|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| A co takhle sejit se nekde na Smichove a to bych pak mohl i v 17:30? Treba na Andelu? Driv to ale vazne nejde.
PVH: Pokud nebudes moct dnes, tak ve stredu ve stredu na srazu nebo nebude-li u trafiky, jo? V kazdem pripade mi zavolej: 0604625920 |
|
|
|
| No, ohledne schuzky - den je v poradku, ale neslo by to driv, rekneme tak o hodku az hodku a pul? V osm mi jede posledni rozumnej bus domu, a sedet na aclavaku od 1830 mi prijde teda v podstate zbytecny. |
|
|
|
| Ad Schuzka: Co treba streda 17.07.2002 v 18:30 na obvyklem miste (MUZEUM)?
Ad Uni - uvodni menu: Asi to je v pohodě, ale chce to udelat v te prehlednejsi forme (staci kaskadovane html). Posli mi to a ja to pridam do IPI.
Ad Uni - battlescreen/happz mapsec: No, mel jsem dojem, ze mapsec bude taky skrolovatelna a tedy bude moci byt dodrzen princip 1 ctverec = 1 lod (hvezdy, planety = vice poli), tedy nebude treba battlescreen, aby se hra nekouskovala - z meho pohledu - byla hratelnejsi. Chtelo by to mozna jeste nazornou diskusi nad stolem... az bude schuzka... vytisknu ty mapy co jsou k dispozici a vezmu to s sebou...
Vsichni: prosim, sdelte, zda-li se dostavite na sraz... |
|
|
|
| schuzka: prakticky kdykoliv krome ctvrtka a patku. |
|
|
|
| all: navrhuji usporadat schuzku tento tyden - kdykoli. jak se zda, nikdo neni mimo zemekouli, takze by to nemel byt az tak velky problem. ja osobne mam cas neustale, takze si vybirejte spise vy: predne pracujici a mimoprazsti. je treba projednat hned nekolik veci:
1) definitivne zkompletovat zakl. principy hry
2) potvrdit logo (tymu i hry) jako finalni
3) projednat ucast na nadchazejicim pentaconu a veci s nim spojene
4) probrat homepage a dalsi veci kolem propagace
...a pochopitelne i spostu dlasich veci! |
|
|
|
| Ad Uniho návrh... nedělejme bububu...vse je nutne zvazit, kazdy navrh... Zitra v práci k tomu napisu neco vic... zatím!
Uni: lomítka jsem objevil... :-) |
|
|
|
| PVH: Pondělí 15.07.2002 - 20:00 u trafiky v Nuslích pod Nuselakem. |
|
|
|
| Tos asi nevidel me flotily v BOTFu :) Ja se primo vyzivam v masove vyrobe, a nekolik stadecek Defiantu a Sovereignu udela na ostatni dost dojem. No, a koho nezaujme tohle, tak treba takova neutralizace planety pomoci nekolika desitem lodi je otazka 2 kol :)
Ani tak nejde o to, kdo, jako spis o to, ze to mozne je :) Nevis, jak velka mapa bude, nevis, kolik lodi bude potreba na jeji hlidani, a ja rozhodne nechci branit nekomu postavit si stovky lodi a vyuzivat je naplno. Jiste, nemuzeme umoznit vsechno, a casem dojdeme k jistym omezenim, ale tohle bych IMHO nehrotil.
Pokud bude mapa sektoru posuvna - to u me dost veci meni, ja totiz pocitam s neposuvnou mapou sektoru. Nu, neni problem to tak udelat, mapu sektoru jsem jeste nezacal ozivovat, ptze jeste nemam navrh GUI. Zatim se placam v GALSCREENU a dopisuju co muzu. Saotny screen je uz zivy a zkompilovatelny, nicmene uplne nanic, ptze chybi vlastni jadro klienta, na kterem pracuju tedka. |
|
|
|
| btw: kdo z vás se bude stavět se stovkama lodí? a hlavně: kdo z hráčů?? |
|
|
|
| no já původně myslel, ?e mapa sektoru bude tie? posuvná...
Jirka006, Mr. Spock: navrhněte nějaká data, ať u? vám vrátim ty CDčka...
|
|
|
|
| Hm, ja bych vubec rad videl spoustu veci kolem tehle obrazovek. Nekdy mi pripada, ze je to dost nepromysleny. Jako prvni vec me napadaji velikosti policek behem bitvy - pokud se potkaji flotily o stovkach lodi, kam se krucis ty lode podeji, pokud ma byt kazda na jednom policku. A kam mezi ne vecpu planety, a hvezdy?
Docela by bodla nejaka d[e|a]lsi schuzka. Uni, mohl by ses dostavit do Phy, na nejake to setkani? |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 14. červenec 2002 18:49 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| PVH : v tom případě trvám na tom, aby někdo co nejdříve předvedl jak si představuje "zábavné" boje v "dvouobrazovkovém" re?imu... |
|
|
|
| to znám, tenhle pocit mám téměř u v?eho...:-)
|
|
|
|
| Nu, jsem z5. Zdrav, opalen a odpocat :) A jak tak koukam, nic moc noveho se neudalo. Tak si zas budu pokracovat v ozivovani.
PVH: grafiku co nejdrive, kdyz me netlaci cas, nemam spravnou motivaci :) |
|
|
|
| Happz: Ji? brzy....dostane? obrázek tactical view....ale je?tě vydr?...
|
|
|
|
| A hlavně, nenič mi moje obrázky...:-)) |
|
|
|
| Uni, nic proti tobě, ale tenhle princip jsme, myslim, projednali u? na srazech, a zavrhli jsme ho. A hlavně, rozhraní u? je vymy?lený a udělaný, Happz u? ho i programuje. Tak?e je podle mě kravina, aby jsme to předělávali, u? proto, ?e by to bylo hrozně slo?itý na hratelnost a na velikost mapy v paměti, proče?, jsme to taky zavrhli.... |
|
|
|
| Spock: S ucasti na Pentaconu souhlasim. Do Prahy bych moh snad i klidne na den zaskocit a zucastnit se.
Jirka006: ad delo: A tak stroj je to peknej. Nekteri (jako treba Naku) maji sice vetsi masinku, ale pro me je to pokrok). Tudiz ve zkratce: Athlon XP1800(1,53 GHz), MB: MSI KT3 Ultra, 512 MB DDR 333 MHz RAM, 80 GB Baracuda, GeForce 4 Titanium 4200 64 MB, 52x CD-ROMka, 40x24x10 CD-RW HP, 19" AOC montak a repracky se subwooferem Encore XP-250 (peknej kraval delaj). Dela mi to pres 9000 bodu v 3D Mark2001, coz si myslim, je celkem slusny.
A to jsem se te chtel zeptat. Tys to sice zkousel jen chvilku, ale bortil se ti u nekterejch pismenek v New Worlds font? Nektery jsou hodne necitelny a dela mi to pri vsech rozlisenich a pri 16bit i 32bit barvach - tak nevim. Zkusim se mrknout na Netu.
== End of machrovani == |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 12. červenec 2002 20:42 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| no nic...doufám, ?e tam ty lomítka zdárně objevíte :-) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|