Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2731 - 2750 / 3834Starší   Nejstarší

happz - 07. červenec 2002 15:08sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jo, a jaky je rozdil mezi 'Strategic' a 'tactical' view na GALSCREENU? Co se kde ma a nema zobrazovat?
happz - 06. červenec 2002 22:11sipka
ZAMĚŘIT
happz
A budu potrebovat jeste ikonku pro ten system selector, a barvu, jakou se maji udelat ty cary. Je toho hafo, coz? Ale zase je to velice fleibilni a nikterak te neomezuju :) Az na par malickosti...
happz - 06. červenec 2002 21:25sipka
ZAMĚŘIT
happz
Teda, tak tomu rikam moudro... Kdyz uz konecne nejaka zprava, tak tri tecky... BTW dneska sem juknul na to vyhledavani nejkratsi trasy - nic moc sloziteho, sice sem musel i premyslet (!!!) ale jde to celkem snadno. ZKousel jsem prijit na neco obecneho, ale nakonec z toho bude (aspon verze 1) brute force. Nu coz, nenadelas nic.
PVH - 06. červenec 2002 20:42sipka
ZAMĚŘIT
PVH
...
happz - 05. červenec 2002 22:32sipka
ZAMĚŘIT
happz
Ticho, pusto a tma...
PVH - 05. červenec 2002 15:22sipka
ZAMĚŘIT
PVH
dneska jsem bohu?l odvelen ka babičce a budu tam přes noc, zloila si obě ruce, tak se o ní jdu starat...tzn. ?e to dostane? trochu opo?děně...
happz - 04. červenec 2002 19:43sipka
ZAMĚŘIT
happz
Chapes to dobre - souradnice leveho horniho rohu + souradnice praveho dolniho rohu + priklad zbarveni zvyrazneneho tlacitka. Holt, setrim pamet, na ukor procesoru :)
PVH - 04. červenec 2002 19:30sipka
ZAMĚŘIT
PVH
jo tak!! tak?e jen číslíčka 4×xy ka?dýho tlačítka...chápu t dobře? a po?lu ti to tlačítko...
happz - 04. červenec 2002 14:08sipka
ZAMĚŘIT
happz
PVH: nechci rozkrajeny galscreen!!! Chci okotovane jednotlive jeho casti, abych mohl popsat jednotliva tlacitka etc. A pokud mas kvalitnejsi zaklad, preved ten navrh do png formatu, pokud nemas, muzu si to prevyst sam. A posli nejakej priklad toho, do jaky barvy by se mely zabarvovat tlacitka, abysme mohli pekne odladit blender.
happz - 04. červenec 2002 10:14sipka
ZAMĚŘIT
happz
PVH: Zmeneny tlacitka se nebudou delat dalsi bitmapou, skoda pameti, kdyz mame rychly blender :)
PVH - 03. červenec 2002 22:42sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Uni, ty to vidí?, jako hurvínek vesmírnou bitvu....:-) Ne teď vá?ně, mám vymy?leneý IMHO dost dobrý itro, je?tě ho zítra zkombinujeme se sheedeem a začnem na něm pracovat.

Happzi tys chtěl ten rozkrájenej Galmap, tak ti ho zhruba do neděle rozkrájim, a přidám i ty změněný tlačítka (při najetí) a messcon... jo a dal?í trailer (zřejmě) udělá(me) sheedee (a já)...asi to bude vypadat (bez urá?ky) líp = víc jako intro ke hře...
happz - 03. červenec 2002 18:15sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, a ja mam oziveny GALSCREEN... Jako ze i uplne. Je to ale zatim jen takova samostatna cast, ktera se bohuzel neda nijak prezentovat, ale je schopna vseho, co jstesi kdo vymyslel pro verzi 1 :) Pokud PVH bude stihat vytvaret (zatim alespon UFP) navrhy jednotlivych screenu, tak muzeme mit dostatecne brzy alespon demo celeho GUI - sice absolutne nefunkcniho, co se tyce nejake hry, ale melo by se normalne chovat jako hratelne - jen nektere veci by proste zahlasily 'Not implemented'. Ale prepinani do konzoli apod. by bylo funkcni.
Mr.Spock - 03. červenec 2002 14:07sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
tak ja nakonec taky nejedu, neco mi do toho prislo:-(

k tomu trailer: jak jsem jiz psal kovimu, rozhodne nemyslim, ze tyhle animace by se objevily ve hre - to urcite ne. slo mi jen o to, vytvorit alespon NECO, cim bychom se mohli nejak prezentovat. kdyby bylo hotovo a pristupno z intra vic nez jen dve vteriny, klidne bych pouzil tyto profesionalnejsi animace. ja sam do animaci vubec nedelam, takze jsem musel narchlo pochopit a utvorit alespon to, co jste v traileru mohli videt. font, ktery byl pouzit na logo jsem nemel k dispozici a moje hloupost mi zabranila pozadat si o nej. co se tyce rychlosti fotonove torpeda atd., myslim, ze vse je jiz jasne z vyse uvedeneho. zaverecna animace vypada podstatne lepe, jelikoz ji nemam na svedomi ja.

ale jak jsem jiz rekl, mym cilem bylo ukazat lidem, ze jiz mame neco v ruce a nekecame jen tak do vetru. ted jiz mame alespon nejaky ten jakz takz screenshot, ale v dobe, kdy jsem se do toho videa pustil, jsme meli jen par velmi velmi hrubych artworku. tot vse.
Kovi - 02. červenec 2002 23:45sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jeste: Uni, pokud budes tvorit nejaky scenare k intru a in-game videosekvencim, tak se urcite domlouvej se Sheedeem. On sem moc nechodi, ale dela porad na necem, v patek navic bude mit novyho compa, takze prace jeste zintenzivni, tak to zkuste nejak koordinovat.


A kdo to nevi: Uni vydal svoji novou hru - Star Trek: Free War
Dal?í informace na Star Trek Games.CZ.
Kovi - 02. červenec 2002 23:40sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Krucis, Uni, abych si vzdycky na precteni tvyho prispevku vzal dovolenou!!:-) Se spoustu pripominek k traileru souhlasim, ale nebyl na to cas ani potrebny materialy, rek bych. Dalsi uz bude mnohem promakanejsi, vid Spocku?:-)) BTW: Zrovna ted mam na xku Maeho a probirame jeho ctvrtecni prednasku o ST hrach na Euroconu - ten druhej clovek, co to s nim mel delat, nakonec rezignoval, takze je na to ted Mae sam. Pry se tam pokusi Evolution nejak predstavit, ale pokud byste tam jeli - Mr. Spock, Naku - tak mu klidne muzete pomoct. Jo, Spocku. Radsi si vem trailer k Evolution s sebou na CD - pro vsechny pripady.
happz - 02. červenec 2002 22:34sipka
ZAMĚŘIT
happz
Tak tak, Uni na to kapnul - ja uz mm prakticky oziveny GALSCREEN - ted by to chtelo zapracovat na GUI a vnitrnich systemech diplomacie, rozvedky a vyzkumu. Co, kde, kdy, jak, za kolik a s kym.
happz - 02. červenec 2002 21:35sipka
ZAMĚŘIT
happz
PVH: pocitam s celym screenem - nejaky ty starsi hlasky, inputbox pro input :) par tlacitek jako To: apod. Ja moc chatu ve hrach nevidel, takze nevim co vsechno se tam da dat, ale pokud bude ta hra sitova, tak ruzny smlouvy apod. se mezi hracema zivyma budou dojednavat pres chat - teda vedlejseji, hlavni centrum je dipcon.
Anonym: Unimatrix325 - 02. červenec 2002 21:34sipka
ZAMĚŘIT
0
Tak jsem si stahnul ten trailer.Jako prezentace jeto dobré.Určitě na tom je spousta práce, ale měl bych pár připomínek.Určitě nic co by u? někoho nenapadlo a doufám, ?e to nikdo nebude brát jako nějakou hrubou kritiku. Spí?e mi jde o shrnutí a upozornění na věci, na které by leckdo mohl zapomenout.
1)Logo WDK ... nevím jestli u? jste se na vzhledu dohodli a to pou?ité logo taky není ?patné, ale byl bych pro, abychom zkusili vymyslet je?tě pár jiných návrhů a pak vybraly ten nejlep?í.Ale kdy? o tom tak přemý?lím, tak se mi to logo líbí čím dál, tím víc :-)
2)Nevím jestli je to záměr, ale přijde mi, ?e v tom videu je jakýkoliv pohyb nahrazen rotující kamerou... ve spojení s jinými pohyby kamery by to nebylo na ?kodu, ale pouze rotující kamera mi připadá divná.
3)Modely ... chápu, ?e toto video je jen hrubý náčrt a později se dodají kvalitněj?í a detailněj?í modely lodí.
4)Pohyb ... nevim jestli jsem to nepřehlédl, ale lodě se vůbec nepohybují.
5)Torpéda ... jsou pomalá a chybí animace.“Filmové“ torpédo jakoby rotuje a světélkuje...
6)Není zde ?ádná animace vybuchující lodi.
7)Hesla ... (Are you ready to... atd.) podle mě by měla být sána stejným fontem jako je oficiální logo Evolution.V traileru je pou?it TNG font, ale pak kdy? se tam objeví to logo ST:Evolution, tak to působí hrozně nekompaktně...
8)IMHO by po ka?dém heslu měl následovat záběr na scénu, která o tom pojednává tj. „Invent new technologies?“ a záběr na nějáké nákresy... „Build starships and explore?“ a záběr na doky, pak na loď plující hlubokým vesmírem... „Seek new life and civilizations?“ a záběr na nějaké mimozemské město nebo „aliena“ atd.
9)A jakto?e má ta poslední scéna s odlétající Constitution II o tolik lep?í kvalitu ?!? :-)
10)Navíc bych nezavrhoval nápad, který tu kdosi přednesl, ?e by se mohli střídat záběry lodí z různých časových období, které by se navzájem ničili...
Tak to byli mé připomínky. BTW tu je můj návrh... Záběr na Zemi ... klasická hudba ... z atmosféry vylétá Cochranův Phoenix A mizí warpem... dal?í záběr vesmírem pomalu letí Deadalus (směrem od kamery) najednou je v?ak z dálky napaden romulanským Dravcem... (ten letí ke kameře) Daedalus je zničen plasmovým torpédem... najednou se demaskuje klingonský Dravec a zničí romulanskou loď dvěma salvami z disruptorových kanónů... (dravec letí od kamery) najednou ho zezadu trefí dvě fotonová torpéda a on vybouchne... na scénu vletí Constitution (od kamery)... proti němu se demaskuje klingonská D7 a střílí po constitution... ta je tě?ce po?kozena a nekontrolovaně pluje vesmírem... na scénu vstupuje Galaxy... salvou torpéd a phasery vyřazuje D7... a letí směrem ke kameře... na zádi se odmaskuje romulanský warbird.Střílí disruptory,pulzním disruptory a torpédy.Galaxy zasa?ená vypluje z obrazu a směrem od kamery vyrazí Defiant.Zuřivě se blí?í k warbirdu a provede stejný manévr jako Worf v intru k Armadě.Warbird exploduje.Kamera obkrou?í Defiant tak , ?e opět letí od kamery a najednou jsou v jeho směru dva cardassianské Galory.Defiant otáčí zpět a vyplouvá ze záběru pod palbou z plasmových bank Galorů...z boku vylétá Sovereign... dávkou kvantových torpéd ničí jeden Galor a phasery druhý... (hudba u? nabízí ty nejlep?í a nejakčněj?í motivy)... najednou je Sovereign zachycena vlečným paprskem a kamera musí zazoomovat zpět aby zabrala celou krychli... najednou krychle na několika místech vybouchne.A okolo je najednou několik federálních lodí (Nebuly, Excelsiory, Defianty, Akiry...)... krychle pustí Sovereign... federální lodě zničí krychli...ale najednou je zachytí subprostorová vlna...připlují nějaké neznámé lodě... objeví se několik časových vírů a vyplují lodě Federace (Premonition,Relativity nebo jiné lodě s časovým pohonem) a definitivně zničí nepřátelské lodě.
Jen příklad :-) samozřejmě , ?e by v intru k strategii neměly být jen bitvy... ale rozhodně by tam neměly chybět.
Ka?dopádně ale doporučuju tomu , kdo bude vymý?let scénář filmových bitev aby si „nastudoval“ určité materiály.Např. Bitvy z dílů DS9 (Way of the warrior (útok klingonské flotily na DS9),Call to power (útok Dominionu na DS9),Sacrify of angels (střet federální flotily s Dominionskou blokádou), Tears of the prophets (útok federální flotily na planetární defenzivní systém),What you leave behind (závěrečná bitva).Dále třeba začátek First contactu,dvojdíl VOY Scorpion,Message in the bottle a ostatní díly kde se bojuje.Pak třeba intra z her Starfleet command a Armada.A z neoficiálních zdrojů třeba Alpha qadrant part 1-5 a The battle for Earth 1 a 2 ze stránek www.spacebattles.com atd.Pokud jde o mě, rozhodně se pokusím něco vymyslet a sepsat.Poté vám to tu předhodím k posouzení a později třeba dodělám skicy. :-)
Tak mě napadá... spoustu věcí u? máme vymy?leno nebo aspoň navr?eno, ale třeba ohledně diplomacie a nebojových akcí nemáme skoro nic...
PVH - 02. červenec 2002 19:52sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Happz: já nevim, ale myslim, ?e messcon bude jenom takový LCARSový wokno....doufám, ?e s tim nějak počítá?...na druhou stranu. teoreticky je mo?ný to rozvinout na celej screen...
Mr.Spock - 02. červenec 2002 19:33sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
dodatek - posli mi tuhle odpoved radeji mailem, dojde mi na mobil, a tak budu vedet rychleji co a jak, jinak abych sem chodil petkrat za den:-)

Nejnovější   Novější 2731 - 2750 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o