|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| pvh: tady mas adresu na chlapka s tema cedeckama- http://ocampa.hyperlink.cz/ |
|
|
|
| ano ale dune má grafiku dost geniální (myslim, ře?ení rozhraní)!!! ne detaily nebo barvy, ale rozvr?ení! |
|
|
|
| Co presne si pod pojmem 'neco' predstavujes? Muzu sestavit jednoduchy DTD budouciho konfiguracniho souboru pro popis mapy, ale urcite nebude definitivni. Mohl by maximalne nastinit, co nas bude zajimat, a kolik toho budeme chtit o jednotlivych systemech a mape vedet. Ale prepis do finalu, na to je jeste brzo. |
|
|
|
| jo, ale uznej, ?e si ze dvou her o kterejch ví? jen základní informace, vybírá? podle screenshotů... |
|
|
|
| pvh: tak to prrr, ne na grafice, ale na hernim systemu zavisi celkova hratelnost, tedy alespon podle mne? dune 1 vypada z dnesniho hlediska jako shit, ale ja si ji rad zahraju i ted, takze ve vizualni strance to asi az tak uplne neni, ne? |
|
|
|
| No, ja ke sve spokojenosti moc grafiku nepotrebuju, ja se citim vzdycky strasne svazanej moznostma, ktery ve hre mam, a samotnym systemem. Nikdy jsem nemel moznost delat vsechno, co bych chtel. |
|
|
|
| happz: nejsi schopen jiz dopredu vytvorit neco, v cem bych mel moznost tvorit tu mapu galaxie. preci jen asi to bude dost trvat, a tak bych to nerad nechaval az nakonec? mozna je to stupidni a predcasnej dotaz, ale ptam se jen tak projistotu. |
|
|
|
| ano přesně tak...mapsec=tactical, galmap=strategic |
|
|
|
| a hlavně, kdy? vypadá blbě tak to odrazuje, je to jako obal krabice se su?enkama, taky člověk ze dvou stejně drahejch vybere mimoděk tu hezčí... |
|
|
|
| PVH: tactical je mapsec nebo ne?? jestli ne, tak uz fakt nevim. Muzete to nekdo PORADNE rozepsat, k cemu ktera je?? |
|
|
|
| to byl jen předpoklad...nechtěl jsem se tě dotknout. Ale grafika je to první, co člověk vidí, a hlavně, na ní visí hratelnost.... |
|
|
|
| PVH: 'Domluvil jsem' se pise 'Howgh' ale to jen tak na okraj. Jinak - proc ne Aspon bude srovnani. Zvolime demokraticky jednu, tu udelam prvni, a druhou jako volitelne pro verzi 2. A muzeme srovnavat kvality.
A KDO TVRDI, ZE NEBUDE TECHNOLOGICKY VYSPELA?!?!?!? |
|
|
|
| PVH: pro mne je grafika vzdy az na druhem miste, hlavni je herni system, u toho mi jde o co nejprofesionalnejsi praci |
|
|
|
| v?dyť jsme v podstatě řekli, ?e to co byl my?leno na battlescreen se sloučí s tactical view...nebo ne?? |
|
|
|
| Mr.Spock: me se to stejne furt nezda s tim 2-level systemem obrazovek - IMHO tam bude dost precpano :( Uvidime, IMHO se po verzi 1 stejne priklonime k 3-level systemu veleni. Nu coz, s Unim jsme byli ubyti argumenty.
No, a skicak... Ja je bral jako navrh, jak by to mohlo vypadat. V podstate byly prvni sveho druhu, a kdyz nic jineho, aspon se nad nima neco delo. |
|
|
|
| K LCARS: já jen tvrdim, ?e za předpokladu, ?e hra nebude nijak extrémě technologicky vyspělá, tak to co ztrácí na technologiích a "profesionálním provedení" by měla dohnat na grafice. To je čistě muj osobní návrh. K otázce infobaru, rozhodl jsem se ?e pro názornost naprogramuju dvě verze výřezu GUI jednu dle mého nápadu a jednu dle verze Jirky006. Zdá se to zbytečný, ale já to chci udělat jen kvůli tomu abych měl pocit, ?e pro to dělám v?echno. Muj nápad infobaru má sílu hlavně v tom, ?e souvusí i s tactical view a celkově ujednocuje rozhraní. Howk... |
|
|
|
| Jo, jeste k tomu zaznamu: muj nazor je ten, ze sjem se priklanel k me posledni zname konfiguraci GUI - to s temi popresouvanymi tlacitky, vypisovym boxem, vypustenymi tlacitky pro scrolling (scroll mysidlem u okraje) - libilo se mi i scrollovani sipkama na klavesnici, ale to bych zatim neresil - klavesove zkratky se daji dodelat i pozdeji.
PVH: jestli te to utesi, ja mam po dnesku taky co predelavat. Po objevu kontextovych menu (vysouvaci - ale jo, slo by to, cestou domu sem si to promyslel, neni to moc narocny) abych dost veci predelal a prepsal i tu mapu hlavni - s tim klikanim levym a pravym a kdy se ma co zobrazit atd. No, prace jak na kostele. |
|
|
|
| happz: zkus to vymyslet jinak... sam vidis, ze kdyz nejsme v primem kontaktu, dochazi casto ke zmatkum. jen si vem treba ty uniho navrhy, vzdyt jsme je, a to si priznejme, smetli ze stolu behem okamziku a pak uz slouzily pouze jako skicaky. |
|
|
|
| Chtelo by to nejaky poradny brainstorming, at si s nami uzije taky Uni. Ono ani pro me neni moc pekny kazdy tyden v Phu, ta stovecka se casem pekne pozna na kapse... |
|
|
|
| Závěry z poslední schůzky týmu WDK Games:
Účast: Mr.Spock, Jirka006, PVH, happz
Místo konání: Nescafé Cafe – Anděl
Časový rozsah: 17:30 – 19:45
Předně vy?lo najevo, ?e hlavním problémem jest fakt, ?e pravá ruka neví, co dělá levá. Z toho plyne mé částečné uspokojení nad skutečností, ?e jsem hned zpočátku formování tohoto projektu trval na tom, aby se lidé z týmu měli mo?nost alespoň čas od času setkávat osobně!
K samotné hře v?ak padlo nových rozhodnutí skutečně jen pramálo. Bylo ujednáno, ?e loďkami se budou na základní obrazovce pohybovat systémem, je? je velmi podobný waypointům z klasických real-time strategií.
Otevřena nadále zůstala otázka grafického rozhraní, je? se podstatě stala hlavním tématem odpoledne. Prozatímní závěr je takový, ?e já a Jirka006 se víceméně stavíme za to, aby hra byla co mo?ná nejúčelněj?í a nepraktičtěj?í, a to v přiměřených mezích i na úkor celkového grafického dojmu. Naopak PVH trvá na dodr?ení přesného LCARS designu, i kdy? by to mělo znamenat jistá omezení, resp. sní?ení komfortu, samotného hraní. Názor happze nebyl zcela zřejmý, jeliko? sezení opustil předčasně.
Jinak si přítomní ujasnili několiko drobností k multiplayeru a na druhou stranu ne zcela vyjasnili okolnosti kolem „System Info“, kde se takté? názory přítomných velmi li?ily. Jen tak jako by na okraj bylo potvrzeno, ?e pro hlavní hru (kampaň) nebude mapa galaxie v?dy náhodně generována, nýbr? bude jednotná a pokud mo?no přesně odpovídající „skutečnosti“.
Internetová prezentace projektu by, jak PVH slíbil, měla být hotova do dne?ní půlnoci, tak?e uvidíme…
Můj návrh: pojďme si stanovit jeden den v týdnu na pravidelné schůzky. Jak vidno, bylo by jich celkem zapotřebí, proto?e, jak se ukazuje, často někdo dělá něco úplně zbytečně, kdy? se např. týden moří nad nějakou věcí, která je v závěru třeba naprosto nepou?itelná, proto?e ji? dříve bylo rozhodnuto o něčem na ní závisející úplně jinak! |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|