|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červenec 2002 20:11 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| BTW do ní?e zmíněného archivu jsem přidal dvě mapy galaxie, tabulku warp rychlostí a fonty klingonského a romulanského písma, které by mohlo pomoct při návrhu skinů pro tyto rasy... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červenec 2002 20:10 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Také bych chtěl upozornit, ?e na dělání skinů k interfacu je je?tě dost brzy, vzhledem k tomu, ?e spousta věcí je je?tě nejasných a o spoustě jsme třeba je?tě vůbec nemluvili (diplomacie, stavba na planetách...) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červenec 2002 20:09 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Ad sraz : já to ale potřebuju vědět poměrně dost brzo dopředu !! U mě to není říct den předem, sednout na tramvaj a deset minut jet ! Já si musim zařídit dopravu a bydlení !!! Ony toti? autobusy z Prachatic do Prahy nejetí ka?dou půl hodinu. Tenhle víkend se mnou nepočítejte. A doufám, ?e jestli nějaká schůze bude, ?e tam beze mne nebudete probírat BATTLESCREEN atd. Jednak by to bylo nefér a jednak by to bylo zbytečné, proto?e jak říkám, zatím tohle rozhodnutí k ničemu konkrétnímu nepotřebujeme. Nerad bych znovu za?il to, ?e v pondělí tu někdo nadhodí, ?e jste se dohodli na tom, ?e BATTLESCREEN nebude. Vzhledem k typům ře?ení mnou označených problémů s MAPSECEM vidím, ?e si to opravdu vy?ádá konfrontaci názorů na ?ivo. Neříkám, ?e můj návrh je ideální nebo ten vá? ?patný, ale ač je tvrzení „já jsem to říkal“ nepochybně zábavné, tak to není mým cílem. Mým cílem je pomoct najít co nejlep?í ře?ení. A já na va?em systému vidím FATÁLNÍ chyby, které si vy?ádají ře?ení. A pokud ho někdo nevymyslí, tak celý systém dříve nebo později zkolabuje, nebo v lep?ím případě bude tě?kopádný. Neříkám, ?e ře?ení neexistuje, jen mě osobně ?ádné nenapadá a ?ádné z vámi podaných nebylo dostatečné. Myslím si ale, ?e komunikace po Starnetu dost zkresluje informace, a tak je schůzka nutná...
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červenec 2002 20:09 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| PVH : „pojebaný tvoje atrworky“ ? Já ti něco řeknu, ty screeny, které jsou přístupné z mého archivu jsou MOJE artworky. Kromě palety planet, kterou jsem provizorně převzal ze Space Empires IV a tvého JEDNOHO artworku, který zachycuje GALMAP. Ty artworky, které dělám já, mají s tvým artworkem společných jen pár věcí. Je to LCARS interface, tlačítka a ukazatel vybrané jednotky. V?e ostatní je můj návrh. Vycházel jsem z tvého artworku a to proto, nestydím se to říct, ?e mi připadá geniální (co? mimochodem neznamená bezchybný), a také proto, ?e ho v?ichni berou jako schválený. Tudí? jsem z jeho interfacu vycházel pro ilustrační návrhy svých představ SECMAPU a BATTLESCREENU. Nechápu co ti na tom tak vadí. Jestli chce? mů?u pří?tě dělat SVÉ artworky pouze jako výřez té části, kterou navrhuji. Nebo mám psát na TVOU část MÝCH artworků Copyright PVH ? Pokud tě na tom něco s***, tak mi konkrétně řekni co. Pod pojmem „pojebaný tvůj artwork“ si toti? představuju něco jako, ?e vezmu tvůj obrázek, změním na něm pouze pár barev a vydávám ho za svůj. Co? ale NENÍ tento případ ! Já jsem pouze prezentoval svoje návrhy zasazené do schváleného interfacu hry. Sna?ím se toti? obrazovou dokumentací nahrazovat svou absenci na setkáních.
To ?e bychom mátli lidi zveřejněním mých artworků je sice pravda (taky se tak děje v případě těch Američanů, kteří si mysleli, ?e hra u? je hotová :-), ale nev?iml jsem si, ?e by byl třívrstevnej systémy zavr?enej... Jak jsem řekl, na tohle rozhodnutí je třeba se sejít. Navíc ho není potřeba dělat TEĎ, proto?e to nespěchá. A i kdyby to bylo zavr?ené, tak se smiř s tím, ?e během tvorby hry se spousta věcí mění, přidává, ubírá, koriguje, opravuje, přepracovává, a nakonec se stejně půlka nevyu?ije. Nic to nemění na tom, ?e artworky jsou artworky. Jsou to prostě materiály a návrhy ke hře udělané jejími tvůrci. Nezále?í na tom, jestli ta hra nakonec tak bude vypadat. Viděli jste někdy screenshoty z Diabla II třeba z roku 1999 ? A jak nakonec Diablo vypadá ?? A to je jen jeden příklad. Navíc si myslím, ?e moje artworky nejsou o nic méně „oficiální“ nebo vyu?itelné ne? Sheedeeho první ukázky. Mám namysli např. tu podivnou zelenou loď. Obrázek je to pěkný a dobře udělaný, ale ve ST hře se asi tě?ko uplatní nemyslíte ?
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červenec 2002 20:08 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| PVH : během jednoho velkého tahu ?!? ANO... ale jak říkám... pak je zbytečné rozdělovat na pole MAPSEC, proto?e se loď mů?e během jednoho GALMAP tahu stejně přesunout kamkoliv na MAPSECU... třeba obletět v?echny planety dvacetkrát a je?tě se stavit v Jupiterské důlní společnosti... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červenec 2002 20:08 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Jirka006 : posily ze sektorů... ano to je dobrý nápad, ale ze sousedních sektorů a ne z druhé strany Federace, co? by za pět tahů bylo mo?né... a ?e by oslabily obranu jinde ? to by sice byla pravda, ale to není problém... s tímhle systémem se toti? KAMKOLIV mohou dostat lodě ODKUDKOLIV na pomoc během pár tahů, tak?e odpadá nutnost dr?ení obrany na hranicích atd. ... u? chápete co mi na tom systému vadí ? :-)
Omezení počtu lodí ano, ale na pár stovek ... ne na pár desítek !!!
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červenec 2002 20:07 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Jirka006 : vět?ina mých nápadů je přístupná v mém archivu
www.sweb.cz/raptors/archiv.htm |
|
|
|
| Spock: Dal jsem Kovimu zbytek stránek k dopřelo?ení... ;-) Kdy? tak mu po?li sekci "o nás". |
|
|
|
| Spock: myslel jsem tohle: Doufáme, ?e se pro vás značka WDK Games v budoucnu stane symbolem kvalitní české počítačové zábavy. Uděláme v?e proto, abychom vám mohli nabídnout s na?imi omezenými zdroji ty nejlep?í produkty, pokud mo?no co mo?ná nejvy??í kvality... (ta touha po penězích je fajn ale to podstatné je nahoře). Prostě to zní moooc namy?leně. |
|
|
|
| Panove, nikdo zatim nereagujete na muj dotaz a to mi dost stve: Chcete se nekdo tento vikend srazit??? |
|
|
|
| Jirka006 a kdo říká, ?e a? to bude v alpha verzi, ?e to nebudeme moct předhodit activisionu, aby to zvá?il...?:-) třeba by to rádi produkovali... |
|
|
|
| Tak, a sem zas na chvilku v Cechach.
Na chvilku znamena na 9 dni (jedu na LFS), dneska (a zejtra do cca. 10am) budu na netu (sem sice malinko out po letu, ale...) No, a 5. se vracim zpatky do Eire:)
Co se modularity tyce - slo by to vyresit podobne jako v Civilization: Evolution (www.c-evo.org) - btw. dost prihodnej nazev. Tam je vse (VSE) rozdeleno do jednotlivejch DLL a ty se navzajem volaj. U nas (jelikoz se snazime o "system-independending project") tak to je kapanek slozitejsi, ale v zasade by to slo "nejak" udelat (1 vec je predefinovat nazvy a GUI a jina vec je zmenit herni mechanismy).
Ted mirim na CVSko...
Liv' lon'n'prosper... |
|
|
|
| Jirka006: co presne mas namysli? |
|
|
|
| Mr.Spock: to v tom O NAS jsi trochu prehnal, ne?! |
|
|
|
| V souvislosti s autorskými právy (které mi lezou hlavou) mě napadlo: Mo?ná je to asi dost blbé v tuhle chvíli, ale: Co nazvat hru prostě EVOLUTION s podtitulem např. "The StarTrek", tj. udělat vlastně obecnou strategii a k ní ST skin. Tedy základní hra by byla jen prázdný engine a k tomu StarTrek "skin"?
Ono to tak de facto je, ale ... tedy: Dodat s enginem prostě naprosto jednoduchou grafiku (line art)...a nabídnout ST skin. Jak mi toti? někdo řekl: bude-li to mít úspěch, půjde Vám Paramount po krku ;-) proto?e mu budou utíkat zisky z licence a Activision proto?e to mohl produkovat on. ;-) |
|
|
|
| Uni: Co kdybys své zde zveřejnené nápady hodil na "jeden" papír a někde vystavil ke sta?ení... je toho fakt HODNE! ;-)
Kovi: Ad licence: To vazne zase neni takova prdel. Dokonce mi to v mailu napsal jeden ten amik.
Kovi: Ad preklady: Preklady udelam, co nezvladnu hodim na tva bedra.
Ad schuzka: BUDE SE TENTO VIKEND NECO KONAT NEBO NE?! |
|
|
|
| Zase ja. Davy treba masirovat, dokud je cas, takze se zhruba za 45 minut objevi na portalu Volny, v sekci Hry mala zminecicka o WDK Games a Evolution. Je to sice prkotina, nicmene kdo vi, kdo si to tam precte, ze jo:-) |
|
|
|
| Naku: Za zohyzdeni tveho jmena muzu ja, protoze jsem te nemoh v dobe, kdy bylo urgentni slozit prava jmena clenu tymu, sehnat, tak jsem si z pocestil tvoje jmeno ze SourceForge. Ocividne blbe, tak promin:-)) |
|
|
|
| mno, prave jsem se rozkecal na onom Jirkou nize zminenem US foru. Vysvetlil jsem jim tam, co se vlastne nachazi na jednotlivych strankach, jejichz adresy zjistili, takze kdo se tam chcete mrknout, bez vahani klikejte sem: link |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]

|