Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2700 - 2719 / 3834Starší   Nejstarší

Jirka006 - 14. červenec 2002 22:54sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Ad Uniho návrh... nedělejme bububu...vse je nutne zvazit, kazdy navrh... Zitra v práci k tomu napisu neco vic... zatím!

Uni: lomítka jsem objevil... :-)
Jirka006 - 14. červenec 2002 22:43sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
PVH: Pondělí 15.07.2002 - 20:00 u trafiky v Nuslích pod Nuselakem.
happz - 14. červenec 2002 19:45sipka
ZAMĚŘIT
happz
Tos asi nevidel me flotily v BOTFu :) Ja se primo vyzivam v masove vyrobe, a nekolik stadecek Defiantu a Sovereignu udela na ostatni dost dojem. No, a koho nezaujme tohle, tak treba takova neutralizace planety pomoci nekolika desitem lodi je otazka 2 kol :)

Ani tak nejde o to, kdo, jako spis o to, ze to mozne je :) Nevis, jak velka mapa bude, nevis, kolik lodi bude potreba na jeji hlidani, a ja rozhodne nechci branit nekomu postavit si stovky lodi a vyuzivat je naplno. Jiste, nemuzeme umoznit vsechno, a casem dojdeme k jistym omezenim, ale tohle bych IMHO nehrotil.

Pokud bude mapa sektoru posuvna - to u me dost veci meni, ja totiz pocitam s neposuvnou mapou sektoru. Nu, neni problem to tak udelat, mapu sektoru jsem jeste nezacal ozivovat, ptze jeste nemam navrh GUI. Zatim se placam v GALSCREENU a dopisuju co muzu. Saotny screen je uz zivy a zkompilovatelny, nicmene uplne nanic, ptze chybi vlastni jadro klienta, na kterem pracuju tedka.
PVH - 14. červenec 2002 19:35sipka
ZAMĚŘIT
PVH
btw: kdo z vás se bude stavět se stovkama lodí? a hlavně: kdo z hráčů??
PVH - 14. červenec 2002 19:35sipka
ZAMĚŘIT
PVH
no já původně myslel, ?e mapa sektoru bude tie? posuvná...

Jirka006, Mr. Spock: navrhněte nějaká data, ať u? vám vrátim ty CDčka...
happz - 14. červenec 2002 19:02sipka
ZAMĚŘIT
happz
Hm, ja bych vubec rad videl spoustu veci kolem tehle obrazovek. Nekdy mi pripada, ze je to dost nepromysleny. Jako prvni vec me napadaji velikosti policek behem bitvy - pokud se potkaji flotily o stovkach lodi, kam se krucis ty lode podeji, pokud ma byt kazda na jednom policku. A kam mezi ne vecpu planety, a hvezdy?

Docela by bodla nejaka d[e|a]lsi schuzka. Uni, mohl by ses dostavit do Phy, na nejake to setkani?
Anonym: Unimatrix325 - 14. červenec 2002 18:49sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : v tom případě trvám na tom, aby někdo co nejdříve předvedl jak si představuje "zábavné" boje v "dvouobrazovkovém" re?imu...
PVH - 14. červenec 2002 16:37sipka
ZAMĚŘIT
PVH
to znám, tenhle pocit mám téměř u v?eho...:-)
happz - 14. červenec 2002 15:54sipka
ZAMĚŘIT
happz
Nu, jsem z5. Zdrav, opalen a odpocat :) A jak tak koukam, nic moc noveho se neudalo. Tak si zas budu pokracovat v ozivovani.

PVH: grafiku co nejdrive, kdyz me netlaci cas, nemam spravnou motivaci :)
PVH - 14. červenec 2002 15:46sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Happz: Ji? brzy....dostane? obrázek tactical view....ale je?tě vydr?...
PVH - 14. červenec 2002 15:42sipka
ZAMĚŘIT
PVH
A hlavně, nenič mi moje obrázky...:-))
PVH - 14. červenec 2002 15:38sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Uni, nic proti tobě, ale tenhle princip jsme, myslim, projednali u? na srazech, a zavrhli jsme ho. A hlavně, rozhraní u? je vymy?lený a udělaný, Happz u? ho i programuje. Tak?e je podle mě kravina, aby jsme to předělávali, u? proto, ?e by to bylo hrozně slo?itý na hratelnost a na velikost mapy v paměti, proče?, jsme to taky zavrhli....
Kovi - 13. červenec 2002 08:47sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Spock: S ucasti na Pentaconu souhlasim. Do Prahy bych moh snad i klidne na den zaskocit a zucastnit se.

Jirka006: ad delo: A tak stroj je to peknej. Nekteri (jako treba Naku) maji sice vetsi masinku, ale pro me je to pokrok). Tudiz ve zkratce:
Athlon XP1800(1,53 GHz), MB: MSI KT3 Ultra, 512 MB DDR 333 MHz RAM, 80 GB Baracuda, GeForce 4 Titanium 4200 64 MB, 52x CD-ROMka, 40x24x10 CD-RW HP, 19" AOC montak a repracky se subwooferem Encore XP-250 (peknej kraval delaj). Dela mi to pres 9000 bodu v 3D Mark2001, coz si myslim, je celkem slusny.
A to jsem se te chtel zeptat. Tys to sice zkousel jen chvilku, ale bortil se ti u nekterejch pismenek v New Worlds font? Nektery jsou hodne necitelny a dela mi to pri vsech rozlisenich a pri 16bit i 32bit barvach - tak nevim. Zkusim se mrknout na Netu.

== End of machrovani ==
Anonym: Unimatrix325 - 12. červenec 2002 20:42sipka
ZAMĚŘIT
0
no nic...doufám, ?e tam ty lomítka zdárně objevíte :-)
Anonym: Unimatrix325 - 12. červenec 2002 20:41sipka
ZAMĚŘIT
0
teda ...tady ten STARNET mě S*** čím dál tím víc... chci sem dát příspěvek s odkazy... pí?e to NEUKONČENÝ a TAG !
Tak zru?ím odkazy a napí?u to normálně...a NEPÍ?E TO LOMÍTKA !!!
já bych se na to html vy***** :-(
Anonym: Unimatrix325 - 12. červenec 2002 20:39sipka
ZAMĚŘIT
0
Pod následujícím odkazem se skrývá můj návrh BATTLESCREENU. www.webpark.czunibattle.jpg Čím? chci naznačit, ?e s třemi druhy zobrazení stále počítám (STRATEGIC, TACTICAL, BATTLE) a to proto, ?e v rámci galaxie jsou dvě zobrazení málo. Pokud chce hra zabrat detailně jak celou galaxii a jednotlivé sektory, tak i lodě, myslím si, ?e třetí typ zobrazení je nutný. STRATEGIC by zabíral celou Galaxii (tedy scrolovatelnou... výhled by zabíral např. pouze ?esnáctinu, podle velikosti galaxie). Nejmen?í jednotkou by byl sektor. Po této plo?e by se lodě pohybovaly pomocí warpu. Tuto představu v podstatě dobře vyjadřuje následující screen. www.webpark.czunistrategic.jpg TACTICAL by zabíral jeden sektor, kde by slunce a planety zabíraly v?dy jedno pole stejně jako loď, nebo flotila. Přičem? lodě(flotily) mohou být na stejných polích. Loď na stejném poli jako planeta se bere jako loď na orbitě. Pouze lodě na stejném poli spolu mohou vést boj. Po této plo?e (uvnitř hvězdného systému) se lodě pohybují pomocí Impulzního pohonu. Představu TACTICAL SCREENU vyjadřuje následující odkaz www.webpark.czunitactical.jpg BATTLE by byl přístupný pouze v případě boje, na jeho plo?e by nebyly přítomny ?ádné planety ani cizí tělesa. Střetli by se zde pouze nepřátelské lodě. Tuto obrazovku je mo?no při bojích vynechat a bitvy nechat rozhodnout automaticky, kdy se ztráty vypočítají z porovnání síly flotil. Pokud se v?ak hráč rozhodne přímo zadávat rozkazy k útoku jednotlivým lodím, bude se muset přepnout do této obrazovky. Po této plo?e se lodě pohybují pomocí manévrovacích trysek a nemů?e být více lodí na jednom poli. Výjimku tvoří pouze flotila lodí stejného typu, která je brána jako jedna jednotka (např. letka 4 Defiantů). Představu BATTLE SCREENU vyjadřuje následující odkaz. www.webpark.czunibattle.jpg
Anonym: Unimatrix325 - 12. červenec 2002 20:32sipka
ZAMĚŘIT
0
zamy?lení nad začátkem hry....

V?echny polo?ky mají časové omezení, po kterém se sami ukončí (animace loga, intro atd.)

Inicializace grafiky (Černá obrazovka)

1.Animované logo (Např. WDK GAMES) (lze přeskočit stiskem jakékoliv klávesy na dal?í polo?ku) (Btw stisk Esc skočí kdykoliv přímo do menu)

2.Animované logo (Např. StarTrek games) (lze přeskočit stiskem jakékoliv klávsy na dal?í polo?ku)

..
..

N.Animované logo (lze přeskočit stiskem jakékoliv klávesy na dal?í polo?ku)
Intro (lze přeskočit stiskem jakékoliv klávesy a přehraje se pouze při prvním spu?tění) (BTW na tomhle se je?tě dohodneme)

Logo ST Evolution (lze přeskočit stiskem jakékoliv klávesy na dal?í polo?ku)

Hlavní menu - polo?ky :
Singleplayer
Newgame
Campaign
Race
Federation
Klingon
Romulan
(v?echny polo?ky)
Difficulty (Ensign,Captain,Admiral)
Map size (Small,Medium,Large,Huge)
Start (Spustí hru a skočí na GALSCREEN)
Custom
Race
Federation
Klingon
Romulan
Cardassian
Dominion
Borg
Other...
(v?echny polo?ky)
Difficulty (Ensign,Captain,Admiral)
Map size (Small,Medium,Large,Huge)
Start (Spustí hru)
Loadgame
Loadfile (Načte hru ze souboru a skočí na GALSCREEN)
Deletefile (Sma?e soubor/soubory s ulo?enou hrou)
(Pozn. Soubory jdou seřadit podle jména i stáří)
Multiplayer
Modem
TCP/IP
IPX
Options (rozli?ení,hudba,zvuky,citlivost my?i...)
Intro (přehraje znovu intro)
Credits (přehraje seznam autorů (lze přeskočit stiskem jakékoliv klávesy na dal?í polo?ku))

Exit
No (Vrátí se do menu)
Yes (Ukončí hru a vrátí se do Win)
takhle to vypadá nepřehledně, ale zapracuju na přehledněj?í formě....
Mr.Spock - 12. červenec 2002 18:23sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
all: navrhuji zucastnit se jako prednasejici nadchazejiciho pentaconu, jez se uskutecni v praze 6. az 8. zari, kde bychom mohli verejne a oficialne predstavit nas(e) projekt(y) lidem. co vy na to? do te doby by sand mohlo byt k videni uz par dalsich veci ze hry a ja myslim, ze neni lepsi povzbuzovadlo, nez zajem verejnosti!
Mr.Spock - 12. červenec 2002 18:06sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
pvh: hele a co bude s tema mejma hrama, ty ses nejakej chronickej dluzic, ne:-)? sliboval jsi mi je do konce tydne!
Jirka006 - 12. červenec 2002 09:13sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
PVH: Tak mne napadá, myslis, ze bys mi taky udelal nejake to jednoduche logo pro BOTF stranky?


Nejnovější   Novější 2700 - 2719 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o