Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2490 - 2509 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: Unimatrix325 - 27. červenec 2002 20:03sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 : jo... pravda asi bude někde uprostřed... nejlep?í ře?ení jsou v?dy kombinací předchozích názorů a ře?ení...
PVH - 27. červenec 2002 18:46sipka
ZAMĚŘIT
PVH
tak, tak, kujme američany, dokud jsou ?haví....
Kovi - 26. červenec 2002 21:59sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Ha, pekne. To snad bude prvni anglicky forum na StarNetu, ne? Takze prilejeme jeste trochu oleje do ohne: Na Star Trek Games.CZ jsem prave pridal ceske i anglicke preview Evolution.
happz - 26. červenec 2002 21:39sipka
ZAMĚŘIT
happz
Prava: Tezko rict, na jakem lede se pohybujeme. Z meho pohledu programatora se jedna v podstate o obecnou space turn-based strategy se skinem ST - s tim nic nenadelate, ty zdrojove kody tak proste vypadaji. Nicmene, kazdy soubor hlavickuju jako 'Part of ST:Evolution project.' a cely projekt je pod licenci GNU GPL. Activision je vicemene tou licenci pravne vazan - pokud bude chtit cokoliv delat se zdrojovymy kody, vysledek musi byt opet pod GNU GPL - a tedy vydelek opet zadny. Jediny prinos muze mit jako reklamu - a tu mu v podstate udelame i my sami, aniz by musel investovat jediny dolar.

Jina situace by nastala, pokud by stihli vydat 'novou' hru, ktera by se napadne podobala ST:E - tady nenadelame vlastne nic. Nemuzeme ani dokazat, ze by to pripadne opsali - coz v podstate nemusi, zatim nepouzivam zadny algoritmus, ktery by nebyl obecne znam, a pokud se nemylim, algoritmus se snad ani patentovat neda - tudiz je volne pristupny komukoliv. Ale stale mame v rukou ST:E - pod GNU GPL. Nemuzeme soutezit s reklamou, jakou muze spachat Activision, ale je volne k dispozici. Pak uz zalezi jen na kvalite.
PVH - 26. červenec 2002 21:07sipka
ZAMĚŘIT
PVH
s nápadem desky souhlasim....
PVH - 26. červenec 2002 21:06sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Kdo říká, ?e to activisionu dáme i se zdrojákem?:-))))
PVH - 26. červenec 2002 21:05sipka
ZAMĚŘIT
PVH
se zvět?ením mapsecu souhlasim...BTW kdo říká, ?e stanice tři pole od planety, k planetě nedostřelí?. starbase taky nemusí být na orbitě, ani doky. Jde jen o to vybrat si co bude ?ivit planeta, a co bude nutný zvlá?ť zásobovat, co? mi nepřipadá tak stra?ný. A ten probém by odpadl zvět?ením orbity na dvě pole od planety, při zachování aktuální velikosti...
PVH - 26. červenec 2002 21:00sipka
ZAMĚŘIT
PVH
to jsem rád, ?e jsme se schodli...mimochodem, kdo má tu přehr?el informací kterou chrlí? pořád stíhat sledovat?? :-))
Anonym: Unimatrix325 - 26. červenec 2002 20:21sipka
ZAMĚŘIT
0
BTW tak?e ta schůzka o víkendu padá.... no snad se domluvíme na jindy....
Anonym: Mr.Spock - 26. červenec 2002 20:20sipka
ZAMĚŘIT
0
To o tom vyzvracení rad?i přejdu jako ?e nic :-)
Anonym: Unimatrix325 - 26. červenec 2002 20:19sipka
ZAMĚŘIT
0
aky mě napadlo, ?e by např. oznámení o ukončení výroby nové lodi mohlo mít podobu pamětní desky. Oznámení o zničení lodi by pak mohlo mít podobu ohořelé pamětní desky. Základ obrázku by tvořila kovová deska, na kterou by se vypsaly konkrétní informace o lodi. Pokud nevíte o čem mluvím podívejte se do mého archivu.
Anonym: Unimatrix325 - 26. červenec 2002 20:18sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 : ad práva... podle mě u? jsme dost daleko na to, abychom dělali strategii se skinem ST... to by mohlo být poslední krizové ře?ení, ale prozatím by to chtělo někde ob?lehnout ten disclaimer a dál bych se autorskými právy nezabíral. Ale chtělo by to, aby se někdo zaptal někoho, kdo tomu rozumí, na jako moc tenkém ledě se pohybujeme. No a předstrčit to Activisionu a? to bude hotové, jestli by to nechtěl produkovat :-) je sice zajímavý nápad, ale je to hop nebo trop, buďto po tom skočí a my budeme slavní a nebo nám to zabaví kvůli právům, ob?lehne systém a vydá jako svou hru a my jsme nahraní...
Anonym: Unimatrix325 - 26. červenec 2002 20:17sipka
ZAMĚŘIT
0
BTW teď jsem si uvědomil, ?e o rozli?ení u? se tu diskutovalo, tak?e se omovám, ?e jsem sem tahal u? vyře?ený problém...
Anonym: Unimatrix325 - 26. červenec 2002 20:15sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : to právě není pravda... pokud by se pou?il mnou navrhovaný systém tak se dodr?í čas a zábavnost zůstane stejná. 12 orbitálních satelitů je sice akorát, ale pak nezbývá místo na starbase, doky atd. Nápad s obranými stanicemi po celém sektoru je dobrý, ale trochu ztrácejí smysl, proto?e je nepřátelské lodě klidně mohou obletět, dobýt rovnou planety a počkat a? obraným stanicím v sektoru dojde ?ťáva a pak je zabrat bez boje.
Nebylo by ale od věci, kdyby si ten systém, který navrhujete, zpracoval tak, jako já ten svůj tj. aby si udělal artwork. Abychom si to v?ichni mohli prohlédnout „černé na bílém“.
Pokud by se ale MAPSEC zvět?il řekněme na 100x100 polí... planeta velikosti Země by zabírala 9 polí a „orbita“ by byla ve dvou nebo více vrstvách u planety, tak by bylo mo?né BATTLESCREEN vynechat. Ale stále tu zůstává onen časový problém a navíc tak MAPSEC ztrácí na přehlednosti, proto?e by se muselo po MAPSECU scrolovat.
A pokud z BotF usuzuje?, ?e planetární reaktory „neutahnou“ víc ne? dvanáct satelitů, tak se podívej na DS9 : Tears of the Prophets . Tam spojená flotila Federace, Klingonů a Romulanů útočí na systém Chin´Toka ovládaný Dominionem a bráněný stovkami orbitálních zbraňových platforem. Tyto platformy byly chráněny velmi účinnými ?títy a vybaveny velmi účinnými zbraněmi. Tak?e zatímco u první planety flotila rozsekala desítky deaktivovaných a je?tě nezprovozněných satelitů na prach, tak u druhé planety narazila na tuhý odpor. A přitom satelity neměly vlastní zdroj. Ten byl na malém měsíci velikosti pár kilometrů. To je jasný důkaz toho, ?e při dostatečné úrovni výzkumu, je mo?né planetu účinně ochránit pouze orbitálními obranými satelity. Z pohledu hráče se mi zdá atraktivní chránit důle?ité planety takovýmto způsobem zatímco mobilní lodě operují v ofenzivě. Obecně toti? platí, ?e statická obrana je silněj?í ne? stejně drahá mobilní síla a tudí? je k obraně výhodněj?í.
BTW screenshot z dílu DS:TotP je v mém archivu.
Anonym: Unimatrix325 - 26. červenec 2002 20:13sipka
ZAMĚŘIT
0
Happz :
Jména systémů ... OK
Jména lodí ... Ditl atd. OK ale řekl bych, ?e těch jmen tam bude málo, navíc určitě budeme schopni spoustu vymyslet.
Jména lodí nabízet k určité třídě ? ... zajímavý nápad, ale ty jména by se měly pouze nabízet, hráč by měl mít mo?nost pojmenovat Enterprise i jinou třídu ne? ty, které skutečně Enterprise byly (NX, Constitution, Constitution refit, Excelsior refit, Ambassador, Galaxy a Sovereign), nebo pojmenovat Defiant třeba loď třídy Ambassador.
BTW jméno lodi, které by vybral hráč by se přidávalo za USS a za tím by se je?tě uvádělo registrační číslo lodi NCC +pořadové číslo lodi (nebo číslo vybrané hráčem). Celkově by tedy „název“ lodi byl např. USS Washington NCC-455. Pokud by loď byla první své třídy, tak by označení bylo NX a teprve poté, co by hráč vyrobil dal?í loď stejné třídy by se označení přepsalo na NCC. Navíc pokud by hráč pojmenoval nějakou loď jménem, které u? se vyskytlo, tak by se za reg. Číslo přidalo písmeno. Tedy např. USS Enterprise NCC-1701-F...
U klingonských lodí by to bylo to samé pouze by se před jméno uvádělo IKC a za jméno pouze reg číslo. U Romulanů pak RC + jméno + reg. Číslo.
Transport kreditů : OK
Rozebrání na suroviny : OK
Délka tahu : jo, to se bude muset hodně promyslet, v závislosti na rychlosti pohybu po GALMAPU v různých fázích hry. V první fázi by toti? nemělo trvat padesát tahů doletět k nejbli??í sluneční soustavě ale ani v posledních fázích hry, by nemělo být mo?né přeletět galaxii za pár tahů.
Hranice : hmmm... zajímavý systém, jsem zvědavý jak to bude vypadat :)
Výzkum : no nevím jestli tam musíme mít v?echny vynálezy ze seriálu, s těmi hlavními nebo zajímavými bych se spokojil. Bylo by to sice atraktivní, ale o to tě??í to vyhledat, zpracovat a zařadit do stromu.
Technologická výhoda : OK
Animace : OK
Omezení : Souhlas :-)
Anonym: Unimatrix325 - 26. červenec 2002 20:11sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : OK... jsou to interní návrhy... já taky neříkám, ?e to tak bude vypadat, ale jak jsem psal, tak některé rané Sheedeeho obrázky jsou tam taky...ale nechme to být... ty obrázky jsem dělal jako ilustraci svých nápadů... ale trvám na tom, ?e s tvým artworkem to má společný POUZE ten LCARS interface...
jinak to v?ak celé bylo my?leno jako návrh, ne jako prezentace toho, jak si hru představuju graficky :-) to opravdu nechám tobě...
PVH - 26. červenec 2002 19:45sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Uni... pokud jsem viděl tak jsi na mým artworku změnil pár barev a nápisů, přebarvil mří?ku a vlo?il pár lodí. To je jako bych přidělal moně líze (nemyslim, ?e by muj artwork byl tak hezkej, jde mi jen o příklad) fousy a vydával to za svuj obraz. jde mi o to, ?e graficky to bylo "hnusný" (prosím nebrat osobně). Informační hodnotu to mělo, ale navydával bych to za artworky, ale za interní návrhy herních principů, u? proto ?e jako 2d grafik jsem psán já a upřímě, nerad bych byl spojován s tím cos vypustil. A hlavně, nechtěl jsem tě nijak urazit, z části to byl taky vtip! A kromě jiného, na mapsecu, je pro lodě vymy?len úplně jinej systém ovládání (takový pop-up menu) co? se od tvojí úpravy dost li?í, a proto bych to nevydával z oficiální artworky, ale za interní návrhy, jak u? jsem řekl...

Jirka006: já jsem pro sobotu v?ema deseti!!!!, jen jsme to zapoměl napsat..Jo a dostal jsi tu ikonku BOTF??
Jirka006 - 26. červenec 2002 12:59sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Panove, na StarNETu vzniklo anglicke forum o STEVOLu! Je ZDE ;-)
Jirka006 - 26. červenec 2002 12:27sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Je problém pou?ívat wdk.gameplanet.cz ?
Mr.Spock - 26. červenec 2002 12:21sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
all: co udelame s tou domenou, jak jsem se ptal? jakou budeme pouzivat???

Nejnovější   Novější 2490 - 2509 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o