|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| petr? hmm, no nevim, nevim. afaik je to nastroj pro programovani pro deti, ne na solidni tvorbu cehokoli. aspon ja osobne bych tedy c++ a sdl dal prednost pri tvrobe tavkeo veci |
|
|
|
| Mrkni se na http://www.gemtree.cz (ja tam teda jeste nekoukal, protoze nejsem programator), ale podle Mr. Spocka se udajne jedna o jakousi nadstavbu pro nejaky programovaci jazyk. Udajne se jedna o vykonny, snadno pochopitelny a pritom (v pripade tvorby tahove strategie) snad i bezplatny programek. |
|
|
Anonym: Naku - 31. březen 2002 11:35 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| A co je to vlastne ten "Petr" ? |
|
|
|
| No, skandovat mohli. A ite, proc se neozyvam treba ja? Stahnul jsem si Master of Orion I a ted koumam, co ze to vlastne chceme s tou hrou udelat :) Teda reknu vam, takhle jsem se naposled bavil u Civilizace :)))
Ale konec srandy - ma nekdo z tech, co se nezucastnili Schuzky Ctyr, nejaky navrh, kritiku, poznamku, napad usw ? |
|
|
|
| PVH: Stane se.... Kuprikladu ja prisel az potom, co jsem svoji ucast prislibil, pak odmitnul a nakonec zase prislibil:-) Ale jaktoze se tady nic nedeje? To chce konstruktivni namety, zdrcujici kritiku zaveru Schuzky Ctyr (tak jsem ji ted pokrtil)! Sem s tim! (Jeste ze pred mistem zasedani neskandovali antiglobalisti a anarchisti (ted uz je to tak nejak zvykem). |
|
|
|
| já se hrozně omlouvám, ale, nevim jak se mi to přihodilo, zkrátka v úterý jsem na to zapoměl jak na smrt... bude někdy něco dal?ího (napí?u si to na čelo, tak?e mě ka?dý kolemjdiucí upozorní) Je?tě jednou sorry |
|
|
|
| wewerka: pozemni strategii jsem navrhoval ja, bohuzel (nebo podle dveho prispevku mozna nastesti) jsem byl jediny, koho neco takoveho vubec napadlo. Vsichni maji totiz v hlave prave tahovou strategii odehravajici se v kosmu.
Jirka006: Jo, vsichni, zda se, uz pletou pomlazku a sikujou se na holky.:-)
|
|
|
|
| mno..jestli chcete delat konkurenci MOO2 a ted MOO3 tak nevim nevim :))
pozemni strategie imho nema z ceho cerpat..protoze 90% deje v treku se odehrava v kosmiru max na orbite :) |
|
|
|
| Kovi: To je přímo údernické heslo ;-) Bohu?el, zdá se, ?e tu debata nějak uhasla... snad to bude po Velikonocích lep?í! V?em přeji... no prostě si odpočiňte a tak... ;-) |
|
|
|
| Tak?e pokud nemáte nic proti ?ánru tahových strategií, mů?eme tu rozproudit zuřivou debatu. Je?tě bych rád dodal, ?e tento ?ánr jsme zvolili proto, ?e se nám zdá být pro začátek nejvhodněj?í (rozuměj nejlehčí).
Otázky, které tímto vznikají, jsou namátkou následující:
1. Z jakého časového údobí bude hra čerpat.
2. Zastoupené rasy.
3. Příběh kampaně pro single-player.
4. Do jakého detailu se bude hra pou?tět (co se úrovně micromanagementu týče).
5. ...a spousta dal?ích....
Let mortal combat begin!
|
|
|
|
| Jak ji? ní?e osvětlil Jirka, tentokráte se nám podařilo "srazit" se v centru Prahy, kde jsme dospěli hned k několika zajímavým poznatkům.
1) Na hře se bude moci podílet kdokoliv bez ohledu na místo bydli?tě.
2) Pokud nikdo nepřinese lep?í návrh, hra bude vytvářena pomocí českého programu Petr (více informací na www.gemtree.cz)díky jeho přístupnosti a relativně snadné zvládnutelnosti i pro absolutní neprogramátory.
3) ?ánry hry: tunr-based strategie
4) Jméno týmu: WDK |
|
|
|
| Vzhledem k tomu, ?e se nikdo nemá k tomu tu nic napsat, rád bych řekl, ?e setkání se uskutečnilo. Se?li jsme se 4. O výsledcích této báječné koblihami naplněné schůzky Vás jistě více poinformuje Mr. Spock. ;-) Live Long and Prosper! ;-)) |
|
|
Anonym: Naku - 26. březen 2002 20:32 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Doufam, ze se s nami (temi, co nemohli dorazit - fnuk... :( podelite o sve pozatky...
PS. Snih docela ujde :))) |
|
|
|
| Me poznate, nebot jediny budu mit - ehm - v ruce noviny, na hlave budu mit cepici, kravatu, a v ruce krabici.
A ted vazne: nevim,kolik lidi sitak obvykle dava sraz na 1800 na Muzeum k trafice, ale tak nejak predpokladam, ze jich moc neni. Tak by to nemel byt tak velky problem. A bohuzel, nemam moc casu ,asi tak hodinku a pul.Je mi to moc lito, ale bohuzel je to tak... |
|
|
|
| PVH: Snad podle Mr. Spocka... vulkánské u?i ;-) Ale vá?ně: Snad přijde i Kovi, kterého znám osobně, a ten zná zase osobně Mr.Spocka (snad)... Tak?e skupinka 3 lidí se snad utvoří ;-))) ...a pak u? to je hračka, ne? ;-) |
|
|
|
| Je?tě něco... co třeba...jak se poznáme? |
|
|
|
| Rád bych se v úterý taky přidal, jestli je to mo?ný... Na setkání CZK jsem byl, čekal jsem pečlivě a nic. Rád bych se fakt zapojil... Jestli mě někdo mů?ete ujistit Úterý 18:00 Muzeum u trafiky... Budu tam (i kdy? nevim.,jak moc platnej) |
|
|
Anonym: Molx - 22. březen 2002 20:14 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Ahoj, mam jeden navrh na upravu jedne stare hry pro soucasne pc. Znate starou hru EgaTrek ? Popis je na http://www.flightsim.com/arcanum/egatrek.htm . Je to dobra hra. (strategie, logika) Ja bohuzel nejsem programator, ale muzu pomoct s grafikou, texty, testovanim a pod. Co vy na to ? |
|
|
|
| To se snad neda nepochopit, myslenka je cista. Jsem stejneho nazoru, nema cenu pripravovat projekt o mozny potencial jen kvuli tomu, ze se onen nenachazi v Pze.
Problem by to rozhodne nebyl. Stacilo by zridit pro projekt e-mailovou diskusi a bylo by. Mnoho mnohem rozsahlejsich projektu je vcelku v pohode rizeno takto - konference slouzi i pro pridavani uprav k projektu, nejen jako medium pro diskuzi (Linux rules :) A jestli se to nekomu nezda dost in, staci treba na Lopuchu forum. A navic bych pridal kvalitne zpracovane stranky projektu zamerene na vyvoj v teto diskuzi, aby nekdo nemusel listovat XXX prispevky denne (jo, to jsou predstavy :) - takove shrnovadlo. |
|
|
Anonym: Naku - 22. březen 2002 19:32 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| (omlouvam se za trochu zastrenejsi formulace a preklepy, ale doufam ze to vsichni pochopili :) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|