Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2759 - 2778 / 3834Starší   Nejstarší

Naku - 01. červenec 2002 12:39sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Kdyz sme u tech skriptu, na SF sem narazil na stranku, ktera peje ody na
tohle (implementace JavaScriptu v C)
Naku - 01. červenec 2002 11:35sipka
ZAMĚŘIT
Naku
make ? jasne :)

BTW. Koukal sem na to MySQL. Nejen, ze jsou oficialni knihovny v C++, ale uvedomil sem si zasadni zadrhel. Paklize pude kod pristupny, tak bude volne pristupne i heslo do databaze a tim padem cesta k "hackovani" otevrena pro kazdyho troubu :(
happz - 30. červen 2002 21:34sipka
ZAMĚŘIT
happz
Naku: btw predpokladam, ze budeme pouzivat make :) Takze jsem prichystal Makefiles pro strom klienta - jednoduchy system, castecne opsany z jadra linuxu kolem verze 2.3.20 a mirne upraveny - novejsi kbuild je zbytecne slozity a sofistikovany - ale je elegantni a pekny :)
Naku - 30. červen 2002 21:23sipka
ZAMĚŘIT
Naku
:))
Vít Stěpanov jest mé rodné jméno...
happz - 30. červen 2002 20:57sipka
ZAMĚŘIT
happz
Super, updatnu soubor AUTHORS na SF. Chybela mi prava jmena (sice mi je Kovi poslal, ale ja mam hlavu tak nejak nekde zapomenutou a nevim, kde :-)
Kovi - 30. červen 2002 20:23sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Aby to bylo uplny:

Jiří Bigas - Mr. Spock - bigas@gameplanet.cz
Jiří Buchvaldek - Jirka006 - jirka006@seznam.cz
Milo? Prchlík - Happz - happz@dragon.cz
Vit Stepanov - Naku - tl0fd@centrum.cz BTW: Jak je to u tebe s háčkama a čárkama?
Martin ?imek - Unimatrix325 - Unimatrix325@seznam.cz
Viktor Charypar - PVH - PVH@atlas.cz
Adam ?indelář - Sheedee - sheedee@seznam.cz
Martin Kovář - Kovi - kovi@startrekgames.cz
PVH - 30. červen 2002 15:34sipka
ZAMĚŘIT
PVH
PVH@atlas.cz....
happz - 30. červen 2002 13:59sipka
ZAMĚŘIT
happz
happz@dragon.cz

uni dostal, a uz sem to i lehce prolitnul, ale moc podrobne jsem to nestudoval. Ty jpg vypadaji vcelku tak, jak si predstavuju syscon.
Naku - 30. červen 2002 11:54sipka
ZAMĚŘIT
Naku
tl0fd@centrum.cz
Anonym: Unimatrix325 - 30. červen 2002 11:34sipka
ZAMĚŘIT
0
BTW napi?tě mi sem prosím v?ichni svůj mail, abych zase něco nemusel posílat přes Koviho :-) něčí u? znám, ale něčí je?tě ne, tak aby v tom nebyl bordel... BTW muj mail je Unimatrix325@seznam.cz
Anonym: Unimatrix325 - 30. červen 2002 11:32sipka
ZAMĚŘIT
0
Happz : dostals od Koviho ty data ? (tři jpg,dvě doc) co tomu říká? ?
happz - 29. červen 2002 20:05sipka
ZAMĚŘIT
happz
No co fora, spis cvsko - ale to uz se brzy zmeni, zanedlouho prijde upload GUI a hotoveho galscreenu.
Naku - 29. červen 2002 19:49sipka
ZAMĚŘIT
Naku
BTW. Nase SourceForge fora dost zejou prazdnotou :(
Naku - 29. červen 2002 18:52sipka
ZAMĚŘIT
Naku
No... blendery se snad ani nesnaz pochopit :) Kdyz sem poprve cetl manual k Allegru uplne sem se zdesil :) Je jich tam tak 30.

V podstate ukolem blenderu je interpolovat barvy bitmapy a cilovou barvu....
happz - 29. červen 2002 17:31sipka
ZAMĚŘIT
happz
mam, necekane se to jmenuje fblend :)
happz - 29. červen 2002 17:22sipka
ZAMĚŘIT
happz
Aha, ja uz se zdesil...

Na blendery jsem koukal, ale moc jsem to nepochopil :( Obcas netusim, co ktera ta fce ma delat, a na allegro.cc jsem ennasel tu knihovnu, o ktere jsi mluvil - mozna jsem spatne koukal, radsi to udelam jeste jednou.
Naku - 29. červen 2002 17:06sipka
ZAMĚŘIT
Naku
No, to si pochopil spravne :))) ale nepochopil's me :))).

Ja to myslel obecne. Bitmapa se zamyka pri kazde operaci (pokud nebyla zamcena predem) - pixel je v tomhle pripade extremni pripad. Stejne sem moh napsat treba blit...

BTW. Koukal ses na ty blendery ?
happz - 29. červen 2002 17:00sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, ja to pochopil tak, ze se zamyka cela bitmapa - ne jednotlive pixely, to by bylo IMHO dost silene.
Naku - 29. červen 2002 16:13sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Ja sem to z manualu pochopil nasledovne:

Pokud bitmapa nejni zamknuta, tak se pri jakekoli operaci provede maraton zamkni-"operuj"-odemkni. V tomto pripade (zamykani pro kazdej pix :) to bezesporu pomale bude :)).

Pokud ale je bmp zamkla, uz se jen "operuje"....

(to je pouze muj vyklad manualu, ale...)
happz - 29. červen 2002 15:29sipka
ZAMĚŘIT
happz
naku: ani tak moc nejde o zamykani v poradi, jako spis o to, ze je pry 'velmi' pomale pod DirectX. Uvidime.

PVH: jo, to by se casem hodilo

Nejnovější   Novější 2759 - 2778 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o