Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2792 - 2811 / 3834Starší   Nejstarší

Mr.Spock - 26. červen 2002 21:22sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
me too
PVH - 26. červen 2002 20:27sipka
ZAMĚŘIT
PVH
souhlasim...
Kovi - 26. červen 2002 20:25sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jirka006: Co se traileru tyce. Tenhle bych nechal tak, jak je. Jak rika Mr. Spock, jde i o to ukazat lidem, ze jsme se hnuli, ze na tom delame, a ze nejde jen o blby kecy. Spousta prvnich traileru (a nekdy i vsechny trailery) neukazuje z vlastni hry vubec nic a video tak slouzi pouze k informaci: Jsme tu, delame na tom. Az budeme mit neco, co vam budem chtit ukazat, tak vam to ukazeme. Tak nejak.
Naku - 26. červen 2002 20:09sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Jirka
To nebylo mysleny, jako ze byste to nemeli zvladout, mam ve vas plnou duveru :)

Ale kdyz uz to mam, tak proc to susit :]
PVH - 26. červen 2002 19:53sipka
ZAMĚŘIT
PVH
jirka006: jestli to stihne? nějak potvrdit, rád ti ty filmy dneska přinesu, ale nevim jestli to stihne?, mám pocit, ?e večer na net nechodí?...
Jirka006 - 27. červen 2001 13:28sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
K tomu in-game videu. Je fakt, ze jsme o tom nemluvili

Mr.Spock: dodatek k traileru: ty titulky jsou mnohem lepsi nez u toho traileru predtim... zvlast se mi libilo to heslo: where no gamer has gone before ;-))) ....ktere jsem navrhl :-))))
Jirka006 - 27. červen 2001 13:26sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Naku, to neres, mi to nejak zvladneme ;-) ...i kdyz pro modemare to to mozna bude lepsi. Co takhle vystavit obe verze?
Naku - 26. červen 2002 12:04sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Zdar lidi. Co se animaci tyce, dam sem odkaz na intro, co sem pripravoval do ST:MAQUIS ODYSSEY (tzn. me hry, nez zacal tento projekt...)
No... mozna ho spis prepocitam, prece jen 800x600 neni moc inet friendly... :)
Jirka006 - 26. červen 2002 11:36sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Mr.SPock: chápu...ale stejne... 1-2 proletavajici screens by tam neskodily :-)
Jirka006 - 26. červen 2002 11:35sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Tak mi napada, ze 3D grafici by mohli zacit pracovat na in-game videích, ne?
Témata:
1) Uzavreni miru
2) Ustaveni kolonie
3) Vyhlaseni valky
... no pridejte se panove... ;-)

...tam by se uplatnila ta videa s 3D lodemi :-))
Mr.Spock - 26. červen 2002 11:21sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
jirka006: to byl muj puvodni zamer, ale pak jsem si rekl, ze by bylo trochu trapne nejprve lidem ukazet tech nekolik malo screenu, ktere zatim mame a hned posleze jim pustit to same v nejake ubohe slideshow podobne animacce, jez by byla jen podbarvena nejakou tou verne znamou hudbickou a doplnena nekolika textiky. ja vim, ze tohle se do hry zarucene nikdy nedostane, ale slo mi jen o to, aby lide mohli videt alespon neco z nasi prace. pokud uvidi, ze uz jsme se alespon nejak hnuli, dostane se nam od nich mnohem vetsi podpory.
happz - 26. červen 2002 11:11sipka
ZAMĚŘIT
happz
Aha, tak tuhle ficurku sem u botfu nepozoroval :) Abych pravdu rekl, vubec zadnou pred stavu nemam, jakse bude zadavat cesta pres galmap, zatim mam dost prace s tim, jak zjednodusit a zrychlit jeji jaderko :)
Jirka006 - 26. červen 2002 11:00sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz: Spis mi rekni ty, jak sis predstavoval pohyb...resp. oznaceni cesty.
V BOTF das prikaz pohyb a kam se hnes kurzorem, tam se udela oznacenicko (nejkratsi cestou), kdyz dojedes na kraj, tak se to zacne skrolovat a postupne oznacovat...
happz - 26. červen 2002 09:52sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, tak jsem rad, ze jste za me vyresili problem toho lakrosu a jemu podobnejch. Sice se mi to moc nelibi, neaktivni ramec ze sektoru kolem mapy prida ctversi o strane A 4A+4 sektoru navic, ale budiz, at je po vasem :) No, a jeste bych prosil vysvetlit, jak si to Jirko predstavujes s tim scrollingem pri vyberu trasy lodi.
PVH: zadny necely sektory, nic takovyho :) Pouze cela cisla tvori delky stran map area :) Nechci se patlat s pulkama sektoru a premyslet, ktery jo, a ktery ne. Uz tak se dost bojim, aby to nebylo moc liny, zvlast s tim hafem bitmapek, ktery se maji zobrazovat a kontrolovat. Pro moji predstavu - kolik asi tak byste chteli videt sektoru na GALSCREENU zaroven? Ja si pak zkusim spoctnout, jak svizny bude to prekreslovani a kontrolovani.
Jirka006 - 26. červen 2002 08:51sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
PVH: Prinesl bys mi ty CDcka? Dnes vecer?
Jirka006 - 26. červen 2002 08:51sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
k tomu traileru: Je moc peknej!!! Ale: Copak v STEVOLu bude 3D boj? Moc to nerika o hre samotné... mozna by to chtelo tam udelat nejake prolnuti tech "screenshotu", ktere udelal PVH.
PVH - 25. červen 2002 21:31sipka
ZAMĚŘIT
PVH
hele co ty má? vlastně v?echno z Star trek hry, ne ?e by mi nestačily ty dvě, ale čistě ze zájmu...?
PVH - 25. červen 2002 21:30sipka
ZAMĚŘIT
PVH
trailer je dost dobrej....i kdy? je trochu smě?nej, ale co? ?ádný 3D model neni dokonalý...:-)
Mr.Spock - 25. červen 2002 21:15sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
pvh: ale jde....! musis pristat na starbase:-)
PVH - 25. červen 2002 21:06sipka
ZAMĚŘIT
PVH
ta hra je krutá, ale nejde vyhrát...:-(

Nejnovější   Novější 2792 - 2811 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o