|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| make ? jasne :)
BTW. Koukal sem na to MySQL. Nejen, ze jsou oficialni knihovny v C++, ale uvedomil sem si zasadni zadrhel. Paklize pude kod pristupny, tak bude volne pristupne i heslo do databaze a tim padem cesta k "hackovani" otevrena pro kazdyho troubu :( |
|
|
|
| Naku: btw predpokladam, ze budeme pouzivat make :) Takze jsem prichystal Makefiles pro strom klienta - jednoduchy system, castecne opsany z jadra linuxu kolem verze 2.3.20 a mirne upraveny - novejsi kbuild je zbytecne slozity a sofistikovany - ale je elegantni a pekny :) |
|
|
|
| :))
Vít Stěpanov jest mé rodné jméno... |
|
|
|
| Super, updatnu soubor AUTHORS na SF. Chybela mi prava jmena (sice mi je Kovi poslal, ale ja mam hlavu tak nejak nekde zapomenutou a nevim, kde :-) |
|
|
|
| Aby to bylo uplny:
Jiří Bigas - Mr. Spock - bigas@gameplanet.cz
Jiří Buchvaldek - Jirka006 - jirka006@seznam.cz
Milo? Prchlík - Happz - happz@dragon.cz
Vit Stepanov - Naku - tl0fd@centrum.cz BTW: Jak je to u tebe s háčkama a čárkama?
Martin ?imek - Unimatrix325 - Unimatrix325@seznam.cz
Viktor Charypar - PVH - PVH@atlas.cz
Adam ?indelář - Sheedee - sheedee@seznam.cz
Martin Kovář - Kovi - kovi@startrekgames.cz |
|
|
|
| happz@dragon.cz
uni dostal, a uz sem to i lehce prolitnul, ale moc podrobne jsem to nestudoval. Ty jpg vypadaji vcelku tak, jak si predstavuju syscon. |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 30. červen 2002 11:34 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| BTW napi?tě mi sem prosím v?ichni svůj mail, abych zase něco nemusel posílat přes Koviho :-) něčí u? znám, ale něčí je?tě ne, tak aby v tom nebyl bordel...
BTW muj mail je Unimatrix325@seznam.cz |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 30. červen 2002 11:32 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Happz : dostals od Koviho ty data ? (tři jpg,dvě doc) co tomu říká? ? |
|
|
|
| No co fora, spis cvsko - ale to uz se brzy zmeni, zanedlouho prijde upload GUI a hotoveho galscreenu. |
|
|
|
| BTW. Nase SourceForge fora dost zejou prazdnotou :( |
|
|
|
| No... blendery se snad ani nesnaz pochopit :) Kdyz sem poprve cetl manual k Allegru uplne sem se zdesil :) Je jich tam tak 30.
V podstate ukolem blenderu je interpolovat barvy bitmapy a cilovou barvu.... |
|
|
|
| mam, necekane se to jmenuje fblend :) |
|
|
|
| Aha, ja uz se zdesil...
Na blendery jsem koukal, ale moc jsem to nepochopil :( Obcas netusim, co ktera ta fce ma delat, a na allegro.cc jsem ennasel tu knihovnu, o ktere jsi mluvil - mozna jsem spatne koukal, radsi to udelam jeste jednou. |
|
|
|
| No, to si pochopil spravne :))) ale nepochopil's me :))).
Ja to myslel obecne. Bitmapa se zamyka pri kazde operaci (pokud nebyla zamcena predem) - pixel je v tomhle pripade extremni pripad. Stejne sem moh napsat treba blit...
BTW. Koukal ses na ty blendery ? |
|
|
|
| No, ja to pochopil tak, ze se zamyka cela bitmapa - ne jednotlive pixely, to by bylo IMHO dost silene. |
|
|
|
| Ja sem to z manualu pochopil nasledovne:
Pokud bitmapa nejni zamknuta, tak se pri jakekoli operaci provede maraton zamkni-"operuj"-odemkni. V tomto pripade (zamykani pro kazdej pix :) to bezesporu pomale bude :)).
Pokud ale je bmp zamkla, uz se jen "operuje"....
(to je pouze muj vyklad manualu, ale...) |
|
|
|
| naku: ani tak moc nejde o zamykani v poradi, jako spis o to, ze je pry 'velmi' pomale pod DirectX. Uvidime.
PVH: jo, to by se casem hodilo |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|