Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2613 - 2632 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: Unimatrix325 - 19. červenec 2002 20:08sipka
ZAMĚŘIT
0
a teď můj malý proslov :-)
Anonym: Unimatrix325 - 19. červenec 2002 20:07sipka
ZAMĚŘIT
0
BTW já bych byl pro správu jednotlivých planet, s tím, ?e to jde ovládat i přes jiné panely z GALSCREENU
Anonym: Unimatrix325 - 19. červenec 2002 20:06sipka
ZAMĚŘIT
0
Happz : to s tim, ?e umim programovat měla bejt pochvala mejch návrhů ? nebo kritika ? :-)
Anonym: Unimatrix325 - 19. červenec 2002 20:04sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 : no dyť to taky mělo vyznět tak, ?e to je blbost :-) chtěl jsem jen naznačit, ?e to tak je :-) (to s dodr?ováním poměru a vzdáleností planet)
happz - 19. červenec 2002 18:24sipka
ZAMĚŘIT
happz
Tak to ne, Uniho potrebuju na konzultace :) Ani netusi, co problemu mi zpusobuje svymi ruznymi navrhy, a jak se je snazim resit :) A zatim i vcelku resim. Maly priklad za vse: nedavno se tu nekdo zminil o nejake pametove narocnosti na ulozeni mapy v pameti. No, to byl argument. Ale: kolik sektoru z te mapy se opravdu pouziva? Kouknete se na navrh GALSCREENu od PVH, na tu mapu. Kolik sektoru je pouzivanych? Dost male procento, a vzhledem k tomu, ze mapa bude mit (asi) rozmety maximalne 2^16 x 2^16 sektoru, tak pokud to nekdo pouzije, dost zaflaka pamet. Nu, a nakonec se zrodil systemek na ukladani pouze potrebnych - obet CPU na ukor pameti, ale v tzv. mrtvem case - server prijme data od klienta, ze ukoncil tah. Okamzite odesle pokyn dalsimu hraci, aby hral, a nez pijde dalsi konec tahu, nema v podstate co delat - mrtvy cas. A tady se muze bavit vsim moznym - uklidem, stepovanim, vysivanim krajek... :)

Zaverem - ac Uni neumi C, umi programovat, coz je tady dost problem, a je to na tech navrzich videt.

Sprava sektoru: radsi bych spravu systemu. A ty pomery se dodrzovat budou - sice ne presne na desetiny, ale tak, aby to bylo aspon castecne videt.
Jirka006 - 19. červenec 2002 15:53sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Ad správa planet/systémů:
Není mi jasné jestli spravovat systémy (BOTF) nebo jednotlivé planety. Kloním se spí? k systémům, ale to není ?ádná zasadní věc. Kontrola bude moci být aktivována přímo z mapsecu/galmap a nebo té? ze SYSCONu...kde bude hrac moci prechazet mezi jednotlivymi sparvovanymi systemi/planetami.
Obdobně to platí i pro ostatní MANCONy... ne?
Jirka006 - 19. červenec 2002 15:44sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Uni: dodatek: Dle meho je dodrzovani pomeru a vzdalenosti BLBOST na ukor hratelnosti... Ostatne na schuzce jsme se na tom vyjimecne shodli, nemam pravdu? Proste to nejde...zapomen na to. Ma to bejt hra a ne presna simulace. Clovek se u toho ma trochu bavit...

Konecne jsem sehnal MOO2 i Armadu 2 takze se budu nechat pristi tyden inspirovat temito dvema "skvosty". ;-)
Jirka006 - 19. červenec 2002 15:38sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Uni: Jsi neoblomnej... ...návrhy to jsou zajímavé... ale pořád jsi mne nepresvedcil, ze to neni na ukor hratelnosti... vzhledem k tomu, o kolik veci se ve hre budes muset starat je battle screen proste navic... jsem zatim jednosznacne pro boj primo na mAP SEC. K Tvym grafickym navrhum... mozna bys mel vyckat az PVH udela verzi 2... mozna ze to bude hezci...

Myslim, ze je cas aby se nekdo vrhnul do pripravy scenare k aspon jedne kampani. Od toho se tez muzou vyvijet nove pozadavky. Uni, nechces se toho ujmout?

Ad celo denni schuze... mozna bychom mohli neco zorganizovat, ale ne driv nez v srpnu... to bychom mozna mohly vyrazit i mimo Phu, ne?
Mr.Spock - 19. červenec 2002 13:53sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
...tzn., ta prace se jiste neztrati
Mr.Spock - 19. červenec 2002 12:10sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
pvh: na strankach tymu jsem zacal delat jiz drive, protoze herni stale nebyly, a tak je chci uz jednoznacne doklepnout. nehlede na to, ze informace na nich budou vlastne obdobne.
happz - 18. červenec 2002 20:53sipka
ZAMĚŘIT
happz
Anebo vyrazit za mnou na talker Arda :)
happz - 18. červenec 2002 20:52sipka
ZAMĚŘIT
happz
Uni: Jsem pro, ale musime se dohodnout a u nas nesmi byt bourka - pak mi jde spojeni do haje :)
Anonym: Unimatrix325 - 18. červenec 2002 20:49sipka
ZAMĚŘIT
0
No uvidíme co na to budou říkat, a? si přečtou moje příspěvky :-)
Anonym: Unimatrix325 - 18. červenec 2002 20:48sipka
ZAMĚŘIT
0
Co se aspoň domluvit někdy na hodince někde na chatu ??? třeba na XKu ? Jako?eto prakticky jediné mo?nosti realtime komunikace mnou ?? Myslim si, ?e by se tam taky dalo dost vyře?it a mě to přijde desetkrát levnějc ne? cesta do Prahy....
happz - 18. červenec 2002 20:46sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jo, a asi tam zakomponuju trosku astrofyiky - dynamika hvezdnych systemu apod. at se nemusi vsechno pracne vypisovat, engine si spocita par veci predem z nekolika parametru.
Mr.Spock: zanedlouho dostanes (i vy ostatni k nahledu) navrhy popisu systemu.
happz - 18. červenec 2002 20:36sipka
ZAMĚŘIT
happz
Uni: jo, byl zavrhnut bez Tebe, a dokonce i se mnou. Ja bych ho rad mel, ale jich je vic :( IMHO se ho stejne dockame - az budu mit volno, napisu ho volitelne (bohuzel, az budu mit volno...)
Anonym: Unimatrix325 - 18. červenec 2002 20:28sipka
ZAMĚŘIT
0
v tom archivu se koukněte hlavně na ty nový obrázky !
Anonym: Unimatrix325 - 18. červenec 2002 20:27sipka
ZAMĚŘIT
0
nemám teď čas to číst v?echno :-( ale jestli se dozvim, ?e jste ten BATTLESCREEN zase zavrhli beze mne, tak se děsivě rozčílím :-))
Anonym: Unimatrix325 - 18. červenec 2002 20:24sipka
ZAMĚŘIT
0
Happz : OK...
Anonym: Unimatrix325 - 18. červenec 2002 20:22sipka
ZAMĚŘIT
0
Tak..doufám, ?e jsem vám přidělal trochu práce aspoň na chvíli a zbude mi čas na přečtení toho co jste napsali vy :-))) a URČITĚ se koukněte na muj archiv... najdete tam v?e důle?ité :)

Nejnovější   Novější 2613 - 2632 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o