Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2549 - 2568 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: Unimatrix325 - 24. červenec 2002 20:15sipka
ZAMĚŘIT
0
Dal?í otázka :
Jak dlouhý bude jeden tah na GALMAPU ? Tedy kolik času bude trvat ? den ? týden ? měsíc ? Toto je důle?ité zvá?it předev?ím ve vztahu k vzdálenostem na GALMAPU. Řekněme, ?e na začátku hry se budou lodě pohybovat warpem 1, tedy například o jedno pole na GALMAPU. Cesta mezi systémy nesmí trvat moc dlouho. Standardní vzdálenost mezi nimi by tedy měla pohybovat mezi 6-12 poli. V počátečních fázích hry tedy cesta bude trvat několik týdnů a v pokročilej?ích fázích (warpem 9) třeba jen jeden týden. To je, bych řekl, adekvátní doba. Vynecháme li ov?em fakt, ?e pokud je warp 1 = C, tak by cesta ze SOL k nejbli??ímu dal?ímu systému trvala cca 4 roky :-). A při Warp 9 = cca 1510 C a cesta by tedy trvala jeden den. Jak vyře?it okolnost, ?e při zvy?ujícím se warp faktoru nenásledují násobky C stylem 1, 2, 3, 4 atd. ale 1, 10, 39, 102, 214, 392 atd. ??? A BTW První Enterprise (NX-01) má maximální rychlost warp 5.
A také je důle?ité se zamyslet nad tím, ?e pokud hráč začne v roce prvního kontaktu (2063) nebo zalo?ení Federace (2161) a bude pokračovat a? do doby Voyageru a dále (2377), tak hra bude mít záběr 200-300 let, co? je při týdenním tahu 10400-15600 tahů :-)
Anonym: Unimatrix325 - 24. červenec 2002 20:15sipka
ZAMĚŘIT
0
BTW u? jste někdo přemý?lel nad definováním hranic ? Myslím z čistě programového hlediska. Jak program pozná, ?e tohle pole patří té a té rase a má ho tudí? vybarvit tou a tou barvou ? ?e by v?echna pole do určité vzdálenosti od systému vlastněného hráčem byla automaticky jeho územím ? Třeba do vzdálenosti dva ? A co pokud budou dva systémy vzdáleny tři pole a budou patřit jiným rasám ? Tak co třeba „spojit“ v?echny „vněj?í“ systémy vlastněné hráčem a prostor uvnitř „vybarvit“ ? Tedy v případě, ?e hráč bude vlastnit dva systémy, tak jeho území bude přímka mezi nimi. Pokud bude vlastnit tři, pak jeho území bude trojúhelník. Pokud jich bude vlastnit N, tak ale jeho území nemusí být nutně N úhelník. Jako příklad si představte sektory rozmístěné tak, ?e čtyři le?í ve vrcholech imaginárního čtverce a pátý le?í v tě?i?ti. Jak teď definujete hranici podle předchozího postupu ? Hranice jsou určitě důle?itým strategickým prvkem a jejich existence a co nejlep?í pojetí nepochybně přispěje k realističnosti hry. Ale jak tedy hranici definovat, tak aby nevznikala „území nikoho“ a aby mohla existovat neutrální zóna atd., tak jak je to názorně předvedeno na návrhu GALMAPU ?
Anonym: Unimatrix325 - 24. červenec 2002 20:14sipka
ZAMĚŘIT
0
Taky mě napadlo je?tě něco ohledně výzkumu :
Některá odvětví by mohla přímo vést k výhře nebo aspoň poskytnout ohromné výhody. Samozřejmě na patřičně vysokém levelu a později ve hře. Jistě, ?e ve vývoji transportérů se toho moc nevymyslí, ale jedno z takových „extra“ odvětví by mohla být třeba temporální mechanika (stázová pole, časový pohon pro lodě...) nebo hvězdná manipulace (zařízení Genesis, tvorba hvězd, planet, slunečních soustav a celých systémů, umělé červí díry...) chápete ten potenciál ? Ale jaké dal?í „extra“ odvětví ? Co třeba organické lodní in?enýrství ? Autoregenerující se biologické trupy lodí (něco jako rasa 8472) ... přemý?lejte o tom...
Anonym: Unimatrix325 - 24. červenec 2002 20:14sipka
ZAMĚŘIT
0
A omlouvám se, ?e se k tomu opět vracím, ale napadají mě stále dal?í fatální nevýhody MAPSECU takového, jaký navrhuje vět?ina WDK.
Pokud se toti? budou případné bitvy o planetu účastnit i obrané satelity, zbraňové platformy a stanice na orbitě, tak jak budou reprezentovány na MAPSECU ? Pokud by planeta zabírala jedno pole a na jednom poli by nemohlo být více jednotek, tak by pro stanice atd, zbývalo pouze osm okolních polí. To je jednak málo a jednak je to hrozně nepřehledné. Navíc by se tak nemohla ?ádná loď přiblí?it a? těsně k planetě, proto?e by se tam neve?la. Pokud by planeta zabírala více polí, např. čtyři, tak se problém pouze zmen?uje nebo oddaluje, ale nemizí. Na stanice by tak zbývalo 12 polí, co? je stále dost málo.
Oproti tomu můj návrh s BATTLESCREENEM s tímto počítá. Obrané satelity a stanice budou na MAPSECU součástí pole, na kterém se nachází planeta. Pokud na to pole vstoupí nepřátelská loď, tak se pohled přepne do BATTLESCREENU a tam u? planeta bude pouze jako obrázek na pozadí. V?echny satelity a stanice budou samostatné jednotky, které budou mít stejné mo?nosti jako lodě, jen se nebudou moci hýbat. I kdy? existuje teoretická mo?nost jakéhosi obíhání planety, ale to je zbytečně komplikovaný detail. Navíc BATTLESCREEN by mohl být scrolovatelný na okolní pole bitvy. Tj. by celkem zabíral devět polí MAPSECU, jak tu někdo navrhoval. Tak?e lodě by mohly odletět z dostřelu satelitů a přitom se stále účastnit bitvy.
Ostatní struktury jako třeba doky nebo výzkumné stanice by na BATTLESCREENU byly také přítomny jako samostatné, nepohyblivé „jednotky“. Nepřítel by na ně mohl soustředit palbu a útočit tak na strategické cíle.
A je?tě něco :
Chtělo by to umo?nit ve hře efekt „technologické výhody“ ... např. Klingoni po dostatečném výzkumu maskování mohou útočit i maskovaní, a tak bez ztrát napadat nepřítele. Samozřejmě, ?e by existovala větev výzkumu, která tuto výhodu znemo?ní (zaměření podle emisí vyzařovaných maskovanou lodí ST:VI The undiscovered country), ale pocit z neoplatitelného útoku v případě Klingonů, nebo pocit z nutnosti vyvinout co nejrychleji odpovídající technologii, zatímco jsou lodě masakrovány bez mo?nosti spatřit nepřítele, v případě Federace, je 100% tahounem atmosféry.
Anonym: Unimatrix325 - 24. červenec 2002 20:13sipka
ZAMĚŘIT
0
Také se mi zdá zbytečné doplňovat ka?dý vynález animací. Jednak to bude náročné na místo a jednak je to práce navíc. Podle mne by naprosto stačil statický obrázek. Animace by pak mohli obsahovat některé dějové zvraty jako třeba důle?itou bitvu, dobytí planety, diplomatický úspěch atd.
Anonym: Unimatrix325 - 24. červenec 2002 20:13sipka
ZAMĚŘIT
0
Intro u? je graficky naprosto dostačující. Ale chtělo by to kompresi, 1,7 MB je na 2 sekundy videa bez zvuku naprosto neskutečná velikost. Dobrou kompresí se dá udělat i 140 kb dat na jednu sekundu i se zvukem. Dobrý program je například VirtualDub. Navíc má jen něco málo pod dvě mega.
Anonym: Unimatrix325 - 24. červenec 2002 20:13sipka
ZAMĚŘIT
0
...a ti cizinci se v?imli i mého archivu :-)
Anonym: Unimatrix325 - 24. červenec 2002 20:10sipka
ZAMĚŘIT
0
to jste ty problémy s MAPSECEM ale nevyře?ili moc elegantně... v podstatě jste buď něco omezili, nebo dovolili ačkoliv to odporuje logice ST vesmíru....
Mr.Spock - 24. červenec 2002 20:06sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
all: jakou adresu na homepage mame prezentovat jako oficilani? mam zalozit neco pod gameplanetem (wdk.gameplanet.cz, wdkgames.gameplanet.cz, wdk-games.gameplanet.cz) nebo pouzijeme treba ty www.wdk-games.tk ci www.wdkgames.tk? nevyhoda tech posledne zminovanych je vyskakujici banner. ale mozna bychom mohli zkusit take pozadat o nejky wdk.startrek.cz???
happz - 24. červenec 2002 18:19sipka
ZAMĚŘIT
happz
Vyborne by bylo ziskani alespon grafiku - kdo se ma se vsemi temi rozhranimi patlat. Pokud dokazeme dat dohromady PRESNE popisy jednotlivych obrazovek a potrebnych akci nad nimi, seznam nutnych ikon k nim, ja bych dodal potrebne podminky a konfiguracni soubory, a muzou vesele pridelavat dalsi verze GUI.
Jirka006 - 24. červenec 2002 17:20sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Mr. Spock: Po?li mi off-line verzi stránek na mail... přelo?ím to a vrátím ti to...

Ad spolupráce: Pokud se definuje jak má vypadat GUI, mohou cizí grafici udělat návrhy na GUI pro Klingony, Rom, atp. Také to ov?em znamená, udělat jedno fórum v AJ. ;-)
Mr.Spock - 24. červenec 2002 16:24sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
jirka006: jenom, abychom si tim jeste nepridelali vic starosti, tohle zalezi asi spise na programatorech pripadne graficich. v zasade ale nejsem proti, pokud nepohlizim na samotnou resalizaci takoveto spoluprace, ale pouze na akt samotneho rozsireni tymu.
Jirka006 - 24. červenec 2002 16:01sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Mr.Spock: OK. Neco potvorim ;-)) Taky mi to prijde fajn... i z toho duvodu si myslim, ze by nebylo od veci do toho zapojit i lidi odjinud. Co vy na to?
Naku - 24. červenec 2002 14:40sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Z Dublinu po druhe... (grrr... clovek de do IKavarny a skejsne tu skoro na 6 hodin... me zase skasnou vo ty jejich eura :((

Stranky sou dost pekny. Nektery veci sou fakt dobry ! Jen tech projektu je IMHO do zacatku docela dost :) Zaujala me ST:Final Journey, protoze sem kdysi psal (a dopsal) IMHO docela uchazejici engine prave na adventury podobneho typu. Sice nevim, jak chceme sehnat "klasickou, rucne kreslenou" grafiku (nas projekt byl zalozen na digitalnim fotaku, coz dost veci zjednodusilo :), ale napad je to vybornej !

BTW. Jmenuji se od S nikoliv do Es... zatracene... to si nemuzou opatrit klavesnice s diakritikou :)) Skratka
Stepanov jako sycek a ne jako sunka :)))
No... uvidime :))

To s tema amerikanama je fakt cool ! :)
happz - 24. červenec 2002 13:14sipka
ZAMĚŘIT
happz
Vazeni, neuveritelne... Cucel jsem na tu jejich stranku jak puk a nemohl verit tomu, ze si nekdo vsimnul... Co nejdrive by to chtelo preklad homepage WDK do anglictiny, a stranky ST:E v cestine a anglictine, at vedi, o co jde. Ale opravdu co nejdrive - IMHO to ma dost velkou prioritu.
Mr.Spock - 24. červenec 2002 12:04sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
jirka006: za vcerejsi noc mi nepsalo asi dvacet americanu, ze chtek vedet neco o nasi hre a nerozumi cesky!!! naprosto me to dostalo, a tak bych te chtel z celeho srdce pozadat o mozny preklad homepage do aj stejne jako soupis tech pravnickejch keciku, aby to bylo zcela pünktlich. moc bys me tim potesil a pomohl.
Naku - 24. červenec 2002 10:06sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Zdar lidi! Zas (na chvíli) ?iv ! Prave sedim v i-net kavarne v centru Dublinu a pisu do tohodle fora! Jak sem pozoroval, prace slusne pokracuje... Uz se tesim, az se do toho budu moc v zari konecne poradne vlozit :)

Liv' Lon'n' Prosper, Naku, Dublin, 9:00
Jirka006 - 24. červenec 2002 09:56sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Zdá se, ?e jsme probudili zájem v zahraničí.... Asi by to chtělo basic info v AJ. ;-)
Jirka006 - 24. červenec 2002 09:46sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Kovi: Na přidávání reklamy do cizího materiálů, zvlá?ť pokud to není autorizovaný překlad a STEVOL není autorizovaná hra bych se vyka?lal... to je pro mne silné kafe. U? tak se z těch autorskejch práv v noci probouzím hrůzou... ;-)
Jirka006 - 24. červenec 2002 09:41sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Do prkený vohrady, kdo to má v?echno číst?!

Ad Uni: Mě osobně se idea posil ze sousedních sektorů líbí... krom toho roztrou?ené lodě po celé VELKE Galaxii nemohou warpovat na pomoc, protoze by oslabily obranu jinde... tj. pripada v uvahu stejne jen par lodi okolo... ad max lodi v systemu (MAPSEC), nejsem proti to nejak omezit, i kdyz vim, ?e se Vám to líbit moc nebude.

Mr.Spock: stránky jsou super, ale... v?iml jsem si, ?e na některejch screenshotech je logo Paramountu a WDK... to není dobře, proto?e to vytváří dojem, ?e to děláme s jejich svolením. DOPORUČUJI někde jasně napsat (DISCLAIMER), ?e se jedná o studijní práci fanaou?ků startreku dělanou nikoliv za účelem zisku nikoliv za účelem kohokoliv jakkoliv po?kodit a ?e ?ádné licence od Paramountu nemáme. Dále výzvu, aby ten, kdo se cítí po?kozen okam?itě kontaktoval tebe. A to i v angličtině. Odkaz na Disclaimer, dej na úvodní stránku. Ten pind o autorských právech tam dej samozřejmě taky.

Ad schůzka: o víkendu 2.8.-4.8. jsem mimo ČR, tj. nemohl bych se zúčastnit. Jinak jsem k dispozici kdykoliv srpnu a září. Přijel by někdo tento víkend?

Ad ostatní hry: Jsme-li tým, tak bychom měli v?ichni být informováni o v?ech aktivitách, Spocku. Myslím, ?e takové sólo akce jsou sice fajn, ale trochu to ubírá na vzájemné důvěře a informovanosti.

Nejnovější   Novější 2549 - 2568 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o