|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Kovi: U te white edition cesky manual nebyl.
Ad schuzka: takze plati streda 17:30 Andel pred McDonalds?
PVH: Sorry, ale tu smsku jsem zmercil pozde... rikal jsem ze je lepsi mi zavolat. Co tvuj mobil?
Ad stranky: Jestli nestihas, tak to proste rekni a nejak se o to podelime.
happz: Jsi jednicka ;-) |
|
|
|
| Vsak ja na nej netlacim, kdybych na nej ctel tlacit, tak sem mohl treba rict, ze jak ty stranky do 2 dnu nebudou, tak ho strasne servu, nebo sem mu mohl posilat nejaky anonymni emaily nebo tak nejak a vselijak podobne. A ucinil jsem tak? Neucinil - prekvapive :) Az budou, tak budou. No, jen aby byly :) |
|
|
|
| happz: Netlac na PVH, ten mel ted kupu prace. Kreslil tlacitka pro Star Trek Games.CZ. No dobra, bylo jich sest, ale stejne ho to zdrzelo. Nechodte na stranky, tlacitka tam jeste furt nejsou:-)
ad sraz: se mnou nepocitejte. Pul hodky po tom co mi dneska Jirka volal, jsem tahal do sestimetrovy vejsky osmimetrovou krokev a budu v tom vesele pokracovat (vcetne pribijeni stresnich lati, pokrejvani eternitem, betonovani podlahy atd.) i nasledujici tydny, takze...(at zijou prazdniny!!)
Jirka006: Prosim te, v ty White label edici New Worlds, cos mel. Byl u toho CZ manual? Konecne nevim proc se ptam, kdyz uz jsem s prekladem manualu stejne zacal (mam 4 stranky/87 - to ujde, ne?), ale stejne by bylo dobry to vedet, tak jestli si to vybavis, tak rekni. Jo, kdyzs mi volal, tak mi prisel zrovna mailik ze Spideru ohledne novyho nastaveni FTPka. Na prvni pohled se pro me stejne nic nemeni, tak nevim. Musim to prubnout.
Mam takovej neurcitej pocit, ze jsem vam chtel neco dulezityho sdelit, ale zapomnel jsem, co to bylo. Berte to tedy za vyrizene a popremyslejte o tom:-)) |
|
|
|
| A docela by bodly uz i ty homepages... Nerad remcam, ale fakt by bodly. Co nejdriv, a co nejrychlejc. |
|
|
|
| JA se hejbu jak nejlip muzu, zrovna ted hledam po vsex warezex packy pro Quake II :) Zkompiloval sem si vlastni verzi a ted si to chci zahrat a neni s cim :( BTW uz jste nkdy videli Quakea v ASCII artu? :)))
No ale vazne - ja mam oziven GALSCREEN, ted pracuju na tom protokolu a vubec systemu hry. Jde to pomalu, ale spatne :) nejhorsi je pridavani tech ruznych zprav apod. Na neco zapomenout a hotovo.
Naku, mohl bys vzit na schuzku tu knizku o IPX? Knizka nebude nahrazena svoji elektronickou podobou, aspon u me ne. |
|
|
|
| měli bychom sebou pohnout....
|
|
|
|
| No, jak jsem tak procital stranku o tom projektu - featurky - tak jsem v podstate cetl o ST:Evolution. Ted jenom, kdo to stihne drive.
Docela se mi libi myslenka hratelnosti za VSECHNY dostupne rasy (s tim ostatne pocitam, staci je dobre popsat) ale reseno s rozhranim. Pocitaji s tim, ze 4 hlavni rasy (UFK, KE, RSE, Borg) maji vlastni styly GUI, ostatni rasy jsou hratelne pres 'general' interface. To se mi libi, my budeme mit ovsem moznost pridavat rozhrani naprosto nezavisle na samotnem kodu hry - az si nekdo da tu praci a vytvori screeny a dalsi ikonky treba pro veridiany, neni problem je hrat pres tohle GUI misto obecneho.
Jinak vlastne vsechno, co maji uvedeno jako features (krome 3D boje :) mame i my ;) Zajimave. Asi to nejde udelat moc jinak. Budeme tedy souperit v komplexnosti - ja doufam, ze se povede uvolnit hracum ruce - doslova a dopismene. Umoznit jim alespon z casti vsechno, co je muze kde napadnout, a zaroven mit ve hre pokud mozno co nejvic realii (lodi, udalosti, akci)
No, jsou si ty navrhy dost, opravdu dost podobne. Kdyby byly uz nejake dalsi informace, bylo by to super, takhle je to tezko na nejake hodnoceni nebo rikani - vsechno jsou to sliby vyvojaru (stejne jako nase) a ty konci vetsinou v propadlisti dejin - 'Zadny plan neprecka kontakt s nepritelem.' |
|
|
|
| Beru. ;-)
Co říkáte na tu Universal Evolution? |
|
|
|
| Na Andelu? 1730? Mekdonalds? Nu dobra, muzu. |
|
|
|
| ok, tak co dat sraz tedy na stredu v 17:30 na andelu, rekneme treba pred mc donald´s??? |
|
|
|
| A co takhle sejit se nekde na Smichove a to bych pak mohl i v 17:30? Treba na Andelu? Driv to ale vazne nejde.
PVH: Pokud nebudes moct dnes, tak ve stredu ve stredu na srazu nebo nebude-li u trafiky, jo? V kazdem pripade mi zavolej: 0604625920 |
|
|
|
| No, ohledne schuzky - den je v poradku, ale neslo by to driv, rekneme tak o hodku az hodku a pul? V osm mi jede posledni rozumnej bus domu, a sedet na aclavaku od 1830 mi prijde teda v podstate zbytecny. |
|
|
|
| Ad Schuzka: Co treba streda 17.07.2002 v 18:30 na obvyklem miste (MUZEUM)?
Ad Uni - uvodni menu: Asi to je v pohodě, ale chce to udelat v te prehlednejsi forme (staci kaskadovane html). Posli mi to a ja to pridam do IPI.
Ad Uni - battlescreen/happz mapsec: No, mel jsem dojem, ze mapsec bude taky skrolovatelna a tedy bude moci byt dodrzen princip 1 ctverec = 1 lod (hvezdy, planety = vice poli), tedy nebude treba battlescreen, aby se hra nekouskovala - z meho pohledu - byla hratelnejsi. Chtelo by to mozna jeste nazornou diskusi nad stolem... az bude schuzka... vytisknu ty mapy co jsou k dispozici a vezmu to s sebou...
Vsichni: prosim, sdelte, zda-li se dostavite na sraz... |
|
|
|
| schuzka: prakticky kdykoliv krome ctvrtka a patku. |
|
|
|
| all: navrhuji usporadat schuzku tento tyden - kdykoli. jak se zda, nikdo neni mimo zemekouli, takze by to nemel byt az tak velky problem. ja osobne mam cas neustale, takze si vybirejte spise vy: predne pracujici a mimoprazsti. je treba projednat hned nekolik veci:
1) definitivne zkompletovat zakl. principy hry
2) potvrdit logo (tymu i hry) jako finalni
3) projednat ucast na nadchazejicim pentaconu a veci s nim spojene
4) probrat homepage a dalsi veci kolem propagace
...a pochopitelne i spostu dlasich veci! |
|
|
|
| Ad Uniho návrh... nedělejme bububu...vse je nutne zvazit, kazdy navrh... Zitra v práci k tomu napisu neco vic... zatím!
Uni: lomítka jsem objevil... :-) |
|
|
|
| PVH: Pondělí 15.07.2002 - 20:00 u trafiky v Nuslích pod Nuselakem. |
|
|
|
| Tos asi nevidel me flotily v BOTFu :) Ja se primo vyzivam v masove vyrobe, a nekolik stadecek Defiantu a Sovereignu udela na ostatni dost dojem. No, a koho nezaujme tohle, tak treba takova neutralizace planety pomoci nekolika desitem lodi je otazka 2 kol :)
Ani tak nejde o to, kdo, jako spis o to, ze to mozne je :) Nevis, jak velka mapa bude, nevis, kolik lodi bude potreba na jeji hlidani, a ja rozhodne nechci branit nekomu postavit si stovky lodi a vyuzivat je naplno. Jiste, nemuzeme umoznit vsechno, a casem dojdeme k jistym omezenim, ale tohle bych IMHO nehrotil.
Pokud bude mapa sektoru posuvna - to u me dost veci meni, ja totiz pocitam s neposuvnou mapou sektoru. Nu, neni problem to tak udelat, mapu sektoru jsem jeste nezacal ozivovat, ptze jeste nemam navrh GUI. Zatim se placam v GALSCREENU a dopisuju co muzu. Saotny screen je uz zivy a zkompilovatelny, nicmene uplne nanic, ptze chybi vlastni jadro klienta, na kterem pracuju tedka. |
|
|
|
| btw: kdo z vás se bude stavět se stovkama lodí? a hlavně: kdo z hráčů?? |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|