|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| make ? jasne :)
BTW. Koukal sem na to MySQL. Nejen, ze jsou oficialni knihovny v C++, ale uvedomil sem si zasadni zadrhel. Paklize pude kod pristupny, tak bude volne pristupne i heslo do databaze a tim padem cesta k "hackovani" otevrena pro kazdyho troubu :( |
|
|
|
| Naku: btw predpokladam, ze budeme pouzivat make :) Takze jsem prichystal Makefiles pro strom klienta - jednoduchy system, castecne opsany z jadra linuxu kolem verze 2.3.20 a mirne upraveny - novejsi kbuild je zbytecne slozity a sofistikovany - ale je elegantni a pekny :) |
|
|
|
| :))
Vít Stěpanov jest mé rodné jméno... |
|
|
|
| Super, updatnu soubor AUTHORS na SF. Chybela mi prava jmena (sice mi je Kovi poslal, ale ja mam hlavu tak nejak nekde zapomenutou a nevim, kde :-) |
|
|
|
| Aby to bylo uplny:
Jiří Bigas - Mr. Spock - bigas@gameplanet.cz
Jiří Buchvaldek - Jirka006 - jirka006@seznam.cz
Milo? Prchlík - Happz - happz@dragon.cz
Vit Stepanov - Naku - tl0fd@centrum.cz BTW: Jak je to u tebe s háčkama a čárkama?
Martin ?imek - Unimatrix325 - Unimatrix325@seznam.cz
Viktor Charypar - PVH - PVH@atlas.cz
Adam ?indelář - Sheedee - sheedee@seznam.cz
Martin Kovář - Kovi - kovi@startrekgames.cz |
|
|
|
| happz@dragon.cz
uni dostal, a uz sem to i lehce prolitnul, ale moc podrobne jsem to nestudoval. Ty jpg vypadaji vcelku tak, jak si predstavuju syscon. |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 30. červen 2002 11:34 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| BTW napi?tě mi sem prosím v?ichni svůj mail, abych zase něco nemusel posílat přes Koviho :-) něčí u? znám, ale něčí je?tě ne, tak aby v tom nebyl bordel...
BTW muj mail je Unimatrix325@seznam.cz |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 30. červen 2002 11:32 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Happz : dostals od Koviho ty data ? (tři jpg,dvě doc) co tomu říká? ? |
|
|
|
| No co fora, spis cvsko - ale to uz se brzy zmeni, zanedlouho prijde upload GUI a hotoveho galscreenu. |
|
|
|
| BTW. Nase SourceForge fora dost zejou prazdnotou :( |
|
|
|
| No... blendery se snad ani nesnaz pochopit :) Kdyz sem poprve cetl manual k Allegru uplne sem se zdesil :) Je jich tam tak 30.
V podstate ukolem blenderu je interpolovat barvy bitmapy a cilovou barvu.... |
|
|
|
| mam, necekane se to jmenuje fblend :) |
|
|
|
| Aha, ja uz se zdesil...
Na blendery jsem koukal, ale moc jsem to nepochopil :( Obcas netusim, co ktera ta fce ma delat, a na allegro.cc jsem ennasel tu knihovnu, o ktere jsi mluvil - mozna jsem spatne koukal, radsi to udelam jeste jednou. |
|
|
|
| No, to si pochopil spravne :))) ale nepochopil's me :))).
Ja to myslel obecne. Bitmapa se zamyka pri kazde operaci (pokud nebyla zamcena predem) - pixel je v tomhle pripade extremni pripad. Stejne sem moh napsat treba blit...
BTW. Koukal ses na ty blendery ? |
|
|
|
| No, ja to pochopil tak, ze se zamyka cela bitmapa - ne jednotlive pixely, to by bylo IMHO dost silene. |
|
|
|
| Ja sem to z manualu pochopil nasledovne:
Pokud bitmapa nejni zamknuta, tak se pri jakekoli operaci provede maraton zamkni-"operuj"-odemkni. V tomto pripade (zamykani pro kazdej pix :) to bezesporu pomale bude :)).
Pokud ale je bmp zamkla, uz se jen "operuje"....
(to je pouze muj vyklad manualu, ale...) |
|
|
|
| naku: ani tak moc nejde o zamykani v poradi, jako spis o to, ze je pry 'velmi' pomale pod DirectX. Uvidime.
PVH: jo, to by se casem hodilo |
|
|
|
| při označení flotily ( pozor planet se na galmapu označit nedá, je jen vypsaná) v podstatě nic nestane, jen se zpřístupní mo?nost poslání lodi kamkoliv na mapu, jediným kliknutím. Myslim, ?e to ti zabere dost času...mimochodem asi ti dodám něaký bitmapy který bude? vykreslovat jako cestu lodi...popřemej?lim o tom... |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|