Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2728 - 2747 / 3834Starší   Nejstarší

PVH - 07. červenec 2002 22:44sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Jo jo...přepálim a do konce tohohle týdne to má?...trochu jsem na to pozapoměl, to ví? babička si zlomila obě ruce a já se o ní staral...a zase budu...
Mr.Spock - 07. červenec 2002 18:40sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
pvh: potreboval bych uz celekm ty hry
happz - 07. červenec 2002 16:30sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, vazeni, nastavaji mi dny volna - Volna s velkym V. Hura na vodu, hura na Vltavu. Takze priblizne do 15. cervence se tu vykytovat nebudu, na voru mikrovlnu holt nemame. Proto pilne stradejte (nad r je hacek ;-) a ja se pak nekdy dostavim. Doufam, ze me nebudou cekat tisice prispevku - i kdyz, bylo by to fajn. Doufam, ze me budou cekat alespon stohy 2D grafiky - zakotovanej GALSCREEN, navrh MESSCONU (samozrejme zakotovany) a par dalsich.

Naku: jak jsem tak pekne ozivoval GALSCREEN, prisel jsem na to, ze ten protokol z teho vyleza skoro sam. Nejdriv sem si holt ale musel par veci prepsat, pac sem si neuvedomil, ze jakozto klient neznam vsechny sektory na ampe hned od zacatku :))) No, stalo se. Tech zprav bude potreba dost, uz nektery mam i vypsany a postupne se lihnou dalsi a nektery se i slucuji. Uvidime.
happz - 07. červenec 2002 15:08sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jo, a jaky je rozdil mezi 'Strategic' a 'tactical' view na GALSCREENU? Co se kde ma a nema zobrazovat?
happz - 06. červenec 2002 22:11sipka
ZAMĚŘIT
happz
A budu potrebovat jeste ikonku pro ten system selector, a barvu, jakou se maji udelat ty cary. Je toho hafo, coz? Ale zase je to velice fleibilni a nikterak te neomezuju :) Az na par malickosti...
happz - 06. červenec 2002 21:25sipka
ZAMĚŘIT
happz
Teda, tak tomu rikam moudro... Kdyz uz konecne nejaka zprava, tak tri tecky... BTW dneska sem juknul na to vyhledavani nejkratsi trasy - nic moc sloziteho, sice sem musel i premyslet (!!!) ale jde to celkem snadno. ZKousel jsem prijit na neco obecneho, ale nakonec z toho bude (aspon verze 1) brute force. Nu coz, nenadelas nic.
PVH - 06. červenec 2002 20:42sipka
ZAMĚŘIT
PVH
...
happz - 05. červenec 2002 22:32sipka
ZAMĚŘIT
happz
Ticho, pusto a tma...
PVH - 05. červenec 2002 15:22sipka
ZAMĚŘIT
PVH
dneska jsem bohu?l odvelen ka babičce a budu tam přes noc, zloila si obě ruce, tak se o ní jdu starat...tzn. ?e to dostane? trochu opo?děně...
happz - 04. červenec 2002 19:43sipka
ZAMĚŘIT
happz
Chapes to dobre - souradnice leveho horniho rohu + souradnice praveho dolniho rohu + priklad zbarveni zvyrazneneho tlacitka. Holt, setrim pamet, na ukor procesoru :)
PVH - 04. červenec 2002 19:30sipka
ZAMĚŘIT
PVH
jo tak!! tak?e jen číslíčka 4×xy ka?dýho tlačítka...chápu t dobře? a po?lu ti to tlačítko...
happz - 04. červenec 2002 14:08sipka
ZAMĚŘIT
happz
PVH: nechci rozkrajeny galscreen!!! Chci okotovane jednotlive jeho casti, abych mohl popsat jednotliva tlacitka etc. A pokud mas kvalitnejsi zaklad, preved ten navrh do png formatu, pokud nemas, muzu si to prevyst sam. A posli nejakej priklad toho, do jaky barvy by se mely zabarvovat tlacitka, abysme mohli pekne odladit blender.
happz - 04. červenec 2002 10:14sipka
ZAMĚŘIT
happz
PVH: Zmeneny tlacitka se nebudou delat dalsi bitmapou, skoda pameti, kdyz mame rychly blender :)
PVH - 03. červenec 2002 22:42sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Uni, ty to vidí?, jako hurvínek vesmírnou bitvu....:-) Ne teď vá?ně, mám vymy?leneý IMHO dost dobrý itro, je?tě ho zítra zkombinujeme se sheedeem a začnem na něm pracovat.

Happzi tys chtěl ten rozkrájenej Galmap, tak ti ho zhruba do neděle rozkrájim, a přidám i ty změněný tlačítka (při najetí) a messcon... jo a dal?í trailer (zřejmě) udělá(me) sheedee (a já)...asi to bude vypadat (bez urá?ky) líp = víc jako intro ke hře...
happz - 03. červenec 2002 18:15sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, a ja mam oziveny GALSCREEN... Jako ze i uplne. Je to ale zatim jen takova samostatna cast, ktera se bohuzel neda nijak prezentovat, ale je schopna vseho, co jstesi kdo vymyslel pro verzi 1 :) Pokud PVH bude stihat vytvaret (zatim alespon UFP) navrhy jednotlivych screenu, tak muzeme mit dostatecne brzy alespon demo celeho GUI - sice absolutne nefunkcniho, co se tyce nejake hry, ale melo by se normalne chovat jako hratelne - jen nektere veci by proste zahlasily 'Not implemented'. Ale prepinani do konzoli apod. by bylo funkcni.
Mr.Spock - 03. červenec 2002 14:07sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
tak ja nakonec taky nejedu, neco mi do toho prislo:-(

k tomu trailer: jak jsem jiz psal kovimu, rozhodne nemyslim, ze tyhle animace by se objevily ve hre - to urcite ne. slo mi jen o to, vytvorit alespon NECO, cim bychom se mohli nejak prezentovat. kdyby bylo hotovo a pristupno z intra vic nez jen dve vteriny, klidne bych pouzil tyto profesionalnejsi animace. ja sam do animaci vubec nedelam, takze jsem musel narchlo pochopit a utvorit alespon to, co jste v traileru mohli videt. font, ktery byl pouzit na logo jsem nemel k dispozici a moje hloupost mi zabranila pozadat si o nej. co se tyce rychlosti fotonove torpeda atd., myslim, ze vse je jiz jasne z vyse uvedeneho. zaverecna animace vypada podstatne lepe, jelikoz ji nemam na svedomi ja.

ale jak jsem jiz rekl, mym cilem bylo ukazat lidem, ze jiz mame neco v ruce a nekecame jen tak do vetru. ted jiz mame alespon nejaky ten jakz takz screenshot, ale v dobe, kdy jsem se do toho videa pustil, jsme meli jen par velmi velmi hrubych artworku. tot vse.
Kovi - 02. červenec 2002 23:45sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jeste: Uni, pokud budes tvorit nejaky scenare k intru a in-game videosekvencim, tak se urcite domlouvej se Sheedeem. On sem moc nechodi, ale dela porad na necem, v patek navic bude mit novyho compa, takze prace jeste zintenzivni, tak to zkuste nejak koordinovat.


A kdo to nevi: Uni vydal svoji novou hru - Star Trek: Free War
Dal?í informace na Star Trek Games.CZ.
Kovi - 02. červenec 2002 23:40sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Krucis, Uni, abych si vzdycky na precteni tvyho prispevku vzal dovolenou!!:-) Se spoustu pripominek k traileru souhlasim, ale nebyl na to cas ani potrebny materialy, rek bych. Dalsi uz bude mnohem promakanejsi, vid Spocku?:-)) BTW: Zrovna ted mam na xku Maeho a probirame jeho ctvrtecni prednasku o ST hrach na Euroconu - ten druhej clovek, co to s nim mel delat, nakonec rezignoval, takze je na to ted Mae sam. Pry se tam pokusi Evolution nejak predstavit, ale pokud byste tam jeli - Mr. Spock, Naku - tak mu klidne muzete pomoct. Jo, Spocku. Radsi si vem trailer k Evolution s sebou na CD - pro vsechny pripady.
happz - 02. červenec 2002 22:34sipka
ZAMĚŘIT
happz
Tak tak, Uni na to kapnul - ja uz mm prakticky oziveny GALSCREEN - ted by to chtelo zapracovat na GUI a vnitrnich systemech diplomacie, rozvedky a vyzkumu. Co, kde, kdy, jak, za kolik a s kym.
happz - 02. červenec 2002 21:35sipka
ZAMĚŘIT
happz
PVH: pocitam s celym screenem - nejaky ty starsi hlasky, inputbox pro input :) par tlacitek jako To: apod. Ja moc chatu ve hrach nevidel, takze nevim co vsechno se tam da dat, ale pokud bude ta hra sitova, tak ruzny smlouvy apod. se mezi hracema zivyma budou dojednavat pres chat - teda vedlejseji, hlavni centrum je dipcon.

Nejnovější   Novější 2728 - 2747 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o