Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3699 - 3718 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: Naku - 31. březen 2002 22:39sipka
ZAMĚŘIT
0
No... ja bych spis chtel slyset nazor nekoho kdo v tom delal... (ale vasich reakci si prirozene cenim :)

harry_x
Souhlasim.... sem pro c++... ale nejsem si jist sdl. Jasne... je to sice pekny... ale Allegro je IMHO millionkrat jednoduzsi (no... ono je vlastne v c a ne v c++, ale napsat wrapper - zobektovani -je otazkou nekolika hodin (poctiva prace) nebo nekolika sekund (poctive uziti internetoveho vyhledavace :)) a vlastnosti jsou (prinejmensim) srovnatelne... (imho je to, ze ma relativne "stupidni" API vhodne prave pro zacatecniky... moje prvni hra v nem vznikla vlastne jen rozsirovanim jednoho z examplu :))

Anonym: Unimatrix325 - 31. březen 2002 20:49sipka
ZAMĚŘIT
0
Petr ? No... co se týče grafiky a zvuků tak tu budu zřejmě o dost vět?í podpora ne? třeba u pascalu (o podpory Win ani nemluvim) , nepochybně taky půjde o dost jednoduchý a intuitivní programovací jazyk... ale mů?e se stát , ?e během programování narazíte na nějákou záva?nou logickou chybu (popř. problém atd. ) který nepůjde vyře?it... to by se v pascalu ,C++ , Delphi atd. stát nemělo (ale to jsou zas "te?ké" a profesionální jazyky...) Nezbývá , ne? dodat ,?e onu proklamovanou "Profesionální českou freeware hru" v Petrovi asi uděláte dost tě?ko... ale to je jen můj názor...
harry_x - 31. březen 2002 20:16sipka
ZAMĚŘIT
harry_x
petr? hmm, no nevim, nevim. afaik je to nastroj pro programovani pro deti, ne na solidni tvorbu cehokoli. aspon ja osobne bych tedy c++ a sdl dal prednost pri tvrobe tavkeo veci
Kovi - 31. březen 2002 19:22sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Mrkni se na http://www.gemtree.cz (ja tam teda jeste nekoukal, protoze nejsem programator), ale podle Mr. Spocka se udajne jedna o jakousi nadstavbu pro nejaky programovaci jazyk. Udajne se jedna o vykonny, snadno pochopitelny a pritom (v pripade tvorby tahove strategie) snad i bezplatny programek.
Anonym: Naku - 31. březen 2002 11:35sipka
ZAMĚŘIT
0
A co je to vlastne ten "Petr" ?
happz - 30. březen 2002 21:06sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, skandovat mohli. A ite, proc se neozyvam treba ja? Stahnul jsem si Master of Orion I a ted koumam, co ze to vlastne chceme s tou hrou udelat :) Teda reknu vam, takhle jsem se naposled bavil u Civilizace :)))

Ale konec srandy - ma nekdo z tech, co se nezucastnili Schuzky Ctyr, nejaky navrh, kritiku, poznamku, napad usw ?

Kovi - 30. březen 2002 20:30sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
PVH: Stane se.... Kuprikladu ja prisel az potom, co jsem svoji ucast prislibil, pak odmitnul a nakonec zase prislibil:-) Ale jaktoze se tady nic nedeje? To chce konstruktivni namety, zdrcujici kritiku zaveru Schuzky Ctyr (tak jsem ji ted pokrtil)! Sem s tim! (Jeste ze pred mistem zasedani neskandovali antiglobalisti a anarchisti (ted uz je to tak nejak zvykem).
PVH - 29. březen 2002 21:11sipka
ZAMĚŘIT
PVH
já se hrozně omlouvám, ale, nevim jak se mi to přihodilo, zkrátka v úterý jsem na to zapoměl jak na smrt... bude někdy něco dal?ího (napí?u si to na čelo, tak?e mě ka?dý kolemjdiucí upozorní) Je?tě jednou sorry
Kovi - 29. březen 2002 20:36sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
wewerka: pozemni strategii jsem navrhoval ja, bohuzel (nebo podle dveho prispevku mozna nastesti) jsem byl jediny, koho neco takoveho vubec napadlo. Vsichni maji totiz v hlave prave tahovou strategii odehravajici se v kosmu.

Jirka006: Jo, vsichni, zda se, uz pletou pomlazku a sikujou se na holky.:-)

wewerka - 29. březen 2002 12:32sipka
ZAMĚŘIT
wewerka
mno..jestli chcete delat konkurenci MOO2 a ted MOO3 tak nevim nevim :))

pozemni strategie imho nema z ceho cerpat..protoze 90% deje v treku se odehrava v kosmiru max na orbite :)
Jirka006 - 29. březen 2002 08:42sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Kovi: To je přímo údernické heslo ;-) Bohu?el, zdá se, ?e tu debata nějak uhasla... snad to bude po Velikonocích lep?í! V?em přeji... no prostě si odpočiňte a tak... ;-)
Kovi - 28. březen 2002 19:13sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Tak?e pokud nemáte nic proti ?ánru tahových strategií, mů?eme tu rozproudit zuřivou debatu. Je?tě bych rád dodal, ?e tento ?ánr jsme zvolili proto, ?e se nám zdá být pro začátek nejvhodněj?í (rozuměj nejlehčí).
Otázky, které tímto vznikají, jsou namátkou následující:
1. Z jakého časového údobí bude hra čerpat.
2. Zastoupené rasy.
3. Příběh kampaně pro single-player.
4. Do jakého detailu se bude hra pou?tět (co se úrovně micromanagementu týče).
5. ...a spousta dal?ích....

Let mortal combat begin!
Mr.Spock - 28. březen 2002 18:27sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Jak ji? ní?e osvětlil Jirka, tentokráte se nám podařilo "srazit" se v centru Prahy, kde jsme dospěli hned k několika zajímavým poznatkům.

1) Na hře se bude moci podílet kdokoliv bez ohledu na místo bydli?tě.
2) Pokud nikdo nepřinese lep?í návrh, hra bude vytvářena pomocí českého programu Petr (více informací na www.gemtree.cz)díky jeho přístupnosti a relativně snadné zvládnutelnosti i pro absolutní neprogramátory.
3) ?ánry hry: tunr-based strategie
4) Jméno týmu: WDK
Jirka006 - 28. březen 2002 11:00sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Vzhledem k tomu, ?e se nikdo nemá k tomu tu nic napsat, rád bych řekl, ?e setkání se uskutečnilo. Se?li jsme se 4. O výsledcích této báječné koblihami naplněné schůzky Vás jistě více poinformuje Mr. Spock. ;-) Live Long and Prosper! ;-))
Anonym: Naku - 26. březen 2002 20:32sipka
ZAMĚŘIT
0
Doufam, ze se s nami (temi, co nemohli dorazit - fnuk... :( podelite o sve pozatky... PS. Snih docela ujde :)))
happz - 26. březen 2002 11:10sipka
ZAMĚŘIT
happz
Me poznate, nebot jediny budu mit - ehm - v ruce noviny, na hlave budu mit cepici, kravatu, a v ruce krabici.
A ted vazne: nevim,kolik lidi sitak obvykle dava sraz na 1800 na Muzeum k trafice, ale tak nejak predpokladam, ze jich moc neni. Tak by to nemel byt tak velky problem. A bohuzel, nemam moc casu ,asi tak hodinku a pul.Je mi to moc lito, ale bohuzel je to tak...
Jirka006 - 26. březen 2002 09:46sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
PVH: Snad podle Mr. Spocka... vulkánské u?i ;-) Ale vá?ně: Snad přijde i Kovi, kterého znám osobně, a ten zná zase osobně Mr.Spocka (snad)... Tak?e skupinka 3 lidí se snad utvoří ;-))) ...a pak u? to je hračka, ne? ;-)
PVH - 25. březen 2002 20:47sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Je?tě něco... co třeba...jak se poznáme?
PVH - 25. březen 2002 20:46sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Rád bych se v úterý taky přidal, jestli je to mo?ný... Na setkání CZK jsem byl, čekal jsem pečlivě a nic. Rád bych se fakt zapojil... Jestli mě někdo mů?ete ujistit Úterý 18:00 Muzeum u trafiky... Budu tam (i kdy? nevim.,jak moc platnej)
Anonym: Molx - 22. březen 2002 20:14sipka
ZAMĚŘIT
0
Ahoj, mam jeden navrh na upravu jedne stare hry pro soucasne pc. Znate starou hru EgaTrek ? Popis je na http://www.flightsim.com/arcanum/egatrek.htm . Je to dobra hra. (strategie, logika) Ja bohuzel nejsem programator, ale muzu pomoct s grafikou, texty, testovanim a pod. Co vy na to ?

Nejnovější   Novější 3699 - 3718 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o