Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2523 - 2542 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: Unimatrix325 - 25. červenec 2002 20:09sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : „pojebaný tvoje atrworky“ ? Já ti něco řeknu, ty screeny, které jsou přístupné z mého archivu jsou MOJE artworky. Kromě palety planet, kterou jsem provizorně převzal ze Space Empires IV a tvého JEDNOHO artworku, který zachycuje GALMAP. Ty artworky, které dělám já, mají s tvým artworkem společných jen pár věcí. Je to LCARS interface, tlačítka a ukazatel vybrané jednotky. V?e ostatní je můj návrh. Vycházel jsem z tvého artworku a to proto, nestydím se to říct, ?e mi připadá geniální (co? mimochodem neznamená bezchybný), a také proto, ?e ho v?ichni berou jako schválený. Tudí? jsem z jeho interfacu vycházel pro ilustrační návrhy svých představ SECMAPU a BATTLESCREENU. Nechápu co ti na tom tak vadí. Jestli chce? mů?u pří?tě dělat SVÉ artworky pouze jako výřez té části, kterou navrhuji. Nebo mám psát na TVOU část MÝCH artworků Copyright PVH ? Pokud tě na tom něco s***, tak mi konkrétně řekni co. Pod pojmem „pojebaný tvůj artwork“ si toti? představuju něco jako, ?e vezmu tvůj obrázek, změním na něm pouze pár barev a vydávám ho za svůj. Co? ale NENÍ tento případ ! Já jsem pouze prezentoval svoje návrhy zasazené do schváleného interfacu hry. Sna?ím se toti? obrazovou dokumentací nahrazovat svou absenci na setkáních.
To ?e bychom mátli lidi zveřejněním mých artworků je sice pravda (taky se tak děje v případě těch Američanů, kteří si mysleli, ?e hra u? je hotová :-), ale nev?iml jsem si, ?e by byl třívrstevnej systémy zavr?enej... Jak jsem řekl, na tohle rozhodnutí je třeba se sejít. Navíc ho není potřeba dělat TEĎ, proto?e to nespěchá. A i kdyby to bylo zavr?ené, tak se smiř s tím, ?e během tvorby hry se spousta věcí mění, přidává, ubírá, koriguje, opravuje, přepracovává, a nakonec se stejně půlka nevyu?ije. Nic to nemění na tom, ?e artworky jsou artworky. Jsou to prostě materiály a návrhy ke hře udělané jejími tvůrci. Nezále?í na tom, jestli ta hra nakonec tak bude vypadat. Viděli jste někdy screenshoty z Diabla II třeba z roku 1999 ? A jak nakonec Diablo vypadá ?? A to je jen jeden příklad. Navíc si myslím, ?e moje artworky nejsou o nic méně „oficiální“ nebo vyu?itelné ne? Sheedeeho první ukázky. Mám namysli např. tu podivnou zelenou loď. Obrázek je to pěkný a dobře udělaný, ale ve ST hře se asi tě?ko uplatní nemyslíte ?
Anonym: Unimatrix325 - 25. červenec 2002 20:08sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : během jednoho velkého tahu ?!? ANO... ale jak říkám... pak je zbytečné rozdělovat na pole MAPSEC, proto?e se loď mů?e během jednoho GALMAP tahu stejně přesunout kamkoliv na MAPSECU... třeba obletět v?echny planety dvacetkrát a je?tě se stavit v Jupiterské důlní společnosti...
Anonym: Unimatrix325 - 25. červenec 2002 20:08sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 : posily ze sektorů... ano to je dobrý nápad, ale ze sousedních sektorů a ne z druhé strany Federace, co? by za pět tahů bylo mo?né... a ?e by oslabily obranu jinde ? to by sice byla pravda, ale to není problém... s tímhle systémem se toti? KAMKOLIV mohou dostat lodě ODKUDKOLIV na pomoc během pár tahů, tak?e odpadá nutnost dr?ení obrany na hranicích atd. ... u? chápete co mi na tom systému vadí ? :-)
Omezení počtu lodí ano, ale na pár stovek ... ne na pár desítek !!!
Anonym: Unimatrix325 - 25. červenec 2002 20:07sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 : vět?ina mých nápadů je přístupná v mém archivu
www.sweb.cz/raptors/archiv.htm
Jirka006 - 25. červenec 2002 20:06sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Spock: Dal jsem Kovimu zbytek stránek k dopřelo?ení... ;-) Kdy? tak mu po?li sekci "o nás".
Jirka006 - 25. červenec 2002 20:05sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Spock: myslel jsem tohle: Doufáme, ?e se pro vás značka WDK Games v budoucnu stane symbolem kvalitní české počítačové zábavy. Uděláme v?e proto, abychom vám mohli nabídnout s na?imi omezenými zdroji ty nejlep?í produkty, pokud mo?no co mo?ná nejvy??í kvality... (ta touha po penězích je fajn ale to podstatné je nahoře). Prostě to zní moooc namy?leně.
Jirka006 - 25. červenec 2002 20:01sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Panove, nikdo zatim nereagujete na muj dotaz a to mi dost stve: Chcete se nekdo tento vikend srazit???
PVH - 25. červenec 2002 19:52sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Jirka006 a kdo říká, ?e a? to bude v alpha verzi, ?e to nebudeme moct předhodit activisionu, aby to zvá?il...?:-) třeba by to rádi produkovali...
Naku - 25. červenec 2002 19:06sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Tak, a sem zas na chvilku v Cechach.
Na chvilku znamena na 9 dni (jedu na LFS), dneska (a zejtra do cca. 10am) budu na netu (sem sice malinko out po letu, ale...) No, a 5. se vracim zpatky do Eire:)

Co se modularity tyce - slo by to vyresit podobne jako v Civilization: Evolution (www.c-evo.org) - btw. dost prihodnej nazev. Tam je vse (VSE) rozdeleno do jednotlivejch DLL a ty se navzajem volaj. U nas (jelikoz se snazime o "system-independending project") tak to je kapanek slozitejsi, ale v zasade by to slo "nejak" udelat (1 vec je predefinovat nazvy a GUI a jina vec je zmenit herni mechanismy).

Ted mirim na CVSko...

Liv' lon'n'prosper...
Mr.Spock - 25. červenec 2002 18:02sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Jirka006: co presne mas namysli?
Jirka006 - 25. červenec 2002 17:33sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
A tady přikládám link na dal?í forum, kde se hovoří o STEVOLu.
ST: Universal Evolution Forum
Jirka006 - 25. červenec 2002 12:01sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Mr.Spock: to v tom O NAS jsi trochu prehnal, ne?!
Jirka006 - 25. červenec 2002 11:48sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
V souvislosti s autorskými právy (které mi lezou hlavou) mě napadlo: Mo?ná je to asi dost blbé v tuhle chvíli, ale: Co nazvat hru prostě EVOLUTION s podtitulem např. "The StarTrek", tj. udělat vlastně obecnou strategii a k ní ST skin. Tedy základní hra by byla jen prázdný engine a k tomu StarTrek "skin"?

Ono to tak de facto je, ale ... tedy: Dodat s enginem prostě naprosto jednoduchou grafiku (line art)...a nabídnout ST skin. Jak mi toti? někdo řekl: bude-li to mít úspěch, půjde Vám Paramount po krku ;-) proto?e mu budou utíkat zisky z licence a Activision proto?e to mohl produkovat on. ;-)
Jirka006 - 25. červenec 2002 10:17sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Uni: Co kdybys své zde zveřejnené nápady hodil na "jeden" papír a někde vystavil ke sta?ení... je toho fakt HODNE! ;-)

Kovi: Ad licence: To vazne zase neni takova prdel. Dokonce mi to v mailu napsal jeden ten amik.
Kovi: Ad preklady: Preklady udelam, co nezvladnu hodim na tva bedra.

Ad schuzka: BUDE SE TENTO VIKEND NECO KONAT NEBO NE?!
Kovi - 24. červenec 2002 23:25sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Zase ja. Davy treba masirovat, dokud je cas, takze se zhruba za 45 minut objevi na portalu Volny, v sekci Hry mala zminecicka o WDK Games a Evolution. Je to sice prkotina, nicmene kdo vi, kdo si to tam precte, ze jo:-)
Kovi - 24. červenec 2002 22:49sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Naku: Za zohyzdeni tveho jmena muzu ja, protoze jsem te nemoh v dobe, kdy bylo urgentni slozit prava jmena clenu tymu, sehnat, tak jsem si z pocestil tvoje jmeno ze SourceForge. Ocividne blbe, tak promin:-))
Kovi - 24. červenec 2002 22:44sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
mno, prave jsem se rozkecal na onom Jirkou nize zminenem US foru. Vysvetlil jsem jim tam, co se vlastne nachazi na jednotlivych strankach, jejichz adresy zjistili, takze kdo se tam chcete mrknout, bez vahani klikejte sem: link
PVH - 24. červenec 2002 22:02sipka
ZAMĚŘIT
PVH
fujtajbl....krystal!Y!...já jsem ale prase...
PVH - 24. červenec 2002 22:01sipka
ZAMĚŘIT
PVH
PS: vět?ina "." měla být ",".... ach ta ?ikovnost...
PVH - 24. červenec 2002 21:57sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Uni: s časem, je to jako s velikostí jednotek, kdybys to úplně chtěl dodr?et, ztratil bys na zábavnosti.... a přehlednost. A s místem kolem čtyřpolový planety je to takhle: 12 orbitálních baterií je natolik energeticky náročnejch, ?e reaktory planety (na ktrejch to zřejmě bude záviset, viz. BOTF) je sotva utáhnou a nestihnou nic jinýho. Tím se problém elegantně ře?í... a pokud by se ti zdálo, ?e je moc málo místa na obraný stavby. Tak věz ?e obraný "stanice" či jak je nazvat. mohou být v?ude po systému. Energuii čerpají z vlastního jádra, tak?e jsou vlastně loď bez pohonu... jen jim jednou za čas musí něaká zasobovací loď, nebo tak, dodat hmotu a antihmotu. (lze zjednodu?it na krystali dilithia:-)

Nejnovější   Novější 2523 - 2542 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o