Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2786 - 2805 / 3834Starší   Nejstarší

happz - 28. červen 2002 11:11sipka
ZAMĚŘIT
happz
Naku: vysledna agenda - ta stejne bude, ptze by pak i to vykreslovani do bufferu stalo hodne casu a hodne pripisu, ktere vubec byt nemusely. A na screen se vykresluji pouze zmenene oblasti - nikdy se nemaze! Pokud se prekresluje map area, tak ta se vykresli do bufferu a ten se cely soupne na screen - tady si trochu ulehcuju praci, dalo by se to napsat rychleji, ale musel bych se hodne hlidat - verze 2 :)

COz o to, ten system chapu, ale nevidim duvod, proc ho pouzit. Vzdycky - zatim - dochazi k tomu, ze je treba zmenit jen malou cast screenu, a proto IMHO neni potreba prekreslovat ho celej. Staci blitnout jen zmenenou oblast.
Naku - 28. červen 2002 10:43sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Modelova situace:
Na obrazovce se pohybuje n ctvercu (sprajtu...) a
obazovka ma na pozadi bitmapu.

Postup bez d-bufferingu:
-smaz screen - pomale az hruuuza !
-vykresli ctverce - pomale...

Postup s d-bufferingem:
-smaz buffer - rychle, jen pametova operace
-vykresli ctverce do bufferu - rychle
-blit buffer - nejpomalejsi cast celeho procesu, ale relativne rychle...

Co se tyce dalsich moznosti (ctverce si pmatuji co je pod nima etc.) vysledna agenda bude nakladna (pametove, kodove) a ne o moc efektivnejsi...
happz - 27. červen 2002 20:35sipka
ZAMĚŘIT
happz
naku: tak jsem zapracoval na tom double bufferingu, ale rikam si - nac? vetsina zmen je o velikosti tlacitka, na galscreenu by mel vyhodu pouze pro mapu, ale tam ho staci udelat v mensi verzi - pouze pro map area, a tu pak celou soupnout na screen. No, ale nasel jsem zpusob, jak pekelne urychlit mapu - bude jenom v jednom DIALOGu, a kdyz ziskam souradnice kliknuti, muzu vesele dopocitat souradnice systemu, a nac se v nem kliko :) Potrebuju akorat znat ruzny vzdalenosti atp, ale to doda autor gui v konfiguraku :)
Mr.Spock - 27. červen 2002 19:15sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
co rikate novymu startrek.cz? docdela bomba, ne? ja verim, ze to hypo rozhodne vezme za lepsi konec a vubec je mi mnohem sympatictejsi. prinejmensim uz jenom tim, ze si nedovoluje verejne mluvit za vsechny trekkie!
Naku - 27. červen 2002 12:12sipka
ZAMĚŘIT
Naku
:(((((
Moc sorry, ale re-rendering mi zabere tak 8 hod a komprese........
A krom toho mi kleklo MAXko :(
Jirka006 - 27. červen 2002 09:15sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Naku: A kde to je...? Jsem dnes posledni den v praci a pak jsem cely tyden mimo Prahu mimo Internet. Myslel jsem, ze bych si to jeste dnes stahnul. Prosim prosim.
Mr.Spock - 26. červen 2002 21:22sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
me too
PVH - 26. červen 2002 20:27sipka
ZAMĚŘIT
PVH
souhlasim...
Kovi - 26. červen 2002 20:25sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jirka006: Co se traileru tyce. Tenhle bych nechal tak, jak je. Jak rika Mr. Spock, jde i o to ukazat lidem, ze jsme se hnuli, ze na tom delame, a ze nejde jen o blby kecy. Spousta prvnich traileru (a nekdy i vsechny trailery) neukazuje z vlastni hry vubec nic a video tak slouzi pouze k informaci: Jsme tu, delame na tom. Az budeme mit neco, co vam budem chtit ukazat, tak vam to ukazeme. Tak nejak.
Naku - 26. červen 2002 20:09sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Jirka
To nebylo mysleny, jako ze byste to nemeli zvladout, mam ve vas plnou duveru :)

Ale kdyz uz to mam, tak proc to susit :]
PVH - 26. červen 2002 19:53sipka
ZAMĚŘIT
PVH
jirka006: jestli to stihne? nějak potvrdit, rád ti ty filmy dneska přinesu, ale nevim jestli to stihne?, mám pocit, ?e večer na net nechodí?...
Jirka006 - 27. červen 2001 13:28sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
K tomu in-game videu. Je fakt, ze jsme o tom nemluvili

Mr.Spock: dodatek k traileru: ty titulky jsou mnohem lepsi nez u toho traileru predtim... zvlast se mi libilo to heslo: where no gamer has gone before ;-))) ....ktere jsem navrhl :-))))
Jirka006 - 27. červen 2001 13:26sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Naku, to neres, mi to nejak zvladneme ;-) ...i kdyz pro modemare to to mozna bude lepsi. Co takhle vystavit obe verze?
Naku - 26. červen 2002 12:04sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Zdar lidi. Co se animaci tyce, dam sem odkaz na intro, co sem pripravoval do ST:MAQUIS ODYSSEY (tzn. me hry, nez zacal tento projekt...)
No... mozna ho spis prepocitam, prece jen 800x600 neni moc inet friendly... :)
Jirka006 - 26. červen 2002 11:36sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Mr.SPock: chápu...ale stejne... 1-2 proletavajici screens by tam neskodily :-)
Jirka006 - 26. červen 2002 11:35sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Tak mi napada, ze 3D grafici by mohli zacit pracovat na in-game videích, ne?
Témata:
1) Uzavreni miru
2) Ustaveni kolonie
3) Vyhlaseni valky
... no pridejte se panove... ;-)

...tam by se uplatnila ta videa s 3D lodemi :-))
Mr.Spock - 26. červen 2002 11:21sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
jirka006: to byl muj puvodni zamer, ale pak jsem si rekl, ze by bylo trochu trapne nejprve lidem ukazet tech nekolik malo screenu, ktere zatim mame a hned posleze jim pustit to same v nejake ubohe slideshow podobne animacce, jez by byla jen podbarvena nejakou tou verne znamou hudbickou a doplnena nekolika textiky. ja vim, ze tohle se do hry zarucene nikdy nedostane, ale slo mi jen o to, aby lide mohli videt alespon neco z nasi prace. pokud uvidi, ze uz jsme se alespon nejak hnuli, dostane se nam od nich mnohem vetsi podpory.
happz - 26. červen 2002 11:11sipka
ZAMĚŘIT
happz
Aha, tak tuhle ficurku sem u botfu nepozoroval :) Abych pravdu rekl, vubec zadnou pred stavu nemam, jakse bude zadavat cesta pres galmap, zatim mam dost prace s tim, jak zjednodusit a zrychlit jeji jaderko :)
Jirka006 - 26. červen 2002 11:00sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz: Spis mi rekni ty, jak sis predstavoval pohyb...resp. oznaceni cesty.
V BOTF das prikaz pohyb a kam se hnes kurzorem, tam se udela oznacenicko (nejkratsi cestou), kdyz dojedes na kraj, tak se to zacne skrolovat a postupne oznacovat...
happz - 26. červen 2002 09:52sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, tak jsem rad, ze jste za me vyresili problem toho lakrosu a jemu podobnejch. Sice se mi to moc nelibi, neaktivni ramec ze sektoru kolem mapy prida ctversi o strane A 4A+4 sektoru navic, ale budiz, at je po vasem :) No, a jeste bych prosil vysvetlit, jak si to Jirko predstavujes s tim scrollingem pri vyberu trasy lodi.
PVH: zadny necely sektory, nic takovyho :) Pouze cela cisla tvori delky stran map area :) Nechci se patlat s pulkama sektoru a premyslet, ktery jo, a ktery ne. Uz tak se dost bojim, aby to nebylo moc liny, zvlast s tim hafem bitmapek, ktery se maji zobrazovat a kontrolovat. Pro moji predstavu - kolik asi tak byste chteli videt sektoru na GALSCREENU zaroven? Ja si pak zkusim spoctnout, jak svizny bude to prekreslovani a kontrolovani.

Nejnovější   Novější 2786 - 2805 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o