|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Nazdarek. Zdravim Vas vsechny po navratu z dovolene :-))
Tak mne napada, ze tu nekdo neco rikal o necem filmovem ke stazeni... a kde nic tu nic. :-( |
|
|
|
| Stategic a tactical, je v podstatě Galmap a Mapsec.... |
|
|
|
| Jo jo...přepálim a do konce tohohle týdne to má?...trochu jsem na to pozapoměl, to ví? babička si zlomila obě ruce a já se o ní staral...a zase budu... |
|
|
|
| pvh: potreboval bych uz celekm ty hry |
|
|
|
| No, vazeni, nastavaji mi dny volna - Volna s velkym V. Hura na vodu, hura na Vltavu. Takze priblizne do 15. cervence se tu vykytovat nebudu, na voru mikrovlnu holt nemame. Proto pilne stradejte (nad r je hacek ;-) a ja se pak nekdy dostavim. Doufam, ze me nebudou cekat tisice prispevku - i kdyz, bylo by to fajn. Doufam, ze me budou cekat alespon stohy 2D grafiky - zakotovanej GALSCREEN, navrh MESSCONU (samozrejme zakotovany) a par dalsich.
Naku: jak jsem tak pekne ozivoval GALSCREEN, prisel jsem na to, ze ten protokol z teho vyleza skoro sam. Nejdriv sem si holt ale musel par veci prepsat, pac sem si neuvedomil, ze jakozto klient neznam vsechny sektory na ampe hned od zacatku :))) No, stalo se. Tech zprav bude potreba dost, uz nektery mam i vypsany a postupne se lihnou dalsi a nektery se i slucuji. Uvidime. |
|
|
|
| Jo, a jaky je rozdil mezi 'Strategic' a 'tactical' view na GALSCREENU? Co se kde ma a nema zobrazovat? |
|
|
|
| A budu potrebovat jeste ikonku pro ten system selector, a barvu, jakou se maji udelat ty cary. Je toho hafo, coz? Ale zase je to velice fleibilni a nikterak te neomezuju :) Az na par malickosti... |
|
|
|
| Teda, tak tomu rikam moudro... Kdyz uz konecne nejaka zprava, tak tri tecky... BTW dneska sem juknul na to vyhledavani nejkratsi trasy - nic moc sloziteho, sice sem musel i premyslet (!!!) ale jde to celkem snadno. ZKousel jsem prijit na neco obecneho, ale nakonec z toho bude (aspon verze 1) brute force. Nu coz, nenadelas nic. |
|
|
|
| dneska jsem bohu?l odvelen ka babičce a budu tam přes noc, zloila si obě ruce, tak se o ní jdu starat...tzn. ?e to dostane? trochu opo?děně... |
|
|
|
| Chapes to dobre - souradnice leveho horniho rohu + souradnice praveho dolniho rohu + priklad zbarveni zvyrazneneho tlacitka. Holt, setrim pamet, na ukor procesoru :) |
|
|
|
| jo tak!! tak?e jen číslíčka 4×xy ka?dýho tlačítka...chápu t dobře? a po?lu ti to tlačítko... |
|
|
|
| PVH: nechci rozkrajeny galscreen!!! Chci okotovane jednotlive jeho casti, abych mohl popsat jednotliva tlacitka etc. A pokud mas kvalitnejsi zaklad, preved ten navrh do png formatu, pokud nemas, muzu si to prevyst sam. A posli nejakej priklad toho, do jaky barvy by se mely zabarvovat tlacitka, abysme mohli pekne odladit blender. |
|
|
|
| PVH: Zmeneny tlacitka se nebudou delat dalsi bitmapou, skoda pameti, kdyz mame rychly blender :) |
|
|
|
| Uni, ty to vidí?, jako hurvínek vesmírnou bitvu....:-) Ne teď vá?ně, mám vymy?leneý IMHO dost dobrý itro, je?tě ho zítra zkombinujeme se sheedeem a začnem na něm pracovat.
Happzi tys chtěl ten rozkrájenej Galmap, tak ti ho zhruba do neděle rozkrájim, a přidám i ty změněný tlačítka (při najetí) a messcon... jo a dal?í trailer (zřejmě) udělá(me) sheedee (a já)...asi to bude vypadat (bez urá?ky) líp = víc jako intro ke hře... |
|
|
|
| No, a ja mam oziveny GALSCREEN... Jako ze i uplne. Je to ale zatim jen takova samostatna cast, ktera se bohuzel neda nijak prezentovat, ale je schopna vseho, co jstesi kdo vymyslel pro verzi 1 :) Pokud PVH bude stihat vytvaret (zatim alespon UFP) navrhy jednotlivych screenu, tak muzeme mit dostatecne brzy alespon demo celeho GUI - sice absolutne nefunkcniho, co se tyce nejake hry, ale melo by se normalne chovat jako hratelne - jen nektere veci by proste zahlasily 'Not implemented'. Ale prepinani do konzoli apod. by bylo funkcni. |
|
|
|
| tak ja nakonec taky nejedu, neco mi do toho prislo:-(
k tomu trailer: jak jsem jiz psal kovimu, rozhodne nemyslim, ze tyhle animace by se objevily ve hre - to urcite ne. slo mi jen o to, vytvorit alespon NECO, cim bychom se mohli nejak prezentovat. kdyby bylo hotovo a pristupno z intra vic nez jen dve vteriny, klidne bych pouzil tyto profesionalnejsi animace. ja sam do animaci vubec nedelam, takze jsem musel narchlo pochopit a utvorit alespon to, co jste v traileru mohli videt. font, ktery byl pouzit na logo jsem nemel k dispozici a moje hloupost mi zabranila pozadat si o nej. co se tyce rychlosti fotonove torpeda atd., myslim, ze vse je jiz jasne z vyse uvedeneho. zaverecna animace vypada podstatne lepe, jelikoz ji nemam na svedomi ja.
ale jak jsem jiz rekl, mym cilem bylo ukazat lidem, ze jiz mame neco v ruce a nekecame jen tak do vetru. ted jiz mame alespon nejaky ten jakz takz screenshot, ale v dobe, kdy jsem se do toho videa pustil, jsme meli jen par velmi velmi hrubych artworku. tot vse. |
|
|
|
| Jeste: Uni, pokud budes tvorit nejaky scenare k intru a in-game videosekvencim, tak se urcite domlouvej se Sheedeem. On sem moc nechodi, ale dela porad na necem, v patek navic bude mit novyho compa, takze prace jeste zintenzivni, tak to zkuste nejak koordinovat.
A kdo to nevi: Uni vydal svoji novou hru - Star Trek: Free War Dal?í informace na Star Trek Games.CZ. |
|
|
|
| Krucis, Uni, abych si vzdycky na precteni tvyho prispevku vzal dovolenou!!:-) Se spoustu pripominek k traileru souhlasim, ale nebyl na to cas ani potrebny materialy, rek bych. Dalsi uz bude mnohem promakanejsi, vid Spocku?:-)) BTW: Zrovna ted mam na xku Maeho a probirame jeho ctvrtecni prednasku o ST hrach na Euroconu - ten druhej clovek, co to s nim mel delat, nakonec rezignoval, takze je na to ted Mae sam. Pry se tam pokusi Evolution nejak predstavit, ale pokud byste tam jeli - Mr. Spock, Naku - tak mu klidne muzete pomoct. Jo, Spocku. Radsi si vem trailer k Evolution s sebou na CD - pro vsechny pripady. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|