Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2650 - 2669 / 3834Starší   Nejstarší

Mr.Spock - 17. červenec 2002 22:14sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
hppz: proto to bylo v uvozovkach...
happz - 17. červenec 2002 22:12sipka
ZAMĚŘIT
happz
PVH: jakej?? ted jsem mimo.

Mr.Spock: Kreslit? Nic kreslit nebudes. Od toho je tu 2D grafik, kterej nachysta komponenty, a engine hry. Ty akorat okotujes a popises jednotlive systemy a mapu samotnou. Zejtra ti poslu navrh, uvidis sam.
PVH - 17. červenec 2002 22:08sipka
ZAMĚŘIT
PVH
to je v podstatě připomínka ke scrollingu. Vím ?e je doře?enej, ale přesto chci tu my?lenku zapsat. ...Podle mě nemá smysl ke dvojitýmu systému scrolování s nepo?kozenou grafikou přidávat systém třetí, kterej grafiku zkazí...
Mr.Spock - 17. červenec 2002 22:06sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
happz: no proste neco:-). ja muzu tu galaxii zacit "kreslit" klidne nekam do psp, ale radeji bych to delal uz alespon trochu nacisto.
Mr.Spock - 17. červenec 2002 22:05sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
pvh: tady mas adresu na chlapka s tema cedeckama- http://ocampa.hyperlink.cz/
PVH - 17. červenec 2002 22:05sipka
ZAMĚŘIT
PVH
ano ale dune má grafiku dost geniální (myslim, ře?ení rozhraní)!!! ne detaily nebo barvy, ale rozvr?ení!
happz - 17. červenec 2002 22:04sipka
ZAMĚŘIT
happz
Co presne si pod pojmem 'neco' predstavujes? Muzu sestavit jednoduchy DTD budouciho konfiguracniho souboru pro popis mapy, ale urcite nebude definitivni. Mohl by maximalne nastinit, co nas bude zajimat, a kolik toho budeme chtit o jednotlivych systemech a mape vedet. Ale prepis do finalu, na to je jeste brzo.
PVH - 17. červenec 2002 22:03sipka
ZAMĚŘIT
PVH
jo, ale uznej, ?e si ze dvou her o kterejch ví? jen základní informace, vybírá? podle screenshotů...
Mr.Spock - 17. červenec 2002 22:03sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
pvh: tak to prrr, ne na grafice, ale na hernim systemu zavisi celkova hratelnost, tedy alespon podle mne? dune 1 vypada z dnesniho hlediska jako shit, ale ja si ji rad zahraju i ted, takze ve vizualni strance to asi az tak uplne neni, ne?
happz - 17. červenec 2002 22:01sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, ja ke sve spokojenosti moc grafiku nepotrebuju, ja se citim vzdycky strasne svazanej moznostma, ktery ve hre mam, a samotnym systemem. Nikdy jsem nemel moznost delat vsechno, co bych chtel.
Mr.Spock - 17. červenec 2002 22:01sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
happz: nejsi schopen jiz dopredu vytvorit neco, v cem bych mel moznost tvorit tu mapu galaxie. preci jen asi to bude dost trvat, a tak bych to nerad nechaval az nakonec? mozna je to stupidni a predcasnej dotaz, ale ptam se jen tak projistotu.
PVH - 17. červenec 2002 22:01sipka
ZAMĚŘIT
PVH
ano přesně tak...mapsec=tactical, galmap=strategic
PVH - 17. červenec 2002 22:00sipka
ZAMĚŘIT
PVH
a hlavně, kdy? vypadá blbě tak to odrazuje, je to jako obal krabice se su?enkama, taky člověk ze dvou stejně drahejch vybere mimoděk tu hezčí...
happz - 17. červenec 2002 22:00sipka
ZAMĚŘIT
happz
PVH: tactical je mapsec nebo ne?? jestli ne, tak uz fakt nevim. Muzete to nekdo PORADNE rozepsat, k cemu ktera je??
PVH - 17. červenec 2002 21:59sipka
ZAMĚŘIT
PVH
to byl jen předpoklad...nechtěl jsem se tě dotknout. Ale grafika je to první, co člověk vidí, a hlavně, na ní visí hratelnost....
happz - 17. červenec 2002 21:57sipka
ZAMĚŘIT
happz
PVH: 'Domluvil jsem' se pise 'Howgh' ale to jen tak na okraj. Jinak - proc ne Aspon bude srovnani. Zvolime demokraticky jednu, tu udelam prvni, a druhou jako volitelne pro verzi 2. A muzeme srovnavat kvality.

A KDO TVRDI, ZE NEBUDE TECHNOLOGICKY VYSPELA?!?!?!?
Mr.Spock - 17. červenec 2002 21:56sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
PVH: pro mne je grafika vzdy az na druhem miste, hlavni je herni system, u toho mi jde o co nejprofesionalnejsi praci
PVH - 17. červenec 2002 21:55sipka
ZAMĚŘIT
PVH
v?dyť jsme v podstatě řekli, ?e to co byl my?leno na battlescreen se sloučí s tactical view...nebo ne??
happz - 17. červenec 2002 21:53sipka
ZAMĚŘIT
happz
Mr.Spock: me se to stejne furt nezda s tim 2-level systemem obrazovek - IMHO tam bude dost precpano :( Uvidime, IMHO se po verzi 1 stejne priklonime k 3-level systemu veleni. Nu coz, s Unim jsme byli ubyti argumenty.

No, a skicak... Ja je bral jako navrh, jak by to mohlo vypadat. V podstate byly prvni sveho druhu, a kdyz nic jineho, aspon se nad nima neco delo.
PVH - 17. červenec 2002 21:51sipka
ZAMĚŘIT
PVH
K LCARS: já jen tvrdim, ?e za předpokladu, ?e hra nebude nijak extrémě technologicky vyspělá, tak to co ztrácí na technologiích a "profesionálním provedení" by měla dohnat na grafice. To je čistě muj osobní návrh. K otázce infobaru, rozhodl jsem se ?e pro názornost naprogramuju dvě verze výřezu GUI jednu dle mého nápadu a jednu dle verze Jirky006. Zdá se to zbytečný, ale já to chci udělat jen kvůli tomu abych měl pocit, ?e pro to dělám v?echno. Muj nápad infobaru má sílu hlavně v tom, ?e souvusí i s tactical view a celkově ujednocuje rozhraní. Howk...

Nejnovější   Novější 2650 - 2669 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o