Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2715 - 2734 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: Unimatrix325 - 12. červenec 2002 20:39sipka
ZAMĚŘIT
0
Pod následujícím odkazem se skrývá můj návrh BATTLESCREENU. www.webpark.czunibattle.jpg Čím? chci naznačit, ?e s třemi druhy zobrazení stále počítám (STRATEGIC, TACTICAL, BATTLE) a to proto, ?e v rámci galaxie jsou dvě zobrazení málo. Pokud chce hra zabrat detailně jak celou galaxii a jednotlivé sektory, tak i lodě, myslím si, ?e třetí typ zobrazení je nutný. STRATEGIC by zabíral celou Galaxii (tedy scrolovatelnou... výhled by zabíral např. pouze ?esnáctinu, podle velikosti galaxie). Nejmen?í jednotkou by byl sektor. Po této plo?e by se lodě pohybovaly pomocí warpu. Tuto představu v podstatě dobře vyjadřuje následující screen. www.webpark.czunistrategic.jpg TACTICAL by zabíral jeden sektor, kde by slunce a planety zabíraly v?dy jedno pole stejně jako loď, nebo flotila. Přičem? lodě(flotily) mohou být na stejných polích. Loď na stejném poli jako planeta se bere jako loď na orbitě. Pouze lodě na stejném poli spolu mohou vést boj. Po této plo?e (uvnitř hvězdného systému) se lodě pohybují pomocí Impulzního pohonu. Představu TACTICAL SCREENU vyjadřuje následující odkaz www.webpark.czunitactical.jpg BATTLE by byl přístupný pouze v případě boje, na jeho plo?e by nebyly přítomny ?ádné planety ani cizí tělesa. Střetli by se zde pouze nepřátelské lodě. Tuto obrazovku je mo?no při bojích vynechat a bitvy nechat rozhodnout automaticky, kdy se ztráty vypočítají z porovnání síly flotil. Pokud se v?ak hráč rozhodne přímo zadávat rozkazy k útoku jednotlivým lodím, bude se muset přepnout do této obrazovky. Po této plo?e se lodě pohybují pomocí manévrovacích trysek a nemů?e být více lodí na jednom poli. Výjimku tvoří pouze flotila lodí stejného typu, která je brána jako jedna jednotka (např. letka 4 Defiantů). Představu BATTLE SCREENU vyjadřuje následující odkaz. www.webpark.czunibattle.jpg
Anonym: Unimatrix325 - 12. červenec 2002 20:32sipka
ZAMĚŘIT
0
zamy?lení nad začátkem hry....

V?echny polo?ky mají časové omezení, po kterém se sami ukončí (animace loga, intro atd.)

Inicializace grafiky (Černá obrazovka)

1.Animované logo (Např. WDK GAMES) (lze přeskočit stiskem jakékoliv klávesy na dal?í polo?ku) (Btw stisk Esc skočí kdykoliv přímo do menu)

2.Animované logo (Např. StarTrek games) (lze přeskočit stiskem jakékoliv klávsy na dal?í polo?ku)

..
..

N.Animované logo (lze přeskočit stiskem jakékoliv klávesy na dal?í polo?ku)
Intro (lze přeskočit stiskem jakékoliv klávesy a přehraje se pouze při prvním spu?tění) (BTW na tomhle se je?tě dohodneme)

Logo ST Evolution (lze přeskočit stiskem jakékoliv klávesy na dal?í polo?ku)

Hlavní menu - polo?ky :
Singleplayer
Newgame
Campaign
Race
Federation
Klingon
Romulan
(v?echny polo?ky)
Difficulty (Ensign,Captain,Admiral)
Map size (Small,Medium,Large,Huge)
Start (Spustí hru a skočí na GALSCREEN)
Custom
Race
Federation
Klingon
Romulan
Cardassian
Dominion
Borg
Other...
(v?echny polo?ky)
Difficulty (Ensign,Captain,Admiral)
Map size (Small,Medium,Large,Huge)
Start (Spustí hru)
Loadgame
Loadfile (Načte hru ze souboru a skočí na GALSCREEN)
Deletefile (Sma?e soubor/soubory s ulo?enou hrou)
(Pozn. Soubory jdou seřadit podle jména i stáří)
Multiplayer
Modem
TCP/IP
IPX
Options (rozli?ení,hudba,zvuky,citlivost my?i...)
Intro (přehraje znovu intro)
Credits (přehraje seznam autorů (lze přeskočit stiskem jakékoliv klávesy na dal?í polo?ku))

Exit
No (Vrátí se do menu)
Yes (Ukončí hru a vrátí se do Win)
takhle to vypadá nepřehledně, ale zapracuju na přehledněj?í formě....
Mr.Spock - 12. červenec 2002 18:23sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
all: navrhuji zucastnit se jako prednasejici nadchazejiciho pentaconu, jez se uskutecni v praze 6. az 8. zari, kde bychom mohli verejne a oficialne predstavit nas(e) projekt(y) lidem. co vy na to? do te doby by sand mohlo byt k videni uz par dalsich veci ze hry a ja myslim, ze neni lepsi povzbuzovadlo, nez zajem verejnosti!
Mr.Spock - 12. červenec 2002 18:06sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
pvh: hele a co bude s tema mejma hrama, ty ses nejakej chronickej dluzic, ne:-)? sliboval jsi mi je do konce tydne!
Jirka006 - 12. červenec 2002 09:13sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
PVH: Tak mne napadá, myslis, ze bys mi taky udelal nejake to jednoduche logo pro BOTF stranky?

Jirka006 - 12. červenec 2002 09:01sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
PVH: Myslis, ze bys mi mohl vratit ta CDcka? Nejak na moje prosby nereagujes... ;-)

Schuzku beru. Do 29.7. jsem v Praze, pak az od 5.8. Co se tyce dne v tydnu, tak je mi to celkem jedno.

Kovi: A copak jsi si poridil za delo? ;-)
PVH - 11. červenec 2002 19:18sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Oooh sorry, já na to zapoměl, jako na smrt....(i kdy? se mi teď nedávno připoměla) Na homepage máknu, a hlavně okótuju to rozhraní. To víte Sheedee mi pujčil 3DStudio, tak?e mi tak nějak nanic nezbejvá čas....učení, mučení...
Mr.Spock - 11. červenec 2002 18:05sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
nechci vypadat jako nejakej prudic, ale preci jen mam dojem, ze ta homepage by uz mohla byt hotova. vzdyt nepotrubujeme nic extra, takhle jsem ji mohl udelat sam, jak jsem se nabizel, jde preci jen o nejake to zviditelneni.
Kovi - 10. červenec 2002 20:41sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
V Praze budu az tak od pulky zari, mozna nam zacatek skoly soupnou o par tydnu dal kvuli NATO summit (jako to udelali s MMF), ale presne nevim, takze do ty doby se mnou na srazech nepocitejte.

Taky v dohledne dobe zrejme napisu preview Evolution na STG.CZ (ALE, koupil jsem novej comp a nejak se mi na nic nedostava casu, cim to jenom je...), ale pokud by v tej dobe byl k dispozici nejakej screen z rozhrani, byla by to parada. Ale na to jeste casu dost.
Mr.Spock - 10. červenec 2002 17:26sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
mam dojem, ze uz by bylo na case zase naplanovat nejakou tu schuzku. jelikoz jsou vask prazdniny, bude jiste orisek dat dohromady v jeden termin alespon polovinu lidi. kazdopadne vepiste, prosim, nekam sem, jake dny ci tydny by pro vas byly prijatelne.
Jirka006 - 09. červenec 2002 17:54sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
PVH: Mohl bys mi nějak hodit ty CDčka? (Orig. BOTF vymenim za kopii.)
Jirka006 - 09. červenec 2002 17:43sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Nazdarek. Zdravim Vas vsechny po navratu z dovolene :-))
Tak mne napada, ze tu nekdo neco rikal o necem filmovem ke stazeni... a kde nic tu nic. :-(
PVH - 07. červenec 2002 22:45sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Stategic a tactical, je v podstatě Galmap a Mapsec....
PVH - 07. červenec 2002 22:44sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Jo jo...přepálim a do konce tohohle týdne to má?...trochu jsem na to pozapoměl, to ví? babička si zlomila obě ruce a já se o ní staral...a zase budu...
Mr.Spock - 07. červenec 2002 18:40sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
pvh: potreboval bych uz celekm ty hry
happz - 07. červenec 2002 16:30sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, vazeni, nastavaji mi dny volna - Volna s velkym V. Hura na vodu, hura na Vltavu. Takze priblizne do 15. cervence se tu vykytovat nebudu, na voru mikrovlnu holt nemame. Proto pilne stradejte (nad r je hacek ;-) a ja se pak nekdy dostavim. Doufam, ze me nebudou cekat tisice prispevku - i kdyz, bylo by to fajn. Doufam, ze me budou cekat alespon stohy 2D grafiky - zakotovanej GALSCREEN, navrh MESSCONU (samozrejme zakotovany) a par dalsich.

Naku: jak jsem tak pekne ozivoval GALSCREEN, prisel jsem na to, ze ten protokol z teho vyleza skoro sam. Nejdriv sem si holt ale musel par veci prepsat, pac sem si neuvedomil, ze jakozto klient neznam vsechny sektory na ampe hned od zacatku :))) No, stalo se. Tech zprav bude potreba dost, uz nektery mam i vypsany a postupne se lihnou dalsi a nektery se i slucuji. Uvidime.
happz - 07. červenec 2002 15:08sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jo, a jaky je rozdil mezi 'Strategic' a 'tactical' view na GALSCREENU? Co se kde ma a nema zobrazovat?
happz - 06. červenec 2002 22:11sipka
ZAMĚŘIT
happz
A budu potrebovat jeste ikonku pro ten system selector, a barvu, jakou se maji udelat ty cary. Je toho hafo, coz? Ale zase je to velice fleibilni a nikterak te neomezuju :) Az na par malickosti...
happz - 06. červenec 2002 21:25sipka
ZAMĚŘIT
happz
Teda, tak tomu rikam moudro... Kdyz uz konecne nejaka zprava, tak tri tecky... BTW dneska sem juknul na to vyhledavani nejkratsi trasy - nic moc sloziteho, sice sem musel i premyslet (!!!) ale jde to celkem snadno. ZKousel jsem prijit na neco obecneho, ale nakonec z toho bude (aspon verze 1) brute force. Nu coz, nenadelas nic.
PVH - 06. červenec 2002 20:42sipka
ZAMĚŘIT
PVH
...

Nejnovější   Novější 2715 - 2734 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o