|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Jo jo...přepálim a do konce tohohle týdne to má?...trochu jsem na to pozapoměl, to ví? babička si zlomila obě ruce a já se o ní staral...a zase budu... |
|
|
|
| pvh: potreboval bych uz celekm ty hry |
|
|
|
| No, vazeni, nastavaji mi dny volna - Volna s velkym V. Hura na vodu, hura na Vltavu. Takze priblizne do 15. cervence se tu vykytovat nebudu, na voru mikrovlnu holt nemame. Proto pilne stradejte (nad r je hacek ;-) a ja se pak nekdy dostavim. Doufam, ze me nebudou cekat tisice prispevku - i kdyz, bylo by to fajn. Doufam, ze me budou cekat alespon stohy 2D grafiky - zakotovanej GALSCREEN, navrh MESSCONU (samozrejme zakotovany) a par dalsich.
Naku: jak jsem tak pekne ozivoval GALSCREEN, prisel jsem na to, ze ten protokol z teho vyleza skoro sam. Nejdriv sem si holt ale musel par veci prepsat, pac sem si neuvedomil, ze jakozto klient neznam vsechny sektory na ampe hned od zacatku :))) No, stalo se. Tech zprav bude potreba dost, uz nektery mam i vypsany a postupne se lihnou dalsi a nektery se i slucuji. Uvidime. |
|
|
|
| Jo, a jaky je rozdil mezi 'Strategic' a 'tactical' view na GALSCREENU? Co se kde ma a nema zobrazovat? |
|
|
|
| A budu potrebovat jeste ikonku pro ten system selector, a barvu, jakou se maji udelat ty cary. Je toho hafo, coz? Ale zase je to velice fleibilni a nikterak te neomezuju :) Az na par malickosti... |
|
|
|
| Teda, tak tomu rikam moudro... Kdyz uz konecne nejaka zprava, tak tri tecky... BTW dneska sem juknul na to vyhledavani nejkratsi trasy - nic moc sloziteho, sice sem musel i premyslet (!!!) ale jde to celkem snadno. ZKousel jsem prijit na neco obecneho, ale nakonec z toho bude (aspon verze 1) brute force. Nu coz, nenadelas nic. |
|
|
|
| dneska jsem bohu?l odvelen ka babičce a budu tam přes noc, zloila si obě ruce, tak se o ní jdu starat...tzn. ?e to dostane? trochu opo?děně... |
|
|
|
| Chapes to dobre - souradnice leveho horniho rohu + souradnice praveho dolniho rohu + priklad zbarveni zvyrazneneho tlacitka. Holt, setrim pamet, na ukor procesoru :) |
|
|
|
| jo tak!! tak?e jen číslíčka 4×xy ka?dýho tlačítka...chápu t dobře? a po?lu ti to tlačítko... |
|
|
|
| PVH: nechci rozkrajeny galscreen!!! Chci okotovane jednotlive jeho casti, abych mohl popsat jednotliva tlacitka etc. A pokud mas kvalitnejsi zaklad, preved ten navrh do png formatu, pokud nemas, muzu si to prevyst sam. A posli nejakej priklad toho, do jaky barvy by se mely zabarvovat tlacitka, abysme mohli pekne odladit blender. |
|
|
|
| PVH: Zmeneny tlacitka se nebudou delat dalsi bitmapou, skoda pameti, kdyz mame rychly blender :) |
|
|
|
| Uni, ty to vidí?, jako hurvínek vesmírnou bitvu....:-) Ne teď vá?ně, mám vymy?leneý IMHO dost dobrý itro, je?tě ho zítra zkombinujeme se sheedeem a začnem na něm pracovat.
Happzi tys chtěl ten rozkrájenej Galmap, tak ti ho zhruba do neděle rozkrájim, a přidám i ty změněný tlačítka (při najetí) a messcon... jo a dal?í trailer (zřejmě) udělá(me) sheedee (a já)...asi to bude vypadat (bez urá?ky) líp = víc jako intro ke hře... |
|
|
|
| No, a ja mam oziveny GALSCREEN... Jako ze i uplne. Je to ale zatim jen takova samostatna cast, ktera se bohuzel neda nijak prezentovat, ale je schopna vseho, co jstesi kdo vymyslel pro verzi 1 :) Pokud PVH bude stihat vytvaret (zatim alespon UFP) navrhy jednotlivych screenu, tak muzeme mit dostatecne brzy alespon demo celeho GUI - sice absolutne nefunkcniho, co se tyce nejake hry, ale melo by se normalne chovat jako hratelne - jen nektere veci by proste zahlasily 'Not implemented'. Ale prepinani do konzoli apod. by bylo funkcni. |
|
|
|
| tak ja nakonec taky nejedu, neco mi do toho prislo:-(
k tomu trailer: jak jsem jiz psal kovimu, rozhodne nemyslim, ze tyhle animace by se objevily ve hre - to urcite ne. slo mi jen o to, vytvorit alespon NECO, cim bychom se mohli nejak prezentovat. kdyby bylo hotovo a pristupno z intra vic nez jen dve vteriny, klidne bych pouzil tyto profesionalnejsi animace. ja sam do animaci vubec nedelam, takze jsem musel narchlo pochopit a utvorit alespon to, co jste v traileru mohli videt. font, ktery byl pouzit na logo jsem nemel k dispozici a moje hloupost mi zabranila pozadat si o nej. co se tyce rychlosti fotonove torpeda atd., myslim, ze vse je jiz jasne z vyse uvedeneho. zaverecna animace vypada podstatne lepe, jelikoz ji nemam na svedomi ja.
ale jak jsem jiz rekl, mym cilem bylo ukazat lidem, ze jiz mame neco v ruce a nekecame jen tak do vetru. ted jiz mame alespon nejaky ten jakz takz screenshot, ale v dobe, kdy jsem se do toho videa pustil, jsme meli jen par velmi velmi hrubych artworku. tot vse. |
|
|
|
| Jeste: Uni, pokud budes tvorit nejaky scenare k intru a in-game videosekvencim, tak se urcite domlouvej se Sheedeem. On sem moc nechodi, ale dela porad na necem, v patek navic bude mit novyho compa, takze prace jeste zintenzivni, tak to zkuste nejak koordinovat.
A kdo to nevi: Uni vydal svoji novou hru - Star Trek: Free War Dal?í informace na Star Trek Games.CZ. |
|
|
|
| Krucis, Uni, abych si vzdycky na precteni tvyho prispevku vzal dovolenou!!:-) Se spoustu pripominek k traileru souhlasim, ale nebyl na to cas ani potrebny materialy, rek bych. Dalsi uz bude mnohem promakanejsi, vid Spocku?:-)) BTW: Zrovna ted mam na xku Maeho a probirame jeho ctvrtecni prednasku o ST hrach na Euroconu - ten druhej clovek, co to s nim mel delat, nakonec rezignoval, takze je na to ted Mae sam. Pry se tam pokusi Evolution nejak predstavit, ale pokud byste tam jeli - Mr. Spock, Naku - tak mu klidne muzete pomoct. Jo, Spocku. Radsi si vem trailer k Evolution s sebou na CD - pro vsechny pripady. |
|
|
|
| Tak tak, Uni na to kapnul - ja uz mm prakticky oziveny GALSCREEN - ted by to chtelo zapracovat na GUI a vnitrnich systemech diplomacie, rozvedky a vyzkumu. Co, kde, kdy, jak, za kolik a s kym. |
|
|
|
| PVH: pocitam s celym screenem - nejaky ty starsi hlasky, inputbox pro input :) par tlacitek jako To: apod. Ja moc chatu ve hrach nevidel, takze nevim co vsechno se tam da dat, ale pokud bude ta hra sitova, tak ruzny smlouvy apod. se mezi hracema zivyma budou dojednavat pres chat - teda vedlejseji, hlavni centrum je dipcon. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|