|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 12. červenec 2002 20:42 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| no nic...doufám, ?e tam ty lomítka zdárně objevíte :-) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 12. červenec 2002 20:41 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| teda ...tady ten STARNET mě S*** čím dál tím víc... chci sem dát příspěvek s odkazy... pí?e to NEUKONČENÝ a TAG !
Tak zru?ím odkazy a napí?u to normálně...a NEPÍ?E TO LOMÍTKA !!!
já bych se na to html vy***** :-( |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 12. červenec 2002 20:39 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Pod následujícím odkazem se skrývá můj návrh BATTLESCREENU.
www.webpark.czunibattle.jpg
Čím? chci naznačit, ?e s třemi druhy zobrazení stále počítám (STRATEGIC, TACTICAL, BATTLE) a to proto, ?e v rámci galaxie jsou dvě zobrazení málo. Pokud chce hra zabrat detailně jak celou galaxii a jednotlivé sektory, tak i lodě, myslím si, ?e třetí typ zobrazení je nutný. STRATEGIC by zabíral celou Galaxii (tedy scrolovatelnou... výhled by zabíral např. pouze ?esnáctinu, podle velikosti galaxie). Nejmen?í jednotkou by byl sektor. Po této plo?e by se lodě pohybovaly pomocí warpu. Tuto představu v podstatě dobře vyjadřuje následující screen. www.webpark.czunistrategic.jpg TACTICAL by zabíral jeden sektor, kde by slunce a planety zabíraly v?dy jedno pole stejně jako loď, nebo flotila. Přičem? lodě(flotily) mohou být na stejných polích. Loď na stejném poli jako planeta se bere jako loď na orbitě. Pouze lodě na stejném poli spolu mohou vést boj. Po této plo?e (uvnitř hvězdného systému) se lodě pohybují pomocí Impulzního pohonu. Představu TACTICAL SCREENU vyjadřuje následující odkaz www.webpark.czunitactical.jpg BATTLE by byl přístupný pouze v případě boje, na jeho plo?e by nebyly přítomny ?ádné planety ani cizí tělesa. Střetli by se zde pouze nepřátelské lodě. Tuto obrazovku je mo?no při bojích vynechat a bitvy nechat rozhodnout automaticky, kdy se ztráty vypočítají z porovnání síly flotil. Pokud se v?ak hráč rozhodne přímo zadávat rozkazy k útoku jednotlivým lodím, bude se muset přepnout do této obrazovky. Po této plo?e se lodě pohybují pomocí manévrovacích trysek a nemů?e být více lodí na jednom poli. Výjimku tvoří pouze flotila lodí stejného typu, která je brána jako jedna jednotka (např. letka 4 Defiantů). Představu BATTLE SCREENU vyjadřuje následující odkaz. www.webpark.czunibattle.jpg
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 12. červenec 2002 20:32 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| zamy?lení nad začátkem hry....
V?echny polo?ky mají časové omezení, po kterém se sami ukončí (animace loga, intro atd.)
Inicializace grafiky (Černá obrazovka)
1.Animované logo (Např. WDK GAMES) (lze přeskočit stiskem jakékoliv klávesy na dal?í polo?ku) (Btw stisk Esc skočí kdykoliv přímo do menu)
2.Animované logo (Např. StarTrek games) (lze přeskočit stiskem jakékoliv klávsy na dal?í polo?ku)
..
..
N.Animované logo (lze přeskočit stiskem jakékoliv klávesy na dal?í polo?ku)
Intro (lze přeskočit stiskem jakékoliv klávesy a přehraje se pouze při prvním spu?tění) (BTW na tomhle se je?tě dohodneme)
Logo ST Evolution (lze přeskočit stiskem jakékoliv klávesy na dal?í polo?ku)
Hlavní menu - polo?ky :
Singleplayer
Newgame
Campaign
Race
Federation
Klingon
Romulan
(v?echny polo?ky)
Difficulty (Ensign,Captain,Admiral)
Map size (Small,Medium,Large,Huge)
Start (Spustí hru a skočí na GALSCREEN)
Custom
Race
Federation
Klingon
Romulan
Cardassian
Dominion
Borg
Other...
(v?echny polo?ky)
Difficulty (Ensign,Captain,Admiral)
Map size (Small,Medium,Large,Huge)
Start (Spustí hru)
Loadgame
Loadfile (Načte hru ze souboru a skočí na GALSCREEN)
Deletefile (Sma?e soubor/soubory s ulo?enou hrou)
(Pozn. Soubory jdou seřadit podle jména i stáří)
Multiplayer
Modem
TCP/IP
IPX
Options (rozli?ení,hudba,zvuky,citlivost my?i...)
Intro (přehraje znovu intro)
Credits (přehraje seznam autorů (lze přeskočit stiskem jakékoliv klávesy
na dal?í polo?ku))
Exit
No (Vrátí se do menu)
Yes (Ukončí hru a vrátí se do Win)
takhle to vypadá nepřehledně, ale zapracuju na přehledněj?í formě....
|
|
|
|
| all: navrhuji zucastnit se jako prednasejici nadchazejiciho pentaconu, jez se uskutecni v praze 6. az 8. zari, kde bychom mohli verejne a oficialne predstavit nas(e) projekt(y) lidem. co vy na to? do te doby by sand mohlo byt k videni uz par dalsich veci ze hry a ja myslim, ze neni lepsi povzbuzovadlo, nez zajem verejnosti! |
|
|
|
| pvh: hele a co bude s tema mejma hrama, ty ses nejakej chronickej dluzic, ne:-)? sliboval jsi mi je do konce tydne! |
|
|
|
| PVH: Tak mne napadá, myslis, ze bys mi taky udelal nejake to jednoduche logo pro BOTF stranky?
|
|
|
|
| PVH: Myslis, ze bys mi mohl vratit ta CDcka? Nejak na moje prosby nereagujes... ;-)
Schuzku beru. Do 29.7. jsem v Praze, pak az od 5.8. Co se tyce dne v tydnu, tak je mi to celkem jedno.
Kovi: A copak jsi si poridil za delo? ;-) |
|
|
|
| Oooh sorry, já na to zapoměl, jako na smrt....(i kdy? se mi teď nedávno připoměla) Na homepage máknu, a hlavně okótuju to rozhraní. To víte Sheedee mi pujčil 3DStudio, tak?e mi tak nějak nanic nezbejvá čas....učení, mučení... |
|
|
|
| nechci vypadat jako nejakej prudic, ale preci jen mam dojem, ze ta homepage by uz mohla byt hotova. vzdyt nepotrubujeme nic extra, takhle jsem ji mohl udelat sam, jak jsem se nabizel, jde preci jen o nejake to zviditelneni. |
|
|
|
| V Praze budu az tak od pulky zari, mozna nam zacatek skoly soupnou o par tydnu dal kvuli NATO summit (jako to udelali s MMF), ale presne nevim, takze do ty doby se mnou na srazech nepocitejte.
Taky v dohledne dobe zrejme napisu preview Evolution na STG.CZ (ALE, koupil jsem novej comp a nejak se mi na nic nedostava casu, cim to jenom je...), ale pokud by v tej dobe byl k dispozici nejakej screen z rozhrani, byla by to parada. Ale na to jeste casu dost. |
|
|
|
| mam dojem, ze uz by bylo na case zase naplanovat nejakou tu schuzku. jelikoz jsou vask prazdniny, bude jiste orisek dat dohromady v jeden termin alespon polovinu lidi. kazdopadne vepiste, prosim, nekam sem, jake dny ci tydny by pro vas byly prijatelne. |
|
|
|
| PVH: Mohl bys mi nějak hodit ty CDčka? (Orig. BOTF vymenim za kopii.) |
|
|
|
| Nazdarek. Zdravim Vas vsechny po navratu z dovolene :-))
Tak mne napada, ze tu nekdo neco rikal o necem filmovem ke stazeni... a kde nic tu nic. :-( |
|
|
|
| Stategic a tactical, je v podstatě Galmap a Mapsec.... |
|
|
|
| Jo jo...přepálim a do konce tohohle týdne to má?...trochu jsem na to pozapoměl, to ví? babička si zlomila obě ruce a já se o ní staral...a zase budu... |
|
|
|
| pvh: potreboval bych uz celekm ty hry |
|
|
|
| No, vazeni, nastavaji mi dny volna - Volna s velkym V. Hura na vodu, hura na Vltavu. Takze priblizne do 15. cervence se tu vykytovat nebudu, na voru mikrovlnu holt nemame. Proto pilne stradejte (nad r je hacek ;-) a ja se pak nekdy dostavim. Doufam, ze me nebudou cekat tisice prispevku - i kdyz, bylo by to fajn. Doufam, ze me budou cekat alespon stohy 2D grafiky - zakotovanej GALSCREEN, navrh MESSCONU (samozrejme zakotovany) a par dalsich.
Naku: jak jsem tak pekne ozivoval GALSCREEN, prisel jsem na to, ze ten protokol z teho vyleza skoro sam. Nejdriv sem si holt ale musel par veci prepsat, pac sem si neuvedomil, ze jakozto klient neznam vsechny sektory na ampe hned od zacatku :))) No, stalo se. Tech zprav bude potreba dost, uz nektery mam i vypsany a postupne se lihnou dalsi a nektery se i slucuji. Uvidime. |
|
|
|
| Jo, a jaky je rozdil mezi 'Strategic' a 'tactical' view na GALSCREENU? Co se kde ma a nema zobrazovat? |
|
|
|
| A budu potrebovat jeste ikonku pro ten system selector, a barvu, jakou se maji udelat ty cary. Je toho hafo, coz? Ale zase je to velice fleibilni a nikterak te neomezuju :) Az na par malickosti... |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|