Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2725 - 2744 / 3834Starší   Nejstarší

Jirka006 - 09. červenec 2002 17:54sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
PVH: Mohl bys mi nějak hodit ty CDčka? (Orig. BOTF vymenim za kopii.)
Jirka006 - 09. červenec 2002 17:43sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Nazdarek. Zdravim Vas vsechny po navratu z dovolene :-))
Tak mne napada, ze tu nekdo neco rikal o necem filmovem ke stazeni... a kde nic tu nic. :-(
PVH - 07. červenec 2002 22:45sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Stategic a tactical, je v podstatě Galmap a Mapsec....
PVH - 07. červenec 2002 22:44sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Jo jo...přepálim a do konce tohohle týdne to má?...trochu jsem na to pozapoměl, to ví? babička si zlomila obě ruce a já se o ní staral...a zase budu...
Mr.Spock - 07. červenec 2002 18:40sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
pvh: potreboval bych uz celekm ty hry
happz - 07. červenec 2002 16:30sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, vazeni, nastavaji mi dny volna - Volna s velkym V. Hura na vodu, hura na Vltavu. Takze priblizne do 15. cervence se tu vykytovat nebudu, na voru mikrovlnu holt nemame. Proto pilne stradejte (nad r je hacek ;-) a ja se pak nekdy dostavim. Doufam, ze me nebudou cekat tisice prispevku - i kdyz, bylo by to fajn. Doufam, ze me budou cekat alespon stohy 2D grafiky - zakotovanej GALSCREEN, navrh MESSCONU (samozrejme zakotovany) a par dalsich.

Naku: jak jsem tak pekne ozivoval GALSCREEN, prisel jsem na to, ze ten protokol z teho vyleza skoro sam. Nejdriv sem si holt ale musel par veci prepsat, pac sem si neuvedomil, ze jakozto klient neznam vsechny sektory na ampe hned od zacatku :))) No, stalo se. Tech zprav bude potreba dost, uz nektery mam i vypsany a postupne se lihnou dalsi a nektery se i slucuji. Uvidime.
happz - 07. červenec 2002 15:08sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jo, a jaky je rozdil mezi 'Strategic' a 'tactical' view na GALSCREENU? Co se kde ma a nema zobrazovat?
happz - 06. červenec 2002 22:11sipka
ZAMĚŘIT
happz
A budu potrebovat jeste ikonku pro ten system selector, a barvu, jakou se maji udelat ty cary. Je toho hafo, coz? Ale zase je to velice fleibilni a nikterak te neomezuju :) Az na par malickosti...
happz - 06. červenec 2002 21:25sipka
ZAMĚŘIT
happz
Teda, tak tomu rikam moudro... Kdyz uz konecne nejaka zprava, tak tri tecky... BTW dneska sem juknul na to vyhledavani nejkratsi trasy - nic moc sloziteho, sice sem musel i premyslet (!!!) ale jde to celkem snadno. ZKousel jsem prijit na neco obecneho, ale nakonec z toho bude (aspon verze 1) brute force. Nu coz, nenadelas nic.
PVH - 06. červenec 2002 20:42sipka
ZAMĚŘIT
PVH
...
happz - 05. červenec 2002 22:32sipka
ZAMĚŘIT
happz
Ticho, pusto a tma...
PVH - 05. červenec 2002 15:22sipka
ZAMĚŘIT
PVH
dneska jsem bohu?l odvelen ka babičce a budu tam přes noc, zloila si obě ruce, tak se o ní jdu starat...tzn. ?e to dostane? trochu opo?děně...
happz - 04. červenec 2002 19:43sipka
ZAMĚŘIT
happz
Chapes to dobre - souradnice leveho horniho rohu + souradnice praveho dolniho rohu + priklad zbarveni zvyrazneneho tlacitka. Holt, setrim pamet, na ukor procesoru :)
PVH - 04. červenec 2002 19:30sipka
ZAMĚŘIT
PVH
jo tak!! tak?e jen číslíčka 4×xy ka?dýho tlačítka...chápu t dobře? a po?lu ti to tlačítko...
happz - 04. červenec 2002 14:08sipka
ZAMĚŘIT
happz
PVH: nechci rozkrajeny galscreen!!! Chci okotovane jednotlive jeho casti, abych mohl popsat jednotliva tlacitka etc. A pokud mas kvalitnejsi zaklad, preved ten navrh do png formatu, pokud nemas, muzu si to prevyst sam. A posli nejakej priklad toho, do jaky barvy by se mely zabarvovat tlacitka, abysme mohli pekne odladit blender.
happz - 04. červenec 2002 10:14sipka
ZAMĚŘIT
happz
PVH: Zmeneny tlacitka se nebudou delat dalsi bitmapou, skoda pameti, kdyz mame rychly blender :)
PVH - 03. červenec 2002 22:42sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Uni, ty to vidí?, jako hurvínek vesmírnou bitvu....:-) Ne teď vá?ně, mám vymy?leneý IMHO dost dobrý itro, je?tě ho zítra zkombinujeme se sheedeem a začnem na něm pracovat.

Happzi tys chtěl ten rozkrájenej Galmap, tak ti ho zhruba do neděle rozkrájim, a přidám i ty změněný tlačítka (při najetí) a messcon... jo a dal?í trailer (zřejmě) udělá(me) sheedee (a já)...asi to bude vypadat (bez urá?ky) líp = víc jako intro ke hře...
happz - 03. červenec 2002 18:15sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, a ja mam oziveny GALSCREEN... Jako ze i uplne. Je to ale zatim jen takova samostatna cast, ktera se bohuzel neda nijak prezentovat, ale je schopna vseho, co jstesi kdo vymyslel pro verzi 1 :) Pokud PVH bude stihat vytvaret (zatim alespon UFP) navrhy jednotlivych screenu, tak muzeme mit dostatecne brzy alespon demo celeho GUI - sice absolutne nefunkcniho, co se tyce nejake hry, ale melo by se normalne chovat jako hratelne - jen nektere veci by proste zahlasily 'Not implemented'. Ale prepinani do konzoli apod. by bylo funkcni.
Mr.Spock - 03. červenec 2002 14:07sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
tak ja nakonec taky nejedu, neco mi do toho prislo:-(

k tomu trailer: jak jsem jiz psal kovimu, rozhodne nemyslim, ze tyhle animace by se objevily ve hre - to urcite ne. slo mi jen o to, vytvorit alespon NECO, cim bychom se mohli nejak prezentovat. kdyby bylo hotovo a pristupno z intra vic nez jen dve vteriny, klidne bych pouzil tyto profesionalnejsi animace. ja sam do animaci vubec nedelam, takze jsem musel narchlo pochopit a utvorit alespon to, co jste v traileru mohli videt. font, ktery byl pouzit na logo jsem nemel k dispozici a moje hloupost mi zabranila pozadat si o nej. co se tyce rychlosti fotonove torpeda atd., myslim, ze vse je jiz jasne z vyse uvedeneho. zaverecna animace vypada podstatne lepe, jelikoz ji nemam na svedomi ja.

ale jak jsem jiz rekl, mym cilem bylo ukazat lidem, ze jiz mame neco v ruce a nekecame jen tak do vetru. ted jiz mame alespon nejaky ten jakz takz screenshot, ale v dobe, kdy jsem se do toho videa pustil, jsme meli jen par velmi velmi hrubych artworku. tot vse.
Kovi - 02. červenec 2002 23:45sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jeste: Uni, pokud budes tvorit nejaky scenare k intru a in-game videosekvencim, tak se urcite domlouvej se Sheedeem. On sem moc nechodi, ale dela porad na necem, v patek navic bude mit novyho compa, takze prace jeste zintenzivni, tak to zkuste nejak koordinovat.


A kdo to nevi: Uni vydal svoji novou hru - Star Trek: Free War
Dal?í informace na Star Trek Games.CZ.

Nejnovější   Novější 2725 - 2744 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o