|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| No, jak jsem tak procital stranku o tom projektu - featurky - tak jsem v podstate cetl o ST:Evolution. Ted jenom, kdo to stihne drive.
Docela se mi libi myslenka hratelnosti za VSECHNY dostupne rasy (s tim ostatne pocitam, staci je dobre popsat) ale reseno s rozhranim. Pocitaji s tim, ze 4 hlavni rasy (UFK, KE, RSE, Borg) maji vlastni styly GUI, ostatni rasy jsou hratelne pres 'general' interface. To se mi libi, my budeme mit ovsem moznost pridavat rozhrani naprosto nezavisle na samotnem kodu hry - az si nekdo da tu praci a vytvori screeny a dalsi ikonky treba pro veridiany, neni problem je hrat pres tohle GUI misto obecneho.
Jinak vlastne vsechno, co maji uvedeno jako features (krome 3D boje :) mame i my ;) Zajimave. Asi to nejde udelat moc jinak. Budeme tedy souperit v komplexnosti - ja doufam, ze se povede uvolnit hracum ruce - doslova a dopismene. Umoznit jim alespon z casti vsechno, co je muze kde napadnout, a zaroven mit ve hre pokud mozno co nejvic realii (lodi, udalosti, akci)
No, jsou si ty navrhy dost, opravdu dost podobne. Kdyby byly uz nejake dalsi informace, bylo by to super, takhle je to tezko na nejake hodnoceni nebo rikani - vsechno jsou to sliby vyvojaru (stejne jako nase) a ty konci vetsinou v propadlisti dejin - 'Zadny plan neprecka kontakt s nepritelem.' |
|
|
|
| Beru. ;-)
Co říkáte na tu Universal Evolution? |
|
|
|
| Na Andelu? 1730? Mekdonalds? Nu dobra, muzu. |
|
|
|
| ok, tak co dat sraz tedy na stredu v 17:30 na andelu, rekneme treba pred mc donald´s??? |
|
|
|
| A co takhle sejit se nekde na Smichove a to bych pak mohl i v 17:30? Treba na Andelu? Driv to ale vazne nejde.
PVH: Pokud nebudes moct dnes, tak ve stredu ve stredu na srazu nebo nebude-li u trafiky, jo? V kazdem pripade mi zavolej: 0604625920 |
|
|
|
| No, ohledne schuzky - den je v poradku, ale neslo by to driv, rekneme tak o hodku az hodku a pul? V osm mi jede posledni rozumnej bus domu, a sedet na aclavaku od 1830 mi prijde teda v podstate zbytecny. |
|
|
|
| Ad Schuzka: Co treba streda 17.07.2002 v 18:30 na obvyklem miste (MUZEUM)?
Ad Uni - uvodni menu: Asi to je v pohodě, ale chce to udelat v te prehlednejsi forme (staci kaskadovane html). Posli mi to a ja to pridam do IPI.
Ad Uni - battlescreen/happz mapsec: No, mel jsem dojem, ze mapsec bude taky skrolovatelna a tedy bude moci byt dodrzen princip 1 ctverec = 1 lod (hvezdy, planety = vice poli), tedy nebude treba battlescreen, aby se hra nekouskovala - z meho pohledu - byla hratelnejsi. Chtelo by to mozna jeste nazornou diskusi nad stolem... az bude schuzka... vytisknu ty mapy co jsou k dispozici a vezmu to s sebou...
Vsichni: prosim, sdelte, zda-li se dostavite na sraz... |
|
|
|
| schuzka: prakticky kdykoliv krome ctvrtka a patku. |
|
|
|
| all: navrhuji usporadat schuzku tento tyden - kdykoli. jak se zda, nikdo neni mimo zemekouli, takze by to nemel byt az tak velky problem. ja osobne mam cas neustale, takze si vybirejte spise vy: predne pracujici a mimoprazsti. je treba projednat hned nekolik veci:
1) definitivne zkompletovat zakl. principy hry
2) potvrdit logo (tymu i hry) jako finalni
3) projednat ucast na nadchazejicim pentaconu a veci s nim spojene
4) probrat homepage a dalsi veci kolem propagace
...a pochopitelne i spostu dlasich veci! |
|
|
|
| Ad Uniho návrh... nedělejme bububu...vse je nutne zvazit, kazdy navrh... Zitra v práci k tomu napisu neco vic... zatím!
Uni: lomítka jsem objevil... :-) |
|
|
|
| PVH: Pondělí 15.07.2002 - 20:00 u trafiky v Nuslích pod Nuselakem. |
|
|
|
| Tos asi nevidel me flotily v BOTFu :) Ja se primo vyzivam v masove vyrobe, a nekolik stadecek Defiantu a Sovereignu udela na ostatni dost dojem. No, a koho nezaujme tohle, tak treba takova neutralizace planety pomoci nekolika desitem lodi je otazka 2 kol :)
Ani tak nejde o to, kdo, jako spis o to, ze to mozne je :) Nevis, jak velka mapa bude, nevis, kolik lodi bude potreba na jeji hlidani, a ja rozhodne nechci branit nekomu postavit si stovky lodi a vyuzivat je naplno. Jiste, nemuzeme umoznit vsechno, a casem dojdeme k jistym omezenim, ale tohle bych IMHO nehrotil.
Pokud bude mapa sektoru posuvna - to u me dost veci meni, ja totiz pocitam s neposuvnou mapou sektoru. Nu, neni problem to tak udelat, mapu sektoru jsem jeste nezacal ozivovat, ptze jeste nemam navrh GUI. Zatim se placam v GALSCREENU a dopisuju co muzu. Saotny screen je uz zivy a zkompilovatelny, nicmene uplne nanic, ptze chybi vlastni jadro klienta, na kterem pracuju tedka. |
|
|
|
| btw: kdo z vás se bude stavět se stovkama lodí? a hlavně: kdo z hráčů?? |
|
|
|
| no já původně myslel, ?e mapa sektoru bude tie? posuvná...
Jirka006, Mr. Spock: navrhněte nějaká data, ať u? vám vrátim ty CDčka...
|
|
|
|
| Hm, ja bych vubec rad videl spoustu veci kolem tehle obrazovek. Nekdy mi pripada, ze je to dost nepromysleny. Jako prvni vec me napadaji velikosti policek behem bitvy - pokud se potkaji flotily o stovkach lodi, kam se krucis ty lode podeji, pokud ma byt kazda na jednom policku. A kam mezi ne vecpu planety, a hvezdy?
Docela by bodla nejaka d[e|a]lsi schuzka. Uni, mohl by ses dostavit do Phy, na nejake to setkani? |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 14. červenec 2002 18:49 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| PVH : v tom případě trvám na tom, aby někdo co nejdříve předvedl jak si představuje "zábavné" boje v "dvouobrazovkovém" re?imu... |
|
|
|
| to znám, tenhle pocit mám téměř u v?eho...:-)
|
|
|
|
| Nu, jsem z5. Zdrav, opalen a odpocat :) A jak tak koukam, nic moc noveho se neudalo. Tak si zas budu pokracovat v ozivovani.
PVH: grafiku co nejdrive, kdyz me netlaci cas, nemam spravnou motivaci :) |
|
|
|
| Happz: Ji? brzy....dostane? obrázek tactical view....ale je?tě vydr?...
|
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|