Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2688 - 2707 / 3834Starší   Nejstarší

happz - 15. červenec 2002 21:04sipka
ZAMĚŘIT
happz
JA se hejbu jak nejlip muzu, zrovna ted hledam po vsex warezex packy pro Quake II :) Zkompiloval sem si vlastni verzi a ted si to chci zahrat a neni s cim :( BTW uz jste nkdy videli Quakea v ASCII artu? :)))

No ale vazne - ja mam oziven GALSCREEN, ted pracuju na tom protokolu a vubec systemu hry. Jde to pomalu, ale spatne :) nejhorsi je pridavani tech ruznych zprav apod. Na neco zapomenout a hotovo.

Naku, mohl bys vzit na schuzku tu knizku o IPX? Knizka nebude nahrazena svoji elektronickou podobou, aspon u me ne.
PVH - 15. červenec 2002 20:55sipka
ZAMĚŘIT
PVH
měli bychom sebou pohnout....
happz - 15. červenec 2002 20:45sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, jak jsem tak procital stranku o tom projektu - featurky - tak jsem v podstate cetl o ST:Evolution. Ted jenom, kdo to stihne drive.

Docela se mi libi myslenka hratelnosti za VSECHNY dostupne rasy (s tim ostatne pocitam, staci je dobre popsat) ale reseno s rozhranim. Pocitaji s tim, ze 4 hlavni rasy (UFK, KE, RSE, Borg) maji vlastni styly GUI, ostatni rasy jsou hratelne pres 'general' interface. To se mi libi, my budeme mit ovsem moznost pridavat rozhrani naprosto nezavisle na samotnem kodu hry - az si nekdo da tu praci a vytvori screeny a dalsi ikonky treba pro veridiany, neni problem je hrat pres tohle GUI misto obecneho.

Jinak vlastne vsechno, co maji uvedeno jako features (krome 3D boje :) mame i my ;) Zajimave. Asi to nejde udelat moc jinak. Budeme tedy souperit v komplexnosti - ja doufam, ze se povede uvolnit hracum ruce - doslova a dopismene. Umoznit jim alespon z casti vsechno, co je muze kde napadnout, a zaroven mit ve hre pokud mozno co nejvic realii (lodi, udalosti, akci)

No, jsou si ty navrhy dost, opravdu dost podobne. Kdyby byly uz nejake dalsi informace, bylo by to super, takhle je to tezko na nejake hodnoceni nebo rikani - vsechno jsou to sliby vyvojaru (stejne jako nase) a ty konci vetsinou v propadlisti dejin - 'Zadny plan neprecka kontakt s nepritelem.'
Jirka006 - 15. červenec 2002 19:54sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Beru. ;-)

Co říkáte na tu Universal Evolution?
happz - 15. červenec 2002 18:42sipka
ZAMĚŘIT
happz
Na Andelu? 1730? Mekdonalds? Nu dobra, muzu.
Mr.Spock - 15. červenec 2002 18:10sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
ok, tak co dat sraz tedy na stredu v 17:30 na andelu, rekneme treba pred mc donald´s???
Jirka006 - 15. červenec 2002 17:49sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
A co takhle sejit se nekde na Smichove a to bych pak mohl i v 17:30? Treba na Andelu? Driv to ale vazne nejde.

PVH: Pokud nebudes moct dnes, tak ve stredu ve stredu na srazu nebo nebude-li u trafiky, jo? V kazdem pripade mi zavolej: 0604625920
happz - 15. červenec 2002 16:23sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, ohledne schuzky - den je v poradku, ale neslo by to driv, rekneme tak o hodku az hodku a pul? V osm mi jede posledni rozumnej bus domu, a sedet na aclavaku od 1830 mi prijde teda v podstate zbytecny.
Jirka006 - 15. červenec 2002 10:07sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Podívejte se na tohle!!!!
Jirka006 - 15. červenec 2002 08:59sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Ad Schuzka: Co treba streda 17.07.2002 v 18:30 na obvyklem miste (MUZEUM)?

Ad Uni - uvodni menu: Asi to je v pohodě, ale chce to udelat v te prehlednejsi forme (staci kaskadovane html). Posli mi to a ja to pridam do IPI.

Ad Uni - battlescreen/happz mapsec: No, mel jsem dojem, ze mapsec bude taky skrolovatelna a tedy bude moci byt dodrzen princip 1 ctverec = 1 lod (hvezdy, planety = vice poli), tedy nebude treba battlescreen, aby se hra nekouskovala - z meho pohledu - byla hratelnejsi. Chtelo by to mozna jeste nazornou diskusi nad stolem... az bude schuzka... vytisknu ty mapy co jsou k dispozici a vezmu to s sebou...

Vsichni: prosim, sdelte, zda-li se dostavite na sraz...
happz - 15. červenec 2002 08:05sipka
ZAMĚŘIT
happz
schuzka: prakticky kdykoliv krome ctvrtka a patku.
Mr.Spock - 14. červenec 2002 23:43sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
all: navrhuji usporadat schuzku tento tyden - kdykoli. jak se zda, nikdo neni mimo zemekouli, takze by to nemel byt az tak velky problem. ja osobne mam cas neustale, takze si vybirejte spise vy: predne pracujici a mimoprazsti. je treba projednat hned nekolik veci:

1) definitivne zkompletovat zakl. principy hry
2) potvrdit logo (tymu i hry) jako finalni
3) projednat ucast na nadchazejicim pentaconu a veci s nim spojene
4) probrat homepage a dalsi veci kolem propagace

...a pochopitelne i spostu dlasich veci!
Jirka006 - 14. červenec 2002 22:54sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Ad Uniho návrh... nedělejme bububu...vse je nutne zvazit, kazdy navrh... Zitra v práci k tomu napisu neco vic... zatím!

Uni: lomítka jsem objevil... :-)
Jirka006 - 14. červenec 2002 22:43sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
PVH: Pondělí 15.07.2002 - 20:00 u trafiky v Nuslích pod Nuselakem.
happz - 14. červenec 2002 19:45sipka
ZAMĚŘIT
happz
Tos asi nevidel me flotily v BOTFu :) Ja se primo vyzivam v masove vyrobe, a nekolik stadecek Defiantu a Sovereignu udela na ostatni dost dojem. No, a koho nezaujme tohle, tak treba takova neutralizace planety pomoci nekolika desitem lodi je otazka 2 kol :)

Ani tak nejde o to, kdo, jako spis o to, ze to mozne je :) Nevis, jak velka mapa bude, nevis, kolik lodi bude potreba na jeji hlidani, a ja rozhodne nechci branit nekomu postavit si stovky lodi a vyuzivat je naplno. Jiste, nemuzeme umoznit vsechno, a casem dojdeme k jistym omezenim, ale tohle bych IMHO nehrotil.

Pokud bude mapa sektoru posuvna - to u me dost veci meni, ja totiz pocitam s neposuvnou mapou sektoru. Nu, neni problem to tak udelat, mapu sektoru jsem jeste nezacal ozivovat, ptze jeste nemam navrh GUI. Zatim se placam v GALSCREENU a dopisuju co muzu. Saotny screen je uz zivy a zkompilovatelny, nicmene uplne nanic, ptze chybi vlastni jadro klienta, na kterem pracuju tedka.
PVH - 14. červenec 2002 19:35sipka
ZAMĚŘIT
PVH
btw: kdo z vás se bude stavět se stovkama lodí? a hlavně: kdo z hráčů??
PVH - 14. červenec 2002 19:35sipka
ZAMĚŘIT
PVH
no já původně myslel, ?e mapa sektoru bude tie? posuvná...

Jirka006, Mr. Spock: navrhněte nějaká data, ať u? vám vrátim ty CDčka...
happz - 14. červenec 2002 19:02sipka
ZAMĚŘIT
happz
Hm, ja bych vubec rad videl spoustu veci kolem tehle obrazovek. Nekdy mi pripada, ze je to dost nepromysleny. Jako prvni vec me napadaji velikosti policek behem bitvy - pokud se potkaji flotily o stovkach lodi, kam se krucis ty lode podeji, pokud ma byt kazda na jednom policku. A kam mezi ne vecpu planety, a hvezdy?

Docela by bodla nejaka d[e|a]lsi schuzka. Uni, mohl by ses dostavit do Phy, na nejake to setkani?
Anonym: Unimatrix325 - 14. červenec 2002 18:49sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : v tom případě trvám na tom, aby někdo co nejdříve předvedl jak si představuje "zábavné" boje v "dvouobrazovkovém" re?imu...
PVH - 14. červenec 2002 16:37sipka
ZAMĚŘIT
PVH
to znám, tenhle pocit mám téměř u v?eho...:-)

Nejnovější   Novější 2688 - 2707 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o