Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2756 - 2775 / 3834Starší   Nejstarší

Naku - 01. červenec 2002 20:25sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Happz
Stejne mi unika jak to chces vyresit... mas pravdu... obrazek zmuze leccos.
Koukal sem na ten JaveScript. Pusobive...

Kovi
No tak to chodi, no...

Kdo se teda vlastne ukaze na Euro©onu ?
Kovi - 01. červenec 2002 20:04sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Naku: Diky za hacky a carky. Prebiral jsem to ze SF a tam jaksi diakritika not available.
happz - 01. červenec 2002 16:55sipka
ZAMĚŘIT
happz
Heslo soucasti kodu??? No dovol... Jak by mohlo byt heslo soucasti kodu? Heslo voli kazdy spravce vlastni, nezavisle na ostatnich.
Naku - 01. červenec 2002 12:39sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Kdyz sme u tech skriptu, na SF sem narazil na stranku, ktera peje ody na
tohle (implementace JavaScriptu v C)
Naku - 01. červenec 2002 11:35sipka
ZAMĚŘIT
Naku
make ? jasne :)

BTW. Koukal sem na to MySQL. Nejen, ze jsou oficialni knihovny v C++, ale uvedomil sem si zasadni zadrhel. Paklize pude kod pristupny, tak bude volne pristupne i heslo do databaze a tim padem cesta k "hackovani" otevrena pro kazdyho troubu :(
happz - 30. červen 2002 21:34sipka
ZAMĚŘIT
happz
Naku: btw predpokladam, ze budeme pouzivat make :) Takze jsem prichystal Makefiles pro strom klienta - jednoduchy system, castecne opsany z jadra linuxu kolem verze 2.3.20 a mirne upraveny - novejsi kbuild je zbytecne slozity a sofistikovany - ale je elegantni a pekny :)
Naku - 30. červen 2002 21:23sipka
ZAMĚŘIT
Naku
:))
Vít Stěpanov jest mé rodné jméno...
happz - 30. červen 2002 20:57sipka
ZAMĚŘIT
happz
Super, updatnu soubor AUTHORS na SF. Chybela mi prava jmena (sice mi je Kovi poslal, ale ja mam hlavu tak nejak nekde zapomenutou a nevim, kde :-)
Kovi - 30. červen 2002 20:23sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Aby to bylo uplny:

Jiří Bigas - Mr. Spock - bigas@gameplanet.cz
Jiří Buchvaldek - Jirka006 - jirka006@seznam.cz
Milo? Prchlík - Happz - happz@dragon.cz
Vit Stepanov - Naku - tl0fd@centrum.cz BTW: Jak je to u tebe s háčkama a čárkama?
Martin ?imek - Unimatrix325 - Unimatrix325@seznam.cz
Viktor Charypar - PVH - PVH@atlas.cz
Adam ?indelář - Sheedee - sheedee@seznam.cz
Martin Kovář - Kovi - kovi@startrekgames.cz
PVH - 30. červen 2002 15:34sipka
ZAMĚŘIT
PVH
PVH@atlas.cz....
happz - 30. červen 2002 13:59sipka
ZAMĚŘIT
happz
happz@dragon.cz

uni dostal, a uz sem to i lehce prolitnul, ale moc podrobne jsem to nestudoval. Ty jpg vypadaji vcelku tak, jak si predstavuju syscon.
Naku - 30. červen 2002 11:54sipka
ZAMĚŘIT
Naku
tl0fd@centrum.cz
Anonym: Unimatrix325 - 30. červen 2002 11:34sipka
ZAMĚŘIT
0
BTW napi?tě mi sem prosím v?ichni svůj mail, abych zase něco nemusel posílat přes Koviho :-) něčí u? znám, ale něčí je?tě ne, tak aby v tom nebyl bordel... BTW muj mail je Unimatrix325@seznam.cz
Anonym: Unimatrix325 - 30. červen 2002 11:32sipka
ZAMĚŘIT
0
Happz : dostals od Koviho ty data ? (tři jpg,dvě doc) co tomu říká? ?
happz - 29. červen 2002 20:05sipka
ZAMĚŘIT
happz
No co fora, spis cvsko - ale to uz se brzy zmeni, zanedlouho prijde upload GUI a hotoveho galscreenu.
Naku - 29. červen 2002 19:49sipka
ZAMĚŘIT
Naku
BTW. Nase SourceForge fora dost zejou prazdnotou :(
Naku - 29. červen 2002 18:52sipka
ZAMĚŘIT
Naku
No... blendery se snad ani nesnaz pochopit :) Kdyz sem poprve cetl manual k Allegru uplne sem se zdesil :) Je jich tam tak 30.

V podstate ukolem blenderu je interpolovat barvy bitmapy a cilovou barvu....
happz - 29. červen 2002 17:31sipka
ZAMĚŘIT
happz
mam, necekane se to jmenuje fblend :)
happz - 29. červen 2002 17:22sipka
ZAMĚŘIT
happz
Aha, ja uz se zdesil...

Na blendery jsem koukal, ale moc jsem to nepochopil :( Obcas netusim, co ktera ta fce ma delat, a na allegro.cc jsem ennasel tu knihovnu, o ktere jsi mluvil - mozna jsem spatne koukal, radsi to udelam jeste jednou.
Naku - 29. červen 2002 17:06sipka
ZAMĚŘIT
Naku
No, to si pochopil spravne :))) ale nepochopil's me :))).

Ja to myslel obecne. Bitmapa se zamyka pri kazde operaci (pokud nebyla zamcena predem) - pixel je v tomhle pripade extremni pripad. Stejne sem moh napsat treba blit...

BTW. Koukal ses na ty blendery ?

Nejnovější   Novější 2756 - 2775 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o