Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2567 - 2586 / 3834Starší   Nejstarší

Jirka006 - 24. červenec 2002 09:46sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Kovi: Na přidávání reklamy do cizího materiálů, zvlá?ť pokud to není autorizovaný překlad a STEVOL není autorizovaná hra bych se vyka?lal... to je pro mne silné kafe. U? tak se z těch autorskejch práv v noci probouzím hrůzou... ;-)
Jirka006 - 24. červenec 2002 09:41sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Do prkený vohrady, kdo to má v?echno číst?!

Ad Uni: Mě osobně se idea posil ze sousedních sektorů líbí... krom toho roztrou?ené lodě po celé VELKE Galaxii nemohou warpovat na pomoc, protoze by oslabily obranu jinde... tj. pripada v uvahu stejne jen par lodi okolo... ad max lodi v systemu (MAPSEC), nejsem proti to nejak omezit, i kdyz vim, ?e se Vám to líbit moc nebude.

Mr.Spock: stránky jsou super, ale... v?iml jsem si, ?e na některejch screenshotech je logo Paramountu a WDK... to není dobře, proto?e to vytváří dojem, ?e to děláme s jejich svolením. DOPORUČUJI někde jasně napsat (DISCLAIMER), ?e se jedná o studijní práci fanaou?ků startreku dělanou nikoliv za účelem zisku nikoliv za účelem kohokoliv jakkoliv po?kodit a ?e ?ádné licence od Paramountu nemáme. Dále výzvu, aby ten, kdo se cítí po?kozen okam?itě kontaktoval tebe. A to i v angličtině. Odkaz na Disclaimer, dej na úvodní stránku. Ten pind o autorských právech tam dej samozřejmě taky.

Ad schůzka: o víkendu 2.8.-4.8. jsem mimo ČR, tj. nemohl bych se zúčastnit. Jinak jsem k dispozici kdykoliv srpnu a září. Přijel by někdo tento víkend?

Ad ostatní hry: Jsme-li tým, tak bychom měli v?ichni být informováni o v?ech aktivitách, Spocku. Myslím, ?e takové sólo akce jsou sice fajn, ale trochu to ubírá na vzájemné důvěře a informovanosti.
PVH - 24. červenec 2002 01:54sipka
ZAMĚŘIT
PVH
jo a kdy u? vytlačí? ty stránky hry?:-)
PVH - 24. červenec 2002 01:53sipka
ZAMĚŘIT
PVH
ps: Mr. Spock: Endless Univer se mi fakt líbí!:-)
PVH - 24. červenec 2002 01:48sipka
ZAMĚŘIT
PVH
uni: s časem jsme to vyře?ili tak, ?e na mapsecu se čas koná jen v boji a je jen jeho...tzn. při boji na mapsecu začne fungovat tlačítko END TURN ale celý boj se odehrává během jednoho "velkého" tahu...

"tvoje" artworky tam zřejmě nejsou, proto?e to jsou v podtatě ...pojebaný... moje artworky. A navíc ten třívrstvej systém je asi zavr?enej, tak?e bychom pouze mátli lidi...

happz: já s tebou souhlasim, ale vnuť command line lidem zhýčkanejm windowsama...

cleodenní sraz je vyhovující. a souhlasím s tímto víkendem a mů?u hned v pátek po Star Treku...:-)
Bude nakonec u Jirky006, nebo jinde?

Mr. Spock: v souladu s logem týmu bych byl pro swapnutí barev odkazů. tzn normálně: modré, po najetí: ?edé, nebo je?tě lépe: oran?ové... ( to jen pokud bys snad měl chuť to opravit...)

kovi: Mae snad ani neni član týmu...nebo jo? na StarNet nepí?e, na srazy nechodí...tak k čemu nám je?:-))
happz - 23. červenec 2002 22:36sipka
ZAMĚŘIT
happz
kovi: ano, jsem sokovan, na cem vsem to pracuju a planuju :))

Pokud bude sraz tento vikend, dejme tomu, mohl bych se zucastnit. Ale porad je tu problem s ubytovanim - zkusim se jeste nekde pozeptat, ale to je krajni moznost, proste a jednoduse bych musel cestovat tam a zpet.
Kovi - 23. červenec 2002 21:41sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Mr. Spock: my postrehy na WDK Games homepage mas v mailu, coz uz stejne vis, tak nevim, proc to sem pisu

ad sraz: tenhle vikend? teda kdyz uz to bude nekolikadenni, tak by to vazne chtelo tam mit vsechny lidi, a protoze tu Uni rikal neco o srpnu, tak teda nevim, na cem ted jsme, nicmene jsem to probiral s farm managerem (proste s otcem) a je tu urcita moznost, ze bych treba tenhle vikend mohl byt postradatelny (to je co? neuveritelny!) Nicmene dozvim se to za 5-12 v zavislosti mimojine i na pozici slunce k nasi planete, gravitacnimu vlivu mesice, tlaku vzduchu nad Gibraltarskou uzinou atd. (proste pocasi), protoze se tu jako protipol cesty do Prahy rysuje krizovy scenar (worst case scenario), ze budu makat jako... no proste stejne jako jsem makal doted. Takze se domluvte mezi sebou a ja uvidim...

Dotaz: Kdo z vas byl jeste vykulenej nad tim, kolik her maji vlastne WDK Games rozdelanejch?:-))

Dalsi vec: Navrhoval jsem Spockovi, ze na konec ceskyho manualu k ST: New Worlds by se (podle vzoru originalu) mohla pridat reklama na Evolution (ve svetle novych informaci, ze, Spocku?, eventuelne i na dalsi hry). Co vy na to? Vyzadovalo by to zrejme (opet dle US vzoru) nejakej A4 poster - vystizny atd. vsak vy vite.

A posledni vec: Tak uz jsme predstihli dalsi forum, URAA! Hrrr na dalsi!:-)

P.S.: Jo a tenhle vikend s Maem radsi nepocitat, protoze si uz nekolik tydnu vali sunky nekde u vody
happz - 23. červenec 2002 21:14sipka
ZAMĚŘIT
happz
Mr.Spock: ja teda nic psat nebudu :)

PVH ty tvoje zatraceny roletovy menu... zatraceny lisboxy... zatraceny GUI - Follow The Command-line!!
Mr.Spock - 23. červenec 2002 21:08sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Sheedee: rad bych take nejak definitivne zmaknul nasi pripadnou prezentaci na blizicim se pentaconu, takze jsem se te chtel optat, zda-li by bylo realne, ze bys mel do te doby hotovo alespon par ukazani schopnych animaci?
Mr.Spock - 23. červenec 2002 21:06sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
all: nechce se nekdo z vas ujmout napsani nejakeho predstaveni naseho tymu pro homepage? nejak se mi do toho nechce, ale melo by tam byt neco ve smyslu, ze chceme tvorit nejlepsi hry, cestiny a jine trekove doplnky... bla, bla, bla, proste neco tak.
Mr.Spock - 23. červenec 2002 20:51sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
...pokud se tak stane, rad zaradim i tve prispevky. jak rikam, nejen pro tebe plati, ze mne vzdy informujte o veskerych novych vecech. diky
Mr.Spock - 23. červenec 2002 20:49sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
uni: no tak ty planety atd., to se moc nehodi. a zbytek (screeny) nemohu zatim zaradit, jelikoz to nebylo doposud definitivne odsouhlaseno celym tymem.
Anonym: Unimatrix325 - 23. červenec 2002 20:45sipka
ZAMĚŘIT
0
Mr.Spock : tak proč tam nejsou i moje artworky :-)
Mr.Spock - 23. červenec 2002 20:33sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
jo, jo, tam jsem byl
Mr.Spock - 23. červenec 2002 20:31sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Unimatrix325: opraveno!
Anonym: Unimatrix325 - 23. červenec 2002 20:31sipka
ZAMĚŘIT
0
Mr.Spock : spousta obrázků a návrhů je v mém archivu... u? si na něj koukal ? http://www.sweb.cz/raptors/archiv.htm
Mr.Spock - 23. červenec 2002 20:18sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Unimatrix325: to se napravi, alespon vidis, o cem jsem mluvil...

all: jen vas chci jeste predem pozadat, abyste jakekoli nove obrazky atp. posilali mne, ja je nasledne vzdy zaradim k tem predeslym na homepage.

dalsi mozne adresy na wdk games homepage: www.wdk-games.tk a www.wdkgames.tk
Anonym: Unimatrix325 - 23. červenec 2002 20:18sipka
ZAMĚŘIT
0
BTW v mém archivu je ukázka MAPSECTORU tak "jak si ho představujete vy" :-) tedy můj návrh MAPSECU za předpokladu, ?e by bylo dvouobrazovkové zpracování...
Anonym: Unimatrix325 - 23. červenec 2002 20:17sipka
ZAMĚŘIT
0
A měli bychom u? opravdu nechat otázku dvou nebo tří hracích úrovní na to několikadenní setkání a věnovat se ostatním věcem. Otázku umělé inteligence a její základní principy nemá zatím smysl ře?it, proto?e ta bude závislá na hotovém a promy?leném herním systému. Principy vědy a výzkumu u? jsme navrhli a zbývá je jen zpracovat do konkrétních struktur. Plus samozřejmě pár úprav. Principy lodí, jejich třídy typy a závislosti na technologii budeme muset nechat na čas, kdy bude hotový technologický strom.
Navrhuji se teď věnovat diplomacii (která pak také do značné míry ovlivní zpracování AI) a rozvědce. Různé typy vztahů mezi rasami (válka,neagresivní,obchodní,spojenectví...). Různé druhy interakce, výměna technologií, obchod se surovinami, obchod s územím...
Navíc jsme je?tě nestanovili jeden z nejdůle?itěj?ích parametrů strategie : druhy surovin. Osobně mě v této oblasti nenapadá mnoho originálního. Za naprostou samozřejmost pova?uji nějaký druh kovu, stačí jeden a blí?e nespecifikovaný. A dál ? Dilithium ? Latinium (platidlo, hlavně mimo Federaci) ? Jako vodítko by mohla poslou?it třeba jakákoliv loď. Co v?e je nutné k jejímu postavení ? Kov, energie, lidé... Energie mů?e být také určitým druhem suroviny, ale a? druhotným a s trochu odli?ným principem tě?by. Lidé jsou ten samý příklad. „Zdroje“ lidí jsou planety s určitou procentuelní reprodukcí. V případě pokroku ve výzkumu biologie to pak mů?e být klonování (Dominion) nebo asimilace (Borgové). Čím více nerostných surovin v?ak hra bude obsahovat, tím bude komplexněj?í. IMHO je ideální počet pro tahovou strategii 3-5. Mů?e být i jedna, ale pak to bude dost jednotvárné. Odpadá mo?nost „neexistence“ zdroje jedné suroviny na území hráče a tudí? nutný obchod nebo důvod k válce. Mů?e jich být i více (třeba 8), ale musejí být originální. Nemů?e to být ?elezo, titan, zlato, duranium, olovo, hliník atd. jestli mě chápete. Jaké suroviny byly pou?ity v BotF ? a jaké v MoO ? Také by bylo mo?né aby suroviny „přicházely a odcházely“... Např. Dilithium by bylo potřeba tě?it jako nutnou surovinu pro usměrnění proudu energie po anihilaci ve warp jádru, ale po dosa?ení určitého pokroku ve vývoji replikátorů u? by ho bylo mo?né replikovat (Jako později v seriálovém ST). V praxi by to mohlo vypadat tak, ?e hráč by investoval určité mno?ství energie (např. 1000 TW) a v závislosti na levelu replikátorů by se mu energie zkonvertovala na dilithium. Tedy např. při levelu 8 by z 1000 TW bylo 800 jednotek dilithia. A pokud by hráč vyvinul jiný druh výroby energie jako např. umělou singularitu, kterou pou?ívají na svých lodích Romulané, tak by pro něj tě?ba dilithia ztratila význam úplně. Co? je názorný příklad toho, jak mů?e mít výzkum strategický efekt. Pokud by toti? hráč ovládal vět?í zdroje dilithia, mohl by ho třeba prodávat ostatním rasám, nebo zničit jeho lo?iska a paralizovat tak rasy, které jsou na jeho tě?bě závislé. Jako dal?í mo?ný zdroj připadá v úvahu jídlo. To by mělo vliv na populaci. Otázkou je, jestli do hry tahat takové hodnoty jako je morálka a ?těstí lidí. To by mohlo mít vliv na reprodukci a rychlost stavby. Ale hodnoty jako ?těstí, spokojenost, morálka atd. se zvy?ují stavbami (na planetách) jako divadlo, knihovny, cirkus atd. :-) a to u? z tahové vesmírné strategie děláme SimCity. Proto bych spokojenost obyvatelstva jako hodnotu zavedl pouze tak, ?e není ovlivnitelná budovami, ale pouze událostmi jako třeba válka atd.
Anonym: Unimatrix325 - 23. červenec 2002 20:15sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad scénář. Uva?oval jsem o tom a kampaň by asi neměla mít scénář. Ale jakési rozvr?ení děje jsem zde asi před týdnem zveřejnil. Myslím si ale, ?e by hra na začátku měla obsahovat volbu, od jakého časového období chce hráč začínat.
1) Období po prvním kontaktu, průzkum, počátky Federace atd.
2) Období vzkvétající Federace jak jí známe z TNG, pevně dané hranice s Klingony a Romulany...
3) Období začínající války s Dominionem

První volba by byla pro hráče, kteří si chtějí impérium vypiplat od počátků, kteří chtějí prozkoumávat hluboký vesmír atd. Na hráči by pak bylo, jestli se bude sna?it dodr?ovat seriálovou dějovou linii, nebo jestli se vydá jinou cestou např. vyka?le se na Vulkánce, udělá alianci s Cardassiany a vyhladí Romulanskou ří?i.
Druhá volba by byla pro hráče, kteří neradi začínají s holým zadkem. Byla by u? vystavěná funkční ekonomika, hráč by měl k dispozici desítky lodí a slu?ný technologický strom, vesmír u? by byl v podstatě „rozparcelován“ a nezbývalo by tak u? moc místa na průzkum. V okam?iku kdy by hráč vstoupil do hry u? by byl součástí děje a u? by bylo nesnadné ho nějak výrazně změnit. Samozřejmě v?dy mů?e vyhladit Klingonské impérium, ale u? si asi tě?ko znepřátelí Vulkánce.
Třetí volby by byla pro hráče, kteří se neradi piplají s ekonomikou. Hráč by byl vr?en do fungující ekonomiky Federace z doby DS9 a hra by začínala událostmi okolo dílu The Jem Haddar. Zanedlouho poté by vypukla válka. Tato volba by byla pro militantní typy.

V?echny tyto mo?nosti by byly v podstatě „SAVY“, tedy hry, rozehrané podle scénáře seriálového ST. Hra by také mohla obsahovat „fiktivní“ nebo „mirror universové“ reality. Tedy například save, kdy je Federace v troskách, Alfa a Beta kvadrant ovládá Klingonsko-Cardassinská aliance a hráč by měl za úkol zvrátit okolnosti ve svůj prospěch.

Nejnovější   Novější 2567 - 2586 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o