Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2672 - 2691 / 3834Starší   Nejstarší

happz - 17. červenec 2002 21:44sipka
ZAMĚŘIT
happz
Chtelo by to nejaky poradny brainstorming, at si s nami uzije taky Uni. Ono ani pro me neni moc pekny kazdy tyden v Phu, ta stovecka se casem pekne pozna na kapse...
Mr.Spock - 17. červenec 2002 21:36sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Závěry z poslední schůzky týmu WDK Games:

Účast: Mr.Spock, Jirka006, PVH, happz
Místo konání: Nescafé Cafe – Anděl
Časový rozsah: 17:30 – 19:45

Předně vy?lo najevo, ?e hlavním problémem jest fakt, ?e pravá ruka neví, co dělá levá. Z toho plyne mé částečné uspokojení nad skutečností, ?e jsem hned zpočátku formování tohoto projektu trval na tom, aby se lidé z týmu měli mo?nost alespoň čas od času setkávat osobně!

K samotné hře v?ak padlo nových rozhodnutí skutečně jen pramálo. Bylo ujednáno, ?e loďkami se budou na základní obrazovce pohybovat systémem, je? je velmi podobný waypointům z klasických real-time strategií.

Otevřena nadále zůstala otázka grafického rozhraní, je? se podstatě stala hlavním tématem odpoledne. Prozatímní závěr je takový, ?e já a Jirka006 se víceméně stavíme za to, aby hra byla co mo?ná nejúčelněj?í a nepraktičtěj?í, a to v přiměřených mezích i na úkor celkového grafického dojmu. Naopak PVH trvá na dodr?ení přesného LCARS designu, i kdy? by to mělo znamenat jistá omezení, resp. sní?ení komfortu, samotného hraní. Názor happze nebyl zcela zřejmý, jeliko? sezení opustil předčasně.

Jinak si přítomní ujasnili několiko drobností k multiplayeru a na druhou stranu ne zcela vyjasnili okolnosti kolem „System Info“, kde se takté? názory přítomných velmi li?ily. Jen tak jako by na okraj bylo potvrzeno, ?e pro hlavní hru (kampaň) nebude mapa galaxie v?dy náhodně generována, nýbr? bude jednotná a pokud mo?no přesně odpovídající „skutečnosti“.

Internetová prezentace projektu by, jak PVH slíbil, měla být hotova do dne?ní půlnoci, tak?e uvidíme…

Můj návrh: pojďme si stanovit jeden den v týdnu na pravidelné schůzky. Jak vidno, bylo by jich celkem zapotřebí, proto?e, jak se ukazuje, často někdo dělá něco úplně zbytečně, kdy? se např. týden moří nad nějakou věcí, která je v závěru třeba naprosto nepou?itelná, proto?e ji? dříve bylo rozhodnuto o něčem na ní závisející úplně jinak!
Anonym: Unimatrix325 - 17. červenec 2002 19:29sipka
ZAMĚŘIT
0
Zde je archiv v?ech mých příspěvků :
(je tam pro pořádek i ten jeden GUI screen)

http://www.sweb.cz/raptors/archiv.htm
Jirka006 - 17. červenec 2002 09:31sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
OK. Mozna nebude od veci otevrit otazku BATTLESCREENU. Jen upozornuji, ze stretnuti dvou flotil na jednom poli GALMAP neznamena bitvu. Bitva je situace, kdyz jedna z lodi zacne strilet... v situaci s BATTLESCREEN pak jen v situaci, ze se stretnou na jednom poli na MAPSEC... i pak nejde o bitvu...protoze je zachována moznost komunikace, vyjednávání, spionáze, atp. Druhý problém BATTLESCREENU je, ze to cele komplikuje a tristi... no vice osobne.
happz - 17. červenec 2002 08:23sipka
ZAMĚŘIT
happz
No prave, kvuli tem vsem duvodum je opet battlescreen zbytecnost, az 'blbost'. Ale slo by udelat to, ze na battle screenu budou i objekty z mapsecu - rekneme policko, na kterem se setkaji lode, plus okolnich osm policek mapsecu. Tim by se v nem daly vyuzit i planety atd. - vsechno, co by s normalnim battlescreenem neslo.

Tak nevim, me by se battlescreen libil, ptze IMHO to odpovida rizeni bitvy - mate GALMAP, kde sledujete presuny flotil v galaktickem meritku. Pod nim lezi mapsec - system a jeho dynamika - presuny flotil a lodi, znazornovano symbolicky (tady ocekavam i obehy planet kolem svych hvezd, kdyz bude nejakej sibal hodne dlouho hledet na mapsec, mozna i nejaky srazky hvezd apod. :) No a pod tim lezi samotne rizeni bitvy - tady prave co lod, to jedno pole, plus dalsi objekty z pole, kde se bitva odehrava + prilehla pole - (boj na orbite? Snadne - vstoupite na stejne pole vedle planety, prepnuti na battlescreen [volitelne - moznost automaticke bitvy] a samotna bitva, vcetne takovych kras jako je boj v mlhovine, schovani se za planetu, unik do cervi diry atd.
PVH - 17. červenec 2002 00:38sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Já původně myslel, ?e tohle jsme říkali o ůroveň vý?...Kdy? se flotila potká s flotilou na GalMap bude bitva na mapsec. Při va?m návrhu mi v podstatě uniká myčlenka mapsec. A navíc, říkali jsme něco o libůstkách jako boj za pou?ití orbitálních baterií (u battlescreen vypadává) nebo zmizení za planetou..(opět nelze) a tak bych mohl pokračovat. A hlavně mi připadá, ?e tři úrovně u? jsou poněkud moc a lidem, kteří nemají rádi extrémní slo?itost to nebude vyhovovat. Uni říká automatická bitva, ale uva?te, ?e někdo nebude chtít pojmout tři úrovně zobrazení, ale zato si bude chtít zabojovat. (to bych byl třeba já...) Zkrátka mi připadá, ?e třetí malou obrazovkou unikají krásy jako boj v mlhovině, schování se za planetu, únik do červí díry...atd. Připadá mi ?koda to zničit hned v začátku...Díky ?e uvá?íte muj názor...a zítra se mnou počítejte...
happz - 16. červenec 2002 20:55sipka
ZAMĚŘIT
happz
Uni: no, ja se pripojuji k moznosti pouzit battlescreen. Videl bych to asi takhle - na mape systemu se pohybuji planety, hvezdy a zastupne symboly pro flotily (cele!) Po vstupu dvou flotil na stejne pole, dojde k prepnuti na battlescreen a odehraje se bitva. Podle me to odpovida i v podstate rizeni bitvy v realu - preci jen mapa systemu nemuze obsahnout vsechny lode - pokud je opravdu bude nekdo stavet po desitkach do flotil - a na battle screenu by se pak daly organizovat ty odvazne formace apod.

No, libi se mi to, ale hlas lidu, hlas zBozi.
Anonym: Unimatrix325 - 16. červenec 2002 20:22sipka
ZAMĚŘIT
0
Jen?e bitvy se neodehrávají v celém jednom hvězdném systému. Lodě při boji nelétají např. od Merkuru k Plutu a zpět. Takový boj se odehrává na pár milionech km. To by podle mě přesně vystihovalo třetí zobrazení. Lodě, které jsou v jedné sluneční soustavě spolu přece nemusí nutně bojovat. Pouze pokud by se setkaly na jednom poli ve stejném sektoru, tak by do?lo k boji a hráč by dostal na výběr, jestli chce boj vyře?it automaticky, a nebo jestli chce přepnout do BATTLESCREENU např. 30x30 polí, kde mů?e dávat individuální příkazy. BATTLESCREEN by určitě nezabral moc místa v paměti, proto?e jediné objekty na plo?e by byly lodě. Tedy ?ádné planety,hvězdy atd. Pouze ?achovnice, na které by se odehrál boj. Ale pokud dojde na takové boje, kde bude mít hráč výraznou převahu a nebude zále?et na tom, jestli se ujme ovládání flotily na BATTLESCREENU, tak mů?e boj stisknutím tlačítka automaticky vyře?it a na BATTLESCREEN vůbec nepřepínat. Berte to jako mou snahu prosadit v zájmu hry představu, kterou pova?uji za nejlep?í. Samozřejmě, ?e jsme kolektiv a rozhodnutí není na mě. Pouze předkládám návrh a jeho výhody. Pokud na to dojde, podřídím se rozhodnutí vět?iny.
Anonym: Unimatrix325 - 16. červenec 2002 20:18sipka
ZAMĚŘIT
0
NO ... jak jsem říkal... já mám cestu do Prahy za cca 300,- tam a zpět :-( ale pokud by ?lo o domluvenou schůzku na celej den, tak bych se snad utrhnout mohl....
PVH - 16. červenec 2002 20:04sipka
ZAMĚŘIT
PVH
já se do toho v?eho pustim, nemám moc práce, jen mám málo elánu. Dějou se samý divný (a dost hrozný) věci. Babička si zlomila obě ruce a zabil se mi nejlep?í kamarád, tak?e, popravdě tě?ce hledám chuť pracovat. (konec černé kroniky) Ale přesto přezev?echno u? mým napůl hotovej mapsec... a okótovat to je práce na půl hodiny, ale děsně nudná...
happz - 16. červenec 2002 19:50sipka
ZAMĚŘIT
happz
PVH: je to fakt, pokud enstihas, tak ti muzeme odlehcit - je fakt, ze 2D grafika je momentalne asi nejzadanejsi sortiment, ktery kdokoliv z nas muze nabidnout (krome vysledny hry - tu chteji vsichni a hned :) Pri trose dobry vule a snahy bych si moh ten GALSCREEN i zakotovat. Asi ejdiny, co ale nemuzu udelat, je ziskat od tebe original GLACREENU ve formatu png, priklad zvolenyho tlacitka a navrhy dalsich konzoli. No, a se strankama nemuzu poct uz vubec.
Mr.Spock - 16. červenec 2002 19:36sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
jirka006: jo, plati
Jirka006 - 16. červenec 2002 08:58sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Kovi: U te white edition cesky manual nebyl.

Ad schuzka: takze plati streda 17:30 Andel pred McDonalds?

PVH: Sorry, ale tu smsku jsem zmercil pozde... rikal jsem ze je lepsi mi zavolat. Co tvuj mobil?

Ad stranky: Jestli nestihas, tak to proste rekni a nejak se o to podelime.

happz: Jsi jednicka ;-)
happz - 15. červenec 2002 22:09sipka
ZAMĚŘIT
happz
Vsak ja na nej netlacim, kdybych na nej ctel tlacit, tak sem mohl treba rict, ze jak ty stranky do 2 dnu nebudou, tak ho strasne servu, nebo sem mu mohl posilat nejaky anonymni emaily nebo tak nejak a vselijak podobne. A ucinil jsem tak? Neucinil - prekvapive :) Az budou, tak budou. No, jen aby byly :)
Kovi - 15. červenec 2002 21:50sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
happz: Netlac na PVH, ten mel ted kupu prace. Kreslil tlacitka pro Star Trek Games.CZ. No dobra, bylo jich sest, ale stejne ho to zdrzelo. Nechodte na stranky, tlacitka tam jeste furt nejsou:-)

ad sraz: se mnou nepocitejte. Pul hodky po tom co mi dneska Jirka volal, jsem tahal do sestimetrovy vejsky osmimetrovou krokev a budu v tom vesele pokracovat (vcetne pribijeni stresnich lati, pokrejvani eternitem, betonovani podlahy atd.) i nasledujici tydny, takze...(at zijou prazdniny!!)

Jirka006: Prosim te, v ty White label edici New Worlds, cos mel. Byl u toho CZ manual? Konecne nevim proc se ptam, kdyz uz jsem s prekladem manualu stejne zacal (mam 4 stranky/87 - to ujde, ne?), ale stejne by bylo dobry to vedet, tak jestli si to vybavis, tak rekni. Jo, kdyzs mi volal, tak mi prisel zrovna mailik ze Spideru ohledne novyho nastaveni FTPka. Na prvni pohled se pro me stejne nic nemeni, tak nevim. Musim to prubnout.

Mam takovej neurcitej pocit, ze jsem vam chtel neco dulezityho sdelit, ale zapomnel jsem, co to bylo. Berte to tedy za vyrizene a popremyslejte o tom:-))
happz - 15. červenec 2002 21:26sipka
ZAMĚŘIT
happz
A docela by bodly uz i ty homepages... Nerad remcam, ale fakt by bodly. Co nejdriv, a co nejrychlejc.
happz - 15. červenec 2002 21:04sipka
ZAMĚŘIT
happz
JA se hejbu jak nejlip muzu, zrovna ted hledam po vsex warezex packy pro Quake II :) Zkompiloval sem si vlastni verzi a ted si to chci zahrat a neni s cim :( BTW uz jste nkdy videli Quakea v ASCII artu? :)))

No ale vazne - ja mam oziven GALSCREEN, ted pracuju na tom protokolu a vubec systemu hry. Jde to pomalu, ale spatne :) nejhorsi je pridavani tech ruznych zprav apod. Na neco zapomenout a hotovo.

Naku, mohl bys vzit na schuzku tu knizku o IPX? Knizka nebude nahrazena svoji elektronickou podobou, aspon u me ne.
PVH - 15. červenec 2002 20:55sipka
ZAMĚŘIT
PVH
měli bychom sebou pohnout....
happz - 15. červenec 2002 20:45sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, jak jsem tak procital stranku o tom projektu - featurky - tak jsem v podstate cetl o ST:Evolution. Ted jenom, kdo to stihne drive.

Docela se mi libi myslenka hratelnosti za VSECHNY dostupne rasy (s tim ostatne pocitam, staci je dobre popsat) ale reseno s rozhranim. Pocitaji s tim, ze 4 hlavni rasy (UFK, KE, RSE, Borg) maji vlastni styly GUI, ostatni rasy jsou hratelne pres 'general' interface. To se mi libi, my budeme mit ovsem moznost pridavat rozhrani naprosto nezavisle na samotnem kodu hry - az si nekdo da tu praci a vytvori screeny a dalsi ikonky treba pro veridiany, neni problem je hrat pres tohle GUI misto obecneho.

Jinak vlastne vsechno, co maji uvedeno jako features (krome 3D boje :) mame i my ;) Zajimave. Asi to nejde udelat moc jinak. Budeme tedy souperit v komplexnosti - ja doufam, ze se povede uvolnit hracum ruce - doslova a dopismene. Umoznit jim alespon z casti vsechno, co je muze kde napadnout, a zaroven mit ve hre pokud mozno co nejvic realii (lodi, udalosti, akci)

No, jsou si ty navrhy dost, opravdu dost podobne. Kdyby byly uz nejake dalsi informace, bylo by to super, takhle je to tezko na nejake hodnoceni nebo rikani - vsechno jsou to sliby vyvojaru (stejne jako nase) a ty konci vetsinou v propadlisti dejin - 'Zadny plan neprecka kontakt s nepritelem.'
Jirka006 - 15. červenec 2002 19:54sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Beru. ;-)

Co říkáte na tu Universal Evolution?

Nejnovější   Novější 2672 - 2691 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o