Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2530 - 2549 / 3834Starší   Nejstarší

PVH - 25. červenec 2002 19:52sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Jirka006 a kdo říká, ?e a? to bude v alpha verzi, ?e to nebudeme moct předhodit activisionu, aby to zvá?il...?:-) třeba by to rádi produkovali...
Naku - 25. červenec 2002 19:06sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Tak, a sem zas na chvilku v Cechach.
Na chvilku znamena na 9 dni (jedu na LFS), dneska (a zejtra do cca. 10am) budu na netu (sem sice malinko out po letu, ale...) No, a 5. se vracim zpatky do Eire:)

Co se modularity tyce - slo by to vyresit podobne jako v Civilization: Evolution (www.c-evo.org) - btw. dost prihodnej nazev. Tam je vse (VSE) rozdeleno do jednotlivejch DLL a ty se navzajem volaj. U nas (jelikoz se snazime o "system-independending project") tak to je kapanek slozitejsi, ale v zasade by to slo "nejak" udelat (1 vec je predefinovat nazvy a GUI a jina vec je zmenit herni mechanismy).

Ted mirim na CVSko...

Liv' lon'n'prosper...
Mr.Spock - 25. červenec 2002 18:02sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Jirka006: co presne mas namysli?
Jirka006 - 25. červenec 2002 17:33sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
A tady přikládám link na dal?í forum, kde se hovoří o STEVOLu.
ST: Universal Evolution Forum
Jirka006 - 25. červenec 2002 12:01sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Mr.Spock: to v tom O NAS jsi trochu prehnal, ne?!
Jirka006 - 25. červenec 2002 11:48sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
V souvislosti s autorskými právy (které mi lezou hlavou) mě napadlo: Mo?ná je to asi dost blbé v tuhle chvíli, ale: Co nazvat hru prostě EVOLUTION s podtitulem např. "The StarTrek", tj. udělat vlastně obecnou strategii a k ní ST skin. Tedy základní hra by byla jen prázdný engine a k tomu StarTrek "skin"?

Ono to tak de facto je, ale ... tedy: Dodat s enginem prostě naprosto jednoduchou grafiku (line art)...a nabídnout ST skin. Jak mi toti? někdo řekl: bude-li to mít úspěch, půjde Vám Paramount po krku ;-) proto?e mu budou utíkat zisky z licence a Activision proto?e to mohl produkovat on. ;-)
Jirka006 - 25. červenec 2002 10:17sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Uni: Co kdybys své zde zveřejnené nápady hodil na "jeden" papír a někde vystavil ke sta?ení... je toho fakt HODNE! ;-)

Kovi: Ad licence: To vazne zase neni takova prdel. Dokonce mi to v mailu napsal jeden ten amik.
Kovi: Ad preklady: Preklady udelam, co nezvladnu hodim na tva bedra.

Ad schuzka: BUDE SE TENTO VIKEND NECO KONAT NEBO NE?!
Kovi - 24. červenec 2002 23:25sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Zase ja. Davy treba masirovat, dokud je cas, takze se zhruba za 45 minut objevi na portalu Volny, v sekci Hry mala zminecicka o WDK Games a Evolution. Je to sice prkotina, nicmene kdo vi, kdo si to tam precte, ze jo:-)
Kovi - 24. červenec 2002 22:49sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Naku: Za zohyzdeni tveho jmena muzu ja, protoze jsem te nemoh v dobe, kdy bylo urgentni slozit prava jmena clenu tymu, sehnat, tak jsem si z pocestil tvoje jmeno ze SourceForge. Ocividne blbe, tak promin:-))
Kovi - 24. červenec 2002 22:44sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
mno, prave jsem se rozkecal na onom Jirkou nize zminenem US foru. Vysvetlil jsem jim tam, co se vlastne nachazi na jednotlivych strankach, jejichz adresy zjistili, takze kdo se tam chcete mrknout, bez vahani klikejte sem: link
PVH - 24. červenec 2002 22:02sipka
ZAMĚŘIT
PVH
fujtajbl....krystal!Y!...já jsem ale prase...
PVH - 24. červenec 2002 22:01sipka
ZAMĚŘIT
PVH
PS: vět?ina "." měla být ",".... ach ta ?ikovnost...
PVH - 24. červenec 2002 21:57sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Uni: s časem, je to jako s velikostí jednotek, kdybys to úplně chtěl dodr?et, ztratil bys na zábavnosti.... a přehlednost. A s místem kolem čtyřpolový planety je to takhle: 12 orbitálních baterií je natolik energeticky náročnejch, ?e reaktory planety (na ktrejch to zřejmě bude záviset, viz. BOTF) je sotva utáhnou a nestihnou nic jinýho. Tím se problém elegantně ře?í... a pokud by se ti zdálo, ?e je moc málo místa na obraný stavby. Tak věz ?e obraný "stanice" či jak je nazvat. mohou být v?ude po systému. Energuii čerpají z vlastního jádra, tak?e jsou vlastně loď bez pohonu... jen jim jednou za čas musí něaká zasobovací loď, nebo tak, dodat hmotu a antihmotu. (lze zjednodu?it na krystali dilithia:-)
Kovi - 24. červenec 2002 21:57sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Mr. Spock: toz napsals to pekne, jen par veci, ktery by ti (nam) moh jednou nekdo i vycitat:
"teprve tentokrát se podařilo pouhou my?lenku dotáhnout a? do zdárného konce" - predevsim to "zdarneho" - je treba mit stale na pameti, ze jeste furt neni defacto nic venku
"za nimi? nestojí touha po penězích" - v pripade, ze z WDK Games jednou bude neco velkyho (myslim prestup na profi-drahu, treba), tak uz to o penezich bude a to by ti spousta lidi mohla pekne vytmavit, ale jinak pekny. Ikonku davam na STG.CZ
Kovi - 24. červenec 2002 21:52sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
HOHO! Tak Amici! To je parada, to se musi uznat! Jestli budete potrebovat pichnout s prekladem neceho, dejte vedet.

ad sraz: stale nemam dostatecne informace o tom, jestli budu uvolnen na tento vikend:-(

Jirka006: co se ty reklamy na Evolution v manualu New Worlds tyce, mas pravdu, na tohle jsem nemyslel, tak fajn... sup... smeteno ze stolu

a Jirko... nemysli tolik na licence, jeste se z toho zblaznis:-))
Mr.Spock - 24. červenec 2002 21:48sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
wdk games homepage zaznamenala prvni update! sekce "o nas" v provozu. doufam, ze ten text neni prilis stupidni...
happz - 24. červenec 2002 21:18sipka
ZAMĚŘIT
happz
Uni uni uni... Kdo se tim ma prokousat??? :) Ale aspon je nad cim badat, kdyz se nepisou zdrojaky :)

Jmena systemu se daji najit prakticky kdekoliv, staci probehnout pitomou prirucku 'Nase souhvezdi' a mame jmen plne bedny. Planety se od jmena hvezdy odvodi snadno, ale meli bychom prednostne uzit nazvy, ktere se v ST objevily - staci projit treba Encyklopedii a bude hotovo. Tam se (snad) da najit i poloha, popr. se da vycist vzdalenost od Slunce z katalogu, urci se smer (tamtez) a uz se nejak zanese do mapy.

BTW se o to hlasil Mr.Spock, ja chystam prave zpusob popisu systemu, aby uz to melo nejakou formu.

Jmena lodi: poslouzi treba DITL nebo Al-Batani a seznam znamych lodi urcite tridy. Tyhle seznamy byvaji vetsinou prakticky kompletni, a navic muzeme priradit mnozinu jmen k jiste tride. Muzeme, nemusime, ale vypadalo by to pekne, kdyby se k lodi tridy Galaxy nabizela jmena jako Enterprise, Yamato, ... No, a ten pocet, to bude asi tak nejak...

Transport kreditu: souhlas - co na tom, ze Defiant je v BOTFu oznacen jako Escort, kdyz vlastne nema co eskortovat - zadny naklad se ve zkutecnosti neprepravuje, konvoje se netvori.

Rozebrani na suroviny: souhlas - takhle by to byt mohlo, srotovna by mohla byt soucasti vetsi stanice, pricemz by se se srotem zachazelo jako s normalni surovinou - transport atd. A samozrejme doku.

Delka tahu: bude se muset tezce ladit, jako spousta dalsich parametru. Pro me jako programatora je to v podstate jedno, zalezi jen na vyvazenosti hry.

Vlastnictvi systemu: no, asi takhle: kazdy system ma jistou promennou 'visibility' pro kazdou rasu, kde se pocita, z kolika systemu, vlastnenych rasou, je tento system videt. Ta rasa, ktera ma viditelnost nejvetsi, je vlastnikem systemu, pokud maji nektere rasy shodnou viditelnost, vznikaji tzv. smisene zony, kde si chteji vsechny pritomne rasy prilepsit. Pokud se jedna o neutralni zony, tam je ten vyznam trochu jiny, tam je zona dana 'natvrdo'. A hranice jdou v podstate 'mezi kopci' viditelnosti systemu. Systemy planetarni nebo obsazene maji samozrejme viditelnost maximalni pro domaci rasu, lode zvysuji vidilenost senzorovou, ale nemeni vlastnika systemu. Barevne znazorneni systemu se pak urcuje podle vlastnika.

Vyzkum: cim vic, tim lip. Meli bysme zapracovat pokud mozno vsechny vynalezy ze serialu a filmu - to stejne budeme muset prochazet, pokud chceme vyuzit zapletky pro akce nad mapou.

Technologicka vyhoda: ta vyplyne z vyzkumu a vlastniho chovani hrace - co si necha utyct apod. Samozrejme neviditelni dravci budou mit znacny vliv na moralku obyvatelstva a flotily vubec - komu by se chtelo na akci, kdyz vas klidne muze nekdo zabit, aniz ho vubec uvidite...

Animace: u vynalezu bych se bez nich klidne obesel, tam IMHO staci obrazek. Ani jeste nevim, jak animaci zapracovat nekam do GUI, a zatim to ani resit nehodlam, proste to nema prioritu. Jina vec jsou velke animace u ruznych udalosti, ty pojedou patrne samostatne, bez tech se asi (pokud chceme mit neco echt) neobejdeme :)

A nic omezovat nechci - ani pocet lodi ve skupine, ani pocet lodi v sektoru, ani...
Anonym: Unimatrix325 - 24. červenec 2002 20:15sipka
ZAMĚŘIT
0
Pak je tu je?tě jedna otrocká dřina :
Jména a názvy ... Jména planet resp. systémů bych ponechal někomu jinému s tím, ?e mu v případě nutnosti mohu dodat seznam v?ech planet, které se kdy v ST vyskytly. Bylo by také třeba navrhnout mapu galaxie. Samozřejmě, ?e existují orientační mapy, ale my budeme potřebovat přesněj?í i se systémy. Předpokládám, ?e při hlavní kampani se pozice systémů nebude v?dy znovu náhodně generovat.
Pak jsou tu jména lodí. Vymý?let je bude dost obtí?né. U Federálních lodí to není tak tě?ké, stačí si uvědomit, ?e jména jsou brána v?dy z určitého okruhu. Pak tedy stačí stanovit ten okruh a jména se sypou jak na bě?ícím páse. Např. slavné osobnosti, presidenti, státy, města, mytologie, zvířata, názvy vyjadřující poslání lodi, planety... Ale u klingonských nebo romulanských lodí to bude problém. (Borgské lodě to mají také jednoduché :-) pou?ívají pouze číselná označení...) Určité mno?ství jmen by se dalo převzít z her jako Starfleet command, nebo ST: Armada. U SFC se mi podařilo najít jména ulo?ená v souboru, ale jména z Armady se budou muset přepsat takříkajíc „ze hry“. Ale pokud je někde schopen z hlavy vymý?let jména pro klingonské lodě tak sem s nimi :-) můj orientační odhad na počet jaký budeme pro ka?dou rasu potřebovat je tak okolo 300. Pak u? se dají lodě pojmenovávat s přidanými písmeny atd. (NCC-1701-A)
Anonym: Unimatrix325 - 24. červenec 2002 20:15sipka
ZAMĚŘIT
0
A je?tě pár nápadů : Navrhuji aby obchod neprobíhal pouze „přepsáním z jednoho konta na druhé“, ale skutečným přepravováním loděmi. Vznikne tak prostor pro přepadání a eskorty... Stejně tak tě?ba by měla být přepravována do místa výroby lodí nákladními loděmi.
Měla by také existovat mo?nost rozebrat jednotku zpět na suroviny. (např. zastaralou jednotku). Ale je důle?ité si uvědomit, ?e zatímco pouhé suroviny na výrobu lodi mají hodnotu 1000, tak práce vydaná na postavení lodi má hodnotu třeba 200. Celá výroba lodi tak má hodnotu 1200. Pokud jí ale chceme rozebrat, práci u? zpět nedostaneme. Naopak, na rozebrání se musí opět nějaká práce vydat, řekněme v ceně 200. Tak?e zatímco výroba stojí 1200, tak za rozebrání jednotky hráč obdr?í pouze 800. Dobré ne ? :-)
Anonym: Unimatrix325 - 24. červenec 2002 20:15sipka
ZAMĚŘIT
0
Dal?í otázka :
Jak dlouhý bude jeden tah na GALMAPU ? Tedy kolik času bude trvat ? den ? týden ? měsíc ? Toto je důle?ité zvá?it předev?ím ve vztahu k vzdálenostem na GALMAPU. Řekněme, ?e na začátku hry se budou lodě pohybovat warpem 1, tedy například o jedno pole na GALMAPU. Cesta mezi systémy nesmí trvat moc dlouho. Standardní vzdálenost mezi nimi by tedy měla pohybovat mezi 6-12 poli. V počátečních fázích hry tedy cesta bude trvat několik týdnů a v pokročilej?ích fázích (warpem 9) třeba jen jeden týden. To je, bych řekl, adekvátní doba. Vynecháme li ov?em fakt, ?e pokud je warp 1 = C, tak by cesta ze SOL k nejbli??ímu dal?ímu systému trvala cca 4 roky :-). A při Warp 9 = cca 1510 C a cesta by tedy trvala jeden den. Jak vyře?it okolnost, ?e při zvy?ujícím se warp faktoru nenásledují násobky C stylem 1, 2, 3, 4 atd. ale 1, 10, 39, 102, 214, 392 atd. ??? A BTW První Enterprise (NX-01) má maximální rychlost warp 5.
A také je důle?ité se zamyslet nad tím, ?e pokud hráč začne v roce prvního kontaktu (2063) nebo zalo?ení Federace (2161) a bude pokračovat a? do doby Voyageru a dále (2377), tak hra bude mít záběr 200-300 let, co? je při týdenním tahu 10400-15600 tahů :-)

Nejnovější   Novější 2530 - 2549 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o