|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| jirka006: pvh mi je uz poslal, ale musim do nich doplnit vsechny texty, obrazky atd. navic v soucasne dobe dokoncuji tymove pages, takze se mi to zvajmne trochu kereje |
|
|
|
| PVH, Mr.Spock: Tak jak to vypadá s www stránkami? ;-) |
|
|
|
| Spravne by mel byt KOMPLETNI navrh hry vytvoren JEDNOU osobou, ostatni by meli posleze ten navrh hodnotit, ale je za nej zodpovedny pouze autor - jen na nem zalezi, jak bude vysledny navrh vypadat, jak moc se necha presvedcit argumenty ostatnich. Ohledne navrhu systemu a vlastne cele hry ma posledni slovo - ostatni se muzou maximalne snazit ho presvedcit. A kdo to je? |
|
|
|
| Happz: Nevím jak tobe, ale mi prijde, ze tu proste chybi jedna osoba, ktera by ukoncila nektere nekonecne debaty tim, ze by proste rozhodla jak dal... ;-) |
|
|
|
| Vsak ja se nehadam, jen sem predestrel svuj nazor napr. na ten scrolling - 3. zpusob mi opravdu prijde uz 'navic' Nesouhlasim, ale napisu to.
Ano ano, behem testovani mam pocit, ze to cele bude predelavat znova :) |
|
|
|
| Pánové, to je ?ílenství co tu předvádíte... ;-) Nehádejte se, nemá to smysl.
1) 2.level hra byla snad dohodnutá. Battlescreen přichází v úvahu, dle mého, snad jen ve chvíli, kdy budou 3D souboje, ale to zatím neplánujeme.
2) Shrnu co mám dojem je vysledkem vcerejska:
A) Pohyb(scrolling) na galmap/mapsec: my? (obě tlačítka), kurzorové klávesy, alternativně my? (tlačítka na LCARS...prozatím umístěna v levem dolním rohu na li?tě LCARS).
B) MAPSEC: 1 pole = 1 objekt (planety i více)...tedy na proporcionalitu ka?leme! Lodě přece mů?ou mít dostřel 1-3 čtverce a konec.
C) Kompromic ad sysinfo: MINIMAP bude pri vyberu lodi na sysinfo zobrazovat info k vybranému objektu
D) PVH udela ASAP design stránek, Mr.Spock a já uděláme obsah.
Vsichni: Nikomu a nicemu nepomuze, kdyz se budeme hadat a kazdy zustane jen na svem stanovisku. Je treba hledat rozumne kompromisy. Urazeni se proto, ze snad byl napad "odmitnut" nema smysl. Krom toho vsechny napady se mohou pouzit - treba pozdeji. Pokud na to neni nekdo pripravenej, tak by si mel rozmyslet, proc tu je. V prubehu testovani se budou veci 1000x menit, takze na to stejne budte pripraveni. Pokud se zasekne jeden klicovy clovek, zasekne se cely projekt. Tak to mejte na pameti! Ke vsemu je potreba pristupovat s otevrenou hlavou!
|
|
|
|
| Ja sem pro, klavesy a mysdlo staceji, IMHO je to skoda mista. A s obema stisknutyma rikas? No, uvidime... |
|
|
|
| to u? jsi asi ode?el, pánové mě umlátili a "donutili" mě abych kromě toho, ?e se mapa bude posouvat klávesama, a my?í s oběma stisknutýma tlačítkama (doufám ?e to neni problém), zru?il posuvný "úhelník" (svisý a vodorovný pruh, těsně vedle mapy) a vytvořil čtyři tlačítka up, down, left, right, a umístil je na nejspodně?í li?tu GUI, jako třetí systém posouvání mapou. Podle mě je zbytečný, za předokladu, ?e bude (jako ?e bude!) manuál ve formátu PDF. Scroll my?í? Ano stisknutá obě tlačítka. Scrol klávesnicí? Ano kurzorové klávesy. Nic jiného podle mě není potřeba, zvlá?ť kdy? to po?kozuje grafický dojem... |
|
|
|
| hppz: proto to bylo v uvozovkach... |
|
|
|
| PVH: jakej?? ted jsem mimo.
Mr.Spock: Kreslit? Nic kreslit nebudes. Od toho je tu 2D grafik, kterej nachysta komponenty, a engine hry. Ty akorat okotujes a popises jednotlive systemy a mapu samotnou. Zejtra ti poslu navrh, uvidis sam. |
|
|
|
| to je v podstatě připomínka ke scrollingu. Vím ?e je doře?enej, ale přesto chci tu my?lenku zapsat. ...Podle mě nemá smysl ke dvojitýmu systému scrolování s nepo?kozenou grafikou přidávat systém třetí, kterej grafiku zkazí... |
|
|
|
| happz: no proste neco:-). ja muzu tu galaxii zacit "kreslit" klidne nekam do psp, ale radeji bych to delal uz alespon trochu nacisto. |
|
|
|
| pvh: tady mas adresu na chlapka s tema cedeckama- http://ocampa.hyperlink.cz/ |
|
|
|
| ano ale dune má grafiku dost geniální (myslim, ře?ení rozhraní)!!! ne detaily nebo barvy, ale rozvr?ení! |
|
|
|
| Co presne si pod pojmem 'neco' predstavujes? Muzu sestavit jednoduchy DTD budouciho konfiguracniho souboru pro popis mapy, ale urcite nebude definitivni. Mohl by maximalne nastinit, co nas bude zajimat, a kolik toho budeme chtit o jednotlivych systemech a mape vedet. Ale prepis do finalu, na to je jeste brzo. |
|
|
|
| jo, ale uznej, ?e si ze dvou her o kterejch ví? jen základní informace, vybírá? podle screenshotů... |
|
|
|
| pvh: tak to prrr, ne na grafice, ale na hernim systemu zavisi celkova hratelnost, tedy alespon podle mne? dune 1 vypada z dnesniho hlediska jako shit, ale ja si ji rad zahraju i ted, takze ve vizualni strance to asi az tak uplne neni, ne? |
|
|
|
| No, ja ke sve spokojenosti moc grafiku nepotrebuju, ja se citim vzdycky strasne svazanej moznostma, ktery ve hre mam, a samotnym systemem. Nikdy jsem nemel moznost delat vsechno, co bych chtel. |
|
|
|
| happz: nejsi schopen jiz dopredu vytvorit neco, v cem bych mel moznost tvorit tu mapu galaxie. preci jen asi to bude dost trvat, a tak bych to nerad nechaval az nakonec? mozna je to stupidni a predcasnej dotaz, ale ptam se jen tak projistotu. |
|
|
|
| ano přesně tak...mapsec=tactical, galmap=strategic |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|