Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2515 - 2534 / 3834Starší   Nejstarší

Kovi - 25. červenec 2002 21:23sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
ad sraz: takze se splnilo worst case scenario a ja si pres vikend pekne maknu, takze se mnou na srazu nepocitejte

ad o nas: zni to mozna trochu namyslene, nicmene se to pekne prekladalo a v anglictine to zni podle me paradne. Coz mi pripomina (ze by?), ze jsem dokoncil preklad WDK Games homepage komplet do anglictiny. Je pouze otazkou casu, kdy to Spock hodi na Net.

ad Evolution a pod tim Star Trek: Nemohu nez zasadne nesouhlasit. Ja od zacatku spolupracuju na Star Trek: Evolution a ten Star Trek je tam pro me dulezitej. Osobne musim rict, ze kdyby za mnou Spock prisel a rek mi, ze budeme delat nejakou tahovou strategii s nazvem Evolution a udela se k tomu Star Trek skin, tak bych ho poslal bez zavahani nekam....

ad Activision a Paramount: Kdyz se jim to nebude libit, at si z myho uhlu pohledu trhnou. Paramount at jde k sipku, kdyz chce za licence tuny dolaru a pak je vsechny soupne Activisionu, aby to mel cely pekne pod kontrolou (a urcite to nebylo bez provize) a na Activision mam pifku uz dost dlouho, protoze me nemaj radi a kaslou na me - jak v USA tak v UK, tak jestli jim Star Trek: Evolution odvede potencialni zajemce o nejakou jejich hru nebo kdo-vi-proc-by-se-mohli-nastvat, tak jedine dobre. He. Doufam, ze to nezni moc jako pomsta a vyrizovani si uctu s Amikama:-))

PVH: Tematem Activision vs Evolution se jiz nejakou dobou zabyvam a dospel jsem k tomuto zaveru: Az na Evolution Activision narazi (pokud se tak jiz kvuli foru na gaming.startrek.com nestalo), tak si necha udelat pruzkum trhu, jestli ma tenhle koncept sanci uspet a bohuzel tu je realna moznost, ze tu do dvou let mame Star Trek: Evolution, developed by somebody, published by Activision. Nejlepsi tahova strategie ze sveta Star Treku vsech dob pouze za 40 US dolaru. A my budeme nahrany. Je to sice taky asi ta nejhorsi moznost, ale kdo vi, odkud cerpa Activision napady, ze jo?
happz - 25. červenec 2002 20:46sipka
ZAMĚŘIT
happz
Srazet se muzu prakticky kdykoliv, klidne i v nedeli se zucastnim, klidne i ta presvikendova akce. A co vy ostatni, co?
Anonym: Unimatrix325 - 25. červenec 2002 20:16sipka
ZAMĚŘIT
0
A POZOR v neděli 28.7. bych se teoreticky mohl mihnout v Praze... ale pouze pokud by tam byli v?ici... tedy potřeboval bych minimálně Jirku006 a PVH pro diskuzi a Happze pro podporu :-) Ale potřebuji to vědět co nejdříve, nejlépe je?tě dnes a nebo zítra ráno... ?lo by jen o diskuzi na pár hodin, ale byla by závazná... kdyby někdo nepři?el, tak bych ho asi musel za?krtit... pokud tedy budete souhlasit dejte mi vědět na 0338 318 227 a chtějte Martina ?imka ... volat mů?ete buď během večera, a? se odhlásim z netu a nebo zítra ráno... BTW mobila bohu?el nemám....
Naku - 25. červenec 2002 20:14sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Tento vikend ? Co treba v Uherskym Hradisti ?
Anonym: Unimatrix325 - 25. červenec 2002 20:11sipka
ZAMĚŘIT
0
Happz : BTW díky ze reakce na návrhy :-)
Anonym: Unimatrix325 - 25. červenec 2002 20:11sipka
ZAMĚŘIT
0
BTW do ní?e zmíněného archivu jsem přidal dvě mapy galaxie, tabulku warp rychlostí a fonty klingonského a romulanského písma, které by mohlo pomoct při návrhu skinů pro tyto rasy...
Anonym: Unimatrix325 - 25. červenec 2002 20:10sipka
ZAMĚŘIT
0
Také bych chtěl upozornit, ?e na dělání skinů k interfacu je je?tě dost brzy, vzhledem k tomu, ?e spousta věcí je je?tě nejasných a o spoustě jsme třeba je?tě vůbec nemluvili (diplomacie, stavba na planetách...)
Anonym: Unimatrix325 - 25. červenec 2002 20:09sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad sraz : já to ale potřebuju vědět poměrně dost brzo dopředu !! U mě to není říct den předem, sednout na tramvaj a deset minut jet ! Já si musim zařídit dopravu a bydlení !!! Ony toti? autobusy z Prachatic do Prahy nejetí ka?dou půl hodinu. Tenhle víkend se mnou nepočítejte. A doufám, ?e jestli nějaká schůze bude, ?e tam beze mne nebudete probírat BATTLESCREEN atd. Jednak by to bylo nefér a jednak by to bylo zbytečné, proto?e jak říkám, zatím tohle rozhodnutí k ničemu konkrétnímu nepotřebujeme. Nerad bych znovu za?il to, ?e v pondělí tu někdo nadhodí, ?e jste se dohodli na tom, ?e BATTLESCREEN nebude. Vzhledem k typům ře?ení mnou označených problémů s MAPSECEM vidím, ?e si to opravdu vy?ádá konfrontaci názorů na ?ivo. Neříkám, ?e můj návrh je ideální nebo ten vá? ?patný, ale ač je tvrzení „já jsem to říkal“ nepochybně zábavné, tak to není mým cílem. Mým cílem je pomoct najít co nejlep?í ře?ení. A já na va?em systému vidím FATÁLNÍ chyby, které si vy?ádají ře?ení. A pokud ho někdo nevymyslí, tak celý systém dříve nebo později zkolabuje, nebo v lep?ím případě bude tě?kopádný. Neříkám, ?e ře?ení neexistuje, jen mě osobně ?ádné nenapadá a ?ádné z vámi podaných nebylo dostatečné. Myslím si ale, ?e komunikace po Starnetu dost zkresluje informace, a tak je schůzka nutná...
Anonym: Unimatrix325 - 25. červenec 2002 20:09sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : „pojebaný tvoje atrworky“ ? Já ti něco řeknu, ty screeny, které jsou přístupné z mého archivu jsou MOJE artworky. Kromě palety planet, kterou jsem provizorně převzal ze Space Empires IV a tvého JEDNOHO artworku, který zachycuje GALMAP. Ty artworky, které dělám já, mají s tvým artworkem společných jen pár věcí. Je to LCARS interface, tlačítka a ukazatel vybrané jednotky. V?e ostatní je můj návrh. Vycházel jsem z tvého artworku a to proto, nestydím se to říct, ?e mi připadá geniální (co? mimochodem neznamená bezchybný), a také proto, ?e ho v?ichni berou jako schválený. Tudí? jsem z jeho interfacu vycházel pro ilustrační návrhy svých představ SECMAPU a BATTLESCREENU. Nechápu co ti na tom tak vadí. Jestli chce? mů?u pří?tě dělat SVÉ artworky pouze jako výřez té části, kterou navrhuji. Nebo mám psát na TVOU část MÝCH artworků Copyright PVH ? Pokud tě na tom něco s***, tak mi konkrétně řekni co. Pod pojmem „pojebaný tvůj artwork“ si toti? představuju něco jako, ?e vezmu tvůj obrázek, změním na něm pouze pár barev a vydávám ho za svůj. Co? ale NENÍ tento případ ! Já jsem pouze prezentoval svoje návrhy zasazené do schváleného interfacu hry. Sna?ím se toti? obrazovou dokumentací nahrazovat svou absenci na setkáních.
To ?e bychom mátli lidi zveřejněním mých artworků je sice pravda (taky se tak děje v případě těch Američanů, kteří si mysleli, ?e hra u? je hotová :-), ale nev?iml jsem si, ?e by byl třívrstevnej systémy zavr?enej... Jak jsem řekl, na tohle rozhodnutí je třeba se sejít. Navíc ho není potřeba dělat TEĎ, proto?e to nespěchá. A i kdyby to bylo zavr?ené, tak se smiř s tím, ?e během tvorby hry se spousta věcí mění, přidává, ubírá, koriguje, opravuje, přepracovává, a nakonec se stejně půlka nevyu?ije. Nic to nemění na tom, ?e artworky jsou artworky. Jsou to prostě materiály a návrhy ke hře udělané jejími tvůrci. Nezále?í na tom, jestli ta hra nakonec tak bude vypadat. Viděli jste někdy screenshoty z Diabla II třeba z roku 1999 ? A jak nakonec Diablo vypadá ?? A to je jen jeden příklad. Navíc si myslím, ?e moje artworky nejsou o nic méně „oficiální“ nebo vyu?itelné ne? Sheedeeho první ukázky. Mám namysli např. tu podivnou zelenou loď. Obrázek je to pěkný a dobře udělaný, ale ve ST hře se asi tě?ko uplatní nemyslíte ?
Anonym: Unimatrix325 - 25. červenec 2002 20:08sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : během jednoho velkého tahu ?!? ANO... ale jak říkám... pak je zbytečné rozdělovat na pole MAPSEC, proto?e se loď mů?e během jednoho GALMAP tahu stejně přesunout kamkoliv na MAPSECU... třeba obletět v?echny planety dvacetkrát a je?tě se stavit v Jupiterské důlní společnosti...
Anonym: Unimatrix325 - 25. červenec 2002 20:08sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 : posily ze sektorů... ano to je dobrý nápad, ale ze sousedních sektorů a ne z druhé strany Federace, co? by za pět tahů bylo mo?né... a ?e by oslabily obranu jinde ? to by sice byla pravda, ale to není problém... s tímhle systémem se toti? KAMKOLIV mohou dostat lodě ODKUDKOLIV na pomoc během pár tahů, tak?e odpadá nutnost dr?ení obrany na hranicích atd. ... u? chápete co mi na tom systému vadí ? :-)
Omezení počtu lodí ano, ale na pár stovek ... ne na pár desítek !!!
Anonym: Unimatrix325 - 25. červenec 2002 20:07sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 : vět?ina mých nápadů je přístupná v mém archivu
www.sweb.cz/raptors/archiv.htm
Jirka006 - 25. červenec 2002 20:06sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Spock: Dal jsem Kovimu zbytek stránek k dopřelo?ení... ;-) Kdy? tak mu po?li sekci "o nás".
Jirka006 - 25. červenec 2002 20:05sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Spock: myslel jsem tohle: Doufáme, ?e se pro vás značka WDK Games v budoucnu stane symbolem kvalitní české počítačové zábavy. Uděláme v?e proto, abychom vám mohli nabídnout s na?imi omezenými zdroji ty nejlep?í produkty, pokud mo?no co mo?ná nejvy??í kvality... (ta touha po penězích je fajn ale to podstatné je nahoře). Prostě to zní moooc namy?leně.
Jirka006 - 25. červenec 2002 20:01sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Panove, nikdo zatim nereagujete na muj dotaz a to mi dost stve: Chcete se nekdo tento vikend srazit???
PVH - 25. červenec 2002 19:52sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Jirka006 a kdo říká, ?e a? to bude v alpha verzi, ?e to nebudeme moct předhodit activisionu, aby to zvá?il...?:-) třeba by to rádi produkovali...
Naku - 25. červenec 2002 19:06sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Tak, a sem zas na chvilku v Cechach.
Na chvilku znamena na 9 dni (jedu na LFS), dneska (a zejtra do cca. 10am) budu na netu (sem sice malinko out po letu, ale...) No, a 5. se vracim zpatky do Eire:)

Co se modularity tyce - slo by to vyresit podobne jako v Civilization: Evolution (www.c-evo.org) - btw. dost prihodnej nazev. Tam je vse (VSE) rozdeleno do jednotlivejch DLL a ty se navzajem volaj. U nas (jelikoz se snazime o "system-independending project") tak to je kapanek slozitejsi, ale v zasade by to slo "nejak" udelat (1 vec je predefinovat nazvy a GUI a jina vec je zmenit herni mechanismy).

Ted mirim na CVSko...

Liv' lon'n'prosper...
Mr.Spock - 25. červenec 2002 18:02sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Jirka006: co presne mas namysli?
Jirka006 - 25. červenec 2002 17:33sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
A tady přikládám link na dal?í forum, kde se hovoří o STEVOLu.
ST: Universal Evolution Forum
Jirka006 - 25. červenec 2002 12:01sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Mr.Spock: to v tom O NAS jsi trochu prehnal, ne?!

Nejnovější   Novější 2515 - 2534 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o