|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
Anonym: Mr.Spock - 26. červenec 2002 20:20 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| To o tom vyzvracení rad?i přejdu jako ?e nic :-) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 26. červenec 2002 20:19 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| aky mě napadlo, ?e by např. oznámení o ukončení výroby nové lodi mohlo mít podobu pamětní desky. Oznámení o zničení lodi by pak mohlo mít podobu ohořelé pamětní desky. Základ obrázku by tvořila kovová deska, na kterou by se vypsaly konkrétní informace o lodi. Pokud nevíte o čem mluvím podívejte se do mého archivu. |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 26. červenec 2002 20:18 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Jirka006 : ad práva... podle mě u? jsme dost daleko na to, abychom dělali strategii se skinem ST... to by mohlo být poslední krizové ře?ení, ale prozatím by to chtělo někde ob?lehnout ten disclaimer a dál bych se autorskými právy nezabíral. Ale chtělo by to, aby se někdo zaptal někoho, kdo tomu rozumí, na jako moc tenkém ledě se pohybujeme. No a předstrčit to Activisionu a? to bude hotové, jestli by to nechtěl produkovat :-) je sice zajímavý nápad, ale je to hop nebo trop, buďto po tom skočí a my budeme slavní a nebo nám to zabaví kvůli právům, ob?lehne systém a vydá jako svou hru a my jsme nahraní... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 26. červenec 2002 20:17 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| BTW teď jsem si uvědomil, ?e o rozli?ení u? se tu diskutovalo, tak?e se omovám, ?e jsem sem tahal u? vyře?ený problém... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 26. červenec 2002 20:15 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
|
PVH : to právě není pravda... pokud by se pou?il mnou navrhovaný systém tak se dodr?í čas a zábavnost zůstane stejná. 12 orbitálních satelitů je sice akorát, ale pak nezbývá místo na starbase, doky atd. Nápad s obranými stanicemi po celém sektoru je dobrý, ale trochu ztrácejí smysl, proto?e je nepřátelské lodě klidně mohou obletět, dobýt rovnou planety a počkat a? obraným stanicím v sektoru dojde ?ťáva a pak je zabrat bez boje.
Nebylo by ale od věci, kdyby si ten systém, který navrhujete, zpracoval tak, jako já ten svůj tj. aby si udělal artwork. Abychom si to v?ichni mohli prohlédnout „černé na bílém“.
Pokud by se ale MAPSEC zvět?il řekněme na 100x100 polí... planeta velikosti Země by zabírala 9 polí a „orbita“ by byla ve dvou nebo více vrstvách u planety, tak by bylo mo?né BATTLESCREEN vynechat. Ale stále tu zůstává onen časový problém a navíc tak MAPSEC ztrácí na přehlednosti, proto?e by se muselo po MAPSECU scrolovat.
A pokud z BotF usuzuje?, ?e planetární reaktory „neutahnou“ víc ne? dvanáct satelitů, tak se podívej na DS9 : Tears of the Prophets . Tam spojená flotila Federace, Klingonů a Romulanů útočí na systém Chin´Toka ovládaný Dominionem a bráněný stovkami orbitálních zbraňových platforem. Tyto platformy byly chráněny velmi účinnými ?títy a vybaveny velmi účinnými zbraněmi. Tak?e zatímco u první planety flotila rozsekala desítky deaktivovaných a je?tě nezprovozněných satelitů na prach, tak u druhé planety narazila na tuhý odpor. A přitom satelity neměly vlastní zdroj. Ten byl na malém měsíci velikosti pár kilometrů. To je jasný důkaz toho, ?e při dostatečné úrovni výzkumu, je mo?né planetu účinně ochránit pouze orbitálními obranými satelity. Z pohledu hráče se mi zdá atraktivní chránit důle?ité planety takovýmto způsobem zatímco mobilní lodě operují v ofenzivě. Obecně toti? platí, ?e statická obrana je silněj?í ne? stejně drahá mobilní síla a tudí? je k obraně výhodněj?í.
BTW screenshot z dílu DS:TotP je v mém archivu.
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 26. červenec 2002 20:13 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Happz :
Jména systémů ... OK
Jména lodí ... Ditl atd. OK ale řekl bych, ?e těch jmen tam bude málo, navíc určitě budeme schopni spoustu vymyslet.
Jména lodí nabízet k určité třídě ? ... zajímavý nápad, ale ty jména by se měly pouze nabízet, hráč by měl mít mo?nost pojmenovat Enterprise i jinou třídu ne? ty, které skutečně Enterprise byly (NX, Constitution, Constitution refit, Excelsior refit, Ambassador, Galaxy a Sovereign), nebo pojmenovat Defiant třeba loď třídy Ambassador.
BTW jméno lodi, které by vybral hráč by se přidávalo za USS a za tím by se je?tě uvádělo registrační číslo lodi NCC +pořadové číslo lodi (nebo číslo vybrané hráčem). Celkově by tedy „název“ lodi byl např. USS Washington NCC-455. Pokud by loď byla první své třídy, tak by označení bylo NX a teprve poté, co by hráč vyrobil dal?í loď stejné třídy by se označení přepsalo na NCC. Navíc pokud by hráč pojmenoval nějakou loď jménem, které u? se vyskytlo, tak by se za reg. Číslo přidalo písmeno. Tedy např. USS Enterprise NCC-1701-F...
U klingonských lodí by to bylo to samé pouze by se před jméno uvádělo IKC a za jméno pouze reg číslo. U Romulanů pak RC + jméno + reg. Číslo.
Transport kreditů : OK
Rozebrání na suroviny : OK
Délka tahu : jo, to se bude muset hodně promyslet, v závislosti na rychlosti pohybu po GALMAPU v různých fázích hry. V první fázi by toti? nemělo trvat padesát tahů doletět k nejbli??í sluneční soustavě ale ani v posledních fázích hry, by nemělo být mo?né přeletět galaxii za pár tahů.
Hranice : hmmm... zajímavý systém, jsem zvědavý jak to bude vypadat :)
Výzkum : no nevím jestli tam musíme mít v?echny vynálezy ze seriálu, s těmi hlavními nebo zajímavými bych se spokojil. Bylo by to sice atraktivní, ale o to tě??í to vyhledat, zpracovat a zařadit do stromu.
Technologická výhoda : OK
Animace : OK
Omezení : Souhlas :-)
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 26. červenec 2002 20:11 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| PVH : OK... jsou to interní návrhy... já taky neříkám, ?e to tak bude vypadat, ale jak jsem psal, tak některé rané Sheedeeho obrázky jsou tam taky...ale nechme to být... ty obrázky jsem dělal jako ilustraci svých nápadů... ale trvám na tom, ?e s tvým artworkem to má společný POUZE ten LCARS interface...
jinak to v?ak celé bylo my?leno jako návrh, ne jako prezentace toho, jak si hru představuju graficky :-) to opravdu nechám tobě... |
|
|
|
| Uni... pokud jsem viděl tak jsi na mým artworku změnil pár barev a nápisů, přebarvil mří?ku a vlo?il pár lodí. To je jako bych přidělal moně líze (nemyslim, ?e by muj artwork byl tak hezkej, jde mi jen o příklad) fousy a vydával to za svuj obraz. jde mi o to, ?e graficky to bylo "hnusný" (prosím nebrat osobně). Informační hodnotu to mělo, ale navydával bych to za artworky, ale za interní návrhy herních principů, u? proto ?e jako 2d grafik jsem psán já a upřímě, nerad bych byl spojován s tím cos vypustil. A hlavně, nechtěl jsem tě nijak urazit, z části to byl taky vtip! A kromě jiného, na mapsecu, je pro lodě vymy?len úplně jinej systém ovládání (takový pop-up menu) co? se od tvojí úpravy dost li?í, a proto bych to nevydával z oficiální artworky, ale za interní návrhy, jak u? jsem řekl...
Jirka006: já jsem pro sobotu v?ema deseti!!!!, jen jsme to zapoměl napsat..Jo a dostal jsi tu ikonku BOTF?? |
|
|
|
| Panove, na StarNETu vzniklo anglicke forum o STEVOLu! Je ZDE ;-) |
|
|
|
| Je problém pou?ívat wdk.gameplanet.cz ? |
|
|
|
| all: co udelame s tou domenou, jak jsem se ptal? jakou budeme pouzivat??? |
|
|
|
| jirka006: jak sis jiste uz vsiml, je tam:-) |
|
|
|
| Mr.Spock: Hodí? tu anglickou verzi na web?
Ad schuzka: Pokud by si nekdo chtel pokecat v sobotu a STEVOLu, tak at da vedet. Ja jsem k dispozici sobotni odpoledne (cele). |
|
|
|
| all: jak vidim, zacina tu panivat peknej chos a zmatek. to se mi, abych pravdu rekl, moc nelibi, a tak se pokusim celou situaci ponekud uklidnit. predne neni ani v tuto chvili (patek rano) jasne, zda-li se bude konat onen slibovany sraz, ktery je sice nezbytne nutny, ale sejit se na druhou stranu treba jen na dve - tri hodiny nema skoro smysl, to mi verte. ja jsem si byl pro akci ochoten vyhradit na vikend cas, i kdyz by to pro mne nebylo zrovna nejpohodlnejsi, ale kazdy musime neco obetovat. avsak v pripade takoveto nejistoty, polovicni ucasti a jeste jen casove omezeneho setkani musim dat od cele veci ruce pric, i kdyz je mi to proti srsti, protoze se domnivam, ze bych mel byt pritomen na vsech setkanich!
to jak se tady vzdy vyzvraci bud uni nebo pvh uz nechavam radeji bez povsimnuti, ale meli byste si to konecne vyjasnit. muj dojem je, ze uni mel pozadat pvh o svoleni k manipulaci s obrazky a naopak, uni by mozna nebyl tak nedockavy, kdyby pvh prenechal kus sve prace nekomu jinemu, kdyz ji takhle nestiha a zadne jine navrhy zatim nepredlozil...
co se tyce jmena projektu, stavim se rovnez za to, aby se hra jednoznacne jenovala "star trek" a mam dojem, ze vzhledem k jeji nekomercnosti to nejspis budou vsichni jen zamracene prehzlizet. uvazme preci, ze jsme prvotne chteli hlavne delat "nejakej trek". navic existuje i par jinych kvalitnich her, kterych si nikdo nevsimal a nevsima - treba Star Trek for Windows 9x. |
|
|
|
| Uni: Pokud se srazime, urcite na battle screen prijde rada. Já myslím, ?e pravda je asi nekde uprostred. Muzes si bejt jistej, ze se snazim mit hlavu jeste vic otevrenou.
Ad schuzka:V nedeli mohu ale POUZE DOPOLEDNE tak do 14:00!!!!! Radsi bych se srazil v sobotu. |
|
|
|
| No, srzet se muzu kdykoliv, kdyby to nahodou neslo, dal bych vedet - ale zatim nic na obzoru. A covy ostatni?? |
|
|
|
| ad sraz: takze se splnilo worst case scenario a ja si pres vikend pekne maknu, takze se mnou na srazu nepocitejte
ad o nas: zni to mozna trochu namyslene, nicmene se to pekne prekladalo a v anglictine to zni podle me paradne. Coz mi pripomina (ze by?), ze jsem dokoncil preklad WDK Games homepage komplet do anglictiny. Je pouze otazkou casu, kdy to Spock hodi na Net.
ad Evolution a pod tim Star Trek: Nemohu nez zasadne nesouhlasit. Ja od zacatku spolupracuju na Star Trek: Evolution a ten Star Trek je tam pro me dulezitej. Osobne musim rict, ze kdyby za mnou Spock prisel a rek mi, ze budeme delat nejakou tahovou strategii s nazvem Evolution a udela se k tomu Star Trek skin, tak bych ho poslal bez zavahani nekam....
ad Activision a Paramount: Kdyz se jim to nebude libit, at si z myho uhlu pohledu trhnou. Paramount at jde k sipku, kdyz chce za licence tuny dolaru a pak je vsechny soupne Activisionu, aby to mel cely pekne pod kontrolou (a urcite to nebylo bez provize) a na Activision mam pifku uz dost dlouho, protoze me nemaj radi a kaslou na me - jak v USA tak v UK, tak jestli jim Star Trek: Evolution odvede potencialni zajemce o nejakou jejich hru nebo kdo-vi-proc-by-se-mohli-nastvat, tak jedine dobre. He. Doufam, ze to nezni moc jako pomsta a vyrizovani si uctu s Amikama:-))
PVH: Tematem Activision vs Evolution se jiz nejakou dobou zabyvam a dospel jsem k tomuto zaveru: Az na Evolution Activision narazi (pokud se tak jiz kvuli foru na gaming.startrek.com nestalo), tak si necha udelat pruzkum trhu, jestli ma tenhle koncept sanci uspet a bohuzel tu je realna moznost, ze tu do dvou let mame Star Trek: Evolution, developed by somebody, published by Activision. Nejlepsi tahova strategie ze sveta Star Treku vsech dob pouze za 40 US dolaru. A my budeme nahrany. Je to sice taky asi ta nejhorsi moznost, ale kdo vi, odkud cerpa Activision napady, ze jo? |
|
|
|
| Srazet se muzu prakticky kdykoliv, klidne i v nedeli se zucastnim, klidne i ta presvikendova akce. A co vy ostatni, co? |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. červenec 2002 20:16 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| A POZOR v neděli 28.7. bych se teoreticky mohl mihnout v Praze... ale pouze pokud by tam byli v?ici... tedy potřeboval bych minimálně Jirku006 a PVH pro diskuzi a Happze pro podporu :-)
Ale potřebuji to vědět co nejdříve, nejlépe je?tě dnes a nebo zítra ráno... ?lo by jen o diskuzi na pár hodin, ale byla by závazná... kdyby někdo nepři?el, tak bych ho asi musel za?krtit... pokud tedy budete souhlasit dejte mi vědět na 0338 318 227 a chtějte Martina ?imka ... volat mů?ete buď během večera, a? se odhlásim z netu a nebo zítra ráno... BTW mobila bohu?el nemám.... |
|
|
|
| Tento vikend ? Co treba v Uherskym Hradisti ? |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]

|