Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2640 - 2659 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: Unimatrix325 - 18. červenec 2002 20:08sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : ad libůstky :
Boj za pou?ití orbitálních baterií : není problém, pokud flotila kotví na orbitě planety s orbitálními bateriemi, základnami, zbraňovými platformami a satelity a je napadena nepřátelskou flotilou (vstupem na stejné pole v MAPSECTORU, tj. na pole planety), tak se boje zúčastní i statické obrané stanice planety. A jako pozadí bitvy mů?e být místo vesmíru s hvězdami třeba záběr na planetu. Ov?em nevylučuji, ?e by jeden BATTLESCREEN mohl zabírat celkem 9 polí MAPSECTORU. To je zajímavé ře?ení.

Zmizení za planetou : tento manévr sice mů?e vypadat hezky v seriálu, nebo v simulátoru typu Bridge commander, ale v tahové strategii jako Evolution to nic neře?í.

Boj v mlhovině : Pokud se boj odehrává v sektoru (tedy jednom poli GALAXYSCREENU), nebo na jednom poli MAPSECTORU, kde je mlhovina, tak boj samozřejmě probíhá v mlhovině. Otázka je velikost mlhoviny. Mů?e zabírat celý jeden sektor, ale i pouze jedno pole na MAPSECTORU ? Tedy zhruba velikost planety ? Osobně bych se přikláněl pro mlhoviny velikosti celého sektoru.

Únik do červí díry : dal?í věc co hezky vypadá v seriálu. Kolik červích děr je v galaxii známo ? Já vím o jedné stabilní a o dvou nestabilních, které se kdy v ST objevily a byly dost velké na průlet lodi. (Nepočítám-li borgské transwarpy :) Únik do červí díry je tak okrajová mo?nost, ?e nemá smysl se s ní při této diskusi zaobírat. Pokud hráč pou?ije takový manévr párkrát za celou hru, bude to akorát :-) A pokud bude chtít loď s BATTLESCREENU uniknout, tak hráč stiskne EMERGENCYWARP a loď se přesune na jiné políčko na MAPSECOTRU (třeba). Pokud se bitva bude odehrávat na poli s červí dírou, tak prostě je?tě mimo mo?nost EMERGENCYWARP, bude mít mo?nost ESCAPETHROUGHWORMHOLE. Pokud loď při bitvě dostane takový příkaz, tak se přesune na druhý konec červí díry.

PVH - 18. červenec 2002 19:51sipka
ZAMĚŘIT
PVH
myslí?, ?e stránky teamu jsou nutné??
Mr.Spock - 18. červenec 2002 16:14sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
jirka006: pvh mi je uz poslal, ale musim do nich doplnit vsechny texty, obrazky atd. navic v soucasne dobe dokoncuji tymove pages, takze se mi to zvajmne trochu kereje
Jirka006 - 18. červenec 2002 15:37sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
PVH, Mr.Spock: Tak jak to vypadá s www stránkami? ;-)
happz - 18. červenec 2002 10:13sipka
ZAMĚŘIT
happz
Spravne by mel byt KOMPLETNI navrh hry vytvoren JEDNOU osobou, ostatni by meli posleze ten navrh hodnotit, ale je za nej zodpovedny pouze autor - jen na nem zalezi, jak bude vysledny navrh vypadat, jak moc se necha presvedcit argumenty ostatnich. Ohledne navrhu systemu a vlastne cele hry ma posledni slovo - ostatni se muzou maximalne snazit ho presvedcit. A kdo to je?
Jirka006 - 18. červenec 2002 10:06sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Happz: Nevím jak tobe, ale mi prijde, ze tu proste chybi jedna osoba, ktera by ukoncila nektere nekonecne debaty tim, ze by proste rozhodla jak dal... ;-)
happz - 18. červenec 2002 09:55sipka
ZAMĚŘIT
happz
Vsak ja se nehadam, jen sem predestrel svuj nazor napr. na ten scrolling - 3. zpusob mi opravdu prijde uz 'navic' Nesouhlasim, ale napisu to.

Ano ano, behem testovani mam pocit, ze to cele bude predelavat znova :)
Jirka006 - 18. červenec 2002 09:43sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Pánové, to je ?ílenství co tu předvádíte... ;-) Nehádejte se, nemá to smysl.

1) 2.level hra byla snad dohodnutá. Battlescreen přichází v úvahu, dle mého, snad jen ve chvíli, kdy budou 3D souboje, ale to zatím neplánujeme.
2) Shrnu co mám dojem je vysledkem vcerejska:

A) Pohyb(scrolling) na galmap/mapsec: my? (obě tlačítka), kurzorové klávesy, alternativně my? (tlačítka na LCARS...prozatím umístěna v levem dolním rohu na li?tě LCARS).

B) MAPSEC: 1 pole = 1 objekt (planety i více)...tedy na proporcionalitu ka?leme! Lodě přece mů?ou mít dostřel 1-3 čtverce a konec.

C) Kompromic ad sysinfo: MINIMAP bude pri vyberu lodi na sysinfo zobrazovat info k vybranému objektu
D) PVH udela ASAP design stránek, Mr.Spock a já uděláme obsah.

Vsichni: Nikomu a nicemu nepomuze, kdyz se budeme hadat a kazdy zustane jen na svem stanovisku. Je treba hledat rozumne kompromisy. Urazeni se proto, ze snad byl napad "odmitnut" nema smysl. Krom toho vsechny napady se mohou pouzit - treba pozdeji. Pokud na to neni nekdo pripravenej, tak by si mel rozmyslet, proc tu je. V prubehu testovani se budou veci 1000x menit, takze na to stejne budte pripraveni. Pokud se zasekne jeden klicovy clovek, zasekne se cely projekt. Tak to mejte na pameti! Ke vsemu je potreba pristupovat s otevrenou hlavou!


happz - 18. červenec 2002 09:25sipka
ZAMĚŘIT
happz
Ja sem pro, klavesy a mysdlo staceji, IMHO je to skoda mista. A s obema stisknutyma rikas? No, uvidime...
PVH - 17. červenec 2002 22:22sipka
ZAMĚŘIT
PVH
to u? jsi asi ode?el, pánové mě umlátili a "donutili" mě abych kromě toho, ?e se mapa bude posouvat klávesama, a my?í s oběma stisknutýma tlačítkama (doufám ?e to neni problém), zru?il posuvný "úhelník" (svisý a vodorovný pruh, těsně vedle mapy) a vytvořil čtyři tlačítka up, down, left, right, a umístil je na nejspodně?í li?tu GUI, jako třetí systém posouvání mapou. Podle mě je zbytečný, za předokladu, ?e bude (jako ?e bude!) manuál ve formátu PDF. Scroll my?í? Ano stisknutá obě tlačítka. Scrol klávesnicí? Ano kurzorové klávesy. Nic jiného podle mě není potřeba, zvlá?ť kdy? to po?kozuje grafický dojem...
Mr.Spock - 17. červenec 2002 22:14sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
hppz: proto to bylo v uvozovkach...
happz - 17. červenec 2002 22:12sipka
ZAMĚŘIT
happz
PVH: jakej?? ted jsem mimo.

Mr.Spock: Kreslit? Nic kreslit nebudes. Od toho je tu 2D grafik, kterej nachysta komponenty, a engine hry. Ty akorat okotujes a popises jednotlive systemy a mapu samotnou. Zejtra ti poslu navrh, uvidis sam.
PVH - 17. červenec 2002 22:08sipka
ZAMĚŘIT
PVH
to je v podstatě připomínka ke scrollingu. Vím ?e je doře?enej, ale přesto chci tu my?lenku zapsat. ...Podle mě nemá smysl ke dvojitýmu systému scrolování s nepo?kozenou grafikou přidávat systém třetí, kterej grafiku zkazí...
Mr.Spock - 17. červenec 2002 22:06sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
happz: no proste neco:-). ja muzu tu galaxii zacit "kreslit" klidne nekam do psp, ale radeji bych to delal uz alespon trochu nacisto.
Mr.Spock - 17. červenec 2002 22:05sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
pvh: tady mas adresu na chlapka s tema cedeckama- http://ocampa.hyperlink.cz/
PVH - 17. červenec 2002 22:05sipka
ZAMĚŘIT
PVH
ano ale dune má grafiku dost geniální (myslim, ře?ení rozhraní)!!! ne detaily nebo barvy, ale rozvr?ení!
happz - 17. červenec 2002 22:04sipka
ZAMĚŘIT
happz
Co presne si pod pojmem 'neco' predstavujes? Muzu sestavit jednoduchy DTD budouciho konfiguracniho souboru pro popis mapy, ale urcite nebude definitivni. Mohl by maximalne nastinit, co nas bude zajimat, a kolik toho budeme chtit o jednotlivych systemech a mape vedet. Ale prepis do finalu, na to je jeste brzo.
PVH - 17. červenec 2002 22:03sipka
ZAMĚŘIT
PVH
jo, ale uznej, ?e si ze dvou her o kterejch ví? jen základní informace, vybírá? podle screenshotů...
Mr.Spock - 17. červenec 2002 22:03sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
pvh: tak to prrr, ne na grafice, ale na hernim systemu zavisi celkova hratelnost, tedy alespon podle mne? dune 1 vypada z dnesniho hlediska jako shit, ale ja si ji rad zahraju i ted, takze ve vizualni strance to asi az tak uplne neni, ne?
happz - 17. červenec 2002 22:01sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, ja ke sve spokojenosti moc grafiku nepotrebuju, ja se citim vzdycky strasne svazanej moznostma, ktery ve hre mam, a samotnym systemem. Nikdy jsem nemel moznost delat vsechno, co bych chtel.

Nejnovější   Novější 2640 - 2659 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o