|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 19. červenec 2002 20:08 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| a teď můj malý proslov :-) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 19. červenec 2002 20:07 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| BTW já bych byl pro správu jednotlivých planet, s tím, ?e to jde ovládat i přes jiné panely z GALSCREENU |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 19. červenec 2002 20:06 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Happz : to s tim, ?e umim programovat měla bejt pochvala mejch návrhů ? nebo kritika ? :-) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 19. červenec 2002 20:04 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Jirka006 : no dyť to taky mělo vyznět tak, ?e to je blbost :-) chtěl jsem jen naznačit, ?e to tak je :-) (to s dodr?ováním poměru a vzdáleností planet) |
|
|
|
| Tak to ne, Uniho potrebuju na konzultace :) Ani netusi, co problemu mi zpusobuje svymi ruznymi navrhy, a jak se je snazim resit :) A zatim i vcelku resim. Maly priklad za vse: nedavno se tu nekdo zminil o nejake pametove narocnosti na ulozeni mapy v pameti. No, to byl argument. Ale: kolik sektoru z te mapy se opravdu pouziva? Kouknete se na navrh GALSCREENu od PVH, na tu mapu. Kolik sektoru je pouzivanych? Dost male procento, a vzhledem k tomu, ze mapa bude mit (asi) rozmety maximalne 2^16 x 2^16 sektoru, tak pokud to nekdo pouzije, dost zaflaka pamet. Nu, a nakonec se zrodil systemek na ukladani pouze potrebnych - obet CPU na ukor pameti, ale v tzv. mrtvem case - server prijme data od klienta, ze ukoncil tah. Okamzite odesle pokyn dalsimu hraci, aby hral, a nez pijde dalsi konec tahu, nema v podstate co delat - mrtvy cas. A tady se muze bavit vsim moznym - uklidem, stepovanim, vysivanim krajek... :)
Zaverem - ac Uni neumi C, umi programovat, coz je tady dost problem, a je to na tech navrzich videt.
Sprava sektoru: radsi bych spravu systemu. A ty pomery se dodrzovat budou - sice ne presne na desetiny, ale tak, aby to bylo aspon castecne videt. |
|
|
|
| Ad správa planet/systémů:
Není mi jasné jestli spravovat systémy (BOTF) nebo jednotlivé planety. Kloním se spí? k systémům, ale to není ?ádná zasadní věc. Kontrola bude moci být aktivována přímo z mapsecu/galmap a nebo té? ze SYSCONu...kde bude hrac moci prechazet mezi jednotlivymi sparvovanymi systemi/planetami.
Obdobně to platí i pro ostatní MANCONy... ne? |
|
|
|
| Uni: dodatek: Dle meho je dodrzovani pomeru a vzdalenosti BLBOST na ukor hratelnosti... Ostatne na schuzce jsme se na tom vyjimecne shodli, nemam pravdu? Proste to nejde...zapomen na to. Ma to bejt hra a ne presna simulace. Clovek se u toho ma trochu bavit...
Konecne jsem sehnal MOO2 i Armadu 2 takze se budu nechat pristi tyden inspirovat temito dvema "skvosty". ;-) |
|
|
|
| Uni: Jsi neoblomnej... ...návrhy to jsou zajímavé... ale pořád jsi mne nepresvedcil, ze to neni na ukor hratelnosti... vzhledem k tomu, o kolik veci se ve hre budes muset starat je battle screen proste navic... jsem zatim jednosznacne pro boj primo na mAP SEC. K Tvym grafickym navrhum... mozna bys mel vyckat az PVH udela verzi 2... mozna ze to bude hezci...
Myslim, ze je cas aby se nekdo vrhnul do pripravy scenare k aspon jedne kampani. Od toho se tez muzou vyvijet nove pozadavky. Uni, nechces se toho ujmout?
Ad celo denni schuze... mozna bychom mohli neco zorganizovat, ale ne driv nez v srpnu... to bychom mozna mohly vyrazit i mimo Phu, ne? |
|
|
|
| ...tzn., ta prace se jiste neztrati |
|
|
|
| pvh: na strankach tymu jsem zacal delat jiz drive, protoze herni stale nebyly, a tak je chci uz jednoznacne doklepnout. nehlede na to, ze informace na nich budou vlastne obdobne. |
|
|
|
| Anebo vyrazit za mnou na talker Arda :) |
|
|
|
| Uni: Jsem pro, ale musime se dohodnout a u nas nesmi byt bourka - pak mi jde spojeni do haje :) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 18. červenec 2002 20:49 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| No uvidíme co na to budou říkat, a? si přečtou moje příspěvky :-) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 18. červenec 2002 20:48 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Co se aspoň domluvit někdy na hodince někde na chatu ??? třeba na XKu ? Jako?eto prakticky jediné mo?nosti realtime komunikace mnou ?? Myslim si, ?e by se tam taky dalo dost vyře?it a mě to přijde desetkrát levnějc ne? cesta do Prahy.... |
|
|
|
| Jo, a asi tam zakomponuju trosku astrofyiky - dynamika hvezdnych systemu apod. at se nemusi vsechno pracne vypisovat, engine si spocita par veci predem z nekolika parametru.
Mr.Spock: zanedlouho dostanes (i vy ostatni k nahledu) navrhy popisu systemu. |
|
|
|
| Uni: jo, byl zavrhnut bez Tebe, a dokonce i se mnou. Ja bych ho rad mel, ale jich je vic :( IMHO se ho stejne dockame - az budu mit volno, napisu ho volitelne (bohuzel, az budu mit volno...) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 18. červenec 2002 20:28 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| v tom archivu se koukněte hlavně na ty nový obrázky ! |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 18. červenec 2002 20:27 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| nemám teď čas to číst v?echno :-( ale jestli se dozvim, ?e jste ten BATTLESCREEN zase zavrhli beze mne, tak se děsivě rozčílím :-)) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 18. červenec 2002 20:24 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 18. červenec 2002 20:22 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Tak..doufám, ?e jsem vám přidělal trochu práce aspoň na chvíli a zbude mi čas na přečtení toho co jste napsali vy :-))) a URČITĚ se koukněte na muj archiv... najdete tam v?e důle?ité :) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|