|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 26. červenec 2002 20:13 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Happz :
Jména systémů ... OK
Jména lodí ... Ditl atd. OK ale řekl bych, ?e těch jmen tam bude málo, navíc určitě budeme schopni spoustu vymyslet.
Jména lodí nabízet k určité třídě ? ... zajímavý nápad, ale ty jména by se měly pouze nabízet, hráč by měl mít mo?nost pojmenovat Enterprise i jinou třídu ne? ty, které skutečně Enterprise byly (NX, Constitution, Constitution refit, Excelsior refit, Ambassador, Galaxy a Sovereign), nebo pojmenovat Defiant třeba loď třídy Ambassador.
BTW jméno lodi, které by vybral hráč by se přidávalo za USS a za tím by se je?tě uvádělo registrační číslo lodi NCC +pořadové číslo lodi (nebo číslo vybrané hráčem). Celkově by tedy „název“ lodi byl např. USS Washington NCC-455. Pokud by loď byla první své třídy, tak by označení bylo NX a teprve poté, co by hráč vyrobil dal?í loď stejné třídy by se označení přepsalo na NCC. Navíc pokud by hráč pojmenoval nějakou loď jménem, které u? se vyskytlo, tak by se za reg. Číslo přidalo písmeno. Tedy např. USS Enterprise NCC-1701-F...
U klingonských lodí by to bylo to samé pouze by se před jméno uvádělo IKC a za jméno pouze reg číslo. U Romulanů pak RC + jméno + reg. Číslo.
Transport kreditů : OK
Rozebrání na suroviny : OK
Délka tahu : jo, to se bude muset hodně promyslet, v závislosti na rychlosti pohybu po GALMAPU v různých fázích hry. V první fázi by toti? nemělo trvat padesát tahů doletět k nejbli??í sluneční soustavě ale ani v posledních fázích hry, by nemělo být mo?né přeletět galaxii za pár tahů.
Hranice : hmmm... zajímavý systém, jsem zvědavý jak to bude vypadat :)
Výzkum : no nevím jestli tam musíme mít v?echny vynálezy ze seriálu, s těmi hlavními nebo zajímavými bych se spokojil. Bylo by to sice atraktivní, ale o to tě??í to vyhledat, zpracovat a zařadit do stromu.
Technologická výhoda : OK
Animace : OK
Omezení : Souhlas :-)
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 26. červenec 2002 20:11 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| PVH : OK... jsou to interní návrhy... já taky neříkám, ?e to tak bude vypadat, ale jak jsem psal, tak některé rané Sheedeeho obrázky jsou tam taky...ale nechme to být... ty obrázky jsem dělal jako ilustraci svých nápadů... ale trvám na tom, ?e s tvým artworkem to má společný POUZE ten LCARS interface...
jinak to v?ak celé bylo my?leno jako návrh, ne jako prezentace toho, jak si hru představuju graficky :-) to opravdu nechám tobě... |
|
|
|
| Uni... pokud jsem viděl tak jsi na mým artworku změnil pár barev a nápisů, přebarvil mří?ku a vlo?il pár lodí. To je jako bych přidělal moně líze (nemyslim, ?e by muj artwork byl tak hezkej, jde mi jen o příklad) fousy a vydával to za svuj obraz. jde mi o to, ?e graficky to bylo "hnusný" (prosím nebrat osobně). Informační hodnotu to mělo, ale navydával bych to za artworky, ale za interní návrhy herních principů, u? proto ?e jako 2d grafik jsem psán já a upřímě, nerad bych byl spojován s tím cos vypustil. A hlavně, nechtěl jsem tě nijak urazit, z části to byl taky vtip! A kromě jiného, na mapsecu, je pro lodě vymy?len úplně jinej systém ovládání (takový pop-up menu) co? se od tvojí úpravy dost li?í, a proto bych to nevydával z oficiální artworky, ale za interní návrhy, jak u? jsem řekl...
Jirka006: já jsem pro sobotu v?ema deseti!!!!, jen jsme to zapoměl napsat..Jo a dostal jsi tu ikonku BOTF?? |
|
|
|
| Panove, na StarNETu vzniklo anglicke forum o STEVOLu! Je ZDE ;-) |
|
|
|
| Je problém pou?ívat wdk.gameplanet.cz ? |
|
|
|
| all: co udelame s tou domenou, jak jsem se ptal? jakou budeme pouzivat??? |
|
|
|
| jirka006: jak sis jiste uz vsiml, je tam:-) |
|
|
|
| Mr.Spock: Hodí? tu anglickou verzi na web?
Ad schuzka: Pokud by si nekdo chtel pokecat v sobotu a STEVOLu, tak at da vedet. Ja jsem k dispozici sobotni odpoledne (cele). |
|
|
|
| all: jak vidim, zacina tu panivat peknej chos a zmatek. to se mi, abych pravdu rekl, moc nelibi, a tak se pokusim celou situaci ponekud uklidnit. predne neni ani v tuto chvili (patek rano) jasne, zda-li se bude konat onen slibovany sraz, ktery je sice nezbytne nutny, ale sejit se na druhou stranu treba jen na dve - tri hodiny nema skoro smysl, to mi verte. ja jsem si byl pro akci ochoten vyhradit na vikend cas, i kdyz by to pro mne nebylo zrovna nejpohodlnejsi, ale kazdy musime neco obetovat. avsak v pripade takoveto nejistoty, polovicni ucasti a jeste jen casove omezeneho setkani musim dat od cele veci ruce pric, i kdyz je mi to proti srsti, protoze se domnivam, ze bych mel byt pritomen na vsech setkanich!
to jak se tady vzdy vyzvraci bud uni nebo pvh uz nechavam radeji bez povsimnuti, ale meli byste si to konecne vyjasnit. muj dojem je, ze uni mel pozadat pvh o svoleni k manipulaci s obrazky a naopak, uni by mozna nebyl tak nedockavy, kdyby pvh prenechal kus sve prace nekomu jinemu, kdyz ji takhle nestiha a zadne jine navrhy zatim nepredlozil...
co se tyce jmena projektu, stavim se rovnez za to, aby se hra jednoznacne jenovala "star trek" a mam dojem, ze vzhledem k jeji nekomercnosti to nejspis budou vsichni jen zamracene prehzlizet. uvazme preci, ze jsme prvotne chteli hlavne delat "nejakej trek". navic existuje i par jinych kvalitnich her, kterych si nikdo nevsimal a nevsima - treba Star Trek for Windows 9x. |
|
|
|
| Uni: Pokud se srazime, urcite na battle screen prijde rada. Já myslím, ?e pravda je asi nekde uprostred. Muzes si bejt jistej, ze se snazim mit hlavu jeste vic otevrenou.
Ad schuzka:V nedeli mohu ale POUZE DOPOLEDNE tak do 14:00!!!!! Radsi bych se srazil v sobotu. |
|
|
|
| No, srzet se muzu kdykoliv, kdyby to nahodou neslo, dal bych vedet - ale zatim nic na obzoru. A covy ostatni?? |
|
|
|
| ad sraz: takze se splnilo worst case scenario a ja si pres vikend pekne maknu, takze se mnou na srazu nepocitejte
ad o nas: zni to mozna trochu namyslene, nicmene se to pekne prekladalo a v anglictine to zni podle me paradne. Coz mi pripomina (ze by?), ze jsem dokoncil preklad WDK Games homepage komplet do anglictiny. Je pouze otazkou casu, kdy to Spock hodi na Net.
ad Evolution a pod tim Star Trek: Nemohu nez zasadne nesouhlasit. Ja od zacatku spolupracuju na Star Trek: Evolution a ten Star Trek je tam pro me dulezitej. Osobne musim rict, ze kdyby za mnou Spock prisel a rek mi, ze budeme delat nejakou tahovou strategii s nazvem Evolution a udela se k tomu Star Trek skin, tak bych ho poslal bez zavahani nekam....
ad Activision a Paramount: Kdyz se jim to nebude libit, at si z myho uhlu pohledu trhnou. Paramount at jde k sipku, kdyz chce za licence tuny dolaru a pak je vsechny soupne Activisionu, aby to mel cely pekne pod kontrolou (a urcite to nebylo bez provize) a na Activision mam pifku uz dost dlouho, protoze me nemaj radi a kaslou na me - jak v USA tak v UK, tak jestli jim Star Trek: Evolution odvede potencialni zajemce o nejakou jejich hru nebo kdo-vi-proc-by-se-mohli-nastvat, tak jedine dobre. He. Doufam, ze to nezni moc jako pomsta a vyrizovani si uctu s Amikama:-))
PVH: Tematem Activision vs Evolution se jiz nejakou dobou zabyvam a dospel jsem k tomuto zaveru: Az na Evolution Activision narazi (pokud se tak jiz kvuli foru na gaming.startrek.com nestalo), tak si necha udelat pruzkum trhu, jestli ma tenhle koncept sanci uspet a bohuzel tu je realna moznost, ze tu do dvou let mame Star Trek: Evolution, developed by somebody, published by Activision. Nejlepsi tahova strategie ze sveta Star Treku vsech dob pouze za 40 US dolaru. A my budeme nahrany. Je to sice taky asi ta nejhorsi moznost, ale kdo vi, odkud cerpa Activision napady, ze jo? |
|
|
|
| Srazet se muzu prakticky kdykoliv, klidne i v nedeli se zucastnim, klidne i ta presvikendova akce. A co vy ostatni, co? |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červenec 2002 20:16 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| A POZOR v neděli 28.7. bych se teoreticky mohl mihnout v Praze... ale pouze pokud by tam byli v?ici... tedy potřeboval bych minimálně Jirku006 a PVH pro diskuzi a Happze pro podporu :-)
Ale potřebuji to vědět co nejdříve, nejlépe je?tě dnes a nebo zítra ráno... ?lo by jen o diskuzi na pár hodin, ale byla by závazná... kdyby někdo nepři?el, tak bych ho asi musel za?krtit... pokud tedy budete souhlasit dejte mi vědět na 0338 318 227 a chtějte Martina ?imka ... volat mů?ete buď během večera, a? se odhlásim z netu a nebo zítra ráno... BTW mobila bohu?el nemám.... |
|
|
|
| Tento vikend ? Co treba v Uherskym Hradisti ? |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červenec 2002 20:11 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Happz : BTW díky ze reakce na návrhy :-) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červenec 2002 20:11 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| BTW do ní?e zmíněného archivu jsem přidal dvě mapy galaxie, tabulku warp rychlostí a fonty klingonského a romulanského písma, které by mohlo pomoct při návrhu skinů pro tyto rasy... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červenec 2002 20:10 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Také bych chtěl upozornit, ?e na dělání skinů k interfacu je je?tě dost brzy, vzhledem k tomu, ?e spousta věcí je je?tě nejasných a o spoustě jsme třeba je?tě vůbec nemluvili (diplomacie, stavba na planetách...) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červenec 2002 20:09 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Ad sraz : já to ale potřebuju vědět poměrně dost brzo dopředu !! U mě to není říct den předem, sednout na tramvaj a deset minut jet ! Já si musim zařídit dopravu a bydlení !!! Ony toti? autobusy z Prachatic do Prahy nejetí ka?dou půl hodinu. Tenhle víkend se mnou nepočítejte. A doufám, ?e jestli nějaká schůze bude, ?e tam beze mne nebudete probírat BATTLESCREEN atd. Jednak by to bylo nefér a jednak by to bylo zbytečné, proto?e jak říkám, zatím tohle rozhodnutí k ničemu konkrétnímu nepotřebujeme. Nerad bych znovu za?il to, ?e v pondělí tu někdo nadhodí, ?e jste se dohodli na tom, ?e BATTLESCREEN nebude. Vzhledem k typům ře?ení mnou označených problémů s MAPSECEM vidím, ?e si to opravdu vy?ádá konfrontaci názorů na ?ivo. Neříkám, ?e můj návrh je ideální nebo ten vá? ?patný, ale ač je tvrzení „já jsem to říkal“ nepochybně zábavné, tak to není mým cílem. Mým cílem je pomoct najít co nejlep?í ře?ení. A já na va?em systému vidím FATÁLNÍ chyby, které si vy?ádají ře?ení. A pokud ho někdo nevymyslí, tak celý systém dříve nebo později zkolabuje, nebo v lep?ím případě bude tě?kopádný. Neříkám, ?e ře?ení neexistuje, jen mě osobně ?ádné nenapadá a ?ádné z vámi podaných nebylo dostatečné. Myslím si ale, ?e komunikace po Starnetu dost zkresluje informace, a tak je schůzka nutná...
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červenec 2002 20:09 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| PVH : „pojebaný tvoje atrworky“ ? Já ti něco řeknu, ty screeny, které jsou přístupné z mého archivu jsou MOJE artworky. Kromě palety planet, kterou jsem provizorně převzal ze Space Empires IV a tvého JEDNOHO artworku, který zachycuje GALMAP. Ty artworky, které dělám já, mají s tvým artworkem společných jen pár věcí. Je to LCARS interface, tlačítka a ukazatel vybrané jednotky. V?e ostatní je můj návrh. Vycházel jsem z tvého artworku a to proto, nestydím se to říct, ?e mi připadá geniální (co? mimochodem neznamená bezchybný), a také proto, ?e ho v?ichni berou jako schválený. Tudí? jsem z jeho interfacu vycházel pro ilustrační návrhy svých představ SECMAPU a BATTLESCREENU. Nechápu co ti na tom tak vadí. Jestli chce? mů?u pří?tě dělat SVÉ artworky pouze jako výřez té části, kterou navrhuji. Nebo mám psát na TVOU část MÝCH artworků Copyright PVH ? Pokud tě na tom něco s***, tak mi konkrétně řekni co. Pod pojmem „pojebaný tvůj artwork“ si toti? představuju něco jako, ?e vezmu tvůj obrázek, změním na něm pouze pár barev a vydávám ho za svůj. Co? ale NENÍ tento případ ! Já jsem pouze prezentoval svoje návrhy zasazené do schváleného interfacu hry. Sna?ím se toti? obrazovou dokumentací nahrazovat svou absenci na setkáních.
To ?e bychom mátli lidi zveřejněním mých artworků je sice pravda (taky se tak děje v případě těch Američanů, kteří si mysleli, ?e hra u? je hotová :-), ale nev?iml jsem si, ?e by byl třívrstevnej systémy zavr?enej... Jak jsem řekl, na tohle rozhodnutí je třeba se sejít. Navíc ho není potřeba dělat TEĎ, proto?e to nespěchá. A i kdyby to bylo zavr?ené, tak se smiř s tím, ?e během tvorby hry se spousta věcí mění, přidává, ubírá, koriguje, opravuje, přepracovává, a nakonec se stejně půlka nevyu?ije. Nic to nemění na tom, ?e artworky jsou artworky. Jsou to prostě materiály a návrhy ke hře udělané jejími tvůrci. Nezále?í na tom, jestli ta hra nakonec tak bude vypadat. Viděli jste někdy screenshoty z Diabla II třeba z roku 1999 ? A jak nakonec Diablo vypadá ?? A to je jen jeden příklad. Navíc si myslím, ?e moje artworky nejsou o nic méně „oficiální“ nebo vyu?itelné ne? Sheedeeho první ukázky. Mám namysli např. tu podivnou zelenou loď. Obrázek je to pěkný a dobře udělaný, ale ve ST hře se asi tě?ko uplatní nemyslíte ?
|
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]

|