posunout do obrazu aby byl vidět celej. A jeliko? nebude mo?ný ho vybrat (nebude mít ani kraj a nic) tak nebudeme muset ře?it, kam se posunem, abysme mohli zobrazit "LAKROS", proto?e ten bude mo?ný dát jen na jeden "sektor" (resp. jeho vzdálenost) od kraje (zobrazení). A problém je vyře?en.
Kdy? to shrnu, galaxie bude mít jednosektorovej neaktivní rámeček...

Nejnovější   Novější 2793 - 2812 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o