|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 18. červenec 2002 20:09 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Jirka006 : samozřejmě, ?e setkání dvou flotil na jednom poli MAPSECTORU neznamená boj na BATTLESCREENU. Ale do jisté míry to zále?í na vztahu ras, kterým ty flotily patří. Pokud se setká flotila „lidí“ a „Vulkánců“ pak samozřejmě nedojde k boji. Ale pokud se setká flotila Federace s flotilou Klingonů, se kterými je Federace momentálně ve válce, tak Klingoni nedají hráči jinou mo?nost, ne? boj. Naopak pokud se setká flotila Romulanských nákladních lodí s válečnou flotilou Federace, tak asi Romulané boj začínat nebudou. Chtěl jsem říct, ?e mezi MOVE TO SECTOR a ATTACK ON SECTOR je rozdíl a zaútočit lze i poté, co se lodě do sektoru pouze přesunuli. |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 18. červenec 2002 20:08 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| PVH : ad libůstky :
Boj za pou?ití orbitálních baterií : není problém, pokud flotila kotví na orbitě planety s orbitálními bateriemi, základnami, zbraňovými platformami a satelity a je napadena nepřátelskou flotilou (vstupem na stejné pole v MAPSECTORU, tj. na pole planety), tak se boje zúčastní i statické obrané stanice planety. A jako pozadí bitvy mů?e být místo vesmíru s hvězdami třeba záběr na planetu. Ov?em nevylučuji, ?e by jeden BATTLESCREEN mohl zabírat celkem 9 polí MAPSECTORU. To je zajímavé ře?ení.
Zmizení za planetou : tento manévr sice mů?e vypadat hezky v seriálu, nebo v simulátoru typu Bridge commander, ale v tahové strategii jako Evolution to nic neře?í.
Boj v mlhovině : Pokud se boj odehrává v sektoru (tedy jednom poli GALAXYSCREENU), nebo na jednom poli MAPSECTORU, kde je mlhovina, tak boj samozřejmě probíhá v mlhovině. Otázka je velikost mlhoviny. Mů?e zabírat celý jeden sektor, ale i pouze jedno pole na MAPSECTORU ? Tedy zhruba velikost planety ? Osobně bych se přikláněl pro mlhoviny velikosti celého sektoru.
Únik do červí díry : dal?í věc co hezky vypadá v seriálu. Kolik červích děr je v galaxii známo ? Já vím o jedné stabilní a o dvou nestabilních, které se kdy v ST objevily a byly dost velké na průlet lodi. (Nepočítám-li borgské transwarpy :) Únik do červí díry je tak okrajová mo?nost, ?e nemá smysl se s ní při této diskusi zaobírat. Pokud hráč pou?ije takový manévr párkrát za celou hru, bude to akorát :-) A pokud bude chtít loď s BATTLESCREENU uniknout, tak hráč stiskne EMERGENCYWARP a loď se přesune na jiné políčko na MAPSECOTRU (třeba). Pokud se bitva bude odehrávat na poli s červí dírou, tak prostě je?tě mimo mo?nost EMERGENCYWARP, bude mít mo?nost ESCAPETHROUGHWORMHOLE. Pokud loď při bitvě dostane takový příkaz, tak se přesune na druhý konec červí díry.
|
|
|
|
| myslí?, ?e stránky teamu jsou nutné?? |
|
|
|
| jirka006: pvh mi je uz poslal, ale musim do nich doplnit vsechny texty, obrazky atd. navic v soucasne dobe dokoncuji tymove pages, takze se mi to zvajmne trochu kereje |
|
|
|
| PVH, Mr.Spock: Tak jak to vypadá s www stránkami? ;-) |
|
|
|
| Spravne by mel byt KOMPLETNI navrh hry vytvoren JEDNOU osobou, ostatni by meli posleze ten navrh hodnotit, ale je za nej zodpovedny pouze autor - jen na nem zalezi, jak bude vysledny navrh vypadat, jak moc se necha presvedcit argumenty ostatnich. Ohledne navrhu systemu a vlastne cele hry ma posledni slovo - ostatni se muzou maximalne snazit ho presvedcit. A kdo to je? |
|
|
|
| Happz: Nevím jak tobe, ale mi prijde, ze tu proste chybi jedna osoba, ktera by ukoncila nektere nekonecne debaty tim, ze by proste rozhodla jak dal... ;-) |
|
|
|
| Vsak ja se nehadam, jen sem predestrel svuj nazor napr. na ten scrolling - 3. zpusob mi opravdu prijde uz 'navic' Nesouhlasim, ale napisu to.
Ano ano, behem testovani mam pocit, ze to cele bude predelavat znova :) |
|
|
|
| Pánové, to je ?ílenství co tu předvádíte... ;-) Nehádejte se, nemá to smysl.
1) 2.level hra byla snad dohodnutá. Battlescreen přichází v úvahu, dle mého, snad jen ve chvíli, kdy budou 3D souboje, ale to zatím neplánujeme.
2) Shrnu co mám dojem je vysledkem vcerejska:
A) Pohyb(scrolling) na galmap/mapsec: my? (obě tlačítka), kurzorové klávesy, alternativně my? (tlačítka na LCARS...prozatím umístěna v levem dolním rohu na li?tě LCARS).
B) MAPSEC: 1 pole = 1 objekt (planety i více)...tedy na proporcionalitu ka?leme! Lodě přece mů?ou mít dostřel 1-3 čtverce a konec.
C) Kompromic ad sysinfo: MINIMAP bude pri vyberu lodi na sysinfo zobrazovat info k vybranému objektu
D) PVH udela ASAP design stránek, Mr.Spock a já uděláme obsah.
Vsichni: Nikomu a nicemu nepomuze, kdyz se budeme hadat a kazdy zustane jen na svem stanovisku. Je treba hledat rozumne kompromisy. Urazeni se proto, ze snad byl napad "odmitnut" nema smysl. Krom toho vsechny napady se mohou pouzit - treba pozdeji. Pokud na to neni nekdo pripravenej, tak by si mel rozmyslet, proc tu je. V prubehu testovani se budou veci 1000x menit, takze na to stejne budte pripraveni. Pokud se zasekne jeden klicovy clovek, zasekne se cely projekt. Tak to mejte na pameti! Ke vsemu je potreba pristupovat s otevrenou hlavou!
|
|
|
|
| Ja sem pro, klavesy a mysdlo staceji, IMHO je to skoda mista. A s obema stisknutyma rikas? No, uvidime... |
|
|
|
| to u? jsi asi ode?el, pánové mě umlátili a "donutili" mě abych kromě toho, ?e se mapa bude posouvat klávesama, a my?í s oběma stisknutýma tlačítkama (doufám ?e to neni problém), zru?il posuvný "úhelník" (svisý a vodorovný pruh, těsně vedle mapy) a vytvořil čtyři tlačítka up, down, left, right, a umístil je na nejspodně?í li?tu GUI, jako třetí systém posouvání mapou. Podle mě je zbytečný, za předokladu, ?e bude (jako ?e bude!) manuál ve formátu PDF. Scroll my?í? Ano stisknutá obě tlačítka. Scrol klávesnicí? Ano kurzorové klávesy. Nic jiného podle mě není potřeba, zvlá?ť kdy? to po?kozuje grafický dojem... |
|
|
|
| hppz: proto to bylo v uvozovkach... |
|
|
|
| PVH: jakej?? ted jsem mimo.
Mr.Spock: Kreslit? Nic kreslit nebudes. Od toho je tu 2D grafik, kterej nachysta komponenty, a engine hry. Ty akorat okotujes a popises jednotlive systemy a mapu samotnou. Zejtra ti poslu navrh, uvidis sam. |
|
|
|
| to je v podstatě připomínka ke scrollingu. Vím ?e je doře?enej, ale přesto chci tu my?lenku zapsat. ...Podle mě nemá smysl ke dvojitýmu systému scrolování s nepo?kozenou grafikou přidávat systém třetí, kterej grafiku zkazí... |
|
|
|
| happz: no proste neco:-). ja muzu tu galaxii zacit "kreslit" klidne nekam do psp, ale radeji bych to delal uz alespon trochu nacisto. |
|
|
|
| pvh: tady mas adresu na chlapka s tema cedeckama- http://ocampa.hyperlink.cz/ |
|
|
|
| ano ale dune má grafiku dost geniální (myslim, ře?ení rozhraní)!!! ne detaily nebo barvy, ale rozvr?ení! |
|
|
|
| Co presne si pod pojmem 'neco' predstavujes? Muzu sestavit jednoduchy DTD budouciho konfiguracniho souboru pro popis mapy, ale urcite nebude definitivni. Mohl by maximalne nastinit, co nas bude zajimat, a kolik toho budeme chtit o jednotlivych systemech a mape vedet. Ale prepis do finalu, na to je jeste brzo. |
|
|
|
| jo, ale uznej, ?e si ze dvou her o kterejch ví? jen základní informace, vybírá? podle screenshotů... |
|
|
|
| pvh: tak to prrr, ne na grafice, ale na hernim systemu zavisi celkova hratelnost, tedy alespon podle mne? dune 1 vypada z dnesniho hlediska jako shit, ale ja si ji rad zahraju i ted, takze ve vizualni strance to asi az tak uplne neni, ne? |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|