|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Ad Schuzka: Co treba streda 17.07.2002 v 18:30 na obvyklem miste (MUZEUM)?
Ad Uni - uvodni menu: Asi to je v pohodě, ale chce to udelat v te prehlednejsi forme (staci kaskadovane html). Posli mi to a ja to pridam do IPI.
Ad Uni - battlescreen/happz mapsec: No, mel jsem dojem, ze mapsec bude taky skrolovatelna a tedy bude moci byt dodrzen princip 1 ctverec = 1 lod (hvezdy, planety = vice poli), tedy nebude treba battlescreen, aby se hra nekouskovala - z meho pohledu - byla hratelnejsi. Chtelo by to mozna jeste nazornou diskusi nad stolem... az bude schuzka... vytisknu ty mapy co jsou k dispozici a vezmu to s sebou...
Vsichni: prosim, sdelte, zda-li se dostavite na sraz... |
|
|
|
| schuzka: prakticky kdykoliv krome ctvrtka a patku. |
|
|
|
| all: navrhuji usporadat schuzku tento tyden - kdykoli. jak se zda, nikdo neni mimo zemekouli, takze by to nemel byt az tak velky problem. ja osobne mam cas neustale, takze si vybirejte spise vy: predne pracujici a mimoprazsti. je treba projednat hned nekolik veci:
1) definitivne zkompletovat zakl. principy hry
2) potvrdit logo (tymu i hry) jako finalni
3) projednat ucast na nadchazejicim pentaconu a veci s nim spojene
4) probrat homepage a dalsi veci kolem propagace
...a pochopitelne i spostu dlasich veci! |
|
|
|
| Ad Uniho návrh... nedělejme bububu...vse je nutne zvazit, kazdy navrh... Zitra v práci k tomu napisu neco vic... zatím!
Uni: lomítka jsem objevil... :-) |
|
|
|
| PVH: Pondělí 15.07.2002 - 20:00 u trafiky v Nuslích pod Nuselakem. |
|
|
|
| Tos asi nevidel me flotily v BOTFu :) Ja se primo vyzivam v masove vyrobe, a nekolik stadecek Defiantu a Sovereignu udela na ostatni dost dojem. No, a koho nezaujme tohle, tak treba takova neutralizace planety pomoci nekolika desitem lodi je otazka 2 kol :)
Ani tak nejde o to, kdo, jako spis o to, ze to mozne je :) Nevis, jak velka mapa bude, nevis, kolik lodi bude potreba na jeji hlidani, a ja rozhodne nechci branit nekomu postavit si stovky lodi a vyuzivat je naplno. Jiste, nemuzeme umoznit vsechno, a casem dojdeme k jistym omezenim, ale tohle bych IMHO nehrotil.
Pokud bude mapa sektoru posuvna - to u me dost veci meni, ja totiz pocitam s neposuvnou mapou sektoru. Nu, neni problem to tak udelat, mapu sektoru jsem jeste nezacal ozivovat, ptze jeste nemam navrh GUI. Zatim se placam v GALSCREENU a dopisuju co muzu. Saotny screen je uz zivy a zkompilovatelny, nicmene uplne nanic, ptze chybi vlastni jadro klienta, na kterem pracuju tedka. |
|
|
|
| btw: kdo z vás se bude stavět se stovkama lodí? a hlavně: kdo z hráčů?? |
|
|
|
| no já původně myslel, ?e mapa sektoru bude tie? posuvná...
Jirka006, Mr. Spock: navrhněte nějaká data, ať u? vám vrátim ty CDčka...
|
|
|
|
| Hm, ja bych vubec rad videl spoustu veci kolem tehle obrazovek. Nekdy mi pripada, ze je to dost nepromysleny. Jako prvni vec me napadaji velikosti policek behem bitvy - pokud se potkaji flotily o stovkach lodi, kam se krucis ty lode podeji, pokud ma byt kazda na jednom policku. A kam mezi ne vecpu planety, a hvezdy?
Docela by bodla nejaka d[e|a]lsi schuzka. Uni, mohl by ses dostavit do Phy, na nejake to setkani? |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 14. červenec 2002 18:49 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| PVH : v tom případě trvám na tom, aby někdo co nejdříve předvedl jak si představuje "zábavné" boje v "dvouobrazovkovém" re?imu... |
|
|
|
| to znám, tenhle pocit mám téměř u v?eho...:-)
|
|
|
|
| Nu, jsem z5. Zdrav, opalen a odpocat :) A jak tak koukam, nic moc noveho se neudalo. Tak si zas budu pokracovat v ozivovani.
PVH: grafiku co nejdrive, kdyz me netlaci cas, nemam spravnou motivaci :) |
|
|
|
| Happz: Ji? brzy....dostane? obrázek tactical view....ale je?tě vydr?...
|
|
|
|
| A hlavně, nenič mi moje obrázky...:-)) |
|
|
|
| Uni, nic proti tobě, ale tenhle princip jsme, myslim, projednali u? na srazech, a zavrhli jsme ho. A hlavně, rozhraní u? je vymy?lený a udělaný, Happz u? ho i programuje. Tak?e je podle mě kravina, aby jsme to předělávali, u? proto, ?e by to bylo hrozně slo?itý na hratelnost a na velikost mapy v paměti, proče?, jsme to taky zavrhli.... |
|
|
|
| Spock: S ucasti na Pentaconu souhlasim. Do Prahy bych moh snad i klidne na den zaskocit a zucastnit se.
Jirka006: ad delo: A tak stroj je to peknej. Nekteri (jako treba Naku) maji sice vetsi masinku, ale pro me je to pokrok). Tudiz ve zkratce: Athlon XP1800(1,53 GHz), MB: MSI KT3 Ultra, 512 MB DDR 333 MHz RAM, 80 GB Baracuda, GeForce 4 Titanium 4200 64 MB, 52x CD-ROMka, 40x24x10 CD-RW HP, 19" AOC montak a repracky se subwooferem Encore XP-250 (peknej kraval delaj). Dela mi to pres 9000 bodu v 3D Mark2001, coz si myslim, je celkem slusny.
A to jsem se te chtel zeptat. Tys to sice zkousel jen chvilku, ale bortil se ti u nekterejch pismenek v New Worlds font? Nektery jsou hodne necitelny a dela mi to pri vsech rozlisenich a pri 16bit i 32bit barvach - tak nevim. Zkusim se mrknout na Netu.
== End of machrovani == |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 12. červenec 2002 20:42 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| no nic...doufám, ?e tam ty lomítka zdárně objevíte :-) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 12. červenec 2002 20:41 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| teda ...tady ten STARNET mě S*** čím dál tím víc... chci sem dát příspěvek s odkazy... pí?e to NEUKONČENÝ a TAG !
Tak zru?ím odkazy a napí?u to normálně...a NEPÍ?E TO LOMÍTKA !!!
já bych se na to html vy***** :-( |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 12. červenec 2002 20:39 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Pod následujícím odkazem se skrývá můj návrh BATTLESCREENU.
www.webpark.czunibattle.jpg
Čím? chci naznačit, ?e s třemi druhy zobrazení stále počítám (STRATEGIC, TACTICAL, BATTLE) a to proto, ?e v rámci galaxie jsou dvě zobrazení málo. Pokud chce hra zabrat detailně jak celou galaxii a jednotlivé sektory, tak i lodě, myslím si, ?e třetí typ zobrazení je nutný. STRATEGIC by zabíral celou Galaxii (tedy scrolovatelnou... výhled by zabíral např. pouze ?esnáctinu, podle velikosti galaxie). Nejmen?í jednotkou by byl sektor. Po této plo?e by se lodě pohybovaly pomocí warpu. Tuto představu v podstatě dobře vyjadřuje následující screen. www.webpark.czunistrategic.jpg TACTICAL by zabíral jeden sektor, kde by slunce a planety zabíraly v?dy jedno pole stejně jako loď, nebo flotila. Přičem? lodě(flotily) mohou být na stejných polích. Loď na stejném poli jako planeta se bere jako loď na orbitě. Pouze lodě na stejném poli spolu mohou vést boj. Po této plo?e (uvnitř hvězdného systému) se lodě pohybují pomocí Impulzního pohonu. Představu TACTICAL SCREENU vyjadřuje následující odkaz www.webpark.czunitactical.jpg BATTLE by byl přístupný pouze v případě boje, na jeho plo?e by nebyly přítomny ?ádné planety ani cizí tělesa. Střetli by se zde pouze nepřátelské lodě. Tuto obrazovku je mo?no při bojích vynechat a bitvy nechat rozhodnout automaticky, kdy se ztráty vypočítají z porovnání síly flotil. Pokud se v?ak hráč rozhodne přímo zadávat rozkazy k útoku jednotlivým lodím, bude se muset přepnout do této obrazovky. Po této plo?e se lodě pohybují pomocí manévrovacích trysek a nemů?e být více lodí na jednom poli. Výjimku tvoří pouze flotila lodí stejného typu, která je brána jako jedna jednotka (např. letka 4 Defiantů). Představu BATTLE SCREENU vyjadřuje následující odkaz. www.webpark.czunibattle.jpg
|
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|